ניהול תזרים מזומנים לעסק

אפליקציות להעברת כספים – השוואה בין 4 אפליקציות מומלצות להעברת כסף (גם לחו"ל)

מדי פעם, בסופו של דבר אתה מוצא את עצמך צריך לשלם למישהו או לפצל חשבון, אבל אין לך כסף מזומן. בעולם שהולך ונהיה נטול מזומנים, זה עלול להיות קשה לוודא שהחברים והמשפחה שלך יקבלו את הכסף שאתה חייב להם.

החדשות הטובות הן שאפליקציות להעברת כסף מאפשרות לכם לפצל חשבונות, לשלוח תשלומים ואפילו לבקש כסף ממי שחייב לכם. אם אתה רוצה לשלוח כסף – מבלי שיהיה לך כסף מזומן – הנה כמה מאפליקציות להעברת כספים הטובות ביותר הזמינות היום בישראל.

אפליקציות העברת כסף מהוות דרך נוחה וקלה להעביר מזומנים מעצמכם לחברים ובני משפחה, או להיפך. אלה הופכים את שיתוף ההוצאות לפשוט ומהיר. בנוסף, אין עוד תירוץ עבור אותו חבר לשכוח להחזיר לך כסף במשך חודשים ארוכים.

מהן אפליקציות להעברת כספים?

אפליקציית העברת כספים היא אפליקציה להורדה המאפשרת לאנשים פרטיים להעביר כספים לאנשים אחרים, חברים ובני משפחה ועסקים. אפליקציות אלו נוטות להיות חינמיות, ומיועדות לשימוש בסמארטפונים וניתן להוריד אפליקציות הן ל-iOS והן לאנדרואיד.

אפליקציות להעברת כספים הופכות את שליחת הכסף לנוחה וקלה, לרוב עם גישה 24/7 כך שתוכל לבצע העברות ולעקוב אחר העסקה בכל זמן ובכל מקום. לרוב אפליקציות העברת הכספים הללו יש שכבות מרובות של אבטחה כדי לשמור על בטיחות הכסף שלך והופכות במהירות לאפשרות הרצויה להעברות מהירות ויעילות.

רלוונטי: אפליקציות להשקעות

מה צריך לקחת בחשבון בבחירת אפליקציית העברת כספים?

אפליקציות העברת כספים הפכו פופולריות מאוד עם השנים, וישנן אפשרויות רבות לבחירה כאשר אתה מנסה למצוא את האפליקציות הטובות ביותר להעברת כספים, תלוי באיזו מדינה אתה נמצא ובאילו מטבעות אתה רוצה לשלוח. אין פתרון אחד שמתאים לכולם בכל הנוגע לאפליקציות או שירותים להעברת כספים. עליך לבחור באותן אפליקציות לשלוח כסף על סמך הצרכים הספציפיים שלך כולל למה אתה משתמש באפליקציה, לאן אתה שולח כסף והסכום שאתה מעביר. כמה נקודות שכדאי לזכור כוללות:

מיקום: לא כל האפליקציות להעברת כספים זמינות בכל המדינות. חשוב שהאפליקציה שתבחר תהיה זמינה במדינה שלך ובעלת כיסוי גיאוגרפי רחב – כולל המדינה שאליה תרצה לשלוח כספים. ודא שאפליקציה תומכת במטבעות שברצונך להעביר ומאפשרת העברות ליעדים המיועדים לך לפני הורדתה.

עלות העברה: אם אי פעם ביצעת העברה בינלאומית, ייתכן שכבר חווית על בשרך שהנמען מקבל פחות ממה שציפית. זה קורה בגלל שדמי ההעברה ועלויות אחרות יורדות מהסכום שנשלח במקור. ניתן לצמצם את העלויות הללו למינימום על ידי השוואת עלויות ההעברה הכוללות ובחירת זה שמציע את העמלות הנמוכות ביותר ואת שערי החליפין הטובים ביותר.

רלוונטי: עמלות אפליקציות תשלומים

מהירות העברה: לא כל האפליקציות להעברת כספים מציעות את אותן מהירויות העברה. לחלק מהחברות יש מערכות מתוחכמות וחשבונות בנק מקומיים המאפשרים העברות מיידיות או באותו יום. חשוב לברר כמה מהר אתה יכול לצפות שההעברות יהיו, במיוחד אם חשוב לך שהכסף יגיע מהר. .

למי אפשר להעביר – לצערינו, כרגע אי אפשר לבצע העברה מכל אפליקציה לכל אפליקציה. רשות התחרות מנסה לקדם רפורמה שבה תתאפשר האפשרות להעביר בין כל האפליקציות (כמו שלקוח בנק יכול למשוך כסף מכל כספומט לדוגמא). לכן חשוב לוודא שלאותו אדם שאתם מתכוונים להעביר אליו, תהיה אותה אפליקציה כמו לכם.

רלוונטי: אפליקציה למעקב מניות

איך מתחילים עם אפליקציית העברת כספים?

לאחר שבחרתם את אפליקציית תשלומים המתאימה לצרכים שלכם, תוכלו להוריד את האפליקציה מחנות Google Play או מחנות האפליקציות של אפל בהתאם למכשיר שבו אתם משתמשים.

תתבקש להירשם ולהגדיר חשבון על ידי מסירת פרטיך האישיים (ייתכן שכבר ביצעת את השלב הזה באינטרנט, ובמקרה זה תוכל פשוט להיכנס לחשבונך באפליקציה). 

כמו כן תידרש להזין תעודת זהות ופרטי כרטיסי אשראי לצורך התשלום ופרטי הבנק לצורך קבלת הכסף.

לאחר אישור זה, תוכל לקשר אחד מאמצעי התשלום המקובלים על ידי הספק ולהתחיל להשתמש באפליקציה כדי להעביר כספים ולנהל את חשבונך.

רלוונטי: ניהול תקציב עם אפליקציות

אפליקציות מומלצות להעברת כסף: מבט על

Bit (ביט)Wise (וויז)פפר פיי (Pepper Pay)פייבוקס (PayBox)פייפל (Paypal)
הגבלת קבלת סכוםללא הגבלהללא הגבלהלקוחות לאומי ללא הגבלה, לקוחות אחרים עד 50,000 ש"ח150,000 ש"חn/a
היכן מנוהל הכסףבאפליקציהבאפליקציהמועבר לחשבון הבנקמועבר לחשבון הבנקבאפליקציה
עמלת שורהעלולה להיות עמלת שורה לפני תנאי הבנקעלולה להיות עמלת שורה לפני תנאי הבנקעלולה להיות עמלת שורה לפני תנאי הבנקניתן לצבור "ולחסוך" בעמלות שורה. ניתן להעביר לכרטיס אשראי לאל עמלת שורה.עלולה להיות עמלת שורה לפני תנאי הבנק וגם עמלות המרה
בעליםבנק לאומיn/aבנק לאומיבנק דיסקונטPaypal
כמה ניתן להעביר1500 ביום, עד 5000 בחודשעד $250,000 ביום עד 2000 ש"ח ביממה ועד 6000 שח בחודשעד 2500 שח בהעברה חד פעמית ועד 7500 לחודשn/a
ביטול העברהלאאפשר לבטל כל עוד לא אושרהלאהצד השולח יכול לבטל העברה כל עוד לא אושרהאפשרי בכל שלב, ניתן לפתוח מחלוקת.
עוד משהוניתן לקבל זיכויים מחברות ביטוח. קיים כרטיס אשראי עם הטבותניתן להעביר לחו"למגוון הטבות למשלמים בפיי, תשלום עתידי, תשלום קבוע עתידי,תשלומיםאפשר להטעין רב קו על חשבון היתרה הצבורהניתן לקנות מטבעות קריפטוגרפים (בארה"ב בלבד), קנה עכשיו שלם אח"כ.

אפליקציות העברת כספים מומלצות: פירוט

סקרנו עבורכם 7 אפליקציות מובילות להעברת כספים. לפחות אחת מהן עלולה להתאים לצרכים שלכם:

Neema

Neema העברת כספיםNeema היא אפליקציה להעברת כספים לחו"ל מבית ביטוח ישיר בעלת רישיון וכפופה לסטנדרטים בינלאומיים של אבטחת מידע ושמירה על פרטיות.

בטח ראיתם את צביקה הדר באחת הפרסומות שהוא נכנס לסניף בנק ויורה אינספור בדיחות אבא על כמה טכנולוגיית שליחת הכסף מיושנת. אז Neema באה לשנות את זה באמצעות אפליקציה פשוטה ואינטואטיבית לשליחת כסף לחו"ל (מעל 70 מדינות) והכל תוך זמן קצר ובעמלות מאוד נמוכות. 

עוד כמה דברים:

  • אפשר לשמור בחשבון עד 50,000$
  • ניתן להוציא ויזה נטען (בתוספת עלות של 10 ש"ח בחודש) ולהשתמש בכסף בחשבון לכל דבר
  • אפשר לשלוח כסף לחשבונות בנק, ארנקים דיגיטליים ונקודות איסוף מזומן ברחבי העולם
  • הנמען לא חייב להחזיק חשבון ב-Neema.
  • ללא דמי ניהול או עמלות נסתרות
  • יש תמיכה בעברית בצ'אט באפליקציה בטלפון ובוואטצאפ.

נסו את Neema עכשיו וקבלו 20 ש"ח במתנה בהעברה ראשונה מעל 250$  בהזנת הקוד 65d3v9 בעת ההרשמה.


Rewire

rewire appחברת Rewire הישראלית אשר נרכשה על ידי Remitly העולמית, מספקת גם היא אפשרות נוחה להעברת כספים לחו"ל, היתרון שלה הוא שניתן באמצעותה להעביר כסף לכל ארץ בצפון אמריקה ואירופה אך בנוסף  מתמחה גם במדינות מהמזרח הרחוק ואפריקה.

עוד כמה דברים

  • עמלת שליחה קבועה: 15 ש"ח עבור כל סכום!
  • מגבלת השליחה החודשית היא 20,000 ש"ח (ניתן להגדלה)
  • ניתן להפקיד מזומן לחשבון מסניפי סופר פארם ברחבי הארץ (גם בלילה וסופי שבוע!)
  • הנמענים לא חייבים להחזיק חשבון Rewire
  • תמיכה מלאה בעברית ושפות נוספות

נסו את Rewire עכשיו וקבלו 2 ההעברות ראשונות חינם!


Bit (ביט)

ביט

אפליקציית ביט של בנק הפועלים מאפשרת העברת כסף נוחה ללקוחות כל הבנקים. השימוש באפליקציה הוא ללא עלות מלבד עלות עמלת השורה הנגבית על ידי הבנק שלכם. באמצעות ביט ניתן לשלם באפליקציות ובחנויות אונליין. ביט לעסקים מאפשרת לבעל עסק לקבל תשלום ללא תקרה שנתית. ניתן לאסוף כסף מקבוצות וכמו כן להעביר תשלום לכל אחד, גם אם הוא לא באנשי הקשר שלכם. לאפליקציה יש גם כרטיס אשראי – bitcard עם שלל הטבות.


Wise

wiseאם אתם רוצים לעשות גם העברת כסף לחו"ל (עבור לימודים, חופשה, תשלום כזה או אחר), Wise היא אחת הדרכים הזולות ביותר לשלוח כסף בינלאומי. Wise מציעה שירות העברת כספים מקוון בדרך זולה ומהירה לשליחת כסף בינלאומי. ווייז מציעה שערי חליפין זהים לשער הבסיס האמיתי של הבנק המרכזי, שהוא טוב או טוב יותר מכל ספק אחר של העברת כספים. העמלות שלהם גם נמוכות ביותר, בדרך כלל בין 0.5 ל-1 אחוז מסכום ההעברה הכולל.

ל-Wise יש מגבלות על כמה כסף ניתן לשלוח בהתאם למדינות ולמטבעות שאתה מחליף ביניהן. מגבלות אלה בדרך כלל נדיבות מאוד ויענה על הצרכים של רוב המשתמשים.

נסו את Wise עכשיו


פפר פיי (Pepper Pay)

פפר פיי

אפליקציית פפר פיי מבית לאומי היא חינמית לחלוטין לשימוש כל הבנקים (גם כאן, העמלות תלויות בעמלת השורה אשר הבנק שלכם גובה ממכם, במידה ואתם מקבלים כסף). ניתן להעביר כסף לאנשי קשר או לכל טלפון, כמו כן ניתן לבקש כסף מקבוצות וגם לעשות העברה עתידית או במועדים קבועים בכל חודש. האפליקציה נהנית ממעטפת האבטחה הכוללת של בנק לאומי. לאפליקציה ניתן להוסיף שכבת אבטחה עם טביעת אצבע ביומטרית.
עדכון 25/02/2022: אפליקציית פפר פיי תיסגר בתאריך 10.4.22 והפעילות שלה תתמזג עם אפליקציית בנק לאומי


פייבוקס (PayBox)

פייבוקס

אפליקציית העברת הכסף פייבוקס הינה היחידי המשמשת גם כארנק ומאפשרת שמירת כסף באפליקציה. היתרון כאן הוא שאתם יכולים "לצבור" כסף בארנק ואז להעביר הכל לחשבון הבנק ולשלם רק עבור עמלת שורה אחת (במידה והבנק גובה ממכם את העמלה הזאת). גם כאן אפשר לשלם מקבוצות, לשלוח לכל איש קשר או מספר טלפון וגם לשלוח בקשת תשלום. השירות פתוח ללקוחות כל הבנקים. לאחרונה חברה פייבוקס עם מועדון SUPREME של שופרסל ואם משלמים בשופרסל עם האפליקציה (על ידי חיבור כרטיס שופרסל) אפשר לצבור יותר מטבעות.


פייפל (Paypal)

פייפל

אפליקציית התשלומים הוותיקה פייפל אומנם לא מתדהרת ביכולות חברתיות כמו שאר האפליקציות ברשימה זו אבל היתרון שלה הוא שאפשר בעזרתה להעביר כספים גם לאנשים בחו"ל ומטבעות זרים. רק חשוב לשים לב שהעמלה של פייפל די יקרה ומשתנה בין מטבע למטבע. גם פייפל מתפקדת כמעין ארנק וירטואלי ואם אתם מקבלים כסף דרך פייפל אפשר לצבור אותו בארנק עד שתחליטו להעביר אותו לבנק שלכם. שימו לב שלפייפל יש עמלת העברה וככל הנראה, גם לבנק שלכם במידה והמבטע הוא זר, יגבה עמלת המרה גם הוא (אלא אם כן יש לכם חשבון מט"ח בבנק)


צריכים להעביר כסף לחו"ל? קראו עוד על העברת כסף לחו"ל

כיצד בחרנו את אפליקציות העברת הכספים הטובות ביותר

בחרנו את 5 אפליקציות התשלום הטובות ביותר על ידי סקירה ומחקר של אפליקציות מרובות ולאחר מכן בחירת האפשרויות המובילות. בחרנו את האפשרויות הטובות ביותר על סמך המוניטין שלהן, הפונקציות, נוחות השימוש, באילו פלטפורמות הן עובדות, כיצד ניתן לשלוח ולקבל כסף ועוד.

רלוונטי: אפליקציות בנקים מומלצות

צריכים עזרה בניהול הכסף?

אם אתם מוצאים את עצמכם חייבים כסף לאחרים, או מתקשים לעקוב אחר העברות הכספים לאנשים או חברים, מומלץ לקחת את עצמכם בידיים ולהתחיל לנהל את התזרים מזומנים שלכם. ניהול כלכלי נכון הוא המפתח לעצמאות כלכלית.

לגולשי פיננקה מגיע יותר!
חדש! עכשיו בגרסה 2.0: קובץ אקסל פשוט ונוח להורדה על מנת שתוכלו בעזרתו לנהל את כלכלת המשפחה שלכם באמצעות מעקב הוצאות והכנסות חודשי ושנתי. שיהיה בהצלחה.

 

שאלות נפוצות


אפליקציות להעברת כספים מאפשרות לך להעביר כסף במהירות ובקלות. יש אפליקציות שמחזיקות את הכסף שלך ואחרות מעבירות אותו מבנק אחד למשנהו. חלק מהאפליקציות להעברת כספים נותנות מענה ספציפי לצרכים הספציפיים לצרכן.


בדרך כלל, אפליקציות להעברת כספים מציעות תכונות אבטחה מתקדמות כדי להגן על הכסף שלך. עם זאת, חשוב להבין שאם תשלח כסף לנמען הלא נכון, ייתכן שלא תקבל את הכספים שלך בחזרה. ייתכן שספקים לא יעזרו לשחזר כספים שגויים. שלח כסף רק לאנשים שאתה מכיר וסומכים עליהם.

לסיכום: אפליקציית העברת הכסף הטובה ביותר

אפליקציות להעברת כספים מספקות דרך נוחה ויעילה להעביר כסף בין אנשים ובתי עסק. קיימות אפליקציות רבות של אפליקציות IOS ו-Android להעברת כספים, והבחירה הנכונה לצרכים שלך עשויה להיות קשה להחלטה. לכן אנחנו תמיד ממליצים בחום לעשות את המחקר שלך ולהשוות בין ספקים לפני ההורדה כדי להבטיח שאתה הולך להשתמש באפליקציה הטובה ביותר עבור הצרכים שלך.

לפני בחירת אפליקציית העברת הכספים הטובה ביותר, בדוק את העמלות ומרווחי שער החליפין החלים על ההעברה שברצונך לבצע, האם היא תומכת במדינה/במטבעות שלך, וכמה מהירות ההעברה שהיא מציעה. קרא כמה ביקורות באתרים שונים כדי להבטיח שהאפליקציה שאתה מסתכל עליה מדורגת ומאובטחת.

לכל ספק המופיע בסקירה זו יש מוניטין רב במתן שירותים מובילים בתעשייה למשתמשים שלו, אך אין פתרון אחד שמתאים לכולם להעברות כספים. לכל ספק יש את התכונות והיתרונות והחסרונות שלו ואתה יכול לבחור את הספק המתאים ביותר לצרכי העברת הכסף שלך.

רק בגלל שאפליקציה אחת עובדת הכי טוב במצב אחד, לא אומר שהיא תהיה האפשרות הטובה ביותר במצב אחר. על ידי השוואת האפשרויות שלך, אתה יכול להבטיח שבסופו של דבר תעשה את הבחירה הנכונה עבור אפליקציית העברת הכסף הטובה ביותר וצרכי ​​ההעברה שלך בכל פעם.

רלוונטי:

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

רוצה לחסוך בעמלות מסחר?

מלאו את השאלון ונחזור אליכם עם הצעות משתלמות

כמה כסף חשבת להשקיע?
באיזה בורסה?
טווח ארוך או קצר?
לחיצה על הכפתור מהווה אישור לפרטי התקנון

רוצה לדבר עם מומחה?

לגולשי פיננקה מגיע יותר!
חדש! עכשיו בגרסה 2.0: קובץ אקסל פשוט ונוח להורדה על מנת שתוכלו בעזרתו לנהל את כלכלת המשפחה שלכם באמצעות מעקב הוצאות והכנסות חודשי ושנתי. שיהיה בהצלחה.

מידע מקצועי נוסף עבורכם

מסיימים את החודש בהרגשה שאתם לא יודעים לאן הלך כל הכסף ולא מצליחים "לסגור את החודש"?

אם הגעתם לכאן ועניתם "כן" לשאלות האלו סימן שאתם צריכים לעשות סדר בהתנהלות הפיננסית שלכם.

ייתכן שבכל חודש אתם מוציאים יותר ממה שאתם מרוויחים ואתם אפילו כנראה לא מודעים.

 

בעזרת טבלת הוצאות והכנסות לניהול משק הבית של פיננקה תוכלו להיות על זה!

בתוך הקובץ:

  • תכנון מאזן משפחתי חודשי ושנתי
  • תכנון הוצאות צפויות מול הוצאות בפועל וההפרש
  • חלוקה נוחה לקטגוריות
  • חישוב שווי נקי
  • תמיכה ועדכונים

רוצים לקבל עדכונים על פוסטים חדשים, מוצרים חדשים, הטבות, טיפים?

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים