העברת כסף לחול

העברת כסף לחו"ל בזול: מהם שירותי העברות כספים לחול הכי זולות ומומלצות (אונליין)

לפעמים אתם רוצים לשלוח כסף לחו"ל ואתם רוצים לשלוח אותו עכשיו. יש לכם סמארטפון או טאבלט ביד, ואתם מחפשים את האפליקציה הטובה ביותר להעברת כסף לחו"ל. אל תדאגו, דאגנו לכם. להלן הפירוט שלנו של האפליקציות המובילות לשליחת כסף לחו"ל, כך שתוכלו לבחור את האפליקציה המושלמת לצרכי העברת הכסף שלכם.

תוכן עניינים

איך להשוות בין שירותי העברת כספים לחו"ל?

גורם מפתח בבחירת אפליקציה הוא השירות שעומד מאחוריה. מומלץ לעשות השוואה בין התכונות הבאות לפני קבלת ההחלטה כלשהי.

שערי חליפין

אפליקציות או ספקים שונים יציעו שערי חליפין שונים. זה בדרך כלל לא השער שתראה בגוגל או ב-XE. כדי להרוויח, שירותי ההעברה בדר"כ מוסיפים מרווח לשער החליפין כדי לכסות את העמלות שלהם, כמו הבנקים. תמיד השווה ספקים עם הידיעה שלספק אולי אין עמלות, אלא שער חליפין גרוע.

עמלות

ספקים גובים עמלות בתעריפים קבועים, באחוזים או לעיתים נדירות ללא עמלות. עמלות אלו יכולות להשתנות גם בהתאם למה שאתה שולח ואיך אתה שולח אותו. לדוגמה, העברות גדולות יותר הן בדרך כלל זולות יותר, בעוד שהעברות כספים באמצעות כרטיס האשראי שלך עשויות לגרור עמלות גבוהות יותר.

מהירות

לפעמים צריך לשלוח כסף למישהו מהר. חלק מהשירותים מתמחים באיסוף מזומן, מה שאומר שהנמען שלך יכול לאסוף את הכסף שאתה שולח כמעט באופן מיידי. עם זאת, זה מגיע במחיר גבוה יותר. אם אינך מודאג מהתזמון, לרוב הספקים לוקח בין יום לארבעה ימים להעביר את הכסף בתשלום נמוך בהרבה.

הסכום שהתקבל

אחרי שער החליפין, זה ללא ספק הגורם השני בחשיבותו. זהו הסכום האמיתי שאתה מצפה לקבל בחשבון הבנק של היעד שלך לאחר החלת עמלות כלשהן. זה באמת אחד מהגורמים המכריעים בבחירת שירות.

חווית משתמש

בעוד שקלות השימוש בשירות היא סובייקטיבית, אתה הייתם רוצים להשתמש בשירות מהיר ופשוט – במיוחד אם אתם מתכננים לבצע העברות קבועות. אתם גם רוצים שירות לקוחות מעולה אם תתצרכו תמיכה. החברות שאנו ממליצים עליהן נבדקו תוך התחשבות בכל הגורמים הללו ויש להן רקורד מוכח של מתן שירות לקוחות יוצא מן הכלל.

שירות לקוחות

חברות העברות כספים לחו"ל מוצאים את עצמם לעתים קרובות מתחרים ישירות עם הבנקים הגדולים, ולעתים קרובות יהיו להם תשתית שירות לקוחות וצוותי תמיכה שיכולים להתחרות באלו של הבנקים הגדולים. זה יכול להיות שווה להשתמש בספקי שירותים פיננסיים שלך בסטנדרטים גבוהים של שירות לקוחות, וזה יכול להיות טוב לדעת שאתה יכול לסמוך עליהם.

אבטחה ובטיחות

תעשיית העברת הכספים המקוונת מוסדרת מאוד עם מספר רשויות שלטוניות כולל FCA (הרשות להתנהלות פיננסית) בבריטניה, ASIC (נציבות ניירות ערך והשקעות האוסטרלית) באוסטרליה, ו-FinCEN (רשת אכיפת פשעים פיננסיים) בארה"ב. אלו רק חלק מהרשויות הרגולטוריות.

אפשרות ביטול

לברר אם אתה יכול לבטל את ההעברה אם יתעורר הצורך וכמה זמן עליך לעשות זאת הוא שיקול חשוב נוסף.

חוות דעת ברשת

לבסוף, בדוק ביקורות של לקוחות על החברות. ראה מה אנשים שבאמת השתמשו בחברה אומרים עליה. בסך הכל, האם הביקורות חיוביות? מה אנשים אמרו על רמת שביעות הרצון משירות הלקוחות בכל חברה? האם השירות היה מהיר, בטוח ואמין? כל אלה הם דברים שצריך לברר לפני שמחליטים על חברה סופית.

רלוונטי: תשלום בנייד

שירותי העברת כסף לחו"ל הכי זולים

Neema

אפליקציית העברת כסף לחו"ל ללא עמלות
בנוסף: זמן העברה קצר, ארנק דיגיטלי עם כרטיס ויזה, תמיכה בעברית, שליחה לנקודות איסוף ועוד...
קבלו 20 ש"ח במתנה בהעברה ראשונה מעל 250$ בהזנת הקוד 65d3v9 בעת ההרשמה.

Rewire

העברת כספים לחו"ל (גם אסיה ואפריקה) עם עמלה קבועה של 15 ש"ח לא משנה כמה הסכום שמעבירים!
ניתן להפקיד מזומן לאפליקציה, תמיכה בעברית, אין צורך בחשבון Rewire לקבלת הכסף

למה צריך לשלוח כסף לחו"ל?

אנשים שולחים כסף לחו"ל לעתים קרובות וממגוון סיבות. להלן הנפוצים ביותר:

שליחת כסף לחברים ולמשפחה

אם גדלת או בילית את בגרותך במדינה אחת ועכשיו אתה גר במדינה אחרת, ייתכן שמשפחתך עדיין מסתמכת על ההכנסה שלך. בין אם אתה שולח כסף בחזרה הביתה באופן קבוע או מדי פעם, אתה צריך דרך לשלוח אותו בבטחה.

רכישת נכס בחו"ל

השקעה בנכס, בית למשפחה או קניית בית שני מצריכה העברת כספים רבים מחו"ל לרכישה ותשלום המשכנתא (אם יש כזו).

שליחת כסף לילדים שלומדים בחו"ל

לסטודנטים שלומדים בחו"ל יש הזדמנות מצוינת לרגליהם, אבל זה תהליך יקר. אם לסטודנטים נגמרו המזומנים או שההורים משלימים את הכספים שלהם, ייתכן שהם יצטרכו לשלוח כסף לחו"ל.

כיסוי עלות חתונה

אם אתה או ילדך מתחתנים בחו"ל, עליך להעביר כספים לתשלום עבור השירותים מבעוד מועד.

תשלום על נסיעות לחו"ל

נסיעה לחו"ל זה כיף ומרגש, אבל גם יקר. אם נגמר לך הכספים בזמן חופשה או שאתה צריך להעביר כספים כדי לשלם עבור שירותים מבעוד מועד, עליך לשלוח כסף בינלאומי.

איך לשלוח כסף באמצעות שירות העברת כסף לחו"ל?

להלן השלבים המדויקים שיש לנקוט בעת שימוש בחברת העברת כספים כדי לשלוח כסף לחו"ל.

שלב 1: הירשם לחשבון מקוון דרך האתר הרשמי של החברה. יהיה עליך לספק את פרטי הקשר הבסיסיים שלך כולל שמך וכתובתך.

שלב 2: אמת את זהותך. רוב השירותים דורשים לאמת את זהותך על מנת למנוע הונאה. זה בדרך כלל כרוך בהעלאת תעודת זהות או דרכון כדי להוכיח את זהותך. לחברות שונות יש דרישות שונות והן תלויות גם בכמות הכסף שאתה מעביר.

שלב 3: הזן את סכום ההעברה שלך. כעת אתה יכול לבצע את ההעברה הראשונה שלך. רוב השירותים יחייבו את השלמת ההעברה בתוך פרק זמן מסוים כדי להחזיק את שער החליפין המצוין. בעוד ששירותים אחרים ינעלו תעריף רק לאחר השלמת העסקה. מסגרת הזמן מכונה לעתים קרובות "ערבות". אם אתה מעביר את הכסף לאדם אחר, תידרש לפרטי הקשר של האדם האחר כולל שם, כתובת, מספר חשבון ומספר סניף או קוד מזהה בנק (SWIFT BIC או IBAN).

שלב 4: בצע את התשלום לחברת העברת הכספים מחשבון הבנק שלך.

שלב 5: אתה יכול לעקוב אחר התקדמות ההעברה באופן מקוון או באמצעות דואר אלקטרוני.

שלב 6: הכספים מגיעים לחשבון הבנק של הנמענים (החשבון שלך אם תרצה) והעסקה הושלמה.

קשור: העברת כסף לחול בביט

הבנת העמלות להעברת כסף לחו"ל

להלן סוגי העמלות הנפוצות הקשורות להעברות כספים בינלאומיות שאתם עלולים לשלם.

דמי העברה

במילים פשוטות, זוהי העמלה שגובה הבנק או שירות  עבור שליחת הכסף שלך. לדוגמה, אם אתה רוצה לשלוח $100 דולר, והחברה גובה עמלת העברה של $15 דולר, המחיר הכולל שלך עבור שליחת הכסף הזה יהיה $115 דולר. 100 דולר יעברו לנמען שלך במדינה האחרת והחברה תשמור על ה-15 דולר לרווח שלה.

עמלות אלה יכולות להיות מוגדרות לפי תעריפים קבועים או שהן יכולות להיות תלויות במספר גורמים, כולל לאן אתה שולח את הכסף, כמה כסף אתה שולח וכמה מהר אתה צריך אותו כדי להגיע לשם, בין היתר.

דמי משלוח

דמי משלוח הם בעצם אותו דבר כמו עמלות העברה. עם זאת, לעתים קרובות אתה יכול לשמוע אותם נקראים בשם זה במקום זאת, תלוי באיזו חברה אתה משתמש.

שער חליפין

שער החליפין הוא שיטת ההמרה בין מטבע של מדינה אחת לאחרת. לדוגמה, אם שער החליפין בין ארה"ב לסין הוא דולר אחד ל-7.08 יואן סיני, אז זה השער שבו הכסף שלך יומר. לפי שער חליפין זה, אם תרצה לשלוח 100 דולר אמריקאי לסין, הצד השני שלך יקבל 708.05 יואן סיני.

עמלת קבלה

עמלה זו משולמת על ידי האדם שמקבל את הכסף, ולא מי ששולח את הכסף. חלק מהחברות גובות גם עמלת העברה וגם עמלת קבלה, כלומר הן מרוויחות הן מהאדם שמעביר את הכסף והן מהאדם שמקבל אותו מהצד השני.

מה ההבדל בין העברת כספים באפליקציה לעומת בנק?

בהתבסס על מה שקראתם עד עכשיו, אתם כנראה מתחילים להגיע למסקנה שמומלץ להשתמש בשירות העברת כספים, במיוחד אם תרצו להבטיח לקבל את שער החליפין הטוב ביותר ולהימנע מעמלות בעת שליחת כסף בינלאומית. על מנת לעשות את הבחירה הנכונה, יש לקחת בחשבון גורמים שונים כולל עמלות, אמינות, אבטחה ושירות. בואו נעבור על כמה מהיתרונות של שימוש בספק שירותי העברות על פני בנק.

בנקים בדרך כלל יקרים יותר

שער החליפין שמציע הבנק לא צפוי להיות תחרותי כמו שאתה יכול לקבל מאפליקציית העברות לחו"ל. הבנקים גם יגבו עמלת העברה בנקאית שיכולה להיות בדרך כלל עד $40 לעסקה. אמנם נכון שחלק מהבנקים יציעו העברות בנקאיות לחו"ל ללא עלות נוספת, אך לעיתים קרובות יש חיובים נסתרים שיכולים להיות קשים לזיהוי. אתה גם צריך לזכור את העמלה שתחויב על ידי הבנק המקבל גם בצד השני של העסקה.

בנקים בדרך כלל דורשים הרבה יותר מידע

אולי תופתעו לשמוע שחלק מהבנקים אפילו לא מציעים שירותי העברה בנקאית. הבנק בדרך כלל ידרוש ממך לבקר פיזית גם בסניף המקומי שלך. לעתים קרובות יש ניירת ארוכה ומייגעת להשלים עבור כל העברה והעברה שאתה רוצה לבצע. כמו כן תתבקש לאשר את זהותך באמצעות תעודה מזהה עם תמונה.

הבנקים לרוב ידרשו ממך להחזיק אצלם חשבון קיים

כדי לבצע העברה בנקאית לחו"ל, הבנקים ידרשו ממך כבר להיות בעל חשבון אצלם. אם עדיין אין לך חשבון אז תצטרך לפתוח אחד שכרוך בהרבה ניירת וזמן.

העברות בנקאיות בדרך כלל איטיות יותר

העברות בנקאיות איטיות הרבה יותר בהשוואה לספקי שירות מקוונים.

בנקים בדרך כלל מעבירים רק לבנקים

כאשר אתה מבצע העברה בנקאית דרך בנק, אתה מוגבל לעתים קרובות להעברה לבנק אחר. עם שירותי העברת כספים מקוונים, אינך עומד בפני אותן מגבלות ויכול למנות את החשבון המקבל לפי בחירתך.

חברות העברת כספים מקוונות גמישות יותר עבור העברות קטנות יותר

בעוד שחלק מהבנקים מצוידים לטפל בהעברות קטנות יותר עם עמלות נמוכות יותר, לעתים קרובות תגלו ששער החליפין אינו תחרותי כמו חלק משירותי העברות כספים לחו"ל.

ספקי העברת כספים מעולים עבור העברות כסף גדולות

כשמדובר בהעברת סכום כסף גדול (כלומר כמו רכישת דירה), הבנקים פשוט לא יכולים להתחרות בשערי החליפין התחרותיים והעמלות הנמוכות (או אפסיות) ששירותי ההעברות כספים לחו"ל מציעים.

רלוונטי: אפליקציות בנקים מומלצות

מהן הזכויות שלי בנוגע להעברת כספים לחו"ל?

ישנם מספר חוקים פדרליים שהוכנסו כדי להגן על הצרכן באמצעות העברות כספים בינלאומיות. חוקים אלו דורשים שרוב החברות, הבנקים והמוסדות האחרים יספקו לרוכשים מידע ספציפי לפני ואחרי ביצוע העברות של כל סכום כסף הגדול מ-$15 דולר.

המידע שחברות אלו נדרשות למסור כולל, בין היתר, את הדברים הבאים:

  • כל מיסים ו/או עמלות שהשולח יידרש לשלם בכל שלב של ההעברה.
  • שער החליפין הנוכחי והמדויק שלקוחות ישתמשו להמרת המטבע שלהם.
  • כל עמלות נוספות שיגבו על ידי סוכנויות חיצוניות.
  • הסכום הכולל שהרוכש ישלם.
  • הסכום הכולל של הכסף שאדם שולח וכמה מהכסף הזה יקבל הנמען שלו.
  • ללקוחות יש גם את הזכות לבטל כל עסקת העברה תוך 30 דקות מביצוע העסקה. אולם אם הכסף המועבר כבר התקבל או נאסף על ידי הצד השני, זכות זו מתבטלת.

יתר על כן, ללקוחות יש את הזכות לבקש שיוכלו לעקוב אחר העברות הכספים שלהם. רוב החברות מספקות את השירות הזה, אבל יש כמה שלא. אם לקוח מבקש להיות מסוגל לעקוב אחר ההעברה שלו ונאמר לו שזה לא אפשרי, אותו אדם רשאי לבטל את העסקה ולהעביר את ההעברה שלו לחברה אחרת.

שירותי העברת כסף לחו"ל מומלצים

עכשיו כשאתם יודעים קצת מה הן העברות כסף בינלאומיות וכיצד להשתמש בהן, בואו נמנה כמה מהחברות המובילות הזמינות כיום לשימוש בהעברת כסף לחו"ל.

Wise

אם אתם מוצאים את עצמכם לעתים קרובות מתעוררים במדינה אחת והולכים לישון במדינה אחרת, ניהול כסף בחו"ל בעת מעבר בין מדינות עלול להיות קשה. החלפת מזומנים למטבע זר יכולה לעלות הרבה בעמלות. Wise, חברה המתמקדת ב"בנקאות ללא גבולות", הופכת את ניהול הכסף במספר מטבעות ליותר נוח. אפשר גם לבצע העברות כספים רגילות דרך הפלטפורמה מבלי להגדיר את חשבון הבנק שלה ללא גבולות. 

איך זה עובד: הקמת חשבון בנק ללא גבולות עם Wise הוא בחינם ודורש רק הפקדה ראשונית של $25. כל חלק בחשבון הבנק יכול להיות מיועד למטבע מסוים; לדוגמה, אם תוסיף יתרת יורו, חשבון הבנק מגיע עם מספר SWIFT, בדיוק כמו באירופה; אם תוסיף יתרה ליש"ט, ליתרה זו תהיה קוד מיון (sort code.). חשבון הבנק יכול להחזיק ולנהל יותר מ-40 מטבעות.

עמלות: עמלת חשבון חודשית של $0, המרת מטבעות באמצעות הכרטיס שלך כפופה לעמלה של 0.45% עד 3%; משיכות כספומט של עד $250 ל-30 יום הן בחינם, כל דבר מעבר לכך כפוף לעמלה של 2%.

זמן קבלת הכספים: הזמן שלוקח לקבל כספים ב-MasterCard תלוי באופן שבו הם מתווספים; חלקם זמינים תוך שניות.

מגבלות עסקאות: אין מגבלות על כמה אתה יכול לקבל ולשמור בכל המטבעות מלבד דולר ארה"ב. יש מגבלה של 250,000 דולר לעסקה ביום, ומגבלה של 1,000,000 דולר לשנה.

נסו את Wise עכשיו

Remitly

אם אתה שולח כסף לחשבון בנק בחו"ל, וברצונך לשלוח ישירות במטבע של מדינת היעד, Remitly היא אפשרות חסכונית. השירות מציע גם זמן אספקה מובטח – ואם הוא לא מתקיים, אתה מקבל את כספך בחזרה. יתרון מרכזי אחד של Remitly הוא שירות האקספרס שלה, שמגיע בתשלום של $3.99, באמצעותו ניתן להעביר כספים תוך דקות. רמיטלי מציעה גם שירות משלוחים עד הבית לנמען שלך, שאורך 1-2 ימי עסקים בלבד.

איך זה עובד: ההרשמה לחשבון Remitly היא בחינם. ברגע שאתה נכנס, בחר לאן אתה רוצה לשלוח את הכסף שלך וכיצד; אתה יכול לשלוח בדולר ארה"ב או לשלוח אותו במטבע של מדינת היעד.

עמלות: עמלות ההעברה של Remitly תלויות בכמה נשלח, מאיפה הכסף מגיע ולאן הוא נשלח. שערי החליפין של רמיטלי בדר"כ מנופחים כדי שהחברה תוכל לעשות כסף שלה. 

זמן קבלת הכספים: העברה לבנק: 3 עד 5 ימי עסקים; אקספרס: תוך דקות. משלוחים עד הבית זמינים עם זמן אספקה ​​תלוי במיקום שהוא נשלח. לרמיטלי יש גם שותפים מקומיים לאיסוף אישי; לדוגמה, כסף שנשלח למקסיקו ניתן לאסוף במקומות מקומיים של Walmart.

מגבלות עסקאות: ל-Remitly יש שלוש שכבות של מגבלות עסקאות, כאשר כל נדבך נוסף דורש מידע אימות נוסף. הרמה הנמוכה ביותר קובעת מגבלה יומית של $2,999, והגבוהה מגבלה של $10,000. 

OFX

OFX הם אפשרות טובה למשתמשים מקוונים שעדיין רוצים שירות לקוחות חזק בטלפון. אני לא יודע מה איתכם, אבל אני ארגיש הרבה יותר בטוח להעביר סכומי כסף גדולים יותר לחו"ל אם אוכל לדבר עם מישהו.

לאחרונה הם גם הפסיקו לגבות עמלה קבועה עבור לקוחות אמריקאים המבצעים העברות בינלאומיות. בשילוב עם שער חליפין תחרותי מאוד עבור העברות כסף מעל 7,000 דולר, זה הופך את OFX לאופציה מצוינת לשליחת סכומי כסף גדולים לחו"ל.

איך זה עובד? יש להגדיר חשבון מקוון בחינם ולהתחבר כדי לקבל הצעת מחיר בזמן באמת עבור ההעברה.
הזן את פרטי הנמען כולל חשבון בנק, מספר מוסד פיננסי, מספר חשבון ומספר הסניף.
לחץ 'סיים עסקה' ושלם באמצעות חשבון הבנק שלך או העברה בנקאית. לקוחות עסקיים יכולים להשתמש בהוראת קבע.

זמן קבלת הכספים: 3-5 ימי עסקים

מגבלות עסקיות: מינימום 1,000 דולר ארה"ב בארצות הברית, 100 ליש"ט בבריטניה ו-250 דולר אוסטרלי באוסטרליה

קריאה נוספת: אפליקציות להעברת כספים

שאלות נפוצות על העברת כספים בינלאומיות


כן. מגבלות אלו ישתנו בהתאם לסכום שברצונך להעביר, למדינות שאליהן אתה שולח כסף ואיזו שיטת העברה שבה אתה משתמש (בין אם מדובר בהפקדה בנקאית, תשלום נייד או איסוף מזומן).


זו הדרך בה אתה מעביר כסף מחשבון הבנק שלך לחשבון המוחזק על ידי מישהו שאתה מכיר במדינה אחרת. העברות כספים בינלאומיות פופולריות הן לתשלומים חד פעמיים גדולים והן לסכומי העברה תכופים קטנים.


הדרך הזולה ביותר לשלוח כסף בינלאומית היא כמעט תמיד באמצעות שירות העברת כספים כפי שמופיע בסקירה זו.

שיטה חלופית היא להעביר כסף ישירות באמצעות הבנק שלך. זוהי אפשרות נוחה יותר עבור חלק מכיוון שאינך צריך להגדיר ולאמת חשבון אחר דרך הנותן שירות, ובמקום זאת תוכל לארגן העברה של כסף ישירות מחשבון הבנק שלך לנמען.

עם זאת, זכור כי לנוחות זו יש מחיר. בנקים בדרך כלל מוסיפים תוספת של 4 – 5% על שער החליפין, בהשוואה למחיר הממוצע של 1% שגובים ספקי העברות כספים.

מחשבות אחרונות על שירותי העברת כספים לחו"ל

אלו 3 חברות העברת הכספים המובילות שלנו. לכל השמות ברשימה זו יש מוניטין חזק בתעשייה והן מציעות מגוון שירותים למשתמשים שלהם. עם זאת, תמיד חשוב לזכור שהשירות הטוב ביותר עבור העברה אחת לא יכול להיות הטוב ביותר עבור אחרת. על מנת להבטיח שאתה מקבל את העסקה הטובה ביותר עבור ההעברה שלך, הקדיש דקה לבחינת שירותי העברות הכספים  שלנו שישווה באופן מיידי את האפשרויות שלך כדי למצוא לך את החברה הטובה ביותר.

קראו עוד:

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

רוצה לחסוך בעמלות מסחר?

מלאו את השאלון ונחזור אליכם עם הצעות משתלמות

כמה כסף חשבת להשקיע?
באיזה בורסה?
טווח ארוך או קצר?
לחיצה על הכפתור מהווה אישור לפרטי התקנון

רוצה לדבר עם מומחה?

לגולשי פיננקה מגיע יותר!
חדש! עכשיו בגרסה 2.0: קובץ אקסל פשוט ונוח להורדה על מנת שתוכלו בעזרתו לנהל את כלכלת המשפחה שלכם באמצעות מעקב הוצאות והכנסות חודשי ושנתי. שיהיה בהצלחה.

מידע מקצועי נוסף עבורכם

רוצים לקבל עדכונים על פוסטים חדשים, מוצרים חדשים, הטבות, טיפים?

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים