איך לחסוך כסף כל חודש

איך לחסוך 10,000 שח בשנה?

איך לחסוך 10,000 ש"ח בשנה? זו שאלה שאנשים רבים שואלים את עצמם, אבל איך בעצם אפשר לעשות את זה? התשובה די פשוטה. בסה"כ צריך לשנות את אורח החיים שלך ואת האופן שבו אתה מוציא כסף!

יש הרבה דרכים לחסוך 10,000 שקלים בשנה ולכן הפוסט הזה יכסה 6 טיפים רבי עוצמה כיצד לעשות זאת. חלקם עשויים להיות הגיון בריא, בעוד שאחרים עשויים להיות לא כל כך מובנים מאליהם. כל הטיפים מפורטים למטה, אז בואו נגיע לזה!

 

כמה כסף לשים בצד בחודש כדי לחסוך 10,000 ש"ח?

כדי לחסוך 10,000 ש"ח בשנה, אתה צריך לשים 833.34 ש"ח לחודש. המשמעות היא שאם אתה רוצה לחסוך 10,000 ש"ח לפני סוף השנה, אתה צריך לצבור חיסכון של 12 חודשים.

זה אולי נראה כמו הרבה במבט ראשון, אבל זה למעשה יעד בר השגה ובאמת ירגיש שווה את זה ברגע שיש לך 10,000 ש"ח בחיסכון!

עכשיו כשאנחנו יודעים כמה צריך לחסוך בכל חודש כדי להגיע ליעד שלנו, בואו נסתכל על הדרכים שבהן אנחנו יכולים להשתמש כדי להגיע לשם.

טיפים לחיסכון של 10,000 ש"ח בשנה

1. החליטו והתחייבו למטרה שלכם

כל הישג שווה בחיים מתחיל בהחלטה ומחויבות. וחיסכון של 10,000 ש"ח בשנה אינו שונה. אתה צריך להתחיל את המסע שלך על ידי החלטה שאתה הולך לעשות את מה שנדרש כדי להגיע ליעד שלך.

אתה לא הולך פשוט להיתקל ב-10,000 ש"ח. זה ידרוש עבודה ומחויבות. זכרו, זהו יעד של 12 חודשים, והרבה יכול לקרות בפרק הזמן הזה.

אז, הבטיחו לעצמכם שאתם עומדים לעמוד ביעד שלכם במשך שנה שלמה. עכשיו, התחייב להחלטה שלך.

2. צור תקציב

אם אינך חי כרגע על בסיס תקציב, אני מאוד ממליץ לך ליצור תקציב בהקדם האפשרי. תקצוב ומעקב אחר ההוצאות שלך יובילו הרבה להפיק את המרב מכספך ולהפחית הוצאות מיותרות. סביר להניח שתמצא כמה דרכים קלות להתחיל לחסוך כסף מיד.

דרך נוחה וקלה לעשות מעקב אחר ההוצאות שלכם היא באמצעות טבלת אקסל לניהול כלכלת הבית. עם הטבלה של פיננקה, תוכלו לדעת בדיוק כמה אתם מוציאים כל חודש ועל מה. באמצעות בניית תקציב, ניהול ומעקב הוצאות תוכלו לדעת כמה ניתן לחסוך בכל חודש ולהגיע לעצמאות כלכלית במהירות.

לגולשי פיננקה מגיע יותר!
חדש! עכשיו בגרסה 2.0: קובץ אקסל פשוט ונוח להורדה על מנת שתוכלו בעזרתו לנהל את כלכלת המשפחה שלכם באמצעות מעקב הוצאות והכנסות חודשי ושנתי. שיהיה בהצלחה.

 

3. קיצוץ הוצאות

אחרי ההתחייבות, הדרך הפרקטית הראשונה לחסוך 10,000 ש"ח בשנה היא על ידי קיצוץ בהוצאות על שירותים, מצרכים וכו'. אנחנו לא אומרים שמדובר בהוצאות רעות או מיותרות, אבל הן בהחלט יכולות להפוך לבעייתיות פחותה אם נוציא פחות כסף בסך הכל כל חודש בגללם.

לדוגמה, תסתכל על כמה ביטוח רכב אתה משלם, מנויים בתשלום אוטומטי שאתה משתמש בהם לעתים רחוקות. אתה יכול לחסוך בחשבונות על ידי משא ומתן על התעריפים הנוכחיים שלך. אם היית עם אותה חברה במשך זמן מה, רוב הסיכויים שהם יציעו להוריד תעריפים או להאריך עסקאות. כך הצלחתי להשיג 30% הנחה על חשבון האינטרנט החודשי שלי!

4. לא לאכול בחוץ

זה מדהים לצאת מהבית וליהנות מארוחה נחמדה עם חברים או משפחה. האוכל, המשקאות, האווירה… כולם גורמים לזמן מהנה. אבל באיזו תדירות אתה חושב על כמה כסף באמת עולים לך המסעדות האלה?

אדם ממוצע מוציא יותר מ-3,000 ש"ח על אוכל בחוץ מדי שנה! וזה רק על ידי יציאה פעם בשבוע לארוחת ערב. אם לא תיזהר, הוצאה זו יכולה לעלות יותר מתשלום המכונית שלך בכל חודש!

וזה לא רק מסעדות מפוארות, זה כולל קפה והזמנת ארוחת צהריים.

התחל להביא את ארוחת הצהריים שלך לעבודה, לשתות את הקפה במקום העבודה שלך גם אם זה לא כל כך נהדר. בישול יותר ארוחות בבית או אוכל מחמותך יחסוך לך אלפי שקלים בכל שנה – יקרב אותך לחסכון של 10,000 ש"ח!

רלוונטי: איך לחסוך בקניות בסופר

5. צמצמו בהוצאות בידור

איך מישהו יכול להתנגד לבילוי טוב עם חברים או אפילו ללילה רגוע בבר? אתה נהנה, אתה משתחרר. וזה מרגיש נהדר ליהנות אחרי שעבדתי כל השבוע!

אתה יודע כמה זה עולה בכל זאת… וכמה מהר ההוצאות האלה יכולות להצטבר אם לא מנוהלות כראוי? רוב האנשים אף פעם לא לוקחים בחשבון את העלויות של גטטקסי, עלויות כניסה, טיפים – כל זה מצטבר בקלות ויכול לעלות לך מאות שקלים בכל חודש.

מעתה והלאה נסה להזמין את החברים שלך לערבי משחקים, ערבי סרטים וכו' כדי שתוכל לחסוך ועדיין ליהנות.

5. מציאת דרכים להרוויח יותר היא הדרך לחסוך 10,000 ש"ח בשנה מהר יותר

אולי אין לך את הכסף הנוסף לשים בצד כל תלוש משכורת. זה בסדר, עדיין יש דרכים לחסוך 10,000 ש"ח בשנה גם אם אתה לא מרוויח הרבה.

– לבקש העלאה

אם המשכורת הנוכחית שלך לא מספיקה, הגיע הזמן שתבקש עוד כסף!

רוב החברות מציעות תקופת סקירה שנתית שבה הן מעריכות את מצבם של העובדים וקובעות אם יש לבצע שינויים כלשהם (קידום, העלאות וכו').

קיים שיחה עם הבוס שלך על האופן שבו אתה תורם באופן חיובי לחברה בשנה האחרונה ובקש העלאה בשכר.

אם אינך מקבל העלאה בשכר, שאל כיצד ניתן להשיג אותה. ייתכן שתצטרך ללמוד מיומנות חדשה או לקבל הכשרה נוספת כדי להגיע לרמה הבאה – אז אם אתה מוכן להשקיע את העבודה הנוספת, הודע זאת כדי שתוכל לקחת את הקריירה שלך לשלב הבא.

קרא עוד: איך להגדיל הכנסות?

– הכנסה צדדית

יש כל כך הרבה דרכים שבהן אתה יכול להרוויח כסף נוסף מבלי לקבל העלאה. הכנסה הצדדית הממוצעת מכניסה 300 – 1,000 ש"ח לחודש. יש עבודות מהצד שבהן אתה יכול לעבוד מהבית, באינטרנט, ואפילו אחרי העבודה.
רלוונטי: אפליקציות להרוויח כסף

– למד מיומנות חדשה

לימוד מיומנות חדשה היא עוד דרך מצוינת להתחיל לחסוך 10,000 ש"ח בשנה. ללמוד איך לעשות משהו מגדיל את הערך שלך במקום העבודה. אם אתה מתכנת ומחליט ללמוד איך לעצב, אז זה עשוי לפתוח לך הזדמנויות נוספות שיכולות לגרום לשכר גבוה יותר או לבונוסים.

זו גם דרך מצוינת להיות פרילנסר. אולי אתה כותב נהדר, יש הרבה גיגים ב- Fiverr או Upwork, שבהן ישלמו לך כדי לכתוב מאמרים או לעשות קופירייטינג עבור לקוחות.

אתה יכול גם ללמד איך לנגן בגיטרה בזמנך הפנוי, יש הרבה ילדים שלא רוצים לקחת את זה כתחביב רציני אבל ישמחו את ההזדמנות ללמוד איך ממישהו מנוסה יותר. אתה יכול לעשות קצת הכנסה נוספת בצד ללמד כל סוג של שיעור.

רלוונטי: איך לחסוך כסף כל חודש?

6. למכור דברים שאתה לא משתמש בהם

לרובנו יש הרבה דברים בבית שאנחנו כבר לא משתמשים בהם. דרך קלה להגדיל במהירות את החיסכון שלך היא למכור דברים שאתה לא צריך או לא משתמש בהם.

למרות שאינך משתמש בו, לפריט עשוי להיות ערך הגון למישהו אחר. מכירת דברים כמו בגדים, אלקטרוניקה, ספרים, כלים, רהיטים או כל דבר אחר שיש לך בבית יכולה להיות דחיפה נהדרת לחסכונות שלך.

למרבה המזל, למכור את הדברים שלך הוא למעשה די קל. אתה יכול להשתמש באיביי, ב-Facebook Marketplace, ב-Craigslist אם זה בחו"ל או בכמה אפליקציות מכירה אחרות כמו יד 2 או אגורה כדי למצוא אנשים שמחפשים את הדברים שאתה רוצה למכור.

רלוונטי: אתרי בינה מלאכותית שיעזרו לכם לחסוך כסף

מחשבות אחרונות

חיסכון של 10,000 ש"ח בשנה היא מטרה מהנה ומרגשת לעבוד לקראתה. ואם אתה מפרק את זה ולוקח את זה צעד אחר צעד, אין סיבה שלא תוכל להשיג את זה.

למעשה, 10,000 ש"ח בשנה אולי אפילו לא יהיה יעד גדול מספיק. אולי בעוד שנה מהיום, אתה תכוון ל-10,000 בעוד 6 חודשים; או אולי, 50,000 לשנה. לא משנה מה יעד החיסכון שתגדירו, אם תעקבו אחר העצות האלה, תוכלו להשיג אותה.

רלוונטי:

 
 

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

רוצה לחסוך בעמלות מסחר?

מלאו את השאלון ונחזור אליכם עם הצעות משתלמות

כמה כסף חשבת להשקיע?
באיזה בורסה?
טווח ארוך או קצר?
לחיצה על הכפתור מהווה אישור לפרטי התקנון

רוצה לדבר עם מומחה?

לגולשי פיננקה מגיע יותר!
חדש! עכשיו בגרסה 2.0: קובץ אקסל פשוט ונוח להורדה על מנת שתוכלו בעזרתו לנהל את כלכלת המשפחה שלכם באמצעות מעקב הוצאות והכנסות חודשי ושנתי. שיהיה בהצלחה.

מידע מקצועי נוסף עבורכם

מסיימים את החודש בהרגשה שאתם לא יודעים לאן הלך כל הכסף ולא מצליחים "לסגור את החודש"?

אם הגעתם לכאן ועניתם "כן" לשאלות האלו סימן שאתם צריכים לעשות סדר בהתנהלות הפיננסית שלכם.

ייתכן שבכל חודש אתם מוציאים יותר ממה שאתם מרוויחים ואתם אפילו כנראה לא מודעים.

 

בעזרת טבלת הוצאות והכנסות לניהול משק הבית של פיננקה תוכלו להיות על זה!

בתוך הקובץ:

  • תכנון מאזן משפחתי חודשי ושנתי
  • תכנון הוצאות צפויות מול הוצאות בפועל וההפרש
  • חלוקה נוחה לקטגוריות
  • חישוב שווי נקי
  • תמיכה ועדכונים

רוצים לקבל עדכונים על פוסטים חדשים, מוצרים חדשים, הטבות, טיפים?

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים