תכנון תקציב לחתונה עם אקסל

אקסל תכנון הוצאות חתונה

"אם מישהו עשה משהו בלתי אפשרי, אני יכול להיות השני שיעשה את זה…" זהו משפט שווה ציטוט, במיוחד כאשר ההכנות לחתונה נראות כמו שרשרת הרים מושלגים שצריך לחצות בגופיה בלבד. אינספור מטלות הכרוכות בהוצאות לרוב, ובכל יום ערימת המשימות רק מתגבהת. לאט לכם חברים, קחו נשימה עמוקה. באמצעות קובץ אקסל פשוט, תוכלו לנהל את הוצאות החתונה שלכם בצורה המושכלת ביותר. מתוכננים כל הדרך לחתונה.

מה זה בדיוק אקסל תכנון הוצאות חתונה?

כדי לא לטבוע בתוך ים הוצאות לחתונה, המורכב ממאות פרטים קטנים שלפעמים אנו שוכחים מהם בהיסח הדעת, חשוב לנהל טבלת אקסל מסודרת שתכלול את כל הנתונים. ניתן להשיג טבלת אקסל תכנון הוצאות חתונה באתרי אינטרנט שונים. חשוב שהטבלה תכיל את הנתונים הבאים:

קטגוריות

חלוקה לקטגוריות מסדרת לנו בראש את ענפי ההוצאות לקראת החתונה, ניתן למנות כחלק מקטגוריות נפוצות: מקום האירוע, הוצאות ספקים, הוצאות כלה, הוצאות חתן, רכב, התארגנות ועוד. בהתאם לכל קטגוריה, יש לדאוג לפירוט של שלל ההוצאות. לדוגמה: תחת הקטגוריה של הוצאות חתן, נפרט את הוצאות חליפת החתן, חולצה, חולצה להחלפה, אביזרים ונעלי חתן.

סקר שוק

בעמודה נוספת נוכל להזין את טווח המחירים אליו הגענו לאחר מחקר מקיף. בדיקה זו תסייע לנו למצוא את ספקי השירות המשתלמים ביותר עבורנו ולבצע עסקאות מושכלות.

המחיר אותו שילמנו (עלות)

לאחר קניית/הזמנת כל שירות או מוצר יש להזין בעמודת המחיר את הסכום ששולם. באופן כזה נוכל לחשב כמה היו סך העלויות של כל קטגוריה, ומה יצא בתחשיב הסופי.

רווחים

כן, גם זה חשוב, בעיקר בחייו של זוג צעיר. צריך לדעת האם ההכנסות עלו על ההוצאות והאם יצאתם מהחתונה ברווח, בדר"כ מדובר בסכום כסף לא מבוטל שיכול מאוד לעזור לזוג צעיר בתחילת הדרך.

רלוונטי: יוצאים לירח דבש? קראו איך לתכנן חופשה עם תקציב

מי צריך אקסל תכנון הוצאות חתונה?

התארסתם? מזל טוב! כדי לעבור את התקופה הזאת באופן הנכון, חשוב להצטייד בטבלת תכנון כלכלי מדויק, למניעת מצב של חריגה בתקציב. טבלת האקסל מיועדת לכל מי שמעוניין להגיע ליום החתונה ברוגע מבלי להיות אפוף בדאגה, כיצד ניתן יהיה לעמוד בהתחייבויות. טבלת אקסל לתכנון הוצאות חתונה מאפשרת להגיע לאיזון האידיאלי בין הרצוי למצוי. בנוסף, חשוב לדאוג לטבלת אקסל רשימת מוזמנים נפרדת, באמצעות רשימה זו תוכלו לדעת למי נשלחה הזמנה ומי אישר הזמנה, כך גם תוכלו לדעת מה מספר המנות הרצוי לחתונה, מה שישפיע משמעותית על תכנון התקציב לחתונה.

היתרונות של שימוש באקסל תכנון הוצאות חתונה

  • באמצעות התכנון המוקדם אתם יודעים להתנהל כלכלית נכון ביחס לתקציב שלכם.
  • הטבלה מסייעת לכם לדעת אילו משימות כבר ביצעתם, ומה עוד נותר לכם לעשות בלי לשכוח שום מטלה חשובה.
  • הטבלה יוצרת מודעות, וממילא מעודדת חיסכון בפרטים הקטנים, מה שמביא אתכם לרווח גדול.

אקסל הוצאות חתונה כך בונים תקציב מאוזן

בניית תקציב מאוזן להוצאות חתונה מושתתת על תכנון מוקדם בסדר מופתי. מגיע לכם להגיע לחתונה בראש שקט, הורידו לכם טבלת אקסל והתאימו אותה אישית לצרכים שלכם. שיהיה רק במזל!

חשבתם על אפליקציה לארגון חתונה?

אפליקציית ארגון חתונה

בעזרת אפליקציית החיים בפלוס של רונית טאוליב אפשר לתכנן את החתונה שלכם. האפליקציה מאפשרת לבחור את סוג האירוע והיא כבר מכילה את כל הקטגוריות הרלוונטיות ותתי המשימות למשל: השכרת המקום, דיג'יי, צילום, קייטרינג, בגדים, טבעות, ואפילו טיפים למלצרים. כמובן אפשר להוסיף עוד הוצאות במידת הצורך. מה שממש אהבתי הוא שאפשר בעזרת האפליקציה לוודא שאתם יוצאים מורווחים (ולא מתחילים את החיים המשותפים במינוס) וכמו כן לציין מאיזה מקורות מימון תשתמשו (מתנות אורחים, חיסכון, הלוואות ועוד). בעזרת האפליקציה אפשר ממש לתכנן את התקציב, לקבוע גבול מקסימום להוצאות והאפליקציה תתריע אם חרגתם. גם לאחר החתונה והתחלת חייכם המשותפים ביחד תוכלו להמשיך להשתמש באפליקציה על מנת לבנות ולנהל את התקציב המשפחתי שלכם.

נסו את החיים בפלוס ובנוסף קבלו 10% הנחה למשתמשי פיננקה בשימוש בקופון: financa10 ברכישה.

אקסלים נוספים של פיננקה הזמינים להורדה:

 

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

רוצה לחסוך בעמלות מסחר?

מלאו את השאלון ונחזור אליכם עם הצעות משתלמות

כמה כסף חשבת להשקיע?
באיזה בורסה?
טווח ארוך או קצר?
לחיצה על הכפתור מהווה אישור לפרטי התקנון

רוצה לדבר עם מומחה?

לגולשי פיננקה מגיע יותר!
חדש! עכשיו בגרסה 2.0: קובץ אקסל פשוט ונוח להורדה על מנת שתוכלו בעזרתו לנהל את כלכלת המשפחה שלכם באמצעות מעקב הוצאות והכנסות חודשי ושנתי. שיהיה בהצלחה.

מידע מקצועי נוסף עבורכם

רוצים לנהל תקציב עם אפליקציה?

נסו את רייזאפ!
שירות דיגיטלי מהפכני שמאפשר לשלוט בהוצאות בצורה חכמה!
קבלו חודש חינם +50% הנחה לחודשיים נוספים (לא נדרש להזין פרטי כרטיס אשראי) וגם שליטה מלאה על ההתנהלות הפיננסית שלכם
חודש במתנה

רוצים לקבל עדכונים על פוסטים חדשים, מוצרים חדשים, הטבות, טיפים?

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים