איך לצאת מחובות

מה לקנות לאנשים לחוצים כלכלית הנמצאים בחובות או מינוס? רעיונות למתנות בלי מינוס

ישנו סיכוי גבוה מאוד שפגשתם מישהו שכבר נמצא בחובות. האדם הזה (שיכול להיות חבר, קרוב משפחה, שכן או עמית שלכם) לחוץ כלכלית, ובגלל זה החליט להפסיק לבזבז כסף על כל דבר מלבד צרכים חיוניים. זה לא שהאדם הזה לא אוהב לפנק את עצמו במתנות. אבל, מצבו הכלכלי הנוכחי לא מאפשר לו לקנות משהו נחמד לעצמו.

אז, כמי שאוהב לעשות מעשים טובים, מה עליך לעשות? האם לשבת בחוסר מעש ולתת לו להמשיך להיות עם פנים קודרות? או, האם כדאי לתת משהו לאדם הזה שיעזור לו להירגע וליהנות  בדיוק כמו אחרים?

קרא עוד: כמה כסף לחסוך כל חודש?

כל אחד עם לב חם בוודאי ירצה לתת מתנה נחמדה לאדם שאוסף פרוטות כל יום. אני מניח שאף אחד לא כל כך חסר לב.  אז הנה  רשימה של רעיונות למתנות לאנשים שלא יכולים להעז לעשות קניות או לפנק את עצמם בגלל בעיות חוב או מינוס.

רעיונות למתנות עבור אנשים בחובות או במינוס

  1. לשלם את החשבונות שלהם
    פשוט שאל מהו סכום התשלום המינימלי הדרוש להם. אפילו עזרה קטנה יכולה לגרום לאדם לחוץ כלכלית להירגע. אם אינך יכול לשלם את חשבון כרטיס האשראי, אתה יכול לחשוב גם על תשלום חשבון טלפון או שירות.
  2. תן להם כרטיסים לסרט
    סרט נחמד עם ארוחת ערב טעימה תהיה מתנה מצוינת. הם יכולים לשכוח את כל הדאגות הכלכליות שלהם ולהיכנס לעולם חלומות לכמה שעות. אתה יכול אפילו להציע בייביסיטר לשעות האלה.
  3. פנקו אותם בטיפול ספא או עיסוי
    עיסוי יכול לעבוד כמו קסם. עיסוי יכול להרפות את כל קצות העצבים ולהצעיר אדם. לאדם חייב יש המון מתח. הוא צריך לטפל בגביית חובות, להילחם בתביעות, לחסוך בכסף וכו'. טיפול ספא יכול לעזור לו לשחרר מתח ולקבל אנרגיה חדשה להילחם בבעיות הכלכליות שלו.
  4. האכילו אותו במטעמים
    מי לא אוהב ללעוס מאכלים טעימים? מי לא אוהב ללגום משקאות חמים בחורף הקריר? אבל לא הרבה אנשים יכולים לקנות שוקולדים יקרים, יין, בשר, פירות וקינוחים או אפילו קניות בסופר בגלל בעיות כלכליות כרוניות. ניתן לתת סלסילה של דברים טובים במתנה. זה יעלה חיוך על פניו של מישהו שמתמודד עם צרות כלכליות.
  5. תן מזומן

מעטפה מלאה במזומן יכולה להיות מתנה מדהימה למי שכבר נמצא בחובות. יקירכם או חברכם יכולים להשתמש במזומן לפי בחירתו. הוא יכול לשלם חלק מהחוב שלו. הוא יכול לקנות משהו שימושי. הוא יכול אפילו להשתמש בכסף כדי לתקן את המכונית שלו. בקיצור, הוא יכול לעשות מה שהוא רוצה.

קשור: מה זה שיטת המעטפות?

יש אנשים שיש להם כבוד עצמי עצום. הם לא יאפשרו לך לשלם את החשבונות שלהם ישירות. הם היו מתביישים בעצמם. זה בגלל שהם מאמינים שבעיות החוב שלהם נובעות באשמתם. אז, הם לא יאפשרו לך לשלם את חובות כרטיס האשראי שלהם או הלוואות משכורת. מזומן הוא מתנה טובה במובן זה שיעזור להגן על הכבוד העצמי שלהם. הם יכולים לשלם את חובותיהם מבלי להרגיש אשמה או להתבייש בעצמם.

קרא עוד בנושא: איך לצאת מהמינוס?

המתנה האולטימטיבית: אקסל לניהול כלכלת הבית

עצרתם רגע לחשוב מה הביא אותם למצב הזה מלכתחילה? למה הם חסרי פרוטה? מדוע הם מתקשים לסגור את החודש? כיצד הם נכנסו לחובות או למינוס בבנק?

ככל הנראה, כל הדברים האלו או חלק מהם קרו בעקבות התנהלות כלכלית לא נכונה. זה יכול להיגרם ממספר סיבות: הוצאות יותר מההכנסות, פיטורים, מחלה קשה ועוד.

הפיתרון האולטימטיבי ליציאה מהחובות הוא ככל הנראה הגדלת ההנכסות וצימצום ההוצאות, קביעת תקציב ועמידה ביעדים. בשביל לגרום להם להתנהל כלכלית בצורה נכונה אפשר לרכוש עבורם את האקסל של פיננקה לניהול כלכלת הבית. בשביל לתת להם דג אם אפשר ללמד אותם לדוג?

לגולשי פיננקה מגיע יותר!
חדש! עכשיו בגרסה 2.0: קובץ אקסל פשוט ונוח להורדה על מנת שתוכלו בעזרתו לנהל את כלכלת המשפחה שלכם באמצעות מעקב הוצאות והכנסות חודשי ושנתי. שיהיה בהצלחה.

 

סיכום

כל מי שעובר בעיות כלכליות ירגיש אהוב ומוקיר לאחר קבלת המתנות הנפלאות הללו. אבל, לפני שאתה בוחר מתנה כלשהי, פשוט תסתכל על התקציב שלך לכמה דקות. לעולם אל תחרגו מהתקציב שלכם כדי לשמח מישהו.
אז זו הייתה הרשימה שלי של מתנות  שאתה יכול לתת למישהו שנמצא בחובות. יש לך רעיון אחר? אם כן, אנא שתפו אותנו.

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

רוצה לחסוך בעמלות מסחר?

מלאו את השאלון ונחזור אליכם עם הצעות משתלמות

כמה כסף חשבת להשקיע?
באיזה בורסה?
טווח ארוך או קצר?
לחיצה על הכפתור מהווה אישור לפרטי התקנון

רוצה לדבר עם מומחה?

לגולשי פיננקה מגיע יותר!
חדש! עכשיו בגרסה 2.0: קובץ אקסל פשוט ונוח להורדה על מנת שתוכלו בעזרתו לנהל את כלכלת המשפחה שלכם באמצעות מעקב הוצאות והכנסות חודשי ושנתי. שיהיה בהצלחה.

מידע מקצועי נוסף עבורכם

מסיימים את החודש בהרגשה שאתם לא יודעים לאן הלך כל הכסף ולא מצליחים "לסגור את החודש"?

אם הגעתם לכאן ועניתם "כן" לשאלות האלו סימן שאתם צריכים לעשות סדר בהתנהלות הפיננסית שלכם.

ייתכן שבכל חודש אתם מוציאים יותר ממה שאתם מרוויחים ואתם אפילו כנראה לא מודעים.

 

בעזרת טבלת הוצאות והכנסות לניהול משק הבית של פיננקה תוכלו להיות על זה!

בתוך הקובץ:

  • תכנון מאזן משפחתי חודשי ושנתי
  • תכנון הוצאות צפויות מול הוצאות בפועל וההפרש
  • חלוקה נוחה לקטגוריות
  • חישוב שווי נקי
  • תמיכה ועדכונים

רוצים לקבל עדכונים על פוסטים חדשים, מוצרים חדשים, הטבות, טיפים?

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים