ניהול תקציב להוצאות על רכב

אקסל השוואת ביטוח רכב

כל נהג יודע שלפני שהוא מניח את רגלו על דוושת הגז, חייב להיות לו ביטוח חובה לרכב, זהו חוק בסיסי של מדינת ישראל, המגן עלינו, משתמשי הכביש, מבחינה כלכלית במקרה של תאונה, פגיעה ופציעה.

בנוסף, ישנם שני ביטוחים נוספים שהם מוגדרים כרשות, אולם בעלי רכבים רבים מעוניינים לבטח את עצמם בהם: ביטוח מקיף לרכב וביטוח צד ג'. בבואכם לרכוש פוליסת ביטוח לרכב, חשוב שתבחרו באופציה המשתלמת עבורכם. איך תעשו זאת? באמצעות אקסל השוואת ביטוח רכב כמובן! אנחנו כאן עם המידע הרלוונטי, סע לשלום חביבי, המפתחות בפנים.

שאלת אתגר: מדוע צריך לעשות השוואת ביטוח רכב?

בתור צרכנים של ענף הרכבים, חשוב שתדעו שבתחום זה קיימת תחרות עיקשת בין חברות הביטוח, כאשר כל אחת מנסה לפתות לקוחות פוטנציאליים בתנאי ביטוח אטרקטיביים, נדמה כי היענות להצעת הביטוח הראשונה, עלולה לטמון בחובה הפסד עבורכם, שכן השוואת ביטוח רכב עשויה בהחלט להניב לכם פרמיה חודשית שווה הרבה יותר. 

מתי יש לבצע השוואת ביטוח רכב?

ההמלצה היא לערוך השוואה לפני סגירת חוזה עם חברת ביטוח, אולם גם לאחר מכן, לא סביר להניח שתיתקלו בבעיות רבות במידה ותרצו לעבור לחברת ביטוח אחרת משבחרתם בתחילה.

הפרטים שחשוב לבדוק כשמבצעים השוואת ביטוח לרכב

עלות ביטוח הרכב

עלות הפוליסה תלויה בסיכון הביטוחי של רוכש הפוליסה, כאשר כל חברה מעניקה משקל אחר לפרמטרים המשפיעים על הסיכון. הסיכונים נחלקים ל-2: סיכוני המבוטח (לדוגמה: עבר ביטוחי והיסטוריה של תביעות, גיל, ותק הנהיגה ועוד) וסיכוני הרכב המבוטח (לדוגמה: שנת ייצור הרכב, הדגם, עלות תביעות בעבר ועוד). 

הרחבות וכיסויים אקסטרה

חברות הביטוח השונות מציעות מגוון כיסויים נוספים על כיסויי הבסיס, כמו כיסוי במקרה של תאונת פגע וברח, שיתוף מבוטחים ברווחים של החברה ועוד. יש לברר עלות מדויקת של כל כיסוי, ולחשב את הרווח האפשרי.

נהגים מורשים

כאשר מבצעים השוואת ביטוחי רכב, חשוב מאוד לבדוק מי רשאי לנהוג ברכב במסגרת הביטוח. יש לדעת כי הגבלת ההרשאה לנהגים שנקבו בהם מראש, עשויה להוזיל את מחיר הביטוח.

השתתפות עצמית

יש לשים לב לנקודה זו, ניתן להפחית בעלות הביטוח כאשר מתחייבים בהשתתפות עצמית במקרה של פגיעה, אולם יש לבדוק היטב האם זה שווה, או שעדיף לבחור בראש שקט, ולשלם יותר, כדי להימנע מתשלום עתידי גבוה במקרה של תאונה חלילה.

השוואת ביטוח רכב עם אקסל

אקסל ביטוח רכב

אחרי שבדקתם את כל הפרטים עם חברות ביטוח שונות, תוכלו להזין את הפרטים באקסל השוואת ביטוח רכב, המכיל עמודות למילוי כל פרטי הביטוחים השונים. באמצעות אקסל ניתן להגיע בקלות לתוצאה המשתלמת ביותר עבורכם.

האקסל מכיל בין היתר את העמודות הבאות:

  • עלות הביטוח סך הכל חובה + מקיף
  • רק חובה
  • רק צד ג
  • עלות השתתפות עצמית (בדר"כ בין 1000-4000 ש"ח)
  • עלות השתתפות מוקטנת במוסך הסדר (בין 800-2000 ש"ח)
  • גבול אחריות צד שלישי (500,000-2,000,000)
  • השתתפות עצמית צד שלישי (900-3000 שח)
  • הגנה משפטית (עד 30,000 ש"ח)
  • השתתפות עצמית הגנה משפטית (250-600 ש"ח)
  • שרותי דרך וגרירה
  • שמשות
  • רכב חילופי בגניבה
  • רכב חילופי טוטאלוסט
  • רכב חילופי בתאונה
  • השתתפות עצמית בירידת ערך (0.75%-1.5%)

 

אקסל השוואת ביטוח רכב להורדה

שימו לב! בהמשך תמצאו את הקובץ להשוואת ביטוח רכב בחינם. מכיוון שהקובץ בגרסת בטא – נשמח לכל פידבק שיש לכם על הקובץ. מוזמנים ליצור איתנו קשר לגבי כל שיפור שיש לכם להציע!

לגולשי פיננקה מגיע יותר! הכנו לכם קובץ אקסל השוואת ביטוח רכב פשוט ונוח להורדה על מנת שתוכלו בעזרתו לבצע השוואה. בהצלחה!

 

השוואת ביטוח רכב – סעו על זה

כפי שראינו, כדי לא לצאת פראיירים, חובה לערוך השוואה של ביטוחי רכב של חברות שונות. הדרך הנוחה ביותר לעשות זאת בדיוק מושלם ללא שגיאות משתמש ועם אמינות נתונים מדויקת, היא באמצעות אקסל השוואת ביטוח רכב. נסיעה טובה חברים, בטוחה ומשתלמת.

אקסלים נוספים של פיננקה:

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

רוצה לחסוך בעמלות מסחר?

מלאו את השאלון ונחזור אליכם עם הצעות משתלמות

כמה כסף חשבת להשקיע?
באיזה בורסה?
טווח ארוך או קצר?
לחיצה על הכפתור מהווה אישור לפרטי התקנון

רוצה לדבר עם מומחה?

לגולשי פיננקה מגיע יותר!
חדש! עכשיו בגרסה 2.0: קובץ אקסל פשוט ונוח להורדה על מנת שתוכלו בעזרתו לנהל את כלכלת המשפחה שלכם באמצעות מעקב הוצאות והכנסות חודשי ושנתי. שיהיה בהצלחה.

מידע מקצועי נוסף עבורכם

רוצים לקבל עדכונים על פוסטים חדשים, מוצרים חדשים, הטבות, טיפים?

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים