איך להגדיל את ההכנסות

איך להגדיל את ההכנסות? רעיונות ודרכים להגדלת ההכנסה החודשית

המירוץ אחר קניית דירה ויוקר המחיה בארץ גורם לאנשים רבים לתהות איך הם יכולים להגדיל את ההכנסות שלהם. אם אתם מתעניינים בנושא ורוצים לשמוע על דרכים שונות שיאפשרו לכם לייצר הכנסה גדולה יותר ולשנות את אורח החיים שלכם בהתאמה, כדאי שתקראו את השורות הבאות, בהן נציין בפניכם 5 תשובות לשאלה: איך להגדיל הכנסות? אלו תשובות שעשויות לשנות את החיים שלכם מקצה לקצה.

שיטות להגדלת הכנסות

  1. תגדילו את ההכנסה הנוכחית

לעיתים אנחנו מוצאים את עצמנו תוהים איך אפשר להגדיל את ההכנסות למשק הבית. יש מי שהולכים רחוק ומחפשים ליצר הכנסה ממקורות חדשים, בזמן שיש מי שבודק קודם אם ניתן לערוך שינוי בהכנסה ממקום העבודה הנוכחי. זו בדיוק ההצעה שלנו עבורכם. אם יש לכם אפשרות לעבוד שעות נוספות במקום העבודה הנוכחי שלכם, זו הדרך הטובה ביותר להגדיל את ההכנסה. עליכם לבדוק אם אתם יכולים להוסיף את אחת מהאפשרויות הבאות למשרה שלכם:

    • שעות עבודה נוספות
    • ימי עבודה נוספים
  1. תייצרו מקור הכנסה נוסף

אם ההצעה הקודמת לא מתאפשרת במקום העבודה שלכם או שההכנסה לא מספיקה עבורכם, אתם יכולים להגדיל את ההכנסות שלכם ממקור הכנסה נוסף. להלן כמה אפשרויות שניתן לבחון:

    • עבודה מהבית
      העולם התפתח מאוד בשנים האחרונות ובתקופת הקורונה בפרט ומאפשר כמעט לכל אחד לעבוד מהבית: כתיבת תכנים, בניית אתרים, עיצוב גרפי, תרגום תכנים ועוד. שיטה אחת שתופסת תאוצה היא מילוי סקרים באינטרנט. החברות המובילות כיום הן iPanel או פרוייקט המדגם. באמצעות כל אחת מהן ניתן להרוויח כמה שקלים בקלות מהבית בזמן הפנוי. כל אחד עם מחשב וגישה לאינטרנט יכול לעשות היום כסף מהבית גם ללא ניסיון.
    • השכרת הבית\חדר לתקופות קצרות – אם יש לכם חדר פנוי בבית או אפשרות לפנות את הבית\דירה לסופ"ש מדי פעם תוכלו להשכיר אותו עבור תיירים או כאלה המחפשים מקום אירוח זמני באמצעות פלטפורמת airbnb.
    • אתרי קאשבק – דרך מאוד מעניינת להרוויח עוד כמה שקלים היא להירשם לאחד מאתרי הקאשבק הנפוצים ופשוט לבצע את הקניות האונליין שלכם דרכם או באמצעות תוסף הדפדפן שלהם. כל קניה שתבצעו בדרך זו באחד מהאתרים שהם עובדים איתם בשותפות – תזכה אתכם באחוז מסוים מהכסף בחזרה אליכם.
    • עבודות בית

עבודות שקשורות לניקיון, סידור בתים, קיפולי כביסה וכו' עשויות להניב לכם תוספת יפה למשכורת הנוכחית

    • שמירה

אם אתם לומדים במכללה, אוניברסיטה או בכל מקום אחר ואתם צריכים עבודה נוספת שתאפשר לכם ללמוד, דעו שיש לא מעט עבודות שמירה בלילות שיאפשרו לכם ללמוד בשקט ועל הדרך, להגדיל את ההכנסה

    • עבודה עם ילדים

יש לכם גישה לילדים? אם כן, זו התשובה המתאימה לכם ביותר לשאלה – איך להגדיל הכנסות? ניתן לעבוד בצהרונים, בפעוטונים, משפחתונים וכו' כדי להגדיל את הכנסתם הנוכחית

    • מסעדנות

תחום המסעדנות מציע מגוון רחב של אפשרויות לעובדים פוטנציאליים. מדובר בתחום שכל אדם בריא עם יכולות פיזיות בסיסיות יכול להיטמע בו. אתם יכולים למצוא את עצמכם עובדים כמלצרים, טבחים, מנקים או ברמנים (בהתאם ליכולות ולכישרונות שלכם). ברוב המקרים, חשוב שתדעו שבחלק מהמקרים יש צורך בניסיון נוסף ולעיתים גם מדובר בעבודה במשמרות שעשויה לבוא לידי ביטוי גם בימי שבת וחג. כך שכדאי שתבחנו מראש אם האפשרות הזו מתאימה לכם.

 רלוונטי: עבודה מהבית לאמהות

  1. תצמצמו את ההוצאות שלכם

אם תשאלו את מנהל הבנק שלכם, הוא יגיד לכם שהתשובה הכי חשובה לשאלה איך להגדיל הכנסות? היא צמצום ההוצאות. יכול להיות שאתם לא צריכים לעבוד קשה מידי. יכול להיות שאתם בכלל לא צריכים לחפש עבודות מהצד, אלא רק לצמצם את ההוצאות שלכם. כדי לעשות זאת בדרך הטובה ביותר, אתם צריכים להיעזר באקסל לחישוב הכנסות והוצאות. באמצעות טבלה זו, אתם יכולים לראות במבט מאקרו את ההוצאות שלכם ולסדר לעצמכם תכנית מחושבת, שתאפשר לכם להוציא פחות ולהרוויח יותר.

נסו את הטבלה של פיננקה!

לגולשי פיננקה מגיע יותר!
חדש! עכשיו בגרסה 2.0: קובץ אקסל פשוט ונוח להורדה על מנת שתוכלו בעזרתו לנהל את כלכלת המשפחה שלכם באמצעות מעקב הוצאות והכנסות חודשי ושנתי. שיהיה בהצלחה.

 

4. תבקשו העלאה מהמעסיק

כשאנחנו שואלים את עצמנו איך להגדיל הכנסות בדרך הקלה ביותר? אנחנו בדרך כלל לא חושבים על האפשרות הזו. הכוונה כמובן לאפשרות שכולנו מעדיפים להימנע ממנה, פנייה אל המעסיק הנוכחי. הרי לא פעם, אנחנו פונים ומקבלים תשובה שלילית או תשובה ניטרלית שניתן להבין ממנה שהעלאה אנחנו לא נראה בקרוב או בכלל.
אם אתם מרגישים שמגיעה לכם העלאה ואם נערכו לאחרונה שינויים במצב המשפחתי שלכם, דעו שיש לכם את הסיבה הטובה ביותר לפנות אל המעסיק שלכם בלב גלוי וללא חשש. אם עברתם את אחד או יותר מהשינויים הבאים לאחרונה, אתם יכולים לפנות אל המעסיק ולברר אודות העלאה:

    • הליך גירושין
    • חתונה
    • מחלה כרונית של ילד
    • הולדת תינוק וכו'

5. תבדקו אם יש לכם אפשרות לקבל השלמת הכנסה

אם מקור ההכנסה הנוכחי שלכם מניב לכם משכורת נמוכה מהממוצע ומסיבה כלשהי, אינכם יכולים לעבוד במקומות נוספים, אתם צריכים לפנות אל רשות המיסים או אל המוסד לביטוח לאומי לפני שתתחילו לבדוק איך להגדיל הכנסות. ייתכן שמגיעה לכם השלמת הכנסה. אם אינכם בטוחים במה מדובר, כדאי שתפנו אל אחד מהמוסדות שצוינו קודם לכן ותבררו עם נציג שירות מטעמם, האם יש לכם אפשרות לקבל תשלום נוסף מהמדינה בגלל שאתם מרוויחים משכורת נמוכה יחסית.

רלוונטי:

שאלות נפוצות על הגדלת הכנסה

קודם כל נקדים ונאמר שאין דבר כזה הכנסה ללא עבודה קשה (לפחות בהתחלה). ישנם שיטות רבות להגדלת הכנסה ללא עבודה פיזית או מאומצת אבל כל עבודה דורשת השקעה.

הכנסות פסיביות כוללות רווחים מנכס להשכרה, שותפות מוגבלת או עסק אחר שבו אדם אינו מעורב באופן פעיל – משקיע שקט, למשל. הכנסה מתיק השקעות נחשבת להכנסה פסיבית על ידי חלק מהאנליסטים, ולכן דיבידנדים וריבית ייחשבו פסיביים.

הדרך הכי מהירה ככל הנראה היא לצמצם את ההוצאות ככל הניתן, להחליף למקום עבודה מתגמל יותר.

לסיכום

עכשיו אתם יודעים בדיוק איך להגדיל הכנסות למשק הבית שלכם. כעת, ידוע לכם כי מצד אחד, יש אפשרות להגדיל את ההכנסה שלכם תוך בירור אודות מקור העבודה הנוכחי שלכם ומקורות עבודה נוספים. בזמן שיש את הצד השני, את האפשרות שנשענת דווקא על ההוצאות שלכם. אפשרות זו תסייע לכם לבדוק כמה אתם מוציאים מידי חודש ולהפחית את ההוצאות. נותר לכם רק לבחור בדרך שנוחה ומתאימה לכם. אנו מאחלים לכם שתבחרו בדרך הנכונה ביותר עבורכם, זו שתאפשר לכם להרים את הראש מעל המים ולחיות חיים טובים ללא תלות בהלוואות וגורמים כלכליים אחרים.

קריאה נוספת לניהול כלכלי נכון

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

רוצה לחסוך בעמלות מסחר?

מלאו את השאלון ונחזור אליכם עם הצעות משתלמות

כמה כסף חשבת להשקיע?
באיזה בורסה?
טווח ארוך או קצר?
לחיצה על הכפתור מהווה אישור לפרטי התקנון

רוצה לדבר עם מומחה?

לגולשי פיננקה מגיע יותר!
חדש! עכשיו בגרסה 2.0: קובץ אקסל פשוט ונוח להורדה על מנת שתוכלו בעזרתו לנהל את כלכלת המשפחה שלכם באמצעות מעקב הוצאות והכנסות חודשי ושנתי. שיהיה בהצלחה.

מידע מקצועי נוסף עבורכם

רוצים לנהל תקציב עם אפליקציה?

נסו את רייזאפ!
שירות דיגיטלי מהפכני שמאפשר לשלוט בהוצאות בצורה חכמה!
קבלו חודש חינם +50% הנחה לחודשיים נוספים (לא נדרש להזין פרטי כרטיס אשראי) וגם שליטה מלאה על ההתנהלות הפיננסית שלכם
חודש במתנה

רוצים לקבל עדכונים על פוסטים חדשים, מוצרים חדשים, הטבות, טיפים?

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים