אקסל דירה להשקעה

אקסל דירה להשקעה

רכישת דירה להשקעה היא אחת ההשקעות הרווחיות, וליתר דיוק השקעה כמעט ללא סיכון ביחס להשקעות אחרות. ניתן לומר כי רכישת דירה להשקעה אהובה מאוד על ישראלים, לא רק בגלל התשואה הגבוהה, אלא מכיוון שכולנו אוהבים להתחבר לנכס ברמה המנטאלית, להרגיש שהוא שייך לנו, גם אם מדובר ברכישת דירה שנייה או שלישית.

אולם, כמשקיעים, עלינו לתכנן את ההשקעה ממש עד הפרט האחרון, את כל השלבים עד שהתשואה המובטחת תגיע, ואולי גם האקזיט (מכירה ברווח) בעתיד. עוד בתחילת הדרך חשוב שנכיר לעומק את שלבי העסקה על כל פרטיה, מפני שאנחנו שולטים בתהליך רק בהתחלה. לאחר מכן, ייתכן ויהיו מקרים שאינם צפויים ואין לדעת לאן הם יובילו אותנו, לכן עלינו לשלוט בתהליך על ידי תכנון קפדני.

תוכן עניינים

השתמשו באקסל דירה להשקעה של פיננקה:

היתרונות הבולטים של דירה להשקעה

לפני שנגשים לתהליך, חשוב להבין את היתרונות הטמונים ברכישת דירה להשקעה, כמו גם את התהליכים שיוכלו לסייע לנו לחשב בצורה נכונה את כדאיות ההשקעה ותהליך הרכישה.

קבלת הלוואה מהבנק (הלוואה בשיעבוד נכס)

יתרון בולט ברכישת דירה להשקעה ביחס להשקעות אחרות, שניתן לקבל סכום כסף גדול מהבנק. כך למשל, בהשקעה בשוק ההון, בבורסה וכו', לא קיימת אפשרות ללקיחת משכנתא בתנאים טובים, מה שכן קיים בדירה. למה זה קורה? כיוון שהבנק חושש לכספו, ולתפיסתו רק עסקת נדל"ן כדאית לו לצורך בטוחה, משום שהדירה משועבדת לבנק. אולם, עלינו לקחת הלוואה בצורה מחושבת, תוך הסתכלות על הלוואות קיימות, אפשרויות ההחזר, סוגי מסלולים וכ'ו. למעשה הבנק נותן לכם הלוואה על כסף שאין לכם, שיטה זו זה נקראת מינוף.

מס נמוך יותר לעומת מס רווחי הון  

כידוע, התשואה ברכישת דירה היא למעשה שכר הדירה. נכון שקיימים מיסים כאלה ואחרים בעת רכישת הדירה, אך לטווח הארוך השקעה משתלמת. לדוגמה, על שכר הדירה לא משלמים מיסים, אלא אם כן קיימת תשואה משכר דירה העולה על 5,000 ₪ בחודש, שאז תשלמו מס נמוך יחסית של כ- 10% בחודש. חשוב לדעת שהמס על התשואה נמוך ביחס למס על השקעות אחרות, אך יש לקחת בחשבון את פרמטר זה טרם ההשקעה. ייתכן שכדאי לרכוש דירה זולה יותר עליה תקבלו פחות מ- 5,000 שקלים תשואה, על מנת שלא לשלם מס.

התשואה ברוב המקרים מכסה את ההלוואה

במידה ואנו לוקחים משכנתא מהבנק לרכישת דירה, מישהו מחזיר לנו את החוב על ידי תשלום שכירות. ייתכן כי יישאר לנו סכום כסף ביד, כלומר אם המשכנתא עומדת על החזר חודשי של 3,000 שקלים ושכר הדירה הוא 5,000 שקלים, נותר לנו ביד 2,000 שקלים בחודש. למעשה, נוצר מצב שבו אנו נעזרים בתשואה הוודאית כדי לגרום לכסף שלנו לעבוד בשבילנו. מובן שלאחר סיום המשכנתא, נוכל לזכות בתשואה המלאה. רלוונטי: מחשבון משכנתא אקסל

אפשרות לאקזיט בעתיד (מכירת הדירה להשקעה ברווח)

מלבד התשואה הקבועה, חשוב לקחת בחשבון שמחירי הנדל"ן בישראל עולים, ולכן נוכל למנף את הסכום ובבוא היום למכור את הדירה ולהרוויח מעליית המחיר. בנוסף, אם נרצה למכור את הדירה בשל הרצון לכסף מידי, תמיד נוכל לעשות זאת. מובן שיש לקחת בחשבון גם את פרמטרים אלה בתהליך התכנון. קראו עוד: תקציב קניית דירה

חישוב כדאיות קניית דירה להשקעה באמצעות "אקסל דירה להשקעה"

אחרי שהבנו את היתרונות הבולטים ברכישת דירה להשקעה, עכשיו עלינו לדעת לחשב את התשואות ולבדוק את הכדאיות האמיתית, כל אחד לפי רצונותיו וסכום ההשקעה העומד לרשותו. אקסל חישוב כדאיות דירה להשקעה יכול לאפשר לנו לראות את התמונה המלאה עוד הרבה לפני ההשקעה, וכך לגשת לעסקה בצורה חכמה יותר. מתעניינים בדירה להשקעה? הכנו לכם אקסל דירה להשקעה שיאפשר לכם לחשב את הכדאיות, התשואות ולקבל תמונה מלאה ועתידית על ההשקעה. להורדת הקובץ >>>

אקסל קניית דירה של פיננקה

קובץ אקסל המקיף בישראל בנושא נדל"ן, מימון, רכישה, השבחה ומכירת נכסים

אקסל קניית דירה\הוצאות דירה להשקעה יאפשר לכם לחשב את הכדאיות, התשואות ולקבל תמונה מלאה ועתידית על ההשקעה
מבצע השקה! רק 59 ש"ח

מה כולל אקסל דירה להשקעה?

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

רוצה לחסוך בעמלות מסחר?

מלאו את השאלון ונחזור אליכם עם הצעות משתלמות

כמה כסף חשבת להשקיע?
באיזה בורסה?
טווח ארוך או קצר?
לחיצה על הכפתור מהווה אישור לפרטי התקנון

רוצה לדבר עם מומחה?

לגולשי פיננקה מגיע יותר!
חדש! עכשיו בגרסה 2.0: קובץ אקסל פשוט ונוח להורדה על מנת שתוכלו בעזרתו לנהל את כלכלת המשפחה שלכם באמצעות מעקב הוצאות והכנסות חודשי ושנתי. שיהיה בהצלחה.

מידע מקצועי נוסף עבורכם

רוצה לחסוך בעמלות מסחר?

מלאו את השאלון ונחזור אליכם עם הצעות משתלמות

כמה כסף חשבת להשקיע?
באיזה בורסה?
טווח ארוך או קצר?
לחיצה על הכפתור מהווה אישור לפרטי התקנון

חכו רגע!

אתם צעד אחד לפני קבלת שליטה מלאה על נושא הנדל"ן, מימון, רכישה, השבחה ומכירת נכסים!
אקסל קניית דירה של פיננקה יאפשר לכם לחשב את הכדאיות, התשואות ולקבל תמונה מלאה ועתידית על ההשקעה שלכם!

קבלו 15% הנחה וגם שליטה מלאה השקעות הנדל"ן שלכם
15% הנחה
לחיצה על הכפתור תוסיף את הקובץ לסל הקניות ביחד עם הקופון.
הקופון לא תקף בתשלום עם Paypal.
הקופון בתוקף עד 31/12/23. בכפוף לתקנון.