קורס קריפטו

איך לקנות ביטקוין?

דמיינו עולם שבו עסקאות מוניטריות אינן נשלטות על ידי בנקים מרכזיים, אלא מבוזרות ודיגיטליות. זה בדיוק החזון שהיה לסטושי נקמוטו כשהציג את ביטקוין, המטבע הדיגיטלי הראשון בעולם.

בין אם אתם חסידים נלהבים של מטבעות קריפטוגרפיים מאז שחרורו הראשוני של ביטקוין בשנת 2009, או שרק התחלתם להיכנס לעולם המטבעות הדיגיטליים המרגש, פוסט בלוג זה מותאם עבורכם. הוא לדעתי מתוכנן להיות גם מסע מאיר עיניים וגם מדריך מעשי, הוא יכניס אותכם לתוך היקום של ביטקוין תוך שהוא גם יצייד אותכם בתובנות מכריעות כיצד לקנות ביטקוין ללא סיבוכים.

תוכן עניינים

מהו ביטקוין?

ביטקוין, המסומל לעתים קרובות כ- BTC, הוא מטבע דיגיטלי שנוצר על ידי אדם או קבוצה לא ידועים תחת הכינוי סאטושי נקמוטו ושוחרר כתוכנת קוד פתוח בשנת 2009. בניגוד למטבעות מסורתיים, ביטקוין פועל על פלטפורמה מבוזרת המכונה בלוקצ'יין. הבלוקצ'יין מתעד את כל העסקאות ומתוחזק על ידי רשת מחשבים ברחבי העולם ובכך הופך אותו לכאורה לחסין מפני כל סוג של משבר פיננסי או או פוליטי.

יתר על כן, לפי הבנתי, האלגוריתם של ביטקוין מתוכנן כך שניתן יהיה לכרות רק 21 מיליון ביטקוין, כלומר ניתן להסיק מכך שההיצע שלו למעשה מוגבל. תכנון זה לדעתי תורם לנטייתו של הביטקוין לעלות בערכו לאורך תקופות ארוכות, תוך חיקוי צורה דיגיטלית של זהב. ניתן לחלק את הביטקוין ליחידות קטנות יותר הידועות בשם סאטושי, כאשר ביטקוין אחד שווה ל-100 מיליון סאטושי.

כמערכת מזומנים דיגיטלית מבוזרת לחלוטין, אני חושב שביטקוין משחרר את משתמשיו מסמכות ריכוזית והוא עושה זאת על ידי כך שהוא מאפשר עסקאות ישירות בין צדדים בעזרת מפתחות ציבוריים ופרטיים. אופיו הקריפטוגרפי מבטיח שהעסקאות מאובטחות, בלתי הפיכות ואינן דורשות מידע אישי, מה שלדעתי מוסיף שכבה נוספת של אנונימיות.

למה ומי צריך לקנות ביטקוין?

ביטקוין, חלוץ המטבעות הקריפטוגרפיים, מושך עניין מגוון ברחבי העולם בשל הפוטנציאל שלו לצמיחה פיננסית ונזילות גבוהה בתחום המטבעות הדיגיטליים. ההתעניינות הגואה הזו מעלה את השאלה – למה ומי צריך לקנות ביטקוין?

כדי לענות על כך, לדעתי אחת הסיבות המשכנעות ביותר להשקעה בביטקוין היא הפוטנציאל שלו לתשואות גבוהות. למרות התנודתיות שלו, ערך הביטקוין עלה באופן אקספוננציאלי בעשור האחרון, והפך משקיעים רבים רבים למיליונרים. עבור אלה שמוכנים לקחת את הסיכון, ביטקוין יכול להיות תוספת משתלמת לתיק השקעות מגוון.

יותר עסקים מקבלים ביטקוין

עם מספר גדל והולך של עסקים וסוחרים המקבלים ביטקוין, כולל כמה קמעונאים גדולים, ההזדמנויות לבזבז ביטקוין נמצאות גם הן במגמת עלייה. הסכמה רחבה זו חיזקה את ערכה ותומכת באחזקתה כהשקעה לטווח ארוך. לכן, יזמים ואנשים פרטיים המאמינים בהיקף זה של צמיחה באמצעות נכסים דיגיטליים עשויים לשקול רכישת ביטקוין.

מטבעות לא יציבים

אני סבור שביטקוין יכול לשמש גם כגלגל הצלה פיננסי עבור אנשים החיים במדינות עם מטבעות לא יציבים או תשתית בנקאית גרועה. במקרים כאלה, ביטקוין לא רק מספק אמצעי חלופי לאחסון עושר, אלא גם מציע עסקאות חוצות גבולות קלות ומהירות יותר. לפיכך, מטבע מבוזר זה ממנף הכלה פיננסית, מושך משקיעים מכל תחומי החיים.

עם זאת, חשוב לי לציין כי רכישת ביטקוין לא צריכה להיתפס כמזימה מהירה להתעשר. זה דורש להבין את השוק, לעשות את המחקר שלכם, ולהיות מוכן לתנודתיות. בסעיפים הבאים שלנו, נדריך אותכם היכן וכיצד תוכל לקנות ביטקוין, תוך הדגשת גורמים חשובים שיש לקחת בחשבון.

איפה ואיך אפשר לקנות ביטקוין?

בעידן זה של פיננסים דיגיטליים, אני רואה כי נגישות הביטקוין נמצאת בשיא של כל הזמנים. קיימים אפיקים רבים לרכישת נכס דיגיטלי מבוקש זה, המתאים לצרכיו הייחודיים של כל רוכש. בין אם אתם גרים בלב תל אביב או בגבעה נידחת בגליל, תוכלו לרכוש ביטקוין בקלות בקצות אצבעותיכם מכל מקום.

בורסות קריפטו

ניתן לטעון כי השיטה הנפוצה ביותר לרכישת ביטקוין היא באמצעות בורסות קריפטו. פלטפורמות כמו Binance, Coinbase ו-Kraken מציעות דרך בטוחה וחוקית לקנות ביטקוין. הם מציעים אפשרויות תשלום שונות, החל מהעברות בנקאיות ועד כרטיסי אשראי / חיוב שקל לקשר ולאבטח.

קריאה נוספת: בורסות קריפטו מומלצות

פלטפורמות מסחר עמית לעמית

דרך נפוצה נוספת לקנות ביטקוין היא באמצעות פלטפורמות עמית לעמית. פלטפורמות כמו LocalBitcoins ו-Paxful מקשרות בין קונים ומוכרים ישירות ומספקות שירות נאמנות כדי להבטיח שהעסקאות מאובטחות. אפשר להשתמש באמצעי תשלום שונים כמו PayPal, העברה בנקאית או אפילו מזומן באופן אישי אם המוכר נמצא באזורכם.

לפני היציאה למסע קניית ביטקוין, ודאו שאתם בוחרים פלטפורמה מכובדת ומאובטחת. כל פלטפורמה שונה, עם עמלות משתנות, תכונות אבטחה, שירות לקוחות ותהליכי קליטה, בעיקר אימות זהות. זכרו, עם זאת, כי רכישת ביטקוין אינה מאמץ שמתאים לכולם. להבין את הצרכים שלכם, את סובלנות הסיכון שלכם ולבחור פלטפורמה שמתאימה לקריטריונים שלכם, היא משימה לא פשוטה אשר מומלץ ללמוד את היטב קודם לכן.

אני ממליץ על קורס מסחר בקריפטו TradingIL בהנחייתו של דניאל נבון. מדובר בקורס אונליין למסחר בקריפטו הכולל 8 שיעורים מרתקים אשר יכניס אתכם לתחום המטבעות הוירטואלים בצורה מקצועית

במהלך קורס הקריפטו תלמדו בין היתר: ניתוח טכני, ניתוח פונדמנטלי , אסטרטגיות מסחר מקצועיות, ניהול סיכונים, השתתפות בהנפקות, NFT, מטא וורס ותכנים מלאי ערך נוספים.

מהם השלבים לרכישת ביטקוין?

כניסה לעולם הביטקוין אולי נראית מרתיעה בהתחלה, אך תהליך רכישת הנכס הדיגיטלי הזה הוא פשוט יחסית ברגע שמבינים את השלבים המעורבים. הדבר הראשון שצריך לעשות הוא להגדיר ארנק דיגיטלי. זה המקום שבו תאחסנו את הביטקוין וזה חיוני שהוא יהיה מאובטח. בדיוק כמו הארנק הפיזי שלכם, יש לנקוט באמצעי אבטחה כדי להבטיח את בטיחותו. אפשר לשפר את האבטחה על ידי הגדרת אימות דו-שלבי, שימוש בסיסמה מאובטחת ושמירה על המפתחות הפרטיים של הארנק במצב לא מקוון כדי להפחית את הסיכון לפריצה.

שלב 1: הגדרת ארנק דיגיטלי

ישנם ארנקים דיגיטליים רבים לבחירה, כל אחד עם תכונות ייחודיות והיבטי אבטחה. ארנקים יכולים להיות מבוססי תוכנה (במחשב או במכשיר הנייד שלך), מבוססי חומרה (מכשירים פיזיים המאחסנים ביטקוין במצב לא מקוון), או אפילו מבוססי נייר (קודי QR מודפסים עבור כתובות הביטקוין והמפתחות הפרטיים שלך).

מידע נוסף: ארנקי קריפטו מומלצים

שלב 2: הכנסת ביטקוין לארנק

לאחר שהגדרת ואבטחתם את הארנק הדיגיטלי שלכם, עליכם לממן אותו. זה נעשה על ידי רכישת ביטקוין בבורסת קריפטו באמצעות מטבע מסורתי. האופן שבו תעשו זאת יהיה תלוי באמצעי התשלום שמציעה הפלטפורמה, אך שיטות נפוצות כוללות העברות בנקאיות, כרטיסי חיוב או כרטיסי אשראי ואפילו לפעמים PayPal. זכרו לשים לב לשער החליפין – כמה ביטקוין תקבלו על כל שקל ישראלי שתוציאו.

שלב 3: קניית ביטקוין

לאחר שהעברת כספים לארנק , אפשר להתחיל לקנות ביטקוין. זה בדרך כלל כרוך בהזנת כמות הביטקוין שאתה רוצה לקנות ואישור העסקה. חיוני לבצע את בדיקת הנאותות לפני ביצוע רכישה, מכיוון שערך הביטקוין יכול להיות תנודתי. זה לא נדיר שהמחיר משתנה ביותר מ -10% ביום אחד, כך שהתזמון יכול להיות קריטי.

פלטפורמות שונות לרכישת ביטקוין

הטבלה הבאה נותנת השוואה מהירה של ארבע פלטפורמות פופולריות שאנשים יכולים לרכוש מהן ביטקוין יחד עם התכונות הבולטות שלהם.

תכונותפלטפורמה
קוינבייסארנק מובנה ידידותי למתחילים, אחסון בענן
Binanceמגוון רחב של מטבעות קריפטוגרפיים, תכונות מתקדמות לסוחרים מנוסים
איטורותמיכה בסוגים שונים של השקעות, כלי מסחר חברתיים
ביטסטאמפהיסטוריה תפעולית ארוכה, אמצעי אבטחה חזקים

שלב 4: מעקב והגדרת יעדי קנייה

קניית ביטקוין אינה תהליך חד פעמי. כדי למקסם את התשואות , עליכם לעקוב אחר תנאי השוק ולהגדיר יעדי קנייה. זה כרוך לפקוח עין על מגמות המחירים ולקבל את ההחלטה לקנות ביט כאשר המחיר נמוך. זכרו, העיקרון של "קנה נמוך, מכור גבוה" חל גם בעולם המטבעות הקריפטוגרפיים.

קריאה נוספת: מסחר בקריפטו | מסחר בביטקוין

ממה כדאי להיזהר בעת רכישת ביטקוין?

עולם המטבעות הדיגיטליים, ובמיוחד הביטקוין יכול לפעמים להרגיש כמו מערב פרוע, מלא בהזדמנויות צמיחה מדהימות אך גם טומן בחובו סיכונים משמעותיים. מכיוון שערכו של ביטקוין ידוע בתנודתיות שלו, חשוב להבין שהמחיר יכול להתנדנד בפראות בטווח זמן קצר. סיפוריהם של מיליונרים בין לילה יכולים להיות מפתים, אך זכרו שרבים מהם התמודדו גם עם הפסדים כספיים כבדים כאשר השוק יורד.

התרחק מאתרי אינטרנט חשודים ומניסיונות פישיניג

הימנעו מכל אתר או פלטפורמה שנראים חשודים בגלל ההצעה הלא מציאותית שלהם. נוכלים לעתים קרובות מקימים אתרי אינטרנט הדומים לאתרים פופולריים כדי להערים על משתמשים תמימים. עדיף לנווט ישירות לפלטפורמה שנבחרה ולא ללחוץ על קישורים שנשלחו בדוא"ל, מה שיכול להיות ניסיון פישינג. כשיטת עבודה מומלצת, בדקו תמיד שוב את כתובת ה- URL כדי לוודא שאתם נמצאים באתר האינטרנט החוקי.

להבין את תנודתיות המחיר של ביטקוין

מחיר הביטקוין יכול להשתנות במידה ניכרת באותו יום. תנודתיות כזו יכולה להוביל לרווחים משמעותיים אך גם להפסדים משמעותיים. מומלץ לא להשקיע יותר ממה שאתם יכולים להרשות לעצמכם להפסיד, במיוחד עבור מצטרפים חדשים. 

התייחסו ברצינות לאבטחה

האבטחה של רכישת הביטקוין  היא בעלת חשיבות עליונה. אני ממליץ להיות  ערניים לגבי הגנה על המידע האישי שלךכם הן פיזי והן דיגיטלי. השתמשו תמיד באימות דו-שלבי ותזכרו להתנתק מהחשבון שלכם לאחר כל שימוש, במיוחד בעת שימוש במחשב משותף. פריצות ממשיכות להשתולל; גישה רופפת לאבטחה עלולה להסתיים בהפסדים משמעותיים.

לסיכום, בעוד ביטקוין מהווה הזדמנות השקעה אטרקטיבית, הוא אינו נטול סיכונים. גישה זהירה ומושכלת יכולה לסייע בהפחתת סיכונים אלה ולהוביל פוטנציאלית לצמיחה פיננסית משמעותית. 

רוצים להשקיע בביטקוין אבל בלי הכאב ראש של לרכוש ביטקוין? למדו על השקעה עם קרן סל ביטקוין

מה לעשות עם ביטקוין לאחר הקנייה?

עכשיו שאתם הבעלים הגאה של ביטקוין, עולם של הזדמנויות מחכה. זה כבר לא תרחיש היפותטי; נכנסתם לתחום המטבעות הדיגיטליים. נשאלת השאלה, מה הלאה?

אחת האפשרויות שיש היא לסחור בביטקוין. זה כרוך במכירה כאשר המחיר גבוה ורכישה כאשר המחיר יורד, למעשה להרוויח מהתנודתיות. פלטפורמות רבות תומכות במסחר בביטקוין עבור מטבעות דיגיטליים אחרים, ומקימות תיק מטבעות קריפטוגרפיים מגוון.

אפשרות נוספת היא להשתמש בביטקוין כאמצעי תשלום. הקבלה של ביטקוין כאמצעי תשלום תקף גדלה ברחבי העולם, ומאפשרת למשתמשים לרכוש פריטים החל ממוצרי יסוד יומיומיים ועד מוצרי יוקרה. יש חידוש מסוים בביצוע רכישות מקוונות עם ביטקוין, התומך בעסקים המאמצים שיטת תשלום חדשנית זו.

אחרון חביב, החזקת ביטקוין כהשקעה לטווח ארוך היא אופציה אטרקטיבית. כפי שנדון קודם לכן ההיצע המוגבל שלו ופוטנציאל הצמיחה חסר התקדים שלו יכולים להניב תשואות משמעותיות לאורך זמן. אסטרטגיה זו, המכונה בעולם הקריפטו "HODLing", דורשת סבלנות ואמונה חזקה בהצעת הערך של ביטקוין.

ראו עוד: השקעה בקריפטו

מסקנה

בסופו של דבר, ההחלטה לקנות ביטקוין היא החלטה אישית מאוד שדורשת חשיבה ומחקר מעמיקים. בין אם אתה רואה בו צורה מהפכנית של מטבע דיגיטלי, הזדמנות השקעה משתלמת, או שניהם, בעלות על ביטקוין יכולה להיות מבטיחה. הדרך לרכישתו עשויה להיות רצופה סיבוכים ואמצעי זהירות, אך חמושה בידע ובכלים הנכונים כגון רכישת קורס קריפטו, תוכלו לנווט דרכה.

כפי שציינו, אופיו המבוזר של ביטקוין ופוטנציאל הצמיחה הפיננסית הם בין המאפיינים האטרקטיביים ביותר שלו. עם זאת, התנודתיות הגבוהה שלה וקיומן של הונאות הקשורות אליה הם אותות אזהרה שהמשקיעים צריכים לשים לב אליהם. לכן, חיוני להמשיך לשפר את ההבנה שלך כיצד ביטקוין עובד ולהישאר מעודכן בתנאי השוק שלו.

זכרו תמיד, השקעה בכל צורה שהיא כרוכה בסיכונים. ביטקוין אינו יוצא מן הכלל. לכן, להשקיע רק את הכסף שאתם יכולים להרשות לעצמכם להפסיד. ואם החלטתם לקפוץ על המציאה ולהצטרף למהפכת הביטקוין, דאגו לאבטח את העסקאות שלכם, להגן על הארנק שלכם ולנהל את הביטקוין שלכם בחוכמה. העתיד של ביטקוין עדיין לא נכתב, וזה מרגש לראות אותו מתפתח. כמו תמיד, המשיכו בזהירות, והשקיעו בשמחה!

קריאה נוספת: איך למכור קריפטו?

שאלות נפוצות לגבי קניית ביטקוין

אנו עונים על כמה שאלות נפוצות על רכישת ביטקוין שיכולות לספק לך כמה תובנות חיוניות.

  • ארנק ביטקוין מאובטח באמצעים קריפטוגרפיים. זה בדרך כלל כרוך מפתח פרטי – מספר סודי המאפשר Bitcoins להיות השקיע. לכן, האבטחה של ארנק זה מאובטחת כמו היכולת שלך לשמור על מפתח זה בטוח וסודי.

כן, ניתן להמיר ביטקוין למטבעות מסורתיים. זה בדרך כלל כרוך במכירת הביטקוין שלך בפלטפורמת חילופי מטבעות קריפטוגרפיים. לאחר המכירה, ניתן למשוך את הכספים במטבע המקומי שלך, מה שהופך את ביטקוין לכלי השקעה ותשלום רב-תכליתי ביותר.

לא, עסקאות שבוצעו עם ביטקוין הן בלתי הפיכות. זהו היבט קריטי של ביטקוין שמשתמשים צריכים להבין. לאחר שביצעת עסקה עם ביטקוין, אין מנגנון לאחזור הביטקוין אלא אם הנמען שולח אותו בחזרה. רבים רואים בכך תכונת אבטחה, בעוד שאחרים רואים בכך סיכון פוטנציאלי.

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

רוצה לחסוך בעמלות מסחר?

מלאו את השאלון ונחזור אליכם עם הצעות משתלמות

כמה כסף חשבת להשקיע?
באיזה בורסה?
טווח ארוך או קצר?
לחיצה על הכפתור מהווה אישור לפרטי התקנון

רוצה לדבר עם מומחה?

לגולשי פיננקה מגיע יותר!
חדש! עכשיו בגרסה 2.0: קובץ אקסל פשוט ונוח להורדה על מנת שתוכלו בעזרתו לנהל את כלכלת המשפחה שלכם באמצעות מעקב הוצאות והכנסות חודשי ושנתי. שיהיה בהצלחה.

מידע מקצועי נוסף עבורכם

רוצים לקבל עדכונים על פוסטים חדשים, מוצרים חדשים, הטבות, טיפים?

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים