חשבונית ירוקה מורנינג דשבורד

חשבונית ירוקה ביקורת

בתקופתנו כמעט לכל אחד יש עסק מהצד ובעיקר במהלך מגפת הקורונה כאשר הרבה יצאו לחל"ת בעל כורכם הרבה מאתנו הפכו לעצמאים על ידי תפעול עסק מהצד או פיתוח הכנסה נוספת. לא מן הנמנע שרבים גילו שעל מנת לנהל עסק כחוק עליהם להוציא קבלות או חשבוניות. כמובן שישנם גם עסקים קטנים ובינוניים שכבר ממזמן משתמשים בשירותי חשבוניות דיגיטליות למיניהן וכאן נכנסת לתמונה מורנינג – שירות חשבוניות דיגיטליות של חשבונית ירוקה.

חשבונית ירוקה (מורנינג) כבר הפכה לשם נרדף בכל הנוגע לחשבוניות דיגיטליות והיא נחשבת למובילה בתחומה. אז לכל מי שעדיין לא סגור על עצמו או מחפש שירות חשבוניות דיגיטלי במאמר זה נסקור את מורנינג, התכונות החשובות, מחיר, תמיכה, התאמה למובייל, אבטחה ועוד.

אודות מורנינג (חשבונית ירוקה)

מורנינג דף הבית הרשמה כניסה

חשבונית ירוקה הוקמה על ידי ליאור וילצ'ינסקי ורמי גבאי בשנת 2012. בהתחלה בתור סטארט-אפ שהם עובדים מהבית ונפגשים בבתי קפה לאחר מכן עברו פארק המדע בנס ציונה וממש לאחרונה (2018) עבור למגדל שרונה עזריאלי בתל אביב, מעסיקים כ-85 עובדים וגם גייסו 20 מיליון דולר מקרן פורטיסימו לפי שווי של 60 מיליון דולר.

תכונות עיקריות של מורנינג (חשבונית ירוקה)

הפקת מסמכים

הפקה וניהול של כל סוגי המסמכים לעסק: חשבוניות, תעודת משלוח, הצעת מחיר, הזמנת רכש ועד חשבונית הוצאות מעורבת (עם מע"מ ובלי מע"מ לעורכי דין או חוקרים פרטיים). 

ניהול הוצאות

ניתוח מדוייק של הרכב ההוצאות בעסק על מנת להבין היכן ניתן להתייעל. את ההוצאות ניתן לצלם באמצעות האפליקציה או לעשות Forward במייל לחשבונית ירוקה והתוכנה תסרוק ותמלא את השדות בערכים הנכונים בצורה אוטומטית.

דוחות עסקיים

המערכת מוציאה בלחיצת כפתור מבחר ענק של דוחות: דוח הכנסות, דוח הוצאות, דוח רווח והפסד, דוח חייבים, דוח מע"מ, דוח מקדמות, דוח מכירות פריטים, דוח מבנה קבצים אחיד, דוח רציפות מסמכים, ספר תקבולים ותשלומים.

כל הדוחות מעוצבים בצורה גרפית נאה ואפשר לשלוח אותם במייל, להדפיס או לייצא אותם.

מתן הרשאות

ניתן לשתף עם אחרים את ניהול העסק שלכם על ידי מתן הרשאה לביצוע פעולות דיגיטליות במערכת בהתאם לסוג ההרשאה שאישרתם עבורם:

  • הרשאת רואה חשבון – מאפשרת הפקת דוחות וניהול הוצאות (זמין לבעלי מנוי Light ומעלה)
  • הרשאת ניהול שוטף – הרשאה להפקת מסמכים וגישה לניהול הוצאות, ללא גישה לנתונים, דוחות והגדרות (זמין למנויי Popular ומעלה).

חיבורים ותוספים

ניתן לחבר תוספים שונים: סליקה ותשלומים (משולם, ישראכרט, קאדקום ועוד), מכירות אונליין לפלטפורמות כמו וויקס, אטסי, ווקומרס, שופיפיי וכו. חיבור לתוכנות חשבונאות (כמו sap או חשבשבת), ודברים שונים כמו חיבור לגוגל דרייב ורב מסר, אינטגרציות למערכות ניהול שונות

מחיר

מורנינג מחיר

מורנינג מציעה 4 מסלולי תשלום שונים. המחירים משתנים בהתאם לכמות העסקים שאתם מתפעלים וכמות המסמכים שברצונכם להפיק. החבילות הזולות ביותר מאפשרות לנהל 1-2 עסקים בלבד והחבילות היקרות תומכות ב 3-5 עסקים.

לא משנה באיזה מסלול חבילה תבחרו, ניתן לשלם עבור מורנינג באמצעות תשלומים חודשיים או שנתיים. אין הנחה בתשלום שנתי עבור המסלול Light.

מנוי בסיסי (Light)

מסלול הבסיס עולה 288 ₪ לשנה או 24 ₪ לחודש לא כולל מע"מ.
מספר העסקים המוגבל בחשבון זה הינו עסק אחד. ניתן להפיק עד 50 מסמכים בחודש קלנדרי ועבור כל מסמך נוסף מעבר לחבילה תשלמו 0.3 ₪

מסלול זה תומך בחתימה דיגיטלית מאובטחת, תמיכה במייל, בצ׳אט ובפייסבוק.
כמו כן, הפקת דוחות, חשבונית ריטיינר, שליחה אוטומטית של דוחות ומסמכים, ניהול מכירות, שמירת כרטיסי אשראי והרשאת רו"ח.

מנוי Popular

מסלול זה עולה 39 ₪ לחודש או 396 ₪ לשנה (כ-20% הנחה) לא כולל מע"מ.
מספר העסקים המוגבל בחשבון זה הינו עד 2 עסקים. ניתן להפיק עד 100 מסמכים בחודש קלנדרי ועבור כל מסמך נוסף מעבר לחבילה תשלמו 0.25 ₪

בנוסף לתכונות מהמנוי הבסיס, תקבלו גם: הרשאת תפעול העסק, ניהול הוצאות, הוראות קבע, חיבור ל-Wix, Shopify ו-Etsy, גיבוי אוטומטי ב-Google Drive, חיבור ל-PayPal, Payoneer ו-BlueSnap וגם גישה ל-API.

מנוי Business

מסלול זה עולה 65 ₪ לחודש או 648 ₪ לשנה (כ-20% הנחה) לא כולל מע"מ.
מספר העסקים המוגבל בחשבון זה הינו עד 3 עסקים. ניתן להפיק עד 200 מסמכים בחודש קלנדרי ועבור כל מסמך נוסף מעבר לחבילה תשלמו 0.20 ₪

מנוי זה כולל את כל התכונות של מנוי Popular

מנוי Prime

מסלול זה עולה 120 ₪ לחודש או 1188 ₪ לשנה (כ-20% הנחה) לא כולל מע"מ.
מספר העסקים המוגבל בחשבון זה הינו עד 5 עסקים. ניתן להפיק עד 500 מסמכים בחודש קלנדרי ועבור כל מסמך נוסף מעבר לחבילה תשלמו 0.15 ₪

מנוי זה כולל את כל התכונות של מנוי Popular

אפליקציה

מורנינג חשבונית ירוקה אפליקציה

למורנינג קיימת אפליקציה לאנדרואיד ו-iOS. בסקירה זו בדקנו את גרסת האנדרואיד. האפליקציה אינטואיטיבית וסה"כ השימוש היה זורם. היא בעיקר מתאימה אם אתם צריכים לעשות משהו תוך כדי תנועה אחרי הכל השימוש בדסקטופ תמיד יותר נוח.

רלוונטי: אפליקציות לניהול עסק

פרטיות ואבטחה

מדיניות הפרטיות של morning עודכנה לאחרונה בספטמבר 2022. לא אלאה אתכם בתנאים משפטיים נראה די סטנדרטי.

האם מורנינג (חשבונית ירוקה) מאובטחת?

מורנינג מצפינה מידע באמצעות טכנולוגיית הצפנה מאובטחת (SSL) ולחברה ניתן תקן ISO 27001 ותקן ISO 27701.

שירות לקוחות של מורנינג (חשבונית ירוקה)

שירות הלקוחות של מורנינג מעולה, אם כי הוא מבוסס כולו על תקשורת אימייל (טיקטים), מאגר ידע והקהילה. 

מאגר הידע של מורנינג הוא די מספק וקל לחיפוש, עם תשובות כמעט לכל שאלה. זה נחמד שהשפה והמיקרו קופי באתר הוא מאוד קז'ואל ולא בשפה כבדה ומסורבלת.

רלוונטי: הכל על שליחת חשבויות אונליין

אלטרנטיבה למורנינג 

ייתכן שלמורנינג אולי חסרים כמה תכונות שאפשר  למצוא בפלטפורמות אחרות כמו סאמיט או איזיקאונט. עם זאת, העיצוב של מערכת מורנינג ידידותי למשתמש, מה שהופך אותה לקלה לשימוש ויכול לחסוך הרבה זמן לימוד.

קראו עוד על תוכנות הנהלת חשבונות מומלצות

רלוונטי:

 

שאלות נפוצות על מורנינג (חשבונית ירוקה)

בהחלט כן. גם אם אתם עצמאים, פרילנסרים בתחילת דרכם וגם אם אתם עסק קטן או בינוני מורנינג בהחלט יכולה להתאים לכם. מורנינג יכולה לצמוח ביחד אתכם בין אם זה הרחבת החבילה, תוספים חדשים ואינטגרציות.

בהחלט כן. התוכנה רשומה כחוק במנהל רישום התוכנות של רשות המיסים ומתאימה לכל סוגי העוסקים. מספר תעודת הרישום הוא 187805.

בהחלט כן. אפשר להפיק מסמכים בכל שפה ובכל מטבע. אך יש לציין כי חשבונית המקור תופק תמיד בעברית – מפני שזו השפה הרשמית של רשות המיסים

לסיכום, האם מורנינג (חשבונית ירוקה) מתאימה לכם?

לדעתנו מורנינג היא אולי הפתרון לתוכנת הנהלת חשבונות באינטרנט מבין הטובים בישראל. למרות שהיא לא מושלמת, יש לה יכולות להתאים את עצמה כמעט לכל עסק והיא נתנת להרחבה בעזרת התוספים והאינטגרציות.

בנוסף, יש לה אפליקציה טובה. תמיכה מעולה. קהילת פייסבוק משגשגת. מלא דוחות. מחיר נוח. ועוד.

לגולשי פיננקה הצעה בלעדית!
נסו את מורנינג חינם למשך 30 יום וקבלו עוד 30 יום ברכישת מנוי ללא התחייבות.

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

רוצה לחסוך בעמלות מסחר?

מלאו את השאלון ונחזור אליכם עם הצעות משתלמות

כמה כסף חשבת להשקיע?
באיזה בורסה?
טווח ארוך או קצר?
לחיצה על הכפתור מהווה אישור לפרטי התקנון

רוצה לדבר עם מומחה?

לגולשי פיננקה מגיע יותר!
חדש! עכשיו בגרסה 2.0: קובץ אקסל פשוט ונוח להורדה על מנת שתוכלו בעזרתו לנהל את כלכלת המשפחה שלכם באמצעות מעקב הוצאות והכנסות חודשי ושנתי. שיהיה בהצלחה.

מידע מקצועי נוסף עבורכם

רוצים לקבל עדכונים על פוסטים חדשים, מוצרים חדשים, הטבות, טיפים?

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים