כרטיסי אשראי קאשבק מומלצים

כרטיסי אשראי קאשבק מומלצים

האם תהיתם אי פעם כיצד אפשר להפיק תועלת מהרכישות היומיומיות שלכם? תארו לעצמכם שאתם מקבלים תגמול על השימוש בכרטיס האשראי שלכם!

אז אני חושב שזו ההזדמנות המושלמת להתעמק בעולם המסקרן של כרטיסי אשראי קאשבק. כרטיסים אלה אולי נראים כמו רעיון מבלבל, אבל הם מחזיקים את המפתח לשפע של חיסכון פוטנציאלי. אנחנו ניקח אתכם למסע להבין מה זה בדיוק קאשבק, ועד לדעת איך לבחור את כרטיס האשראי קאשבק המושלם לצרכים שלכם. הכינו את עצמכם למסע מרגש אל תוך הפרטים הקטנים של הפקת המרב מההוצאות היומיומיות שלכם וגלו כמה אסטרטגיות חיוניות כיצד תוכלו להשתמש בכרטיס קאשבק שלכם ולהפיק ממנו את המרב.

תוכן עניינים

מה זה קאשבק?

דמיינו שאתם קונים את המצרכים הרגילים שלכם, משלמים את חשבונות החשמל שלכם או מזמינים חופשה ומקבלים עבור זה חלק מכספכם בחזרה. נשמע מדהים, נכון? זה בעצם מה שקאשבק עושה. קאשבק, בבסיסו, מייצג סוג של החזר כספי המוצע לצרכנים כתמריץ לשימוש בשירותים מסוימים או לרכישת מוצרים ספציפיים.

קאשבק פועל על עיקרון פשוט מאוד. כאשר לקוחות מבצעים רכישות או עסקאות, הם מרוויחים אחוז מסוים, קבוע מראש מהסכום שהוצא בחזרה לחשבון שלהם מנגנון תגמול זה, לעתים קרובות מהווה תכונה מרכזית בתוכניות נאמנות שונות ותוכניות פיננסיות, למעשה נותן ללקוחות את התחושה של "להרוויח" בזמן שהם מוציאים.

היתרונות של קאשבק הם רבים: אבל הכי חושב מהם הוא הפחתה ישירה בעלות הכוללת של הרכישות שלכפ. לדוגמה, לקוח שצובר קאשבק של 350 שקלים חדשים בשנה חסך למעשה את הסכום הזה על הוצאותיו. אנו נעמיק יותר ברעיון מתגמל זה כאשר נחקור כרטיסי אשראי קאשבק בסעיף הבא.

מה זה כרטיס אשראי קאשבק?

כרטיסי אשראי קאשבק נותן אחוז מהכסף שהוצא באמצעות הכרטיס והוא יוחזר לבעל הכרטיס. תרחיש זה של החזר כספי, המכונה "קאשבק", נתפס בעיקר כניסיון של מנפיק הכרטיס כתמריץ לשימוש בכרטיס שלו לביצוע עסקאות.

בעיקרון ישנם שני סוגים של כרטיסי אשראי קאשבק. הסוג הראשון מקנה קאשבק באחוז קבוע, כלומר הוא מספק את אותו אחוז קאשבק על כל הרכישות, כלומר נניח 1.5% על כל עסקה שבוצעה. ההטבות אלו ברוב חברות האשראי הישראליות מוגבלות לשנה הראשונה או עד סכום כסף מסויים ולאחר מכן התנאים נהיים פחות שווים. בארה"ב אגב, יש כרטיסי קאשבק מבוססים קטגוריה, הם המספק אחוזים משתנים בהתאם לקטגוריית הרכישה, כגון 3% במכולת, 2% בתחנות דלק ו-1% בכל הרכישות האחרות. הבחירה בין אלה תלויה במידה רבה בהרגלי ההוצאות ובקטגוריות המועדפות עליכם.

כרטיסי אשראי קאשבק מומלצים

+Cashback של ישראכרט

  • קאשבק – 1.35% קאשבק בקניות מעל 7500 ₪. צבירה עד 7,500 ₪ – 1%. 
  • איך מקבלים קאשבק – גיפטקארד דיגטלי. לרשימת החנויות
  • עמלות מט"ח – 0% עמלות מטח (בהזנת קוד)
  • עמלות כרטיס – פטור מדמי כרטיס בשנה הראשונה למשלמים בכרטיס ב-500 ש"ח לפחות בכל חודש ונהנים מפטור מדמי כרטיס (תנאים מלאים כאן)
  • מתנת הצטרפות – 75 ש"ח גיפטקארד דיגטלי
  • הטבות – מקבלים הטבות מאתר ההטבות של ישראכרט, אפשר להרוויח דאבל קאשבק באמצעות אתר TopCash, 5 ימי ביטוח בחו"ל,
  • הגבלות – הצבירה החודשית המרבית מוגבלת ל-400 ₪.
    החל מהשנה השנייה יחס הצבירה עומד על 0.75% 

CashCal Pro של כאל

  • קאשבק – 1.5% קשבק בקניות מעל 10,000 ₪ כבר מהשקל הראשון! 1% בקניות עד 10,000 ₪ בשנה הראשונה.
    בשנה השנייה ואילך, הכרטיס מחזיר 1% על קניות מעל 10,000 ₪ ו – 0.75% על קניות מתחת ל10,000 ₪.
    בתשלומים למשרדים ממשלתיים (כמו ארנונה וחשמל) על עסקאות מעל 10,000 ₪ מקבלים 0.8% בשנה הראשונה! ו- 0.5% בשנה השנייה ואילך ובעסקאות עד 10,000 ₪ מקבלים 0.5% כסף בחזרה בשנה הראשונה ו 0.38% בשנה השניה
  • איך מקבלים קאשבק – כרטיס BUYME
  • עמלות מט"ח – 1% עמלות מטח 
  • עמלות כרטיס – ללא דמי כרטיס
    בשנה הראשונה, לאחר מכן 19.9 ש"ח
  • מתנת הצטרפות – אין
  • הטבות – הטבות בבתי עסק בנתב"ג, הטבת כניסה לטרקלינים בכל העולם
  • הגבלות – אין הגבלה בצבירה החודשית

MAX Back Total של מקס

  • קאשבק – 1% בשנה הראשונה ו-0.75% החל מהשנה השנייה.
    תשלום לרשויות – בשנה הראשונה – 0.5% והחל מהשנה השנייה – 0.375%
  • איך מקבלים קאשבק – גיפט קארד MAX דיגיטלי–למימוש ביותר מ- 100 רשתות
    SKYMAX –נקודות טיסה, למימוש באתר SKYMAX לטיסות, חבילות נופש ומלונות בארץ ובחו"ל.
    CRYPTO – המרת נקודות לביטקוין באמצעות Bits of Gold – (ההמרה לקריפטו תיהיה זמינה החל מ- 8.2023)
    כסף בצד –בתוכנית חיסכון ב-MAX ללא תשלום דמי ניהול.
  • עמלות מט"ח – לא מצויין
  • עמלות כרטיס – פטור מדמי כרטיס בשנה הראשונה. לאחר מכן בהתאם לתעריפון
  • מתנת הצטרפות – אין
  • הטבות – הטבות בלעדיות ללקוחות MAX למגוון מופעים, תערוכות, סרטים.
    MAX Adventure – .מלונות, טיסות, המרת מט"ח,ביטוח נסיעות וגם קאשבק לאטרקציות
    מסגרת אשראי נוספת – מקבלים מסגרת אשראי בנוסף לזו שיש לכם בבנק.
  • הגבלות – לא ניתן לצבור יותר מ-2,000 נקודות בשנה קלנדרית ולא יותר מ-6,000 נקודות סה"כ בכרטיס בכל רגע נתון, לא ניתן להמיר פחות מ-100 נקודות 

CashBack Premium של אמריקן אקספרס

  • קאשבק – בשנה הראשונה מהפעלת הכרטיס, יחס הצבירה הוא 1% מכל קניה. 1.6% קאשבק על עסקאות מעל 10,000 ₪ כל חודש (עד 500 ₪ בחודש)החל מהשנה השנייה יחס הצבירה עומד על 0.75%
  • איך מקבלים קאשבק -גיפטקארד דיגיטלי. אפשר לממש בחנות .
  • עמלות מט"ח – לא צויין
  • עמלות כרטיס – פטור מדמי כרטיס בשנה הראשונה למשלמים בכרטיס ב-500 ש"ח לפחות בכל חודש ונהנים מפטור מדמי כרטיס (תנאים מלאים כאן)
  • מתנת הצטרפות – 75 ש"ח גיפטקארד דיגטלי
  • הטבות – שיעור צבירה משותפת,מסגרת אשראי נוספת, דאבל קאשבק באתר Topcash, הטבות טרום טיסה
  • הגבלות – סכום הטעינה המינימלי לגיפטקארד הדיגיטלי- 50 ₪. הסכום הטעון המרבי על הגיפטקארד הדיגיטלי – 1,500 ₪. תקבולים שלא הועברו לכרטיס הדיגטאלי תוך שנה, יימחקו.

PayBox

  • קאשבק – מקבלים מטבעות בשווי של 15% ועד 300 ₪ על כל קנייה ועל כך מקבלים 1 מטבע SUPREME על כל 1 ₪ ששולם בכרטיס ועד שווי של 100 ₪ בחודש
  • איך מקבלים קאשבק -אפשר לשלם עם יתרת ה-SUPREME לקניות ביותר מ-100 רשתות וחנויות שונות, כפי שתקבע שופרסל, כמו גם בסניפי שופרסל, שופרסל Online וסניפי BE
  • עמלות מט"ח – לא צויין
  • עמלות כרטיס – פטור מדמי כרטיס 
  • מתנת הצטרפות – אין
  • הטבות – אין הטבות מעבר לקאשבק
  • הגבלות -הטבת החזר קבוע בכרטיס על רכישות למשך שנה מההנפקה, מוגבלת לצבירה חודשית של מטבעות SUPREME בשווי עד 100 ₪ ללקוח. הטבה ל-30 יום הראשונים 15% Cash-Back מוגבלת לסך של 300 ₪. מחזיקי כרטיס אשראי שופרסל וכרטיס אשראי יש בשנה האחרונה לא זכאים להטבה זו.

 

כל הנתונים המובאים פה לקוחים מאתרי חברות האשראי. יש להתעדכן באתרים עצמים לפני רכישת כרטיס.

רלוונטי: כרטיסי אשראי מומלצים

איך מקבלים כסף בכרטיסי קאשבק?

לגבי מבני התגמול, או איך בעצם מקבלים החזר –  קאשבק נצבר על כל רכישה זכאית וניתן לצבור אותו לאורך זמן. בדרך כלל, ניתן לפדות תגמולים ברגע שהם מגיעים לסף מסוים, נניח 50 שקל, וניתן לממש אותם במגוון חברות בהתאם להסכמים של המנפיק.

יש לציין כי בכל המנפיקות הישראליות לא מדובר בהחזר כסף אמיתי כלומר מזומן אלא תקבלו החזר בצורת כרטיסי גיפט קארד או שוברי קניות כגון BUYME.

במבט קדימה, זכרו שהבנת טבעם של כרטיסי אשראי קאשבק יכולה להיות חיונית למיטוב היתרונות שלהם, נושא שנעסוק בו בסעיף מאוחר יותר. עבור אלה ששוקלים לרכוש כרטיס אשראי קאשבק, הבנת קטגוריות ההוצאות הטיפוסיים שלכם עשויה להיות קריטית בבחריה הנכונה. אבל לפני שאתם מחליטים, חשוב מאוד להתעמק להבין למי מתאים כרטיס קאשבק.

רלוונטי: שחזור קוד סודי בכרטיס אשראי

יש דרך אחרת לקבל קאשבק?

האמת היא שכן, אם אתם לא רוצים להשתמש בכרטיסי אשראי ולשלם עמלות מיותרות ובנוסף, אתם עושים את רב הקניות שלכם אונליין, אני אישית הייתי מציע לכם להרשם לאחד מאתרי הקאשבק כגון Cashback.co.il  או קאשדו. באמצעותם אתם יכולים להמשיך להשתמש בכרטיס אשראי רגיל שכבר יש לכם אבל עדיים לקבל החזר על הקניות שלכם.

 

למי מתאים כרטיס אשראי קאשבק?

ההתאמה של כרטיסי אשראי קאשבק יכולה לכסות ספקטרום רחב של אנשים, אשר בעצם תלוי בהרגלי ההוצאות האישיים, חנויות שביקרתם לעתים קרובות, ומה אתם מתכננים לעשות עם הקאש בק (היכן לבזבז אותו). בואו נצלול לזה קצת יותר.

קונים מתמידים

אנשים המשתמשים בכרטיסי האשראי שלהם עבור חלק ניכר מהרכישות היומיות או החודשיות שלהם יכולים להפיק יתרונות משמעותיים. קניית מצרכים, תשלום חשבונות חשמל או ארנונה (בחלק מהכרטיסים) או רכישת דלק באמצעות כרטיס אשראי קאשבק פירושו להרוויח תגמולים על הוצאות הכרחיות שהיית עושה בכל מקרה. לאורך זמן, הקאשבק המצטבר יכול להיות משמעותי.

אנשים שטסים הרבה

מי שנוסע לעתים קרובות, בין אם לצורך עסקים או הנאה, עשוי ליהנות גם מכרטיס אשראי קאשבק. כרטיסים מסוימים מאפשרים לנצל נקודות עבור טיסות ונופש ובכך עוזרים לקזז חלק מעלויות הנסיעה. בנוסף, עוד הטבות של כרטיס אשראי אלו היא הנחה לכניסה לטרקלינים שדות תעופה ברחבי העולם ומספר ימי ביטוח לחו"ל בחינם.

דאבל קאשבק

אם אתם כבר משתמשים באתרי קאשבק או תוספי דפדפן ברכישות האונליין שלכם, דעו כי לכמה כרטיסי קאשבק יש שיתוף פעולה עם אתרי קאשבק ואם תשלמו עם הכרטיס קאשבק תקבלו דאבל קאשבק כלומר כפל צבירת נקודות.

חשוב להבין

באופן עקרוני, צריך להבין אם כרטיס אשראי קאשבק מתאים היטב לאורח החיים ולהרגלי ההוצאות שלהם. חשוב מאוד לקרוא את האותיות הקטנות ולהבין את מבנה התגמול, מכיוון שנדון יותר בחלק הקרוב על מה לשקול לפני בחירת הכרטיס שלכם.

גורמים שיש לקחת בחשבון לפני בחירת כרטיס אשראי קאשבק

לפני שאתם בוחרים את כרטיס האשראי קאשבק האידיאלי שלכם, ישנם מספר גורמים מרכזיים שעליכם לקחת בחשבון. זכרו שבחירת הכרטיס הנכון יכולה לשפר משמעותית את התגמולים והחסכונות שלכם.

דמי שימוש, דמי חבר וחיובים אחרים

בעוד שחלק מכרטיסי האשראי קאשבק אינם גובים עמלה שנתית, אחרים יכולים לגבות עמלה שנתית שנעה בין כמה עשרות לכמה מאות שקלים בשנה. ההיבט החשוב כאן הוא להעריך את היתרונות מול העלות – אם התגמולים וההטבות עולים על העמלה, זה עשוי להיות שווה את זה. בנוסף, שימו לב לחיובים נסתרים פוטנציאליים כגון עסקאות בחו"ל או עמלות תשלום מאוחר.

תעריפי הקאשבק

כרטיסי אשראי קאשבק עשויים להציע תעריפים שונים עבור שנות שימוש. לדוגמא הם יציעו אחוז החזר כספי נדיב בשנה האחרונה וככל שיחלפו השנים האחוז ירד.

בנוסף, לכל הכרטיסים יש מקסימום החזר שנתי שאפשר לקבל. ובכמה כרטיסים יש מינימום שימוש נדרש על מנת לקבל החזר. 

אפשרויות מימוש

השיטה המועדפת עליכם למימוש קאשבק אמורה גם היא להשפיע על החלטתכם. כרטיסים מסוימים מציעים קאשבק בצורה של תווי שי ייחודיים של המנפיק בעוד אחרים מציעים כרטיסים יותר פופלאריים כגון BUYME. כרטיסים מסויימים מאפשרים להמיר נקודות לנקודות טיסה, לקניית ביטקויין או אפילו הפרשה לחיסכון.

הטבות נוספות

לבסוף, אל תתעלמו מהטבות נוספות אחרות כמו אחריות מורחבת, הגנת רכישה, ביטוח נסיעות ושירותי קונסיירז'. הטבות אלה יכולות להוסיף ערך משמעותי מעבר לתגמולי קאשבק ועשויות להשפיע על ההחלטה שלכם בין שני כרטיסים מתגמלים דומים. תוך התחשבות בכל הגורמים הללו, כדאי גם לזכור את הכלל החשוב של שימוש בכרטיסי קאשבק: אל תוציאו יותר ממה שהייתם מוציאים בדרך כלל רק כדי להרוויח תגמולים, כפי שנדון בסעיף הקרוב.

טיפים למקסום היתרונות של כרטיס אשראי קאשבק

בעוד שכרטיסי אשראי קאשבק מציעים יתרונות רבים, המפתח להפיק מהם את המרב טמון באסטרטגיית השימוש שלכם. כרטיס אשראי קאשבק דורש תפקיד פעיל בניהול הכספים שלך כדי לקצור את מלוא הפירות. בואו להתעמק בכמה טיפים כדי לגרום לכרטיסים האלה לעבוד לטובתכם.

הבנת דפוסי ההוצאות שלך

כדי למטב את תגמולי הקאשבק שלכם, אתם צריכים קודם כל הבנה חדה של דפוסי ההוצאות שלכם. על ידי מיפוי לאן הכסף שלך הולך בדרך כלל (מצרכים, אוכל בחוץ, קניות מקוונות וכו '),אפשר לבחור כרטיס אשראי קאשבק שמתאים למגמות ההוצאות שלכם. כרטיסים מסוימים מציעים שיעורי קאשבק גבוהים יותר בקטגוריות ספציפיות, ובחלקם לא מקבלים קאש בק עבור הוצאות ממשלתיות – אז התאימו את הבחירה שלכם לסגנון החיים שלכם.

ניצול קטגוריות בונוס ומבצעים

רוב כרטיסי האשראי קאשבק מציעים גם קטגוריות בונוס מעת לעת המאפשרות לך להרוויח קאשבק נוסף. חיוני להישאר מעודכן בקטגוריות הבונוס והמבצעים של הכרטיס כדי ליהנות מהצעות אלה.

הימנעות מרכישות מיותרות

קל ליפול למלכודת של ביצוע רכישות מיותרות רק כדי להשיג עוד קאשבק. זכרו, הרעיון הוא להרוויח קאשבק על מה שאתם מוציאים בדרך כלל, לא להוציא יותר כדי להרוויח יותר קאשבק.

קנו עם כרטיסי קאשבק באתרי קאשבק

חלק מהכרטיסים המוצעים למעלה מאפשרים לקבל "דאבל קאשבק" אם אתם מבצעים רכישות דרך אתרים מסויימים (למשל באתר TopCash של ישראכרט)

שאלות נפוצות

אספנו כמה שאלות נפוצות כדי שתוכלו להבין טוב יותר כרטיסי אשראי קאשבק.

הערך של כרטיסי אשראי קאשבק יכול להשתנות מאוד על הרגלי ההוצאות האישיים שלך. כרטיסים מסוימים מציעים תעריפים גבוהים יותר על קטגוריות מסוימות, כמו מצרכים או דלק, בעוד שאחרים מציעים תעריף קבוע על כל הרכישות. חשוב לנתח את דפוסי ההוצאות שלכם ולבחור את הכרטיס המתאים ביותר לאורח החיים שלכם.

בעת השוואת כרטיסי אשראי קאשבק, עליך להסתכל על שיעור האחוז השנתי (APR), עמלות שנתיות, שיעור קאשבק ואפשרויות הפדיון. התחשבות בגורמים אלה תעזור לכם לבחור כרטיס המציע ערך ומתאים להרגלי ההוצאות שלכם. עליך לשקול גם הטבות או הטבות נוספות שמגיעות עם הכרטיס, כגון הצעות היכרות, כיסויים ביטוחיים או תוכניות נאמנות.

כן, אפשר להפסיד תגמולי קאשבק אם לא תיזהרו. לכרטיסי אשראי רבים יש תאריכי תפוגה עבור התגמולים שלהם, כלומר תאבדו אותם אם לא תשתמשו בהם עד תאריך מסוים. אחרים עשויים לוותר על הקאשבק שלכם אם תפספסו תשלום או תסגרו את חשבונכם. חשוב להבין את התנאים וההגבלות של תוכנית הקאשבק של הכרטיס שלכם כדי להימנע מאובדן תגמולים.

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

רוצה לחסוך בעמלות מסחר?

מלאו את השאלון ונחזור אליכם עם הצעות משתלמות

כמה כסף חשבת להשקיע?
באיזה בורסה?
טווח ארוך או קצר?
לחיצה על הכפתור מהווה אישור לפרטי התקנון

רוצה לדבר עם מומחה?

לגולשי פיננקה מגיע יותר!
חדש! עכשיו בגרסה 2.0: קובץ אקסל פשוט ונוח להורדה על מנת שתוכלו בעזרתו לנהל את כלכלת המשפחה שלכם באמצעות מעקב הוצאות והכנסות חודשי ושנתי. שיהיה בהצלחה.

מידע מקצועי נוסף עבורכם

רוצים לקבל עדכונים על פוסטים חדשים, מוצרים חדשים, הטבות, טיפים?

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים