אינטראקטיב ברוקרס ביקורת חוות דעת עמלות

אינטראקטיב ישראל ביקורת: חוות דעת מקצועית על מערכת המסחר, עמלות, הטבות, אבטחה ועוד

במידה ואתם מכירים את תחום המסחר ובקיאים בו אתם בוודאי מכירים את אינטראקטיב ברוקרס ישראל. אבל אם אתם חדשים לתחום העיסוק הזה – מאמר זה הוא במיוחד בשבילכם. במאמר אספר לכם על החברה, המערכת שהיא מפעילה, היכולות שלה, יתרונותיה וחסרונותיה, ומה תוכלו לעשות בעזרתה. כל הפרטים ממש כאן.

תוכן עניינים

מה צריך לדעת על אינטראקטיב ברוקרס

אינטראקטיב ישראל, שלוחה ישראלית של אינטראקטיב ברוקרס העולמית אשר נסחרת בנאסד”ק עם הסימול IBKR הינה חברה המובילה מהפך משמעותי בעולם המסחר העצמאי בשוק הפיננסי בכל העולם.

במידה ותבחרו לפתוח חשבון מסחר באינטראקטיב, כספכם יהיה מוגן היטב. הכספים מופקדים בחשבונות נאמנות בסיטיבנק ובג'יי פי מורגן, מפוקחים על ידי הרגולטורים בארה"ב ומבוטחים עד סכום של 500,000 דולר. בנוסף, הם מציעים עמלות אטרקטיביות ופלטפורמת מסחר מתקדמת.

עוד אוכל לספר כי הם מציעים שירות ברוקר און-ליין מהגדולים בעולם, ואף זכו בתואר הברוקר הטוב בעולם למעלה מעשור ברציפות על ידי מגזין Barron's. השירות שמציעה החברה מתאים גם למשקיעים לטווח ארוך וגם לסוחרים, לא משנה רמת המקצועיות או הבקיאות שלהם בתחום הפיננסי.

תכונותיה העיקריות של אינטראקטיב ברוקרס

תכונותיה העיקריות של אינטראקטיב ישראל הינן ניהול תיק מסחר בתנאים הטובים ביותר שיש, עמלות מסחר אטרקטיביות מאין כמוהן, והסרת כל העלויות הנלוות. אינטראקטיב ישראל מאמינה באחזקה בכלים הטובים ביותר למסחר עצמאי, הכשרות וקורסים שישדרגו את יכולות המסחר שלכם, עמידה מאחורי ערכי האמינות והמקצועיות, שאיפה לחדשנות תמידית וסיפוק חווית מסחר יציבה ובטוחה לכל לקוחותיה.

מערכת TWS

מערכת TWS (Trade Workstation) היא פלטפורמת מסחר מתקדמת שמספקת חברת Interactive Brokers (IB).

הנה כמה תכונות עיקריות של TWS:

  • ממשק משתמש גרפי וידידותי למשתמש שמאפשר ביצוע עסקאות בזמן אמת בשווקים פיננסיים שונים כגון מניות, אופציות, סחורות, מט"ח ועוד.
  • גישה לנתוני שוק בזמן אמת, גרפים מתקדמים וכלים אנליטיים.
  • אפשרויות מסחר מתוחכמות כגון אלגו-טריידינג, אופציות בינריות, סקירת שוק ועוד.
  • חלונית CLASSIC TWS לביצוע פקודות מהירות
  • תמיכה באסטרטגיות מסחר אוטומטיות בעזרת API.
  • זמינות גבוהה של הפלטפורמה עם קישוריות לשווקים בכל רחבי העולם.
  • אפליקציה להורדה שמאפשרות גישה מכל מקום.

בקיצור, TWS נותנת כלים מתקדמים למשקיעים וסוחרים לבצע מסחר יעיל ומדויק במגוון רחב של שווקים פיננסיים.

עמלות אינטראקטיב ברוקרס (עם הטבות)

השוואה בין ברוקרים אחרים מראה כי העמלות של אינטראקטיב אכן נמוכות יחסית למתחרים וזאת בבהפרש עצום כמובן מהבנקים.
אינטראקטיב לוקחת 0.01 דולר עבור קניה/מכירה של מניה (ואפילו פחות מכך למוסדיים), עם מינימום של 2.5 דולר. אם אתם סוחרים עם אופציות המחיר טיפה גבוה יותר: 2 דולר על קניה/מכירה של אופציות.

מה שטוב באינטראקטיב הוא מנגנון "לא סחרת, לא שילמת". אין דמי משמרת או דמי ניהול, אין תשלום על מערכת המסחר. לגולשי פיננקה החזר של עד 50$ בעמלות (עבור עמלות שנצברו ב-3 החודשים הראשונים)

ללא דמי שימוש – לא סחרתם, לא שילמתם.

עד $50 החזר עמלות בהרשמה כאן

מניות: 0.01$ למניה | מינימום 2.5$

 2$ לאופציה

3$ לחוזה

עד 500,000₪ בעלות של 10₪ בלבד (במקום 75 ש"ח)

בהמרה מעל לחצי מיליון, משלמים לפי 0.002%*שווי העסקה

מניות: 0.01$ למניה | מינימום 2.5$
אופציות: 2$ לאופציה
חוזים: 3$ לחוזה

אינטראקטיב ישראל

לסחור בפלטפורמת המסחר הפופולארית בעולם!
מינימום השקעה: $3000.
ללא דמי מנוי - לא סחרת לא שילמת! עד 50$ החזר עמלות לגולשי פיננקה

איך נרשמים אל אינטראקטיב ברוקרס?

בכדי להירשם אל אינטראקטיב ברוקרס וליצור חשבון מסחר עצמאי דרך המערכת, כל מה שעליכם לעשות הוא ללחוץ על הלינק הזה, להשאיר את הפרטים ונציג של החברה יחזור אליכם.

אנו שמחים לשתף פעולה עם אינטראקטיב ישראל כדי להציע לכם הטבות בלעדיות המפורטות בסקירה זו. ההרשמה באמצעות הקישורים שבסקירה מאפשרת לכם ליהנות מהנחות וחיסכון בעלויות, ובמקביל תומכת בפעילותנו. ייתכן שנקבל גמול מועט עבור הפניית לקוחות חדשים, מה שמסייע לנו להמשיך ולספק תוכן ושירותי ערך לקוראינו.

מהם היתרונות של אינטראקטיב ישראל?

יתרונות מערכת אינטראקטיב ישראל הינם רבים, כמו למשל –

  • תוכלו לקבל גישה לעוד 33 מדינות וכ-150 שווקי מסחר ברחבי העולם
  • תוכלו ליהנות מעמלות מסחר נוחות לכלל הפעולות שלכם
  • תוכלו לקבל החזר של עד 50$ בעמלות עבור צבירת עמלות ב-3 חודשים הראשונים
  • לא סחרתם? לא תשלמו – במערכת אינטראקטיב ישראל אין דמי ניהול ודמי משמרת
  • שירות לקוחות ותמיכת חדר מסחר בעברית שזמין עבורכם גם בווצאפ
  • מינימום נמוך לפתיחת החשבון
  • מסחר בשברי מניות
  • הוראת בקנייה בהוראת קבע
  • המרה לדולר ללא עמלת המרה (בהוראת קבע)

מהם החסרונות של אינטראקטיב ישראל?

חסרונות מערכת אינטראקטיב ישראל הינם:

  • אין אפשרות לסחור בבורסה הישראלית דרך אינטראקטיב ישראל – הם לא מחליפים בית השקעות ישראלי ויש צורך בפתיחת חשבון נוסף בבית השקעות כזה.
  • מכיוון שאינטראקטיב ישראל נחשבים ברוקר זר, מי שמשקיע דרכם לא משלם את כל המס עבור הרווחים. לכן, מס הכנסה דורשים מכל מי שהשקיע דרך ברוקר זר לבצע דיווח עצמאי על ידי הגשת דוח שנתי למס הכנסה ובכך לשלם את המס הנדרש על רווחי ההון.

איך יוצרים קשר עם אינטראקטיב ברוקרס?

חדר המסחר של מערכת אינטראקטיב ישראל זמין עבורכם במגוון של ערוצי תקשורת, משעות הבוקר וגם לאורך כל שעות הפעילות של בתי המסחר בארצות הברית, כלומר כמעט כל היממה. השירות ניתן במספר שפות ובזמן שנוח לכם בכדי לשדרג את חווית המסחר שלכם. שירות הלקוחות של אינטראקטיב זמין כמובן גם ברשתות החברתיות בהן תוכלו להתרשם מפועלם, וביוטיוב בו היא מפרסמת סרטונים מועילים. צרו איתם קשר בטלפון 03-6322343 או בווצאפ 0586322343 או אפילו בחדר העסקאות בארה״ב, בטלפון 1-866-694-2757. תוכלו כמובן גם ליצור עימם קשר בכתובת המייל [email protected]

בטחונות

השווי של קבוצת Interactive Brokers הינו כ-30 מיליארד דולר (למרות שעל פי חוק, הונה של החברה מופרד מההון העצמי של הלקוחות) והיא מנוהלת תחת הרגולציות המחמירות בעולם ובראשם הרגולציה האמריקאית. היא חברה ציבורית ונסחרת בנאסדק תחת הסימול IBKR אשר מחזיקה במערכות ניהול סיכונים המתקדמות ביותר בעולם ומציגה דוחות פיננסיים רווחיים באופן עקבי למעלה מ-20 שנה ברציפות. החברה מפוקחת על ידי הגופים הבאים: ICCL, SEHK, SEC, FINRA, CFTC ו- SIPC.
על פי חוק, נכסיו של הלקוח מבוטחים בסכום של €20,000 או 500,000$ (תלוי בסוג החשבון), ואם זה לא מספיק יש ביטוח של חברת Lloyd's of London הלונדונית (חברה אשר מבטחת את חברות הביטוח) בסכום של עד 30 מיליון דולר!

חשוב לדעת כי אינטראקטיב אינה עוסקת במתן אשראי כגון אשראי צרכני/אשראי עסקי/משכנתאות והאשראי היחידי הניתן ללקוחות הברוקר הוא לצורך מינוף עסקאות בבורסה והוא מגובה על ידי ניירות הערך של הלקוח ולפי תרחישי אשראי הניתנים מהבורסות.
בכל מקרה, האשראי לצורך רכישת ניירות ערך ניתן מתוך ההון העצמי של אינטראקטיב ולא על סמך בטחונות של כספי לקוחות אחרים (אשר מופרדים מההון העצמי של החברה).

כמו כן כן החברה משתמשת הן באתר והן באפליקציה בפרוטוקלי אבטחה מתקדמים לפי תקנים מחמירים הכוללים 2FA.

לסיכום, האם מומלץ לסחור עם אינטראקטיב ברוקרס?

אינטראקטיב ישראל מחזיקה במגוון של יתרונות בעולם המסחר הפיננסי – מעמלות נמוכות יחסית לשוק, שירות לקוחות זמין בכל שעות הפעילות של בתי המסחר האמריקאיים, הכסף שלכם מוגן בחשבונות נאמנות שונים בסיטי בנק וכן בג׳יי פי מורגן, וגם מבוטח (עד 500,000$ ע”י ה-SIPC או של €20,000 לפי סוג החשבון). היא לא גובה עמלות במידה ולא סחרתם בתיק שלכם, ועוד. שווה ליצור קשר עם חדר המסחר שלהם ולשמוע מה יש להם להציע עבורכם – לא משנה מהי רמת הבקיאות שלכם בתחום, המומחים של אינטראקטיב ישראל יהיו שם עבורכם לכל שאלה.

נכון, אי אפשר לסחור בבורסה הישראלית, אך לשם כך קיימים ברוקרים אחרים כגון מיטב טרייד, אקסלנס טרייד או IBI Smart אשר דרכם ניתן לסחור בבורסת תל אביב וגם איתם יש לנו הטבות משתלמות. אם אתם סוחרים בשתי הבורסות, מומלץ להחזיק 2 חשבונות מסחר ולהנות משתי העולמות (כמו שאני עושה).

אינטראקטיב ישראל

לסחור בפלטפורמת המסחר הפופולארית בעולם!
מינימום השקעה: $3000.
ללא דמי מנוי - לא סחרת לא שילמת! עד 50$ החזר עמלות לגולשי פיננקה

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

רוצה לחסוך בעמלות מסחר?

מלאו את השאלון ונחזור אליכם עם הצעות משתלמות

כמה כסף חשבת להשקיע?
באיזה בורסה?
טווח ארוך או קצר?
לחיצה על הכפתור מהווה אישור לפרטי התקנון

רוצה לדבר עם מומחה?

לגולשי פיננקה מגיע יותר!
חדש! עכשיו בגרסה 2.0: קובץ אקסל פשוט ונוח להורדה על מנת שתוכלו בעזרתו לנהל את כלכלת המשפחה שלכם באמצעות מעקב הוצאות והכנסות חודשי ושנתי. שיהיה בהצלחה.

מידע מקצועי נוסף עבורכם

רוצה לחסוך בעמלות מסחר?

מלאו את השאלון ונחזור אליכם עם הצעות משתלמות

כמה כסף חשבת להשקיע?
באיזה בורסה?
טווח ארוך או קצר?
לחיצה על הכפתור מהווה אישור לפרטי התקנון