אפליקציות בנקים

עמלות אפליקציית תשלומים

כולנו משלמים עמלה על תשלום באפליקציות הקיימות. גובה העמלה משתנה בין האפליקציות השונות: ביט, פייבוקס ופיי. אם אתם לקוחות של הבנק המנהל את האפליקציה תוכלו לחסוך את גובה העמלה שתשלמו. ישנם גם דרכים אחרות להוזיל את העמלות. כאן ריכזנו עבורכם את המידע שיסייע לכם להוזיל את העמלה.

מתי נגבות עמלות על התשלומים או העברת כסף?

יש לציין שכל השימוש באפליקציות התשלום הינו בחינם. רק בכל פעם בה אתם מושכים לחשבון הבנק שלכם כסף שהעבירו לכם דרך אפליקציית התשלום, תחויבו בעמלת שורה מהבנק. המעניין הוא, שהעמלה נגבית ממי שמקבל את התשלום ולא ממי שמעביר אותו…

עמלת שורה נגבית על פעולה שהיא לא בערוץ ישיר. וגובה העמלה נגבה על כל פעולה המבוצעת. גובה העמלה הוא קבוע לכל בנק והוא לא משתנה. מסיבה זו גם כאשר מדובר בסכום גבוה וגם כאשר מדובר בסכום נמוך, גובה העמלה לא ישתנה ולכן זה יכול להיות משמעותי כאשר מדובר בסכומים קטנים. נניח וגובה העמלה הוא 1.8 ₪, לצורך הדוגמא, בין אם קיבלתם 10 ₪ ובין אם קיבלתם 1000 ₪, גובה העמלה יישאר על 1.8 ₪ ולכן לא תמיד ישתלם לקבל סכומים קטנים דרך האפליקציה. בשל כך לפעמים אתם נתקלים בעסקים הגובים מחיר גבוה יותר עבור תשלום עם אפליקציות תשלומים וזה לצורך לכסות את העמלה (ראיתי את זה הרבה באוטו גלידה למשל)

רלוונטי: אפליקציות להעברת כספים

עמלות אפליקציות תשלום פופלאריות

מהן העמלות של ביט?

אפליקציית ביט היא אפליקציה השייכת לבנק הפועלים. אם אתם לקוחות בנק אחר, אך אתם משתמשים בביט, תצטרכו לשלם עמלות על משיכת הכספים.

מהן העמלות של פיי?

אפליקציה זו מנוהלת על ידי בנק לאומי ולכן לקוחות בנק לאומי המקבלים תשלום עימה לא ישלמו עמלות על משיכת הכסף לחשבון שלהם. אם יש לכם חשבון בנק בבנק אחר ובכל זאת בחרתם להשתמש בפיי, תצטרכו לשלם עמלות שורה על המשיכות.

מהן העמלות של פייבוקס?

בנק דיסקונט מנהל את אפליקציית פייבוקס הזו ולכן אם אתם לקוחות בנק דיסקונט, לא תצטרכו לשלם עמלות על השימוש באפליקציה (כלומר על משיכת תשלול לחשבון הבנק שלכם). חדש! פייבוקס מציעה ריבית על העו"ש

קראו עוד:

כמה עמלות תשלמו בסופו של דבר על העברת כספים?

גובה העמלות משתנה בהתאם לבנק בו אתם מנהלים את החשבון שלכם. לכל בנק תעריף אחר ולכן כדאי שתבדקו את גובה עמלת השורה מול הבנק שלכם. כדאי שתדעו כי קיימים מסלולי עמלות שונים המוצעים בבנקים. בררו את גובה העמלות בכל מסלול שהבנק מציע לכם.

המסלול הראשון הוא מסלול זהה לכל הבנקים ובו תשלמו 10 ₪ לחודש ותוכלו להינות מ-10 פעולות בערוץ ישיר ופעולה נוספת מול נציג הבנק.

המסלול השני יתאים למי שמשתמש באפליקציה לעיתים תכופות יותר. תשלמו 22 ₪ ותקבלו 50 פעולות בערוץ ישיר ו-10 פעולות נוספות מול נציג הבנק.

רלוונטי: איזה בנק הכי טוב בישראל?

איך אפשר להימנע מעמלות?

בסופו של דבר, חשוב לדעת כי ניתן להימנע מתשלום עמלות אלו על ידי הצטרפות לבנק המנהל את האפליקציה. אם אתם לקוחות בנק אחר, תשלמו עמלה שאתם יכולים לחסוך בקלות על ידי שימוש באפליקציה השייכת דווקא לבנק שלכם. אנחנו כמובן לא ממליצים לפתוח שבון בנק על כל אפליקציה שיש ברשותכם אבל אם אתם מקבלים הרבה תשלומים באחת מהאפליקציות הנ"ל, שווה לקחת זאת בחשבון.

בנוסף, ניתן לנהל משא ומתן עם הבנק על גובה העמלה. לא כל דבר חקוק בסלע ואם אתם לקוחות אסטרטגים של הבנק, בהחלט ניתן להוזיל או אפילו להוריד את העמלות (למשל אם אתם סטודנטים, לקוחות חדשים וכו')

בחלק מהאפליקציות המשמשות כארנק (שניתן לשלם באמצעות הטלפון)  ניתן לצבור את הכסף המצטבר כמו לדוגמא בארנק פייבוקס. את הכסף ניתן למשוך  באופן מרוכז כדי לחסוך עמלות או לחלופין  למשוך את הכסף לכרטיס אשראי ובכך לחסוך תשלום עמלות.

רלוונטי: איך חוסכים כסף

שאלות נפוצות על עמלות אפליקציות תשלום

אפשר לנהל משא ומתן עם הבנק כדי להוזיל או לבטל את עמלות השורה. אפשר לרכז את כל ההעברות ולצבור את התשלומים ולבצע העברה פעם בחודש.

בעת קבלת כסף באפליקציות תשלום, מקבל הכסף הוא זה שמשלם את העמלה.

גובה העמלה משתנה לפי ההסכם עמלת הושרה בבנק שבו אתה מנהל את הכסף שלך.

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

רוצה לחסוך בעמלות מסחר?

מלאו את השאלון ונחזור אליכם עם הצעות משתלמות

כמה כסף חשבת להשקיע?
באיזה בורסה?
טווח ארוך או קצר?
לחיצה על הכפתור מהווה אישור לפרטי התקנון

רוצה לדבר עם מומחה?

לגולשי פיננקה מגיע יותר!
חדש! עכשיו בגרסה 2.0: קובץ אקסל פשוט ונוח להורדה על מנת שתוכלו בעזרתו לנהל את כלכלת המשפחה שלכם באמצעות מעקב הוצאות והכנסות חודשי ושנתי. שיהיה בהצלחה.

מידע מקצועי נוסף עבורכם

רוצים לקבל עדכונים על פוסטים חדשים, מוצרים חדשים, הטבות, טיפים?

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים