סורקי מניות מומלצים

סורקי מניות מומלצים

תהיתם פעם איך סוחרים מצליחים תמיד עם האצבע על הדופק של שוק המניות? רוצים לדעת מה הנשק הסודי שלהם? מדובר בכלי רב עוצמה שנקרא סורק מניות. סורקי מניות עוזרים למצוא את  המחט בערימת השחת, הם מסננים את הכמות העצומה של נתונים בשוק המניות כדי לזהות הזדמנויות מסחר פוטנציאליות התואמות את הקריטריונים הייחודיים שהגדרתם.

בין אם אתה סוחר פעיל, משקיע לטווח ארוך או מתחיל סקרן, סורק מניות יכול להיות הכלי שאתה צריך כדי להשיג יתרון בשוק. אבל עם כל כך הרבה אפשרויות שם בחוץ, איך לבחור אחד שעונה על הצרכים הספציפיים שלכם? החל מהגדרת היעדים שלכם ועד להבנת מודלי תמחור ושימוש יעיל בכלים אלה, אנחנו דואגים לכם. תנו למדריך זה לשרת את כן השיגור שלכם לתוך היקום של סורקי מניות.

תוכן עניינים

מה זה סורק מניות?

סורק מניות, הידוע גם בשם סקרינר (Stock Screener), הוא יישום תוכנה המשמש משקיעים וסוחרים כדי לסנן מניות על בסיס מדדים המוגדרים על ידי המשתמש. זה מאפשר למשתמשים לנפות מספר רב של מניות ולאתר את אלה שעומדות בקריטריונים ספציפיים. זה יכול לנוע בין מדדים בסיסיים כמו שווי שוק של חברה, תשואת דיבידנד ורווח למניה (EPS) ועד לפרמטרים טכניים כמו ממוצעים נעים, מדד חוזק יחסי (RSI) ונפח.

כלי מתוחכם זה פועל על ידי ניתוח ים נתוני השוק עבור הזדמנויות מסחר או השקעה רווחיות פוטנציאליות התואמות את האסטרטגיה של המשקיע. הודות לחידושים טכנולוגיים והשילוב הגובר של בינה מלאכותית, סורקי מניות התפתחו באופן משמעותי לאורך זמן, וכתוצאה מכך השיגו לדעתי יעילות ודיוק משופרים.

על ידי שימוש בסורק מניות, משקיעים יכולים לחסוך זמן יקר ומאמץ, מה שמאפשר להם להתמקד יותר בניתוח במקום לבזבז שעות בשיטוט במניות. בואו נחקור כמה סורקי מניות מומלצים, נדון במי יכול להפיק מהם תועלת ונסביר כיצד להשתמש בהם ביעילות כדי למקסם את פוטנציאל ההשקעה שלכם.

רלוונטי: מדדים בשוק ההון וגם איך משקיעים במדדים |מדד הנאסד"ק | מדד S&P | מדד דאו ג'ונס

4 סורקי מלאי מומלצים

עם שפע של מסנני מניות בשוק, זה יכול להיות משימה קשה להחליט במה לבחור. בואו נצמצם את זה לארבע אפשרויות איכותיות המציעות חוזקות ייחודיות.

 TradingView

הראשונה ברשימה שלנו היא TradingView, פלטפורמה רב-תכליתית הידועה במגוון השירותים הרחב שלה. TradingView בולטת עם תוכנת הגרפים החזקה שלה ונגישות מונחית קהילה. באמצעות סורק זה, תוכל לגשת לנתוני שוק בזמן אמת ולהתחבר לרשת של סוחרים לקבלת תובנות.

למידע נוסף באתר TradingView

Finviz

לאחר מכן, יש לנו Finviz, סורק מניות המפורסם ויזואליזציות חזקות שלה. Finviz מצטיינת במתן נתונים מקיפים בפורמט הניתן לעיכול למשתמש, הודות למפות חום מפורטות וניתוח מלמעלה למטה. סורק זה הוא כלי נהדר עבור סוחרים המחפשים ערכת נתונים גדולה לניתוח בגרפיקה קלה להבנה.

למידע נוסף באתר Finviz

Trade Ideas

Trade Ideas ייחודית בטכנולוגיית הבינה המלאכותית הקניינית שלה, שמייצרת אסטרטגיות סחר המתאימות לסגנונות מסחר בודדים. סורק זה מציע אפשרויות סינון מתקדמות ויכולת בדיקה לאחור, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת עבור סוחרים שמעריכים תובנות מבוססות בינה מלאכותית ואסטרטגיות מונחות נתונים.

TradingCharts

לבסוף, סורק TradingCharts ידוע במגוון הרחב של התראות הניתנות להתאמה אישית שמשאירות אותך מעודכן בתנועות השוק בזמן אמת. עם ממשק הניווט הקל שלה והזנות נתונים עדכניות, TradingCharts הוא כלי אמין לסוחרים שמתעדפים את הקצב והגמישות בקבלת החלטות.

לכל אחד מהסורקים הללו יש יתרונות ייחודיים, והבחירה הטובה ביותר תלויה באופן משמעותי בסגנון המסחר שלכם, אסטרטגיות והעדפות אישיות. 

מדריכים נוספים: השקעה במניות למתחיליםהשקעות בבורסה למתחיליםקניית מניות

מי צריך סורק מניות?

סורקי מניות הם כלים יקרי ערך עבור סוגים שונים של משקיעים וסוחרים עם אסטרטגיות מגוונות. בבסיסם, סורקי מניות למעשה מנגישים את המסחר על ידי מתן גישה לנתוני שוק יקרי ערך.

סוחרים פעילים

לדוגמה, סוחרים פעילים, המעוניינים בהזדמנויות מסחר לטווח קצר, יכולים להפיק תועלת רבה משימוש בסורקי מניות. היכולת לקבל מידע בזמן אמת על תנודות מחירים, שינויים בנפח ואינדיקטורים חיוניים אחרים מסייעת להם לקבל החלטות השקעה מהירות.

סוחרי Swing

סוחרי סווינג, אלה המחזיקים ניירות ערך במשך ימים או שבועות, יכולים גם לרתום את הכוח של סורקי מניות כדי לגלות הזדמנויות השקעה לטווח בינוני. סורקי מניות מוגדרים כראוי יכולים לסייע להם לזהות ניירות ערך החווים תנודות מחירים משמעותיות במהלך תקופה מוגדרת.

משקיעים לטווח ארוך

במקרה של משקיעים לטווח ארוך, סורקי מניות יכולים לסייע בהדגשת מניות חזקות באופן בסיסי עבור תיקי ההשקעות שלהם. מנגנון הסינון המתקדם של הסורק מסייע בסינון כמות עצומה של נתונים כדי לבחור מניות בעלות פוטנציאל לרווח לטווח ארוך.

למתחילים

לבסוף, מתחילים, שרק מתחילים בעולם המסחר, יכולים להסתמך על סורקי מניות שיעזרו להם לקבל החלטות מושכלות. שימוש בכלי זה מבטל את הצורך לסרוק ידנית נתונים מסובכים בשוק המניות, מה שהופך את תהליך הלמידה לפחות מכריע.

קראו גם:

איך לבחור סורק מניות?

בחירת סורק המניות הנכון היא שלב קריטי במסע ההשקעה שלכם. עם זאת, הכמות העצומה של האפשרויות הזמינות יכולה להפוך את ההחלטה למבלבלת למדי. אך אל חשש, על ידי ביצוע שלבים מרכזיים אלה, תוכלו לבחור סורק מניות המתאים היטב למטרות ההשקעה שלכם.

הגדירו את היעדים שלכם

כל סורק מניות מגיע עם סט יכולות משלו שנועד לספק יעדי השקעה ספציפיים. חלק מהסורקים מותאמים לסוחרי יום המחפשים רווחים לטווח קצר, בעוד שאחרים בנויים עבור משקיעים לטווח ארוך המתמקדים בניתוח פונדמנטלי. לכן, זיהוי יעדי ההשקעה שלך הוא הצעד הקריטי הראשון בבחירת סורק המניות הנכון.

תכונות שיש לקחת בחשבון

לאחר מכן, שקלו את התכונות העיקריות כי סורק מניות מציע. מאפיינים חשובים שיש לחפש כוללים נתונים בזמן אמת, מסננים מתקדמים והתראות הניתנות להתאמה אישית. נתונים בזמן אמת מאפשרים לכם להגיב במהירות לשינויים בשוק, מסננים מתקדמים עוזרים לאתר בחירות מניות מתאימות, והתראות הניתנות להתאמה אישית מעדכנות אתכם לגבי הזדמנויות פוטנציאליות.

ממשק משתמש

סורק בעל ממשק ידידותי למשתמש יחסוך לכם זמן ויבטיח ניווט חלק. זה חיוני במיוחד עבור משקיעים חדשים שעשויים להיאבק עם פלטפורמות מורכבות. לכן, בחרו סורקי מניות המציעים ממשק משתמש אינטואיטיבי שניתן לנהל בקלות.

ביקורות והמלצות

לבסוף, אל תשכחו להכין שיעורי בית. קראו ביקורות, הצטרף לפורומים מקוונים וקבלו ייעוץ ממשקיעים מנוסים. קבלת החלטה מושכלת המבוססת על חוויות משתמש בעולם האמיתי תעזור לכם להימנע מלהתחרט על בחירתכם בהמשך. אחרי הכל, סורק המניות הוא בעל הברית שלכם בניווט בעולם הדינמי של השקעות במניות.

למדו עוד: קרנות נאמנות | קרן כספית | קרנות כספיות מומלצות | למדו על קרנות איריות | קרנות מחקות

כמה עולה סורק מניות?

בעידן הדיגיטלי של היום, מגוון אפשרויות של סורק מלאי עומדות לרשותך, כולל גרסאות בחינם ובתשלום. סורקי מניות בחינם מציעים בדרך כלל מגוון תכונות בסיסיות לסוחרים מתחילים או לאלה הפועלים בתקציב מוגבל. עם זאת, חשוב לקחת בחשבון שלאפשרויות אלה עשויות להיות מגבלות במונחים של עומק נתונים, עדכון בזמן אמת ויכולות התאמה אישית.

בצד השני של הספקטרום, סורקי מניות בתשלום בדרך כלל מביאים תכונות מתקדמות יותר ונתוני שוק מקיפים לשולחן. סורקים אלה עשויים להגיע עם חוויית משתמש חלקה ונטולת פרסומות, מסננים מתוחכמים ומערכות התראה מותאמות אישית, התורמים לתהליך קבלת החלטות חלק יותר עבור סוחרים.

העלות של סורקי מלאי בתשלום אלה יכולה להיות מגוונת, כאשר מודלי תמחור משתנים ממנויים חודשיים לרכישות חד פעמיות. המחירים תלויים במידה רבה בהיקף התכונות וברמת התחכום המעורבים. על המשתמש הבודד להעריך את הצעת הערך של סורק מניות בתשלום בהתחשב בצרכים הספציפיים שלו, בתדירות המסחר ובתקציב.

זכרו, הסורק היקר ביותר לא בהכרח אומר שהוא הטוב ביותר. המפתח טמון בזיהוי סורק שמתאים לאסטרטגיות המסחר הייחודיות שלכם.

רלוונטי:  השקעות קטנות למתחילים | השקעות סולידיות | תיקי השקעות מומלצים

כיצד להשתמש בסורק מניות?

ניווט בשוק המניות יכול להיות משימה מורכבת ושימוש בסורק מניות כדי לפשט את התהליך דורש כמה שלבים ספציפיים. השלב הראשון בהפקת המרב מסורק המניות  הוא הגדרת הקריטריונים שלכם. סורקים שונים מציעים תכונות ומסננים מגוונים, אך הפרמטרים הנפוצים כוללים טווח מחירים, נפח ואינדיקטורים טכניים, בין היתר. לדוגמה, אם אתה מעוניין במניות עם שינויי מחיר משמעותיים במסגרת זמן מסוימת, ניתן להגדיר את הקריטריונים האלה בסורק.

הגדרת הקריטריונים

פרמטרי החיפוש שתגדירו יניעו את הסורק  להדגיש את המניות שנמצאות בגבולות המוגדרים האלו. הממשק הידידותי למשתמש של רוב סורקי המניות הופך את התהליך הזה לחלק, ומאפשר  להתאים את התוצאות לסגנון המסחר  וליעדי ההשקעה שלכם.

הפקת תוצאות סריקה

לאחר הגדרת הקריטריונים, הפעלת הסריקה יכולה להניב רשימה של מניות פוטנציאליות המתאימות להעדפותיכם. רשימה זו יכולה לשמש כנקודת המוצא  למחקר וניתוח מעמיקים יותר. כוחו האמיתי של סורק מניות טמון ביכולתו לנפות אלפי מניות כהרף עין, ולהציג בפניכם רשימה קצרה הניתנת לניהול התואמת את הקריטריונים שהגדרת.

התאמה אישית של סריקות

היכולת להתאים אישית את הסריקות שלכם בהתבסס על אסטרטגיות המסחר שלכם היא היבט מרכזי נוסף של שימוש יעיל בסורק מניות. נניח שאסטרטגיית ההשקעה שלכם מתעדפת מניות עם נפח מסחר גבוה; במקרה כזה, תוכל להגדיר את הסורק שלך להתמקד בזיהוי מניות כאלה, ולהבטיח שתוצאות הסריקה תואמות את אסטרטגיית המסחר.

סקירה וניטור

לאחר יצירת הרשימה הקצרה הראשונית , המסע הוא רק באמצע הדרך. חשוב לבדוק באופן עקבי את תוצאות הסריקה  ולנטר את השוק לקבלת עדכונים. סקירה וניטור בזמן יכולים לעזור  להישאר צעד אחד לפני העקומה בשוק מהיר זה. כמו כן, ראוי לציין כי אסטרטגיות השקעה יכולות להתפתח עם הזמן; לפיכך, הגמישות להתאים את הגדרות סורק המניות שלך לא תסולא בפז.

שימוש בסורק מניות דורש שילוב של ידע טכני ויכולת אנליטית. היצמד לסעיף הבא שבו נדון בגורמי מפתח שיש לקחת בחשבון בעת שימוש בסורקי מלאי ומלכודות מסוימות שיש להימנע מהן.

מחשבות אחרונות: ממה להיזהר?

בעוד שסורקי מניות מציעים יתרונות גדולים במונחים של זיהוי הזדמנויות מסחר שעשויות להיות מתגמלות, חשוב להבין שהם אינם חסינים בפני תקלות. אותות כוזבים, הן חיוביים והן שליליים, יכולים להיפלט ולגרום לכם להתעלם ממניה מבטיחה או להשקיע במניה שאינה כדאית. זה הופך את ביצוע ניתוח ידני משלכם לחלק חיוני של התהליך.

יתר על כן, בעוד ששימוש בסורק מניות יכול להציע תובנות שימושיות, חשוב באותה מידה לא לאבד את הניתוח הפונדמנטלי. כסוחר, חיוני לאזן בין הטכנולוגיה לבין שיקול הדעת האישי. זכרו, סורקי מניות רק מספקים את הנתונים הגולמיים, אך אופן השימוש בנתונים אלה ביעילות תלוי בכישורים ובהבנה האישיים שלכם.

בצד הטכני, בעוד שרוב סורקי המניות ידידותיים למשתמש, חלקם עשויים לדרוש ידע טכני מסוים לניצול יעיל. תכונות והגדרות שונות של כלים אלה דורשות לעתים קרובות למידה מתמשכת והתנסות עד שאתם תשלטו בהם. כמשקיע, הישאר מחויב ללמידה קבועה והישאר מעודכן בשינויים ובמגמות בשוק.

לסיכום, סורקי מניות יכולים להיות כלי רב ערך באסטרטגיית ההשקעה, אבל כמו כל הכלים, זה מסתכם במידת היעילות שתשתמשו בהם. המשיכו תמיד לשכלל את הכישורים שלכם, הישארו מעודכנים בדינמיקה של השוק ואל תסתמכו רק על הטכנולוגיה. זהו רק כלי עזר, לא לסמוך עליו בעיניים עצומות.

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

רוצה לחסוך בעמלות מסחר?

מלאו את השאלון ונחזור אליכם עם הצעות משתלמות

כמה כסף חשבת להשקיע?
באיזה בורסה?
טווח ארוך או קצר?
לחיצה על הכפתור מהווה אישור לפרטי התקנון

רוצה לדבר עם מומחה?

לגולשי פיננקה מגיע יותר!
חדש! עכשיו בגרסה 2.0: קובץ אקסל פשוט ונוח להורדה על מנת שתוכלו בעזרתו לנהל את כלכלת המשפחה שלכם באמצעות מעקב הוצאות והכנסות חודשי ושנתי. שיהיה בהצלחה.

מידע מקצועי נוסף עבורכם

רוצה לחסוך בעמלות מסחר?

מלאו את השאלון ונחזור אליכם עם הצעות משתלמות

כמה כסף חשבת להשקיע?
באיזה בורסה?
טווח ארוך או קצר?
לחיצה על הכפתור מהווה אישור לפרטי התקנון