פתיחת עסק חדש

מתנות לעסק חדש – מה לקנות לבעל עסק קטן או יזם לרגל פתיחת העסק?

פתיחה של עסק חדש או (ניהול עסק) היא תקופה מרגשת בחיי כל יזם. בעלי העסקים הקטנים והחדשים הללו עבדו קשה על הפיכת הרעיונות שלהם למציאות וכנראה עסוקים מאוד בשמירה עליהם. למרות שאולי תרצו לברך אותם על ההישג הגדול הזה עם מתנה, אולי אתם תוהים מה לתת להם שיראה עד כמה אתם מתרגשים וגאים מהם. 

מה לקחת בחשבון כשנותנים מתנה ליזם או עסק קטן?

כאשר אתה נותן מתנה לבעל עסק קטן או חדש, תרצה לחפש דברים שיכולים לעזור להקל על עבודתו. לדוגמה, אם עמית שלך פתח לאחרונה משרד רואי חשבון משלו, שקול לתת לו משהו שיעזור לעקוב אחר לוח הזמנים העמוס שלהם, כמו מתכנן פרודוקטיביות או מחברת מצוינת שבה הם יכולים לשרבט מספרים.

כדאי גם לשקול את סוג העסק הספציפי שהמקבל מנהל, מכיוון שזה יכול לעזור לך למצוא את המתנה המתאימה. אנשים שעובדים במשרד עשויים להעריך מארגני שולחנות או אמנות קיר מוזרה יותר מאשר מישהו שעובד מחוץ לבית.

רלוונטי: ביקורת על Bizibox לניהול עסק

חשוב לא לשכוח להתחשב באינטרסים האישיים שלהם. האם הם אנשים שנהנים ללמוד? האם הם דנים כל הזמן באסטרטגיות עסקיות? קנה להם ספר על עסקים או מנוי לשיעורי זום בנושא. האם הם נהנים מפעילות גופנית או כושר? מזרן יוגה או בקבוק מים מסוגנן מהווים מתנה מושלמת.

רלוונטי: טיפים לפתיחת עסק חדש

מהי המתנה המושלמת לבעל עסק?

הייתי יכול לתת לכם רשימה שלמה של רעיונות למתנות לבעלי עסקים חדשים או לבעלי עסקים קטנים אבל אני לא חושב שהם באמת זקוקים להם.

אבל נסו לחושב מה בעלי העסקים החדשים הללו באמת צריכים מעבר למתנות משרד מצועצעות?

בעלי עסקים חדשים צריכים כלים שיעזרו להם לנהל טוב יותר את העסק שלהם. בעלי עסקים קטנים ויזמים בדרך כלל מומחים בתחומם (וזה מה שגרם להם בעצם לפתוח את העסק) אבל לא תמיד אותם אנשים גם יודעים איך לנהל את העסק, איך לנהל את הכסף, לשמור על תזרים מזומנים חיובי של העסק וכו. 

אם אתם באמת רוצים שיצליחו, העניקו להם במתנה אקסל לניהול העסק

בעזרת האקסל לניהול העסק של פיננקה, תהיה להם שליטה טובה יותר על ההכנסות וההוצאות של העסק. שליטה טובה יותר תאפשר לדעת איפה ניתן לחסוך בהוצאות ואיך אפשר למקסם את ההכנסות.

לא כל בעלי העסקים יודעים לתכנן קובץ אקסל ובואו נודה, בזה לאיזה בעל עסקים בכלל יש זמן לכך?

לשם כך, צוות פיננקה יצר עבורכם טבלת אקסל מוכנה להורדה לניהול ההכנסות וההוצאות של העסק שלכם.

קרא עוד בנושא: האם לפתוח חשבון בנק נפרד לעסק?

להביע את הערכתכם עבור מי שפוצח עסק חדש זה חשוב מאוד ומאוד מתחשב. אבל, האם באמת עצרתם לחשוב מה הם באמת זקוקים לו. מקווה שמאמר זה ביחד עם הרעיון המקורי שהוא טומן בחובו עזר לכם להרחיב את המחשבה מחוץ לקופסא ולתת לבעל העסק החדש את המתנה שהוא באמת זקוק לה – כלי לניהול תקין וחכם של העסק החדש שלו.

עוד מתנה ראויה:

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

רוצה לחסוך בעמלות מסחר?

מלאו את השאלון ונחזור אליכם עם הצעות משתלמות

כמה כסף חשבת להשקיע?
באיזה בורסה?
טווח ארוך או קצר?
לחיצה על הכפתור מהווה אישור לפרטי התקנון

רוצה לדבר עם מומחה?

לגולשי פיננקה מגיע יותר!
חדש! עכשיו בגרסה 2.0: קובץ אקסל פשוט ונוח להורדה על מנת שתוכלו בעזרתו לנהל את כלכלת המשפחה שלכם באמצעות מעקב הוצאות והכנסות חודשי ושנתי. שיהיה בהצלחה.

מידע מקצועי נוסף עבורכם

רוצים לקבל עדכונים על פוסטים חדשים, מוצרים חדשים, הטבות, טיפים?

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים