תכנון תקציב לשיפוץ בית

אקסל לניהול תקציב בניית בית

"זהירות , כאן בונים!" אינה רק אזהרה פיזית המוצבת בסמוך לאתרי בנייה, חשוב לשים אותה מול העיניים כאשר אנו מתחילים בתהליכי בנייה של בית פרטי. אי תכנון נכון של התקציב עלול להוביל אותנו לחריגה משמעותית, כהצטברות של חריגות קטנות בתחומים שונים, שעלולה לאתגר מאוד מבחינה כלכלית ולהעמיד אותנו בפני התחייבויות בהן יקשה עלינו לעמוד. רוצים גם אתם לבנות בית ללא חריגות בתקציב? זה אפשרי! הכירו את אופציית חישוב תקציב לבניית בית באקסל. הקץ לחריגה התקציבית.

האם אתם קהל היעד הרלוונטי? הנדרשים לאקסל לבניית בית

הילה ורונן הם זוג שהתחילו בהגשמת החלום שלהם לפני כ-3 שנים, אחרי צבירה של הון עצמי ולקיחת משכנתא מכובדת, הם החלו בתהליכי בנייה של בית פרטי משלהם. הם שניהם עשויים מחומר נמרץ, שלא סובל תהליכים מתמשכים ומעוניין בתוצאות מיידיות, מה שגרם להם לנהוג בחיפזון בחישוב התקציב שלהם. מה שקרה הוא שעם הזמן צצו להן עוד ועוד התחייבויות וחריגות שגרמו לתקציב שלהם להימתח ולהתרחב, עד שהם נאלצו לוותר לבסוף על משאלות לב כמוסות, כדי להתמודד עם התשלום. "חברים", כך הם ממליצים, "בנו טבלת אקסל לבניית בית וחשבו את התקציב במדויק. במעט מאמץ תחסכו לעצמכם הרבה סטרס, מתח ועוגמת נפש".

מתכוונים לבנות בית? כבר משלב רכישת הקרקע, התחילו לתכנן את צעדיכם, כך תגיעו לכל שלב באופן מושכל ומתואם עם היכולות שלכם.

 

אקסל קניית דירה של פיננקה

קובץ אקסל המקיף בישראל בנושא נדל"ן, מימון, רכישה, השבחה ומכירת נכסים

אקסל קניית דירה\הוצאות דירה להשקעה יאפשר לכם לחשב את הכדאיות, התשואות ולקבל תמונה מלאה ועתידית על ההשקעה
מבצע השקה! רק 59 ש"ח

מה תמצאו באקסל?

מה זה אקסל לבניית בית?

קובץ אקסל לחישוב עלויות של בניית בית מכיל מספר לשוניות נושא, כאשר בכל לשונית ניתן להזין את החישובים וההוצאות הקשורים בה. לדוגמה: לשונית של עלות רכישת המגרש ולשוניות לכל שלב בבנייה הכוללות את רשימת הספקים איתם תעבדו במהלך התהליך המתמשך. בנוסף, יש להזין הון עצמי ומשכנתא, באמצעות נוסחאות שונות ניתן להגיע למסקנות תקציביות בכל שלב.

רלוונטי: תכנון תקציב לשיפוץ בית: מה צריך לשים לב בזמן תכנון וניהול שיפוץ הבית

למה כדאי להשתמש באקסל לבניית בית?

מטרות הקובץ הן לתת לכם אינדיקציה על אומדן העלות של כל שלב בבנייה, וכמה יעלה לכם הבית בכללותו, עליכם להזין תחילה את כמות ההון העצמי שלכם ואת סכום הלוואת המשכנתא מה שירכיב את התקציב הכולל. באמצעות הטבלה תוכלו לבדוק בכל עת כמה כסף נותר לכם בעו"ש. הפרטים המדויקים מול העיניים מדייקים מאוד את ההוצאות שלכם ומאפשרים לכם להרחיב או להצטמצם לפי היתרה בחשבון. 

שימוש בקובץ לפני התהליך ובמהלכו

בניית והזנת קובץ האקסל תתבצע עוד לפני הבנייה עם מידע משוער, כאשר בכל שלב תוכלו לעדכן עלויות מדויקות, להבחין בפערים, ולראות אם אינכם חורגים מהתקציב.

טיפ: הקפידו להכניס עלות של יועץ משכנתאות

חישוב עלויות לבניית בית פרטי

לפני כניסה לתהליך הבנייה עצמו, חשוב לבצע חישוב הכסף הזמין לרכישת הקרקע ו\או הבנייה עצמה. לצורך כך מומלץ לדעת מהו גובה ההון העצמי שלכם ולפי כך לדעת מה גובה המשכנתא אותה אתם יכולים ומתכננים לקחת לצורך רכישת הקרקע והליך הבנייה.

אנו ממליצים להשתמש באקסל לניהול הכנסות והוצאות של פיננקה.  באקסל תוכלו לכתוב את סך ההכנסות, סך ההוצאות שלכם וכמה עוד אתם מעריכים שתהיו מסוגלים להוציא. תוכלו לגזור מכך לגבי התקציב שלכם, ומהו גובה המשכנתא שאתם צריכים לבקש מהבנק.

לגולשי פיננקה מגיע יותר!
חדש! עכשיו בגרסה 2.0: קובץ אקסל פשוט ונוח להורדה על מנת שתוכלו בעזרתו לנהל את כלכלת המשפחה שלכם באמצעות מעקב הוצאות והכנסות חודשי ושנתי. שיהיה בהצלחה.

 

אקסל לבניית דירה – הכלי שלכם לתקציב יציב

שימוש בטבלת אקסל ייעודית עבור חישוב תקציב בניית דירה, מותיר אתכם בכל שלב באיזון, מבלי להביא אתכם לשלבים הסופיים בחשבון בנק מדולדל, באופן זה אתם עם האצבע על הדופק כל הזמן, צמודים לתקציב שלכם, כמתכון מוצלח לבנייה שקולה, אחראית ומקצועית.

בונוס – אפליקציה לניהול תקציב בניית דירה

כפי שבוודאי הבנתם, תקציב לבניית בית הוא פרויקט בפני עצמו לכן אנו ממליצים על האפליקציה החיים בפלוס של רונית טאוליב שעוזרת בבניה ותכנון התקציב לבניית בית. בתוך האפליקציה (המיועדת למעקב הכנסות הוצאות של המשפחה או העסק) אפשר ליצור פרויקט נוסף לצורך תקציב לבניית בית. בתוך הפרויקט תמצאו כל מה שצריך לקחת בחשבון בעת בניית בית: אדריכלים, מהנדסים, עורכי דין, עלויות חומרי גלם ועוד.

אפליקציית קניית דירה

האפליקציה, המסונכרנת כבר עם ההכנסות וההוצאות הכלליות שלכם תעזור לכם לתכנן את התקציב בצורה טובה יותר תוך כדי התחשבות במאזן הכללי שלכם. אפשר להגדיר תקציב לכל סעיף ולדעת אם עמדתם או חרגתם ממנו. כמו כן אפשר לציין בסעיף ההכנסות מהיכן הפרויקט ממומן (הלוואה, חיסכון ארוך טווח או מתנה מההורים למשל).

נסו את החיים בפלוס ובנוסף קבלו 10% הנחה למשתמשי פיננקה בשימוש בקופון: financa10 ברכישה.

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

רוצה לחסוך בעמלות מסחר?

מלאו את השאלון ונחזור אליכם עם הצעות משתלמות

כמה כסף חשבת להשקיע?
באיזה בורסה?
טווח ארוך או קצר?
לחיצה על הכפתור מהווה אישור לפרטי התקנון

רוצה לדבר עם מומחה?

לגולשי פיננקה מגיע יותר!
חדש! עכשיו בגרסה 2.0: קובץ אקסל פשוט ונוח להורדה על מנת שתוכלו בעזרתו לנהל את כלכלת המשפחה שלכם באמצעות מעקב הוצאות והכנסות חודשי ושנתי. שיהיה בהצלחה.

מידע מקצועי נוסף עבורכם

רוצים לנהל תקציב עם אפליקציה?

נסו את רייזאפ!
שירות דיגיטלי מהפכני שמאפשר לשלוט בהוצאות בצורה חכמה!
קבלו חודש חינם +50% הנחה לחודשיים נוספים (לא נדרש להזין פרטי כרטיס אשראי) וגם שליטה מלאה על ההתנהלות הפיננסית שלכם
חודש במתנה

חכו רגע!

אתם צעד אחד לפני קבלת שליטה מלאה על נושא הנדל"ן, מימון, רכישה, השבחה ומכירת נכסים!
אקסל קניית דירה של פיננקה יאפשר לכם לחשב את הכדאיות, התשואות ולקבל תמונה מלאה ועתידית על ההשקעה שלכם!

קבלו 15% הנחה וגם שליטה מלאה השקעות הנדל"ן שלכם
15% הנחה
לחיצה על הכפתור תוסיף את הקובץ לסל הקניות ביחד עם הקופון.
הקופון לא תקף בתשלום עם Paypal.
הקופון בתוקף עד 31/12/23. בכפוף לתקנון.

רוצים לקבל עדכונים על פוסטים חדשים, מוצרים חדשים, הטבות, טיפים?

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים