לעשות כסף באינטרנט

איך לעשות כסף? 27 דרכים בדוקות לעשות כסף באינטרנט

במהלך השנים האחרונות ומאז פרוץ הקורונה, העניין במציאת דרכים מהירות להרוויח כסף באינטרנט, מהנוחות של הבתים שלנו, נמצא בעלייה.

הקסם של האינטרנט הוא שזהו ערוץ מכירות רב עוצמה, רשת שיווק ומרכז קהילתי ביחד – ועוד הרבה יותר מזה. ישנן דרכים יצירתיות רבות להרוויח כסף במהירות באינטרנט מעבר למילוי סקרים ומכירת מוצרים משומשים.

רוצים להרוויח כסף, אבל לא בטוחים מאיפה להתחיל? המשיכו לקרוא.

אתם ככל הנראה לא לבד. לפי מחקרים, כ-16% מהמבוגרים עשו הכנסה צדדית בחודש הקודם כדי לעזור לעצמם להרוויח כסף נוסף, ומתוכם, 64% בילו פחות מ-20 שעות בעבודות אלו במהלך התקופה (על פי מחקר אמריקאי)

ריכזנו דרכים אמיתיות להרוויח כסף בבית, באינטרנט או בחוץ. עבור כל עבודה צדדית פוטנציאלית, אנו מפרטים כמו מה נדרש כדי להתחיל, דרישות גיל וכמה מהר אפשר לקבל תשלום. בעוד שרוב האנשים רוצים להרוויח כסף מהר, אל תפחיתו מערכן של העבודות ה"איטיות", מכיוון שהם עשויים לשלם יותר בטווח הארוך.

תוכן עניינים

עוד שניה אני אביא לכם את הרשימה של דרכים בבאמצעותן ניתן לעשות כסף באינטרנט, אבל, אם אתם לא יודעים מה אתם רוצים לעשות כדי להרוויח הנה עצה אחת בשבילכם ששווה זהב.

מחפשים כיוון לעשות כסף בדיגיטל?

מחפשים את הדרך לעשות כסף באינטרנט בצורה מעשית וממוקדת?

אתגר "לתפוס כיוון בדיגיטל" הוא הפתרון עבורכם! בסדנה חינמית זו (בשווי 1,000 ש״ח), תלמדו את השיטות הכי יעילות ליצירת הכנסה אונליין בשנת 2024. הסדנה תעזור לכם לגלות את היתרון היחסי והתשוקה האמיתית שלכם ולחבר אותם לעשייה פרקטית שתניב לכם הכנסה מיידית.
תגלו תחומים שבהם תוכלו ללמוד וליצור כסף כבר מההתחלה ותבינו מדוע יצירת עסק חדש קשורה באופן הדוק לצמיחה אישית.
בנוסף, תזכו ליצור קשר ישיר עם שחר וטוליק בזום חי וללמוד מהם את האמת על נוודות דיגיטלית ואיך באמת מתחילים בה.

אתגר חדש מתחיל כל שבוע - אל תפספסו את ההזדמנות להצטרף לקהילה של יותר מ-4,000 ישראלים שכבר שינו את חייהם בזכות הסדנה המדהימה הזו והכל ללא תשלום!
המלצה

דרכים לעשות כסף באינטרנט, בפלאפון, בבית, מהר , מכלום

1. לענות על סקרים אונליין

לא סתם זה במקום הראשון, זו דרך בדוקה להרוויח כסף באינטרנט באמצעות מילוי סקרים מקוונים. התשלומים לא יהפכו אותך למיליונר בן לילה, אבל אתה יכול להרוויח קצת מזומן בכיס בעצם מכלום, גם ללא הון עצמי – כל מה שצריך זה מחשב\טלפון ואינטרנט. חלק מאתרי סקרים כמו iPanel או פרוייקט המדגם יעניקו לך נקודות, אותן תוכל לממש תמורת כרטיסי גיפט קארד או בפייפל. 

קראו עוד: אפליקציות להרוויח כסף

  • זמן הקמה: פחות מעשר דקות.
  • מאמץ הדרוש להתחיל: יחסית נמוך.
  • זמן עד לתשלום ראשון: משתנה לפי כמות הסקרים.
  • מה צריך לדעת: איך אתרי הסקרים שלך משלמים לך (כרטיסי מתנה, PayPal וכו') ומוודאים שזה עובד בשבילכם. רוב אתרי הסקרים דורשים יתרה מינימלית לפני שהם משלמים לך את הרווחים (בדרך כלל 3-5 סקרים)
  • דרישות: הזמן שלך. לאתרי סקרים מקוונים יש דרישות גיל (בישראל החל מגיל 12).

נסו את iPanel או פרוייקט המדגם עכשיו

2. למכור דברים באינטרנט

אחד הרעיונות הטובים ביותר להרוויח כסף מהיר הוא מכירת דברים באינטרנט. לדוגמה, אפשר למכור בגדים, רהיטים ותיקים מהבית שלך, או שאפשר לקנות ולמכור פריטים בעלי ערך גבוה יותר כמו מחשבים ניידים, טלוויזיות או טלפונים. אפשר לקנות מוצרים אלה באינטרנט דרך אתרים כמו AliExpress או ממכירות גאראג' מקומיות וחנויות יד שניה – דרך מצוינת להרוויח כסף מהר ולהרוויח כסף נוסף.

נסו למכור את המוצרים שלכם במספר פלטפורמות ומקומות אחרים במקום רק באחד. ככל שהמוצרים יופיעו ביותר מקומות, כך גדל הסיכוי שאנשים ימצאו אותם. ישנם מאות אתרי מכירה מקוונים, כולם עם נישות משלהם ודמי עמלות. אחד המקומות הטובים ביותר הוא המרקטפלייס של פייסבוק.

  • זמן הקמה: כמה שעות.
  • מאמץ הנדרש כדי להתחיל: בינוני.
  • זמן עד לתשלום ראשון: משתנה בהתאם לשוק שבו אתה מוכר את המוצרים שלך.
  • מה צריך לדעת: ככל שהמוצרים שלכם הזמינים לרכישה רבים יותר, כך גדל הסיכוי שאנשים ימצאו אותם. ישנם מאות אתרי מכירה מקוונים עם נישות מיוחדות משלהם.
    לכל שוק יש כללים ועמלות משלו. הקפד להבין אותם לפני שאתה נרשם לשוק.
  • דרישות מיוחדות: מן הסתם מוצרים למכירה.

רלוונטי:

3. התחילו עסק דרופשיפינג

מומלץ לשקול לעשות dropshipping – מכיוון שזה טומן בחובו עלויות ההפעלה נמוכות וזו דרך יותר ויותר פופולרית להרוויח כסף באינטרנט למתחילים ולמקצוענים כאחד. דרופשיפינג הוא מודל עסקי שבו אתה לא שומר את המוצרים שאתה מוכר במלאי. במקום זאת, כאשר לקוח קונה משהו מהחנות שלך, צד שלישי ממלא ושולח עבורך את ההזמנה.

Dropshippers יכולים להרוויח כסף מהטרנדים האחרונים ולמכור מוצרים טרנדיים, או שיש הרבה קטגוריות מוצרים קבועות שמציעות הזדמנויות דומות להצליח.

  • זמן התארגנות נדרש: כמה שעות.
  • מאמץ הדרוש כדי להתחיל: קל מאוד עם מעט ידע במסחר אלקטרוני.
  • זמן לתשלום ראשון: שבועיים עד חודש בממוצע.
  • מה צריך לדעת: אפשר ליצור חנות Shopify ולהשתמש בה בחינם למשך 14 ימים.
  • דרישות: עליך להיות בן 18 ומעלה כדי להקים חנות Shopify.
    הדרישות משתנות בהתאם למדינה, אבל אתה צריך להיות בעל רישיונות או אישורים כדי למכור באינטרנט.

4. לספק שירותי פרילנסר

רעיון עסקי ביתי פופולרי יותר ויותר הוא מתן שירותי פרילנסר ללקוחות באינטרנט. זה יכול להיות כתיבה עצמאית, עיצוב גרפי, הזנת נתונים, שיווק דיגיטלי – כמעט כל תפקיד שעסק מקוון ישכור עבורו הוא בר-קיימא כשירות עצמאי. 

כדי להרוויח כסף באינטרנט כפרילנסר,  צריך להתחיל בבניית תיק עבודות חזק. זה אולי אומר לעשות קצת עבודה בחינם עם כמה מותגים קטנים אך מכובדים כדי להתחיל. לאחר שתיצור תיק לקוחות מבוסס דיו, תוכל לפנות ללקוחות גדולים פוטנציאליים כדי להרוויח יותר כסף באינטרנט. חשוב לזכור, פרילנסר הוא משחק של מספרים: ככל שתשלחו יותר מיילים והצעות מותאמות אישית, כך גדל הסיכוי שתקבלו תגובה בחזרה.

  • זמן להקמה: משתנה, בהתאם לשירות.
  • מאמץ הדרוש כדי להתחיל: בינוני.
  • זמן לתשלום ראשון: משתנה. צפו לשוטף +. ב-Upwork, תקבלו תשלום לאחר שאתה והלקוח בודקים את העבודה, 10 ימים לאחר סיום תקופת החיוב. ב- Fiverr, תקבלו תשלום כאשר הזמנת העבודה הושלמה, אך אינך יכול למשוך כספים במשך 14 יום
  • מה צריך לדעת: חלק מהפלטפורומות יאשרו את הפרופיל שלך תוך 24 שעות. אבל חשוב לזכור שיכול לקחת זמן עד שתקבלו את העבודה הראשונה שלכם.
  • דרישות: יכולת שיחה עם לקוחות ועמידה בלוחות זמנים. חיבור לאינטרנט ומחשב נייד.

5. הדפסה לפי דרישה

הדפסה לפי דרישה מאפשרת למוכרים להתאים אישית מוצרי White label עם עיצובים משלהם ולמכור אותם רק לאחר שלקוח קונה. שיטה זו מבטלת את הצורך להחזיק מלאי (וזה מה שהופך אותו לתת-קבוצה של דרופשיפינג). כאשר לקוח מבצע הזמנה, חברת הדפסה על פי דרישה תוסיף את העיצוב שלך למוצר, תמלא את ההזמנה ותשלח אותו ללקוח.

היתרון המשמעותי ביותר שמציעה הדפסה על פי דרישה על פני dropshipping הוא שאתה שולט באסתטיקה של המוצרים שלך – מבדל מרכזי לקטגוריות מוצרים שבהן העיצוב הוא הקובע, כמו חולצות טריקו או גודיז של מעריצים.

ככל הנוגע ללהרוויח כסף באינטרנט, אפשר גם להשתמש בשירותי הדפסה לפי דרישה כדי:

לבדוק רעיונות עסקיים מקוונים או ליין מוצרים חדשים ללא סיכון של קניית מלאי.
הרוויחו רווחים מקהל שכבר בניתם, בין אם זה ב-YouTube, במדיה חברתית או בבלוג אישי.

הדפסה לפי דרישה מאפשרת לך ליצור מוצרים מותאמים אישית במהירות. אתה לא צריך לדאוג לגבי משלוח או מימוש – זה מטופל על ידי הספקים שלך. ומכיוון שאין לך מלאי לדאוג, זוהי דרך בסיכון נמוך והשקעה נמוכה להרוויח כסף באינטרנט.

  • זמן הקמה: כמה שעות כדי להקים פלטפורמת מסחר אלקטרוני, ואז כמה זמן שיידרש ליצירת העיצובים שלך.
  • מאמץ הדרוש להתחיל: קל מאוד עם מעט ידע במסחר אלקטרוני.
  • זמן עד לתשלום ראשון: זה תלוי מתי אתה מקבל את המכירה הראשונה שלך ובאיזו פלטפורמת מסחר אלקטרוני תחליט להשתמש
  • מה צריך לדעת: אפשר להגדיר חשבונות עם פלטפורמות מסחר אלקטרוני שהלוגיסטיקה כלולה בשירותים שלהם.
  • דרישות: רוב פלטפורמות המסחר האלקטרוני דורשות שתהיה בן 18 לפחות. אם אתה מתחת לגיל 18, ההורים שלך יכולים לפתוח בשמך. הדרישות משתנות בהתאם למדינה, אבל אתה צריך להיות בעל רישיונות או אישורים כדי למכור כל דבר באינטרנט.

6. צרו מוצרים מותאמים אישית

בעוד שהאפשרויות שלמעלה מגיעות עם הנוחות של לא להחזיק במלאי יקר, הן מגיעות גם עם כמה מגבלות – בעיקר שאין לכם שליטה מלאה על המוצר שאתם מוכרים.

וכשחושבים על רוב המותגים הישירים לצרכן, זה מה שעולה בראש: מוצרים מקוריים שעושים שיפורים משמעותיים או מוסיפים פרטים מעניינים לפריטים ידועים..

ייצור מוצרים בעבודת יד פופולרי בקרב מותגי תכשיטים, מותגי אופנה ומותגי עיצוב הבית. זה נותן לכם שליטה מלאה על פיתוח המוצר ואיכות הפריטים שלכם.

החסרונות היחידים הם שזה יכול לקחת זמן, קשה לעשות סקייל, העלויות הכרוכות בהכנת מוצרים בעבודת יד הן עלות החומרים, אחסון המוצרים המוגמרים והעבודה.

  • זמן להקמה: כמה שעות כדי להגדיר את פלטפורמת המסחר האלקטרוני שלך, ולאחר מכן כמה זמן שנדרש כדי ליצור את המוצרים המותאמים אישית שלך.
  • מאמץ הדרוש להתחיל: בינוני, אבל צריך הרבה מאמץ כדי לשמור.
  • זמן לתשלום ראשון: תקופת התשלום משתנה בהתאם לפלטפורמה.
  • מה צריך לדעת: המוכרים חייבים לגבות את מס המדינה שאליו נמסר הפריט שלהם. קחו בחשבון את עלויות האריזה בעת תמחור הפריטים.
  • דרישות: להיות בגיל 18 לפחות. 

7. למכור דברים ב-Etsy

כל חנות אונליין מ-Etsy ועד אמזון, מציע סט של יתרונות וחסרונות. היתרון הוא שאתה מקבל גישה לרשת הקונים שלהם – אנשים גולשים באופן קבוע באתרים האלה כשהם צריכים לקנות משהו, כך שהקמת חנות מאפשרת לך לפגוש אותם שם.

עם זאת, מכיוון שערוצים אלה יכולים לעבוד בהרמוניה עם האתר שלך, לפעמים הם מקום מצוין להתחיל בו. יוצרים ואמנים יכולים להשתמש ב-Etsy כדי להגדיל את המודעות למותג בהתחלה. 

Etsy, האתר המומלץ לבעלי מלאכה המוכרים מוצרים לבית, אמנות ותכשיטים. אטסי התגאתה בכ-96 מיליון קונים פעילים והכניסה למעלה מ-13.5 מיליארד דולר במכירות סחורה ב-2021, על פי נתוני סטטיסטה.

  • זמן הקמה: כמה שעות.
  • מאמץ הדרוש להתחיל: קל, אבל צריך הרבה מאמץ כדי לשמור.
  • זמן לתשלום ראשון: הכספים יהיו זמינים להפקדה שלושה ימים לאחר המכירה במשך 90 הימים הראשונים. לאחר מכן, הם יהיו זמינים להפקדה ביום העסקים הבא.
  • מה צריך לדעת: לפרסם פריט ב-Etsy, עולה 20 סנט לפריט כל ארבעה חודשים, עד שהפריט יימכר. כאשר אתה מוכר פריט, Etsy גובה עמלת עסקה של 5% על מחיר המכירה שלך (המשולם על ידי הקונה) ודמי עיבוד תשלום של 3% + 25 סנט לכל עסקה (משולמת על ידי המוכר). ישנן גם עמלות דפוס, עמלות המרה ומגוון של עמלות מודעה שאתה עשוי ללהיות מחוייבחייב, אז מומלץ לקרוא ולראות אם הן חלות עליך.
  • דרישות: מוכרים חייבים להיות בני 18 לפחות כדי למכור ב-Etsy. אם הם בין 13 ל-18, הם עשויים להשתמש ב-Etsy בפיקוח של הורה או אפוטרופוס חוקי. ילדים מתחת לגיל 13 אינם מורשים למכור ב-Etsy.

8. למכור דברים באמזון

אמזון הפכה למרקט פלייס שמקבל בברכה יזמי מסחר אלקטרוני. זה לוקח רק כמה דקות להירשם לחשבון ועוד כמה דקות כדי להעלות את פרטי המוצר בזמן אמת.

לפלטפורמה יש קהל עצום, אמזון היא שוק עולמי, והיא יעד מומלץ לגילוי ומחקר של מוצרים. מיטוב רישום יכול לעזור למוצרים שלך למצוא ולפתוח הזדמנויות חדשות. והמבצעים בתוך האפליקציה של אמזון יכולים להגביר את הנראות של המותג שלך עבור קהלים ממוקדים במיוחד.

עם זאת, כמה יזמי מסחר אלקטרוני מפקפקים בקיימות ארוכת הטווח של מכירה באמזון. בעוד שהשוק מצוין לעזור לקונים לגלות מוצרים רצויים, זה מאתגר למוכרים לשים לב לעסק שלהם. אמזון מושכת משווקים רבים של אותם מוצרים שאתה עשוי להציע.

  • זמן הקמה: כמה שעות, תלוי בכמה מוצרים אתה מציג.
  • מאמץ הדרוש להתחיל: בינוני.
  • זמן עד לתשלום ראשון: 14 ימים לאחר מסירת המכירה הראשונה שלך.
  • מה צריך לדעת: אפשר להחזיק רק חשבון מרכזי מוכר אחד עבור כל אזור שבו אתה מוכר, אלא אם יש לך צורך עסקי לגיטימי לפתוח חשבון שני וכל החשבונות שלך במצב ניהול תקין. דפי פרטי המוצר אינם שייכים למוכר אחד; הם מיועדים למוצר הספציפי עצמו. עליך לשלוח רק מוצרים שצירפת בדף פרטי המוצר. כל פריט נוסף שנשלח לקונה אסור ועלול להוביל לביטול ההפעלה של חשבון המוכר שלך. עליך לאשר ששלחת את המוצר עם אמזון כדי לקבל תשלום.
  • דרישות: חשבון אמזון.

9. למכור מוצרים דיגיטליים

מוצרים דיגיטליים יכולים להיות בעלי שולי רווח הטובים ביותר של כל מוצר שאתה יכול למכור. העלויות המוקדמות של פיתוח יכולות להיות גבוהות, אבל העלויות המשתנות של מכירת מוצרים דיגיטליים נמוכות יחסית. לאחר יצירת מדיה או תוכנה, זה לא מאוד יקר לספק ללקוחות.

בבסיסו, מוצר דיגיטלי הוא נכס בלתי מוחשי שניתן למכור שוב ושוב מבלי לחדש את המלאי. לעתים קרובות הם מגיעים בקבצים להורדה כגון PDF, פלאגין או מסמך אינטראקטיבי. מוצרים אלה הפכו למקור כל כך טוב להכנסה פסיבית עד שהרבה משפיענים מקצועיים מובילים, בלוגרים או אייקונים ציבוריים משחררים מוצרים דיגיטליים כמו מדריכים, ספרים אלקטרוניים, ממצאי מחקר, תוכניות ומדריכים.

יוצרים רבים מייצרים מוצרים דיגיטליים כדי להוסיף עוד זרם הכנסה לעסק העיקרי שלהם, בין אם זה ייעוץ, חינוך או חברות. אתה יכול לבנות נוכחות בטוויטר ובלינקדאין או לבנות רשימת תפוצה באימייל כדי לקדם את המוצרים שלך ולבצע מכירות.

  • זמן הקמה: משתנה, תלוי כמה זמן לוקח ליצור את המוצר הדיגיטלי שלך.
  • מאמץ הדרוש להתחיל: מאמץ ראשוני גבוה ליצור את המוצרים הדיגיטליים שאתה רוצה למכור.
  • זמן לתשלום ראשון: תלוי בפלטפורמת המסחר האלקטרוני שבו אתה משתמש.
  • מה צריך לדעת: למידה אונליין הופכת פופולרית מאוד כמוצר דיגיטלי שאנשים משקיעים בו. מוצרים דיגיטליים ניתנים להרחבה. אין הגבלה לכמה מוצרים אתה יכול למכור. אין מלאי. אין יצרנים. אין משלוח או לוגיסטיקה. פשוט לשווק את המוצרים
  • דרישות: פלטפורמה מקוונת למכירת המוצרים הדיגיטליים שלך.

10. למכור מדיה

מדיה היא מונח רחב טווח, אבל התיאור הטוב ביותר הזמין אם אתה יוצר בשוק למכירת מוזיקה, סרטונים, אמנות דיגיטלית, ניוזלטרים בתשלום, מגזינים או פודקאסטים. נדמה שהמדיה קשורה קשר הדוק למוצרים דיגיטליים, אבל ההבדל עם מדיה הוא שהיא נוטה להיות מכוונת למיזמים יצירתיים – למשל, סופר שמתחיל מנוי לניוזלטר בתשלום או אמן שלומד כיצד למכור אמנות באינטרנט.

החלק הטוב ביותר במכירת מדיה הוא שרוב הזמן זו דרך לאנשים לבטא את עצמם באינטרנט. אמנים ויוצרים שלא הייתה להם גישה לרשתות, לגלריות או ליח"צ בעבר יכולים כעת לבנות מותג, להצמיח קהל עוקבים ולהרוויח כסף באינטרנט במשהו שהם אוהבים.

  • זמן הקמה: משתנה בהתאם לכמה זמן לוקח ליצור את פיסת המדיה שלך.
  • מאמץ הדרוש להתחיל: גבוה.
  • זמן לתשלום עד ראשון: משתנה בהתאם לפלטפורמת המסחר האלקטרוני שבו אתה משתמש כדי למכור את המדיה שלך.
  • מה צריך לדעת: חוקי רישוי, אם ברצונך לתת רישיון ליצירה שלך או להשתמש ביצירה ברישיון ביצירות שלך.
  • דרישות: פלטפורמה מקוונת למכירת המדיה שלך.

11.  לפתוח בלוג

סביר להניח שקראת בלוג עסקי בשלב מסוים בחייך (אתה קורא עכשיו). עסקים משתמשים בבלוגים כדי לחלוק ידע ותובנות, לבנות קהל ולקבל יותר לידים ומכירות. לבלוגים יש אינסוף יתרונות, כמו בניית מובילות מחשבתית בתעשייה ושיפור הנראות של מותג במנועי חיפוש.

בזמננו, כל אחד יכול כעת לבנות קהל על ידי פרסום תוכן נהדר ולהרוויח הרבה כסף מהבלוג שלו. בלוגרים נוטים גם לנקוט בגישה אישית המרתקת את הקהל המיועד לעומת קבלת מידע מבלוג של החברה.

אנשים פותחים בלוגים מסיבות רבות, חלקן:

  1. מוצא לחלוק את המחשבות, התשוקות או חוויות החיים שלהם
  2. פלטפורמה לחנך את הקוראים בנושא שהם יודעים עליו
  3. דרך למכירת מוצרים או שירותים
  4. מרחב לבניית מותג אישי

אמנם בלוגים הם רעיון עסקי עם השקעה נמוכה, אבל זה יכול לקחת זמן עד שהוא משתלם. רוב הסיכויים שלא תמצאו את עצמכם בעמוד הראשון בתוצאות החיפוש של גוגל בן לילה. אבל עם הנישה והנחישות הנכונים, אתה תהיה בדרך להרוויח כסף באינטרנט דרך הבלוג שלכם.

  • זמן הקמה: כמה שעות.
  • מאמץ הדרוש להתחיל: בינוני כדי להתחיל, אבל זה ייקח הרבה מאמץ כדי לשמור.
  • זמן לתשלום עד ראשון: משתנה בהתאם לאופן שבו אתה מייצר רווחים מהבלוג שלך

מה צריך לדעת: זה עשוי לקחת הרבה ניסוי, שגיאה וזמן עד שתתחיל לראות את המונטיזציה שאתה רוצה. תרצה ללמוד קידום אתרים וכיצד לייצר רווח מבלוג.
דרישות: בלוג. אולי גם ספק איחסון, דומיין (לא חובה)
עניין שאתה רוצה לכתוב עליו.

12. שיווק שותפים (Affiliate)

אז איך מרוויחים כסף משיווק שותפים? בעיקרו של דבר, בעלי אתרים או יחידים יכולים להגיש בקשה לתוכניות שותפים, בכל מקום שבו הן זמינות, כדי להתווסף כשותף רשמי. לאחר שתתקבל, תקבל דרך לשתף קישור שותף למוצר או לשירות שאתה מעוניין לקדם. (אל תשכחו להוסיף כתב ויתור!)

כאשר מישהו קונה את המוצר לאחר לחיצה על הקישור שלכם, תקבלו קרדיט עבור ההפניה, יחד עם עמלה. גובה העמלה תלוי בתוכנית השותפים ובמוצר הנמכר.

מכיוון ששיווק שותפים עובד בצורה הטובה ביותר כאשר אתם עוזרים למבקר להבין מדוע מוצר מסוים עשוי להיות המתאים עבורו, בדרך כלל תבחינו שהם נמצאים באתרים ממוקדי תוכן. אופטימיזציה למנועי חיפוש משחקת כאן גם תפקיד חשוב, החל מאתרים אישיים עד לברנדים מסיביים ומוכרים בעולם, כולם מתחרים על מונחים כמו "מסך המחשב הטוב ביותר לשנת 2022".

  • זמן הקמה: כמה שעות.
  • מאמץ הדרוש להתחיל: בינוני.
  • זמן עד לתשלום ראשון: משתנה בהתאם למידת ההצלחה של מסעות הפרסום שלך לשיווק שותפים.
  • מה צריך לדעת: הצמיחה בשיווק שותפים יכולה להיות ספורדית בהתחלה, אבל אם תתמיד בזה ותחדד את האסטרטגיות שלך, זה יכול להפוך למקור מצוין להכנסה פסיבית.
  • דרישות: אתר אינטרנט או נוכחות במדיה חברתית שבו אתה יכול לקדם מוצרים כשותף. תנועה לאתר שלך או לעוקבים במדיה החברתית.

13. צרו קורסים וסדנאות מקוונים

יש סיבה טובה שלקורסים מקוונים יש משיכה רחבה למדי. ברגע שקורס נוצר, הוא צובר את כל היתרונות של כל מוצר דיגיטלי: העלויות לספק את המוצר ליותר לקוחות הן בעצם אפס, למעט תשלום על איחסון והפצה.

השווה את זה לצורך לשמור על מלאי שכל עסקי המוצרים הפיזיים מתמודדים איתו ותמצא את עצמך מתמודד עם פחות כאבי ראש הקשורים למוצרים ככל שתגדל.

גם התיאבון לקורסים דיגיטליים ולהשתלמויות קיים. זו הסיבה שאתרים כמו Udemy ו-Skillshare משגשגים. המכשול הגדול ביותר הוא למעשה האינטרנט עצמו, שבו יש אלפי משאבים נפלאים זמינים בחינם. והתוכן בכל נושא משתפר מיום ליום.

עם זאת, שלמרות שיש אינספור נושאים ליצור עליהם תוכן, יש הרבה פחות נושאים שאנשים מוכנים לשלם עבורם. בדרך כלל, הקורסים רבי המכר מלמדים אנשים מיומנות חשובה שעוזרת להם להתקדם בעבודה או להפיק הנאה עמוקה יותר מתחביב אהוב.

  • זמן הקמה: משתנה, בהתאם לקורס, אך בכל מקום בין 25 ל-100 שעות.
  • מאמץ הדרוש להתחיל: גבוה מאוד.
  • זמן עד לתשלום ראשון: משתנה בהתאם למבנה התשלום של הקורס שלך.
  • מה צריך לדעת: משוב זה דבר טוב. אחרי שמכרת את סבב הקורסים הראשון, שפרו אותו על סמך תגובות הלקוחות. יצירת קורס מקוון לוקח הרבה זמן ואנרגיה, אך לאחר שיצרתם את הקורס, הוא יהפוך למקור הכנסה פסיבית עבורכם.
  • דרישות: דרך להקליט אודיו ווידאו ולערוך יחד קטעים להרצאות מוקלטות.

14. פתחו ערוץ יוטיוב

חשבתם פעם להיות כוכבי יוטיוב? מיקרו-סלבריטאים כמו ריאן קאג'י בן ה-10 מרוויחים יותר מ-29 מיליון דולר בשנה ביוטיוב למכירת צעצועים. עוד מרוויח מוביל ביוטיוב הוא דיוויד דובריק, שמרוויח כ-15.5 מיליון דולר ומבדר את הקהל שלו עם סרטונים קומיים.

צרו ערוץ YouTube סביב נישה אחת. זה יעזור לכם לבנות קהל נאמן שמגיע שוב ושוב לערוץ , ונותן  יותר הזדמנויות להרוויח כסף באינטרנט. אפשר להציע הדרכות, לסקור מוצרים, להתעדכן בחדשות מפורסמים – כל מה שאתם חושבים שיגרום לקהל שלכם להתעניין.

המפתח לערוץ יוטיוב מצליח הוא לבדר או ללמד משהום עם התוכן שלך. לאחר שהגעת ל-1,000 מנויים, תוכל להרוויח כסף בהצגת מודעות YouTube בערוץ שלכם. מעבר להכנסות מפרסום, אתה יכול גם להציע מיקום מוצרים בתשלום למותגים גדולים, למכור מוצרים או להפוך לשותף כדי להרוויח כסף ב-YouTube.

  • זמן הקמה: כמה שעות.
  • מאמץ הדרוש להתחיל: גבוה.
  • זמן עד לתשלום ראשון: לאחר שהגעת ל-1,000 מנויים ו-4000 שעות צפיה בשנה.
  • מה צריך לדעת: אפשר ליצור ערוץ יוטיוב עם שכר גבוה עם הנישה הנכונה. המפתח לערוץ יוטיוב מצליח הוא בידור או חינוך עם התוכן שלך. אתה יכול להשתמש בערוץ שלך כדי להפוך לשותף. אתה צריך לפחות 1,000 מנויים כדי להתחיל להרוויח כסף.
  • דרישות: דרך להקליט וידאו ואודיו, ודרך לחתוך את הווידאו שלך ביחד. יוצרים בין הגילאים 13 עד 17 צריכים אישור הורים כדי לפתוח ערוץ YouTube.

15. הפכו למשפיעני רשת

משפיענים הם ערוץ שיווק פופולרי עבור מותגים גדולים וקטנים, כאשר 68% מהמשווקים בארה"ב בחברות עם יותר מ-100 עובדים עובדים איתם בשנת 2021. אם אחרים יכולים להפוך למשפיענים, גם אתם יכולים.

כדי להיות משפיע, תזדקקו לעוקבים מעורבים רבים. משפיענים היום לא צריכים שיהיו להם מיליוני עוקבים. יש הזדמנויות להפוך לננו-משפיען או מיקרו-משפיען, שהם חשבונות עם עד 10,000 ו-50,000 עוקבים, בהתאמה.

שתי הפלטפורמות הגדולות ביותר לכך הן יוטיוב ואינסטגרם. כמה מהמשפיעים הפופולריים ביותר מצאו תהילה דרך הפלטפורמות הללו כמו Lele Pons ו-pewdiepie.

ברגע שיש לך קהל עוקבים, אתה יכול להרוויח כסף במספר דרכים כמשפיע:

  1. תשלום עבור פוסטים ממומנים
  2. הרצאות בכנסים
  3. למכור מוצרים בחנות המקוונת שלך
  4. להיות שותף
  5. למכור מודעות
  6. להפוך לשגריר מותג
  • זמן הקמה: משתנה, אך בדרך כלל, כשלושה עד ארבעה חודשים.
  • מאמץ הדרוש להתחיל: גבוה.
  • זמן עד לתשלום ראשון: משתנה בהתאם לאופן שבו אתה מייצר רווחים מסטטוס המשפיען שלך.
  • מה צריך לדעת: מספר העוקבים שיש לך אינו חשוב כמו מספר העוקבים המעורבים. TikTok היא פלטפורמת המדיה החברתית החמה ביותר שמושכת משפיענים.
  • דרישות: ידע כיצד ליצור מעורבות ולבנות אמון עם הקהל שלך, נישה מסוימת.

16. כתוב ספרים דיגטליים

יש לך סיפור בתוכך שרק מחכה להשתחרר? הגיע הזמן שתכתוב את הספר הדיגטלי הראשון. עם Amazon Direct Publishing, קל לפרסם ספר דיגטלי. אתה רק צריך לכתוב את התוכן, לעצב אותו, ליצור כריכה, ואז לפרסם ולקדם אותו באינטרנט.

השתמשו בכלי מחקר מילות מפתח כדי למצוא נושאים פופולריים שאנשים מחפשים. אפשר להשתמש במידע זה כדי לתת השראה לנרטיב של הספר , אם אתם נתקעים. לא הסופר הכי טוב? זה בסדר. אפשר לשכור סופר צללים שיעבוד איתך על הספר. הם יעזרו לכם להעביר את המילים  לדף הדיגיטלי. לאחר מכן אפשר לעבוד עם מעצב כדי ליצור את הכריכה ועם פרילנסר כדי לעצב את הספר האלקטרוני, אם אתם ז קוקים לעזרה.

  • זמן ביצוע: משתנה לפי ספר, אך עשוי להימשך למעלה משנתיים.
  • מאמץ הדרוש כדי להתחיל: קשה.
  • זמן לתשלום ראשון: באמזון לוקח 60 יום לאחר המכירות של סוף החודש.
  • מה צריך לדעת: מומלץ לעשות שיווק את לספר בכמה דרכים כדי להביא תנועה לאתר ולגרום לספר לקבל דירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש.
  • דרישות: דרך להוציא את הספר שלך לאור. Amazon Direct Publishing מושלם עבור זה.

17. חפשו עבודה מהצד באינטרנט

עבודה צדדית היא הדרך הקלאסית להרוויח כסף באינטרנט תוך שמירה על משרה מלאה. זה לא לטווח הארוך, אבל אפשר להרוויח כסף באינטרנט עם כמעט אפס עלויות הפעלה.

בדומה לפרילאנס, אפשר להשתמש בפלטפורמות כמו Fiverr כדי ליצור "גיגים". אם יש לך כישורי ניהול, אתה יכול למכור שירותי צד ב- Fiverr במחיר נמוך. 

  • זמן הקמה: כמה שעות.
  • מאמץ הדרוש להתחיל: בינוני.
  • זמן עד לתשלום ראשון: משתנה בהתאם לזירת הפרילנס 
  • מה צריך לדעת: חלק מהפלטפורמות דורשות תשלום מראש כדי להירשם, אז יש לקרוא בעיון את האותיות הקטנות. מחשב או מכשיר נייד. חיבור לאינטרנט.

18. לעשות עבודת תרגום

דוברי מספר שפות ורוצים להרוויח כסף באינטרנט? בדקו את כישוריכם בעבודת תרגום. חמשת צמדי השפות המובילים לעסקים הם:

  1. אנגלית -> ספרדית
  2. אנגלית -> סינית
  3. אנגלית -> צרפתית
  4. אנגלית -> גרמנית

אם אתם בעלי שפה שוטפתבאחת מהזוגות האלה, עבודת תרגום עשויה להיות הופעה מתאימה לכם לנסות. תצטרכו להוכיח שאתם יכולים לתרגם בין שתי השפות, אז צרו דוגמאות לפני שתתחילו להגיש מועמדות למשרות. דוגמאות אלה צריכות להיות סביב סוגי הטקסט שברצונכם לתרגם. לדוגמה, אם אתם רוצים לתרגם בלוגים, מלאו את תיק העבודות  במאמרים רלוונטיים מבעלי מדיה מובילים באינטרנט.

ישנם מקומות רבים להגשת מועמדות לעבודות תרגום באינטרנט:

Upwork
OneHourTranslation
Fiverr

  • זמן הקמה: מה שעות.
  • מאמץ הדרוש להתחיל: בינוני.
  • זמן לתשלום ראשון: משתנה, בהתאם לפלטפורמה.
  • מה צריך לדעת: תצטרך להוכיח את רמת התרגום שלך לפני שתאושר לרשום את עצמך כמתרגם עבור כל שוק עצמאי מכובד.
  • דרישות: דרך לקבל פריטים לתרגום ודרך להעלות אותם ללקוח שלך.

19. למכור תמונות באינטרנט

האינטרנט הוא מקום נהדר לצלמים. בין אם אתה מצלם באייפון החדש ביותר או ב-DSLR העדכני ביותר של Canon, אתה יכול למכור תמונות באינטרנט כצלם. אחד מהאתרים המאפשרים למכור תמונות ולהרוויח כסף הוא DepositPhotos

אפשר למכור הדפסים של התמונות הפופולריות ביותר שלך דרך החנות המקוונת שלך, כך שאתה לא משלם עמלות לפלטפורמות חיצוניות. אבל זה רק זרם אחד של הכנסה. אתה יכול גם לשתף פעולה עם שירות כמו Printful כדי לשים את התמונות שלך על מוצרים כמו בגדים, כיסויים לטלפון, כריות ועוד. אינך צריך לשלם דבר ל-Printful עד שהמוצר שלך יימכר.
רלוונטי: תמונות ללא זכויות יוצרים

  • זמן הקמה: מספר שבועות.
  • מאמץ הדרוש להתחיל: גבוה.
  • זמן עד לתשלום ראשון: משתנה, בהתאם למקום שבו אתה מוכר את התמונות שלך.
  • מה צריך לדעת: בניית מודעות למותג שלך – גם אם תצטרך לעשות זאת בחינם – תהיה שווה את זה בטווח הארוך.
  • דרישות: מצלמה. תוכנה לעריכת תמונות.

20. הפכו ליועצי מדיה חברתית

טרנד נוסף להרוויח כסף באינטרנט הוא הפיכתכם ליועצי מדיה חברתית. יוצרים מצליחים בפלטפורמות כמו TikTok ואינסטגרם מציעים את כישוריהם למכירה.

כיועצי מדיה חברתית, מותגים יפנו אליכם כדי לתכנן רעיונות יצירתיים, לפתח אסטרטגיית תוכן, להפיק סרטונים ועוד. זו הזדמנות חכמה להרוויח כסף עבור נוודים דיגיטליים מכיוון שאתם יכולים לנהל את העסק מסמארטפון.

  • זמן להקמה: משתנה, בהתאם לניסיון הנוכחי, אך עשוי להימשך חודשים עד שנים.
  • מאמץ הדרוש להתחיל: גבוה.
  • זמן עד לתשלום ראשון: משתנה, בהתאם לאופן מבנה התשלום עבור השירותים שלך.
  • מה צריך לדעת: בחר פלטפורמה להתמקד בה, כמו אינסטגרם או TikTok. הפוך למומחה בנושא.
  • דרישות: ניסיון ביצירת נוכחות מוצלחת במדיה החברתית שמרוויחה כסף.

21. צרו פודקאסט

הפודקאסטים ממשיכים להיות פופולריים יותר מדי שנה. מחקרים עדכניים מראים שמספר מאזיני הפודקאסטים עלו ב-2021 ב-10.1% בהשוואה לשנה הקודמת, כאשר 117.8 מיליון אנשים מאזינים מדי חודש לפרק.

אם אתה יודע את הערך של תוכן עבור המותג שלך, אז אתה כבר יודע את הערך של פודקאסטים. זה מאפשר לך להגיע לקהלים שאולי לא מעוניינים בתוכן ארוך ומשעמם  אלא כאלה שמעדיפים אודיו.

אתה לא צריך להיות אדם טכני, ולא צריך הרבה כסף כדי להתחיל. והכי חשוב, אתה לא צריך להיות בלוגר פופולרי או משפיע כדי להפוך לפודקאסטר מצליח.

ישנן דרכים שונות לייצר רווח מהפודקאסט שלך:

  1. עסקאות חסות
  2. שותפויות
  3. הצעות תוכן פרימיום
  4. תרומות
  5. רשתות פרסום
  6. מכירת סחורה
  7. אירוח אירועים חיים
  • זמן הקמה: ממוצע של תשע עד 14 שעות לפרק.
  • מאמץ הדרוש להתחיל: גבוה.
  • זמן עד התשלום הראשון: משתנה, בהתאם לאופן שבו אתה מייצר רווח מהפודקאסט שלך.
  • מה צריך לדעת: ישנן דרכים רבות להרוויח כסף באמצעות הפודקאסט שלך. השתמש במספר מהם כדי לייעל את המונטיזציה. כמו כן, זה עשוי לקחת זמן עד שהפודקאסט שלך יתחיל להרוויח כסף. שימו לב למשוב, בצעו התאמות והיו סבלניים.
  • דרישות: מִיקרוֹפוֹן. ציוד הקלטת אודיו. מקום שבו המאזינים יכולים להזרים את הפודקאסט שלך, כמו Spotify, Stitcher או Apple Music.

22. להיות מתמלל

מחפש קריירה שבה תוכל להרוויח 75 שח לשעה בעבודה מקוונת? מתמלל יכול להיות התפקיד בשבילך. מתמללים מבוקשים לחברות הזקוקות לראיונות, פודקאסטים ושמע אחר. אתה יכול לבצע תפקיד חלקי בחברה או לעבוד על בסיס עצמאי עם מספר חברות בפרויקטים ספציפיים.

כדי להצליח בתור מתמלל, תרצה לחזק את כישורי ההקלדה והדקדוק שלך. העבודה שלך צריכה להיות נקייה מטעויות ולעשותה בזמן. תרגל תמלול קבצי אודיו קצרים כדי שתהיה מוכן להגיש מועמדות להופעות עם חברות תמלול. צור אתר אינטרנט וקורות חיים ממוקדי תמלול.

הקדישו זמן לתרגול תמלול לפני שאתם יוצאים להגיש מועמדות לעבודה. ברגע שתבנה את הכישורים שלך ותדע מה חברות צריכות, אתה יכול להשיג יותר מקומות עבודה ולהרוויח יותר כסף.

  • זמן הקמה: כמה שעות.
  • מאמץ הדרוש להתחיל: בינוני.
  • זמן עד לתשלום ראשון: משתנה, בהתאם למבנה התשלום שסוכם עם הלקוחות.
  • מה צריך לדעת: אינך זקוק לתעודות תמלול רשמיות או לתארים כדי להפוך למתמלל, אבל אם אתה משלים קורס תמלול, זה כן נותן לך קצת יותר אמינות מול הלקוחות.
  • דרישות: תוכנת תמלול. דרך לקבל קבצי אודיו לתמלול ודרך לשלוח את התמלול בחזרה ללקוחות שלך.

23. פתחו חשבון ב OnlyFans

OnlyFans פרחה בשנתיים האחרונות, במיוחד עבור יוצרי תוכן למבוגרים.
פלטפורמת המנויים הפכה לדרך משתלמת עבור משפיענים רבים להרוויח כסף.

ישנן מספר דרכים שבהן 2 מיליון היוצרים של OnlyFans מייצרים רווחים.

הדרך הבסיסית ביותר היא באמצעות מנויים. על מנת לפתוח תוכן, על המשתמשים לשלם תשלום חודשי או שנתי. היוצר לוקח הביתה 80% מההכנסות האלה, בעוד שהחברה מקבלת את 20% הנוספים.

דרך נוספת להרוויח כסף בפלטפורמה – עבור רבים הדרך הרווחית ביותר – היא העברת הודעות ישירות עם מעריצים שמשלמים עמלה לכל הודעה או עמלה קבועה, ויצירת תוכן מותאם אישית. אודרי אאורה, יוצרת עם 3,000 מנויים, הפכה הודעות פרטיות לזרם ההכנסה הגדול ביותר שלה.

  • זמן הקמה: כמה שעות.
  • מאמץ הדרוש להתחיל: בינוני.
  • זמן עד לתשלום ראשון: משתנה.
  • מה צריך לדעת: אין צורך בכישורים מיוחדים
  • דרישות: מצלמה, מחשב, אינטרנט

24. לעשות כסף ממשחקים

כיום יש איספור דרים לעשות כסף באינטרנט ואחת מהן היא באמצעות משחקים אונליין. אפשר לעשות כסף ממשחקים באמצעות מספר דרכים. אם יש לכם מספיק קהל או עוקבים תוכלו לגייס נותן חסות עבור הערוץ שלכם. יש פלטפורמות שמשלמות לכם כספך אם אתם עושים לייב שלכם משחקים. אפשר להרוויח כספ באמצעות יצירת ביקורות על משחקים אחרים או כל מיני שיתופי פעולה באמצעות קישורי אפילייט.
לקריאה נוספת: איך לעשות כסף ממשחקים?

  • זמן הקמה: שעות בודדות.
  • מאמץ הדרוש להתחיל: קל.
  • זמן עד לתשלום ראשון: משתנה, יכול להיות מיידי.
  • מה צריך לדעת: לשחק במשחקים, למשוך קבל, לבצע מונטיזציה על הקהל.
  • דרישות: מחשב, אינטרנט

25. מסחר בשוק ההון

אפשר להרוויח כסף ממסחר בשוק ההון דרך פעולות כמו קניית ומכירת מניות, אופציות, ומט"ח, ניהול תיקים חשובים, השקעה בחברות בעלות פוטנציאל גדול, ושימוש באסטרטגיות כמו יציבות, ניהול סיכונים וניתוח טכני.

  • זמן הקמה: פתיחת חשבון ברוקראז' לוקחת מספר ימים. הבנה בסיסית של מנגנוני מסחר בבורסה כדי להתחיל לבצע עסקאות דורשת כמה שבועות של לימוד עצמי.
  • מאמץ דרוש להתחיל: יש להקדיש זמן ללמוד ולהבין את העולם הפיננסי ואת המושגים הבסיסיים במסחר.
  • זמן עד לתשלום ראשון: ניתן לבצע עסקה ראשונה תוך ימים ספורים מפתיחת החשבון. עם זאת, רווחיות יציבה דורשת הבנה מעמיקה יותר של השוק – מספר חודשים לפחות.
  • נקודות נוספות: חשוב לפזר השקעות ולתכנן נכון את ניהול הסיכונים. יש גם לשלם מיסים על הרווחים.

26. פיתוח מיזמי AI

ניתן להרוויח כסף באמצעות AI על ידי פיתוח ומכירת יישומים ותוכנות בכל תחום, יישום טכנולוגיות AI לניהול מערכות מסחר והשקעות, שימוש באלגוריתמים לניתוח נתונים ומידע בשוק ההון, שיווק ופרסום אוטומטי מבוסס על אלגוריתמים חכמים, ופיתוח פתרונות חדשניים בתחום הבנייה, רפואה ותחום השירותים באמצעות טכנולוגיות AI.

  • זמן הקמה: הקמת עסק בתחום ה- AI יכולה לקחת זמן שונה עבור כל פרויקט. פרויקטים קטנים יכולים להתחיל תוך כדי חודשים, בעוד שפרויקטים גדולים עשויים לדרוש חודשים או אף שנים.
  • מאמץ הקמה: הקמת עסק בתחום ה- AI דורשת מאמץ משמעותי בכדי להבין את טכנולוגיות ה- AI, לבחור או לפתח מודלים רלוונטיים, ולהביא לפעולה את הפרויקטים.
  • זמן עד לתשלום ראשון: זמן זה יכול להשתנות בהתאם למודל העסק, אך חשוב להתחיל לשווק ולהציע שירותים מהר כך שהלקוחות יכולים להתעניין ולהתחיל להשתמש בפתרונות שלך.
  • מה עוד כדאי לדעת:  כדאי להיות מוכן לנהל ולהשקיע כמויות גדולות של זמן ומשאבים בשלבי התחילה.
    שוק יעד: הבנה של השוק והצרכים שלו יכולה להשפיע על הצלחת העסק.
    שיווק ופרסום: יש צורך באסטרטגיות טובות להפצת וקידום המוצר או השירות שלך.
    קשרים עם התעשייה: בניית קשרים והשתתפות בקהילת ה- AI יכולה לסייע בהצלחת העסק.

רלוונטי: אתרי בינה מלאכותית שיעזו לחסוך כסף

27. להשכיר את הבית או חדר ב airbnb

אחד האפיקים המובילים לעשיית כסף אונליין הוא השכרת נכס דירה או חדר באמצעות פלטפורמת Airbnb. הרעיון הוא לפרסם ולהציע את הבית או חדר פנוי בביתך להשכרה לתיירים ואורחים זמניים דרך אתר Airbnb הפופולרי. תוכל לקבוע את מחיר ההשכרה בהתאם לביקוש, זמינות ורמת הנכס, וככל שהנכס שלך יהיה תפוס יותר ימים – כך תצבור יותר הכנסות. העניין במודל העסקי הזה הוא שניתן לנהל אותו לגמרי אונליין ובאופן פסיבי. אפשר להעסיק חברת ניקיון לטפל בכל הלוגיסטיקה של ניקיון החדר או הדירה לפני ואחרי כל אירוח. כך שבעצם, לאחר הקמת הפרופיל והפרסום באתר, ניהול ההשכרות וגביית התשלומים נעשים באופן דיגיטלי ומרחוק, מה שהופך זאת לדרך מצוינת לעשיית כסף אונליין.

להרשמה לאתר airbnb

  • מה זמן הקמה הדרוש לפרוייקט הזה: זמן הקמה קצר של כמה שעות או עד כמה ימים לסדר, לצלם ולפרסם את הנכס באתר.
  • מה מאמץ הדרוש כדי להתחיל: מאמץ התחלתי נמוך של צילום הנכס, יצירת פרופיל והגדרת מחירים.
  • מה הזמן עד לתשלום ראשון: הזמן עד התשלום הראשון תלוי בקצב ההזמנות, אך יכול להגיע תוך ימים ספורים.
  • מה עוד כדאי לדעת: כדאי לדעת על חוקי המס ודרישות החוק המקומיות לגבי השכרת נכסים לתיירים.
  • האם יש דרישות מיוחדות: דרישות עיקריות מצד המשכירים הן נגישות לאינטרנט, נכס נקי ומוכן לאירוח ורישיון עסק מתאים במידה ונדרש.

לא מספיק לכם? הנה כמה רעיונות הזויים

הנה כמה רעיונות מציאותיים לדרכים משונות להרוויח כסף באינטרנט:

אפשר למכור תמונות של האצבעות שלכם לאתרי סטוק. יש ביקוש משונה לתמונות של חלקי גוף למטרות שונות. לא ממש מומלץ או כדאי, אבל הייתה כבר על זה כתבה.

אפשר להציע את הגוף שלכם לניסויים רפואיים משונים. למשל, חברות מסוימות מחפשות אנשים עם בעיות עיכול שינסו תרופות חדשות. שוב, לא בטוח אם זה חוקי או מומלץ.

אם אתם מצליחים לגייס המון עוקבים ברשתות חברתיות, אפשר לנסות למכור דברים משונים כמו מי האמבט של המפורסמים או כרטיסי ביקור משומשים. מעריצים קנו גם כביסה מלוכלכת של כוכבים.

להציע שירות "חבר וירטואלי" – אנשים מבודדים או בודדים עשויים לשלם על מנת לשוחח עם מישהו. ניתן לפרסם שירות כזה ברשתות חברתיות.

למכור תמונות וסרטונים של רגליים – יש שוק מאוד ספציפי לזה באינטרנט. ניתן לייצר תוכן ייעודי ולהרוויח ממנו ללא חשיפת פרטים אישיים.

סוכן נוסעים וירטואלי – לעזור לאנשים לתכנן ולארגן טיולים מהבית תמורת עמלה.

אלה רעיונות קצת מגוחכים ולא רציניים באמת כדי להתעשר, אבל מציאותיים שאנשים הצליחו איתם להרוויח כסף ברשת בצורה יצירתית.

דברים שחשוב לשים לב שמחפשים דרכים לעשות כסף באינטרנט

  1. היזהרו מהונאות.
    האינטרנט מלא בהזדמנויות להרוויח כסף באינטרנט או מהבית, אבל רבים מהם מפוקפקים, אם לא הונאות מוחלטות. היזהר מכל "הזדמנות" המבקשת תשלום מראש, רוצה שתשלם עבור אישור, או מבקשת את מספר תעודת הזהות שלך או כל מידע פיננסי, כגון מספר כרטיס האשראי שלך.
  2. בדקו היטב את האתר שאתם נרשמים אליו, חפשו אחר ביקורות משתמשים על האתר, הסתכלו אם הוא נראה לכם אמין, האם מדברים עליו ברשת, האם יש לו אפשרויות תמיכה ואיזור שאלות ותשובות.
  3. בדקו  האם הזמן שלכם שווה את ההתעסקות בכלל. ישנם תחומים שבהם תוכלו למצוא את עצמכם משקיעים המון זמן בשביל פרוטות – אחד מהתחומים האלו למשל הוא מילוי סקרים. לא תרצו לבזבז שעות על מילויי סקרים רק כדי לגלות שהרווחתם כמה סנטים.

איך הרכבנו את הרשימה הזאת?

אני נמצא באינטרנט עוד משנת 1995, מרוויח ממנו כבר משנת 1996, נתקלתי במלא סוגים של אתרים והתנסיתי בהמון פעילויות אונליין שמייצרות כסף. עם הזמן למדתי לעלות על סקאמרים ולזהות הונאות. את הרשימה אספתי מתוך ידע אישי וגם מתוך שיטות בפורומים וקבוצות לעשיית כסף באינטרנט. אני לא יכול להגיד שניסיתי את כל השיטות אבל יש לי ניסיון כזה או אחר עם רובן. כולן שיטות לגיטמיות לעשות כסף על ידי שימוש בכישורים או הזמן שלכם. האם תרוויחו מזה באמת כסף? זה כבר תלוי בכם.

קראו עוד: עבודה מהבית בלי ניסיון

איך להרוויח כסף מהר בשנת 2024

 
ההזדמנויות להרוויח כסף באינטרנט במהירות, לפעמים פסיבית, רק הולכות וגדלות. אתה יכול להיות פרילנס, להקים חנות דרופשיפינג, ליצור מוצרים משלך או לקדם מוצרים של אנשים אחרים בבלוג. זה פשוט דורש קצת ידע ועבודה קשה כדי לגרום לזה לקרות. התחל לעבוד על הרעיונות שלך עוד היום כדי לבנות משהו משמעותי ומרגש. נצלו את הזמן והמאמץ שלכם היטב והעבודה שלכם תניב דיבידנדים לאורך זמן כאשר אתם בונים את הנוכחות המקוונת שלכם, מוצאים לקוחות חדשים ומבצעים מכירות.
 

האם באמת אפשר להרוויח כסף מהיר?

להגיד את האמת, בעידן האינטרנט הכל אפשרי. כבר ראינו אנשים המתעשרים בין לילה בעקבות רעיון חדשני, אפליקציה מעניינת או אפילו מיזם מסחרי מלהיב – אבל בואו נגיד את האמת – רוב הדרכים לעשיית כסף בדר"כ לוקחים זמן. אם העניין של עבודה באינטרנט חדש עבורכם, תצטרכו זמן ללמוד את המושגים, את מהות העבודה ותיווכחו לדעת שגם באינטרנט נדרשת השקעה. הצלחתם בכל זאת לפנות זמן למידה והתחיל להרוויח כסף? כל הכבוד לכם! את הכסף שהרווחתם נצלו היטב על ידי השקעה בחזרה בעסק שלכם או על ידי השקעתו בערוצים מניבים כמו השקעות בבורסה, קרן כספית, חיסכון ועוד.

שאלות נפוצות על כסף באינטרנט


עבודות כמו בניית אתרים, עריכת סקרים ומכירת הדברים המשומשים שלך באינטרנט לוקחות זמן מינימלי להקמה ויש להן מעט דרישות. אתה יכול גם להרוויח הכנסה פסיבית באמצעות שיווק שותפים.


כמה מהדרכים המהירות ביותר להרוויח כסף מהבית כוללות מכירת בגדים משומשים ואלקטרוניקה, בייביסיטר, והשכרת חדר באתר להשכרת נופש כגון אייר בי אנד בי.

חכה רגע, אין קיצורי דרך. כל עבודה דורשת השקעה. אך אם אתה מחפש דרך להרוויח כסף מהר ועכשיו הייתי מציע לחפש להיות כותב תוכן, מילוי סקרים או אפילו מסחר בשוק ההון

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

רוצה לחסוך בעמלות מסחר?

מלאו את השאלון ונחזור אליכם עם הצעות משתלמות

כמה כסף חשבת להשקיע?
באיזה בורסה?
טווח ארוך או קצר?
לחיצה על הכפתור מהווה אישור לפרטי התקנון

רוצה לדבר עם מומחה?

לגולשי פיננקה מגיע יותר!
חדש! עכשיו בגרסה 2.0: קובץ אקסל פשוט ונוח להורדה על מנת שתוכלו בעזרתו לנהל את כלכלת המשפחה שלכם באמצעות מעקב הוצאות והכנסות חודשי ושנתי. שיהיה בהצלחה.

מידע מקצועי נוסף עבורכם

רוצים לנהל תקציב עם אפליקציה?

נסו את רייזאפ!
שירות דיגיטלי מהפכני שמאפשר לשלוט בהוצאות בצורה חכמה!
קבלו חודש חינם +50% הנחה לחודשיים נוספים (לא נדרש להזין פרטי כרטיס אשראי) וגם שליטה מלאה על ההתנהלות הפיננסית שלכם
חודש במתנה

רוצים לקבל עדכונים על פוסטים חדשים, מוצרים חדשים, הטבות, טיפים?

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים