אפליקציה לניהול עסק

אפליקציות לניהול עסק: איזו תוכנה לניהול הכנסות והוצאות העסק מתאימה עוברך?

מהן האפליקציות הטובות ביותר בישראל לניהול עסק? איזה אפליקציות אתה צריך וכיצד הן יכולות לעזור לך? כל זאת ועוד בכתבה הבאה.

כבעל עסק קטן, סביר להניח שאתה כבר סומך די הרבה על המכשיר הנייד שלך הן לתקשורת היומיומית והן כדי לבדוק דברים כשאתם מחוץ למשרד. יש כל מיני אפליקציות בחוץ שיכולות למקסם את יכולות הנייד שלך, ולאפשר לך להספיק יותר גם כשאתה לא ליד המחשב שלך.

צריכים לדעת כיצד יסתיים התזרים שלכם החודש? האם כל ההזמנות מכל הספקים יסופקו בזמן? האם חזרו צ'קים או איפה נמצאים כרגע העובדים וכמה זמן הם עבדו על כל פרוייקט? עם האפליקציות הנכונות, הטלפון הנייד או הטאבלט שלך יכולים להפוך לתחנת כוח של פרודוקטיביות וארגון, לעזור לעסק הקטן שלך להתנהל בצורה חלקה יותר בין אם אתה במשרד או בחוץ.

אתר פיננקה עשה את שיעורי הבית שלכם כדי למצוא לכם את האפליקציות הטובות ביותר עבור כל מיני צורכי עסקים קטנים, מחשבונאות ועד ניהול ספקים. שים לב שייתכן שהבחירות הללו לא יהיו תואמות לכל סוגי המכשירים הניידים.

רלוונטי: איך לנהל עסק קטן?

אפליקציות לניהול עסק מומלצות

ezcount (איזיקאונט)

איזיקאונטאיזיקאונט נוסדה בשנת 2014 על ידי 3 שותפים כדי לספק פתרונות טכנולוגים לעסקים עצמאים בשוק הישראלי. התוכנה מתאימה לעסק עצמאי קטן וגם עסק גדול. תכונות המערכת כוללות הפקת חשבוניות דיגטליות, קבלות ושליחתם לרואה חשבון. סליקת אשראי וחיבור לפלטפורמות אתרים מובילות (וויקס, וורדפרס, שופיפיי ועוד). למערכת מודל ניהול הוצאות, ניהול עסק (הכולל מלא דברים למשל ניהול לקוחות ומלאי), יצירת דפי מכירה והכל במערכת ידידותית למשתמש ומערך שירות לקוחות (גם טלפוני!)

איזיקאונט מציעה מבחר מסלולי תשלום שנתיים המתאימים לכל גודל עסק: החל מ-204 ש"ח (המחיר לשנה, 17 ש"ח לחודש) עבור עסק מתחיל ועד 56 ש"ח לחודש לעסק גדול

להרשמה והתנסות חודשיים בחינם(לצורך קבלת ההתנסות חובה לאשר את המייל שקיבלתם מ-EZcount!)

Morning (של חשבונית ירוקה)

מורנינגכולם מכירים את חשבונית ירוקה אך לאחרונה היא עברה מיתוג מחדש ושינתה את שמה ל-Morning. מעל 100,000 בעלי עסקים (כולל אני) משתמשים במורנינג כל בוקר לארגן את העסק. באמצעות מורנינג ניתן להפיק מגוון מסמכים: חשבוניות מס, קבלות, הצעות מחיר, תעודות משלוח במייל או  בוואטסאפ. וזה לא הכל, בנוסף אפשר גם לנהל הוצאות, יצירת דפי מכירה, חיבור סליקה לאתר, לנהל מכירות, מתן הרשאות לרו"ח, תזכורות, פעולות אוטומציה ואינטגרציות מתקדמות.

למורנינג יש 4 מסלולי תשלום, החל מ-24 ש"ח לחודש ותמיד אפשר לעבור בין מסלולים אם העסק גדל.

קבלו חודש ניסיון בחינם עם מורנינג (ועוד 30 יום ברכישת מנוי) או קראו את הביקורת המלאה

Monday

mondayמאנדיי היא פלטפורמה ישראלית לניהול פרויקטים הכוללת ניהול משאבים ופרויקטים בעסק, מעקב אחר ניהול זמן, שיתוף פעולה ודיווח. לדוגמה, משתמשים יכולים להעלות ולצרף קבצים לכרטיסים, להעיר הערות, להזכיר דברים לחברים לצוות ועוד. מאנדיי מציעה דשבורד מעוצב ונהדר לדיווח על פרויקטים שיכול לאסוף נתונים ממספר לוחות אחרים, ומאפשר יכולות מעקב טובות של התקדמות אחר כל פרוייקט.

מאנדיי מתממשקת לאינספור כלים אחרים ומעניקה מגוון של סטטיסטיקות והפקת תובנות לגבי התקדמות הפרויקטים שלכם. למרות ש-monday.com איננה מציעה סט שלם של כלים לפתרון חשבונאות וחשבוניות בפרויקט כמו כלים אחרים שאותם פירטנו בהמשך, מאנדיי היא בהחלט אפליקציה הכרחית לניהול העסק שלכם.

קראו ביקרות מלאה על monday או נסו את Monday וקבלו-14 יום ניסיון ללא עלות

WellyBox

WellyBox מתפקדת כמזכירה אישית של העסק שלכם ויודעת לאסוף בצורה אוטומטית את כל ניירת ההוצאות שלכם ולשלוח אותה לרואה החשבון. איך זה נעשה? האפליקציה מתחברת אוטומטית לתיבת הדואר שלכם (ג'ימייל, יאהו, אאוטלוק ועוד) ובעזרת אלגוריתם למידת מכונה משוכלל היא יודעת לזהות, לאסוף ולשלוח את ההוצאות לאן שאתם צריכים: למורנינג, איזיקאונט, דרופבוקס ג'מייל – וואטאבר. גם אם קיבלתם חשבוניות בוואטצאפ או אפילו SMS המערכת יודעת לזהות ולחלץ ולשלוח למקום המתאים. האפליקציה חוסכת זמן ובלאגן של ניירת.

נסו את WellyBox חינם ל-7 ימים

iCount

iCount היא למעשה תוכנת הנהלת חשבונות שהתרחבה עם הזמן ומציעה הרבה מעבר: סליקה, CRM,ניהול פרוייקטים ומלאי, ניהול יומן, זימון תורים, שעון נוכחות וגם גישת API למפתחים. לא משנה אם אתם עוסקים פטורים, עוסקים מורשים, חברה בע"מ או עמותה iCount יכולה להתאים לכם וגם לעזור בתהליך פתיחת העסק. התוכנה בנויה בצורה כזו שאתם משלמים רק במה שאתם משתמשים. אם אתם עוברים ממערכת אחרת, קל לייבא אליה נתונים וכמו כן היא מתממשקת למגוון מערכות חיצוניות כגון: Wix, וורדפרס, שופיפיי, פייפאל ועוד. מסלול האקספרס עולה 149 ש"ח לשנה (לא כולל מע"מ) ולא ניתן להוסיף הרחבות. יש אפשרות לנסות את המערכת חינם ל-45 יום.

BiziBox

ביזיבוקס תעזור לך לנהל את העסק בצורה כמעט אוטומטית לגמרי, קבל שליטה על ההכנסות וההוצאות של העסק גם במחשב השולחני במשרד וגם איתך בכל עת – באפליקציה. לאחר חיבור כל המוסדות הפיננסים אל האפליקציה, היא תרכז לך את כל המידע במסך הראשי ולאחר מכן תבצע תהליך ניתוח על הנתונים ותוכל לתת התראות בפעולות חריגות וגם לחזות עבורכם מגמות עתידיות.

האפליקציה מאובטחת לגמרי לפי פרוטוקלי אבטחה מתקדמים, היא יכולה להפיק לכם דוח תזרים מזומנים, להתממשק לתוכנת הנהלת החשבונות שלכם, לייצא דפי חשבון וגם להנפיק דוחות היסטוריים. הממשק מעוצב ונוח וישנם מספר חבילות אpשריות (החל מ-174 ש"ח לחודש). ישנה תקופת ניסיון של חודש. לביקורת המלאה על Bizibox

סנזיי

סנזיי היא אפליקציה לניהול עסק על סטרואידים ומכילה בתוכה המון תכונות הרבה מעבר לניהול תזרים מזומנים לעסק פשוט: רישום תנועות לקוח בבית העסק, ניהול תורים, גביית תשלומים, ניהול לקוחות, הפקת הצעות מחיר, חשבוניות ניהול מלאי ועוד הרבה. סנזיי פועלת גם במכשיר הנייד וגם במחשב שולחני, ניתן לייצר מהתוכנה כמעט כל דבר שתרצו וגם להתממשק לאפליקציות אחרות (למשל: חשבשבת, אלמנטור, ווקומורס ועוד).

סנזיי מציעה כל מיני מהדורות מותאמות מראש לסוגי עסקים. לדוגמה: קבלנים, גני ילדים, אדריכלים, בתי דפוס וכמו כן האפליקציה ניתנת לקוסטמיזציה לפי דרישות הלקוח להתאמה מלאה לדירשות שלכם. לא מצאתי באתר אזכור לגבי המחיר – אבל ניתן לקבל דמו בחינם למשך 8 ימים.

ריווחית

ריווחית מציעה פתרונות לניהול עסק למעל 50 אלף עסקים בישראל, מבצעת מעל 1,800,000 סליקות בחודש ופועלת כבר יותר מ-22 שנה. היתרון בשימוש ברווחית שהיא יכולה להתאים לכל אחד החל מפרילנסר מתחיל ועד חברות בינוניות או גדולות הזקוקות למגוון גדול של פתרונות בגמישות מירבית. אתם ממש יכולים לגדול עם ריווחית ולהוסיף עוד מודולים בהמשך הדרך. חלק מהפתרונות שריווחית מציעה הינם חשבוניות אונליין, מערכות שכר, מסופונים, קופות רושמות, סליקה ועוד. התוכנה מאובטחת לחלוטין, יש מחלקת תמיכה מקצועית, אפשרות לתמיכה מרחוק, עדכון גירסאות ומאגר מידע גדול. תלוי במודולים שתבחרו יש בין חודש לחודשיים ניסיון והמחיר הוא החל מ-19 ש"ח לחודש (עבור חשבונית אונליין)

אופיס אדמין

אופיס אדמין הינה אפליקציה לניהול עסק והנהלת חשבונות המאפשרת הפקת חשבוניות וקבלות, הפקת מסמכים חתומים דיגיטלית, פעולות מחזוריות וניהול ספקים ורכש. אופיס אדמין משווקת בשתי גירסאות למחשב האישי / וגירסת ענן.

המסלול הבסיסי מתומחר ב-315 שח (כולל מע"מ) לשנה כשאר אפשר להוסיף עוד מודלים נופסים והמחירים נעים בין 50 ל-350 ש"ח. ניתן להירשם למערכת לניסיון ולקבל 25 מסמכים בחינם.

קראו עוד: תוכנות הנהלת חשבונות

מומלץ: אקסל לניהול העסק

אתם לא חייבים לשלם תשלום חודשי או להפקיד את כל הפרטים העסקיים שלכם בתוכנה כזו או אחרת. רכזו את כל הנתונים הפיננסים שלכם במקום, שיהיו זמינים עבורכם בכל מקום (גם על הנייד) בצורה כי מאובטחת שיש באמצעות אקסל לניהול העסק של פיננקה. לחצו למטה להורדה:

לא כל בעלי העסקים יודעים לתכנן קובץ אקסל ובואו נודה, בזה לאיזה בעל עסקים בכלל יש זמן לכך?

לשם כך, צוות פיננקה יצר עבורכם טבלת אקסל מוכנה להורדה לניהול ההכנסות וההוצאות של העסק שלכם.

מהי אפליקציה לניהול עסק קטן?

אפליקציה לעסקים קטנים היא יישום שתוכל להוריד לטלפון החכם או הטאבלט ועוזרת לך בהיבט כלשהו של העסק הקטן שלך. ניתן להשתמש בו בדרכים כדי להגביר את הפרודוקטיביות שלך ולעזור לך במשימות. אפליקציות אלה נעות בין דברים כמו אפליקציות מחשבון לאפליקציות הנהלת חשבונות ועד אפליקציות עם תבניות של מסמכים משפטיים. במאמר זה נעסוק באפליקציות שיעזרו בניהול העסק.

רלוונטי: ניהול כספים בעסק

למי כדאי להשתמש באפליקציה לניהול עסק?

מי שעלול להשתמש באפליקציה לעסקים קטנים הוא בעל או מנהל עסק קטן ולא רוצה לעשות הכל בצורה ידנית באקסל או לכתוב את זה על נייר. אפליקציות אלו יכולות לעזור לעסקים קטנים כגון אתרי מסחר אלקטרוני, פרילנסרים, קבלנים, בונות ציפורניים ועוד.

רלוונטי: בניית תקציב לעסק

אילו פונקציות צריכה אפליקציה לניהול עסקים  לבצע?

יש כל כך הרבה סוגים שונים של אפליקציות ניהול עסקים וכל אחד מהם מבצע דברים שונים לדוגמה, מחשבון צריך להיות מסוגל לבצע חישובים במדויק, ואפליקציית הנהלת חשבונות צריכה להיות מסוגלת לעזור לך לעקוב אחר חשבונות התשלום והחובות שלך.

רלוונטי: ניהול תקציב לעסק

כמה עולה אפליקציית ניהול עסק?

אפשר למצוא כמה אפליקציות חינמיות לעסקים קטנים ללא דמי שימוש אבל כנראה יהיו הרבה פירסומות או שהמידע שלכם עלול להימכר לצד שלישי (יש לעיין בתנאי השימוש). אפליקציות אחרות מציעות תקופות ניסיון חינם ולאחר מכן עשויות לגבות כמה שקלים בחודש. אפליקציות מסוימות מציעות בחינם את התכונות הבסיסיות ועלולות לגבות תשלום מסויים עבור תכונות מתקדמות.

למד עוד: חשבון בנק נפרד לעסק

כיצד בחרנו את האפליקציות הטובות ביותר לניהול עסק?

לאחר מחקר של אפליקציות לניהול עסקים  רבות בחרנו את חמשת המובילות. בחרנו באלו בהתבסס על מספר גורמים, כולל הכלים והתכונות שהם מציעים, התאימות שלהם והתמחור שלהם. בדקנו גם דברים כמו הצעות מנויים ותוכניות. כמו כן קראנו ביקורות שונות ברשת בין היתר ברשתות החברתיות ובגוגל פליי ואפ סטור.

קראו עוד: תוכנות לניהול עסק

שורה תחתונה

בסופו של יום, כל אחת מהאפשרויות ברשימת האפליקציות הטובות ביותר לניהול עסקים קטנים עשויה להיות שימושית לאופטימיזציה של התהליכים היומיומיים שלך. בנוסף, מכיוון שרוב האפליקציות הללו מציעות תקופת ניסיון חינם מומלץ לפחות לנסות אותן ולהחליט אם הן מתאימות לעסק שלך או לא.

עם זאת, אם אתה מעוניין במשאבים נוספים מחוץ לתחום האפליקציות הניידות והמקוונות, אנו ממליצים לעיין במדריכים שלנו לניהול נכון של העסק היעזרו להצמיח אותו.

רלוונטי:

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

רוצה לחסוך בעמלות מסחר?

מלאו את השאלון ונחזור אליכם עם הצעות משתלמות

כמה כסף חשבת להשקיע?
באיזה בורסה?
טווח ארוך או קצר?
לחיצה על הכפתור מהווה אישור לפרטי התקנון

רוצה לדבר עם מומחה?

לגולשי פיננקה מגיע יותר!
חדש! עכשיו בגרסה 2.0: קובץ אקסל פשוט ונוח להורדה על מנת שתוכלו בעזרתו לנהל את כלכלת המשפחה שלכם באמצעות מעקב הוצאות והכנסות חודשי ושנתי. שיהיה בהצלחה.

מידע מקצועי נוסף עבורכם

רוצים לקבל עדכונים על פוסטים חדשים, מוצרים חדשים, הטבות, טיפים?

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים