שילוח מוצרים בישראל

כאשר עוסקים בתחום המסחר המקוון, מציאת חברת שילוח מתאימה היא אחד הדברים החשובים שיש להם לדאוג להם. למעשה, הבחירה שלכם ממש יכולה להשפיע על הצלחתו של העסק.

בין אם אתם בין חברות שילוח ובין אם מקימים חנות מקוונת מאפס ובוחנים את האפשרויות שלכם, כדאי שתכירו את האפשרויות הקיימות, כמו גם את הדגשים החשובים שעליכם לקחת בחשבון בעת בחירת ספק קבוע לשילוח מוצרים בארץ.

מהן אפשרויות השילוח שעומדות לרשותכם?

  • משלוח מהיום להיום – אפשרות פרמיום זו מבטיחה שהזמנות שיבוצעו במסגרת זמן ספציפית ימסרו ללקוחות עוד באותו היום. פתרון זה אידיאלי כאשר רוכשים מוצרים רגישים, או על מנת למלא צרכים דחופים. לעיתים זו גם דרך לבדל את עצמכם ביחס למתחרים.
  • משלוח מהיום למחר – אפשרות נוספת אשר מבטיחה שהזמנות שבוצעו עד שעה מסוימת באותו היום, ימסרו ללקוחות למחרת. זו אפשרות פופולרית עבור לקוחות שמכונים להשקיע מעט יותר עבור משלוח מהיר, או עבור עסקים שרוצים להציע שירות אקספרס.
  • משלוח סטנדרטי – רוב המשלוחים הסטנדרטיים מגיעים תוך 3 עד 7 ימי עסקים מיום ההזמנה. לעיתים גם ניתן לתאם עם השליח את מועד ההגעה הנוח ביותר לבית או לעקוב אחר תנועתו בזמן אמת כדי לדעת מתי צפוי להגיע אליכם.
  • משלוח לנקודות הפצה – לא כולם זמינים לקבל את המשלוח אליהם הביתה, ולכן אתרי מסחר רבים מציעים את האפשרות של משלוחים לנקודות הפצה בקרבת אזור המגורים כמו חנויות מקומיות או קיוסקים והלקוחות יכולים להגיע לאסוף את החבילה בשעות הפתיחה.
  • משלוח ללוקרים – לוקרים אלו יחידות אחסון אוטומטיות ומאובטחות הממוקמות באזורים נגישים כמו תחנות דלק, מרכזי קניות, מוקדי תחבורה ועוד. הלקוחות מקבלים קוד ייחודי או קוד QR כדי לפתוח את הלוקר הייעודי שלהם ולאסוף את החבילה.
  • משלוח חינם – סוג נוסף של משלוחים אלו משלוחי חינם, אשר נחשבים לתמריץ רב עוצמה לביצוע רכישות באתר. אתרי מסחר שונים עשויים לספוג את עלויות המשלוח, או להגדיר סכום הזמנה מינימלי שמזכה במשלוח חינם. זו אופציה טובה כאשר רוצים לעודד את הלקוחות לרכוש יותר מוצרים.

בנוסף חברות מסוימות מבצעות גם משלוחי פרימיום בהתאמה אישית, במידה ויש להעניק תשומת לב נוספת לפריטים מסוימים כמו למשל פריטים שבירים, גדולים, יקרי ערך או עדינים או אם יש צורך בהתקנה / הרכבת מוצרים בבית. כאשר בסופו של דבר, בחירת פתרונות השילוח המתאימים תלויה בגורמים כמו אופי המוצרים, העדפות הלקוחות, מגבלות תקציב, יכולת תפעולית של אתר המסחר ועוד.

גורמים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת ספק משלוחים קבוע

בעת החיפוש אחר ספק קבוע לשילוח מוצרים, תקחו בחשבון כמה גורמים מרכזיים:

  • הצעת מגוון אפשרויות משלוח – הצעת מגוון אפשרויות משלוח יכולה לשפר את חווית הלקוח ולתרום להצלחתו הכוללת של אתר המסחר.
  • כיסוי ארצי מלא – בחרו בחברה אשר מספקת שירותי הפצה לכל הארץ, לרבות מעבר לקו הירוק.
  • זמני הפצה מהירים – מומלץ להציע תמיד משלוחים מהירים שנמסרים מהיום למחר, כדי לזכות ליתרון תחרותי.
  • רשת לוגיסטית מתקדמת – כדאי לבחור בחברת שילוח ולה רשת לוגיסטית מפותחת ומתקדמת כדי שתוכל לעמוד בחלונות זמן צפופים.
  • שירות ותמיכה – תנו עדיפות לחברת שילוח שעובדת עם פתרונות מתקדמים, תוך שמספקת שירות ותמיכה זמינים, יעילים ומקצועיים.
  • אמינות ועמידה בזמנים – וודאו שלחברת השילוח יש מוניטין עשיר ושהיא מתמחה בשירותי שילוח לאתרים מקוונים.
  • פתרונות מותאמים אישית – חפשו ספק שילוח מוצרים שיכול להתאים את השירותים שמספק לדרישות המשלוח הספציפיות שלכם.
  • אינטגרציה טכנולוגית – העדיפו ספק עם פלטפורמות דיגיטליות ידידותיות למשתמש וטכנולוגיות מתקדמות שמשפרות את הנוחות, היעילות והשקיפות.
  • יחסי עלות תועלת – למרות שאין להתפשר על האיכות, כדאי לקחת בחשבון גם את יחסי העלות-תועלת של פתרונות השילוח המוצעים.

ובשורה התחתונה, על ידי בחירת פתרונות השילוח הנכונים, תוכלו לייעל את פעילותכם, לשפר את שביעות רצון הלקוחות ולבסס את מקומכם בשוק הישראלי.

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

לגולשי פיננקה מגיע יותר!
חדש! עכשיו בגרסה 2.0: קובץ אקסל פשוט ונוח להורדה על מנת שתוכלו בעזרתו לנהל את כלכלת המשפחה שלכם באמצעות מעקב הוצאות והכנסות חודשי ושנתי. שיהיה בהצלחה.

מידע מקצועי נוסף עבורכם

רוצה לדבר עם מומחה?

השאירו פרטים ונציג הבינלאומי יחזור אליכם עם הצעה ייחודית