מטבעות קריפטו וירטואליים מומלצים להשקעה

מטבעות קריפטו מומלצים להשקעה: באיזה מטבעות וירטואלים כדי להשקיע?

ככל שהעידן הדיגיטלי ממשיך לצבור תאוצה, הכסף כבר אינו מוגבל לנייר ולמטבעות. ואכן, מהפכה פיננסית מתרחשת ממש לנגד עינינו בדמות מטבעות קריפטוגרפיים. עם זאת, לא כל המטבעות הקריפטוגרפיים נוצרו שווים, וכניסה לעולם המרגש הזה עשויה להיראות כמו יציאה לטריטוריה לא ידועה. אבל מה אם היינו אומרים שאפשר לפרום את המבוך הזה?

לפניכם מצלילה עמוקה לתוך 12 המטבעות הווירטואליים המובילים להשקעה, ליווי בתהליך רכישת קריפטו, הדגשת הגורמים שחובה לדעת לפני השקעה ואפילו הצעת קורס מסחר בקריפטו – אנחנו כאן כדי להדריך אתכם בבטחה בעולם המטבעות הווירטואליים, ולגשר על הפער בין עולם הקריפטו לביניכם.

תוכן עניינים

12 מטבעות וירטואליים מומלצים להשקעה

כשאור הזרקורים מופנה למטבעות קריפטוגרפיים, משקיעים פוטנציאליים רבים נבוכים משלל האפשרויות הזמינות בשוק המטבעות הווירטואלי. בתחום כה דינמי ותנודתי, בחירת המטבע הקריפטוגרפי הנכון להשקעה היא קריטית. מאמר זה נועד לפשט את החידה הזו על ידי דיון ב -12 המטבעות הווירטואליים המובילים שראויים לתשומת לבכם היום.

12 המטבעות הקריפטו המובילים

1. ביטקוין (BTC)
עם שווי שוק של 745 מיליארד דולר, שבו כל ביטקוין שווה כ-27,000 דולר (נכון לכתיבת שורות אלו), ביטקוין הוא ללא ספק המטבע הקריפטו הפופולרי ביותר. הוא נוצר בשנת 2009 והוא אחראי למהפכת הקריפטו מאז 2017, כאשר הוא הפך פופולרי כמעט בן לילה. עם זאת, המקסימום של ביטקוין שניתן לכרות מוגבל לכמעט 21 מיליון.

2. אתריום (ETH)
Ethereum היא כיום פלטפורמת המטבעות הקריפטוגרפיים השנייה בפופולריות ביותר עם שווי שוק של כמעט מחצית מהערך של ביטקוין, כלומר 310 מיליארד דולר וכל ETH (אתר) שווה כ-2,500 דולר. הסיבה העיקרית לפופולריות שלו היא השימוש בחוזים חכמים בפלטפורמת האתריום המשתמשים באתר כמטבע לביצוע.

3. Tether USD (USDT)  זהו הוא מטבע קריפטוגרפי מיוחד במינו עם שווי שוק של 80 מיליארד דולר, אבל זה שונה מכיוון שהמחיר של Tether נקבע על 1 דולר למטבע. מטבעות כאלה נקראים stablecoins, שכן ערכם קשור לנכס (שכאן, הוא הדולר האמריקאי).
 
4. Binance Coin (BNB) מטבע Binance הוא המטבע הקריפטו של בורסת הקריפטו הפופולרית Binance, ויש לו שווי שוק של 63 מיליארד דולר כיום כאשר כל מטבע שווה כ-377 דולר. מטבע זה נוצר במקור כדי לשלם עבור עסקאות מוזלות, אך כיום ניתן להשתמש בו גם למכירה ורכישה של סחורות ושירותים.
 

5. מטבע דולר ארה"ב (USDC) בדומה ל-Tether, מטבע ה-USD הוא גם מטבע יציב המעוגן בדולר האמריקאי, ולכן ערכו אינו יכול להשתנות, אולם שווי השוק שלו עומד על 52 מיליארד דולר. מייסדי המטבע הזה טוענים שהמטבע מגובה בנכסים המוחזקים בחשבונות עם מוסדות אמריקאיים מוסדרים.

6. ריפל (XRP) נוצר בשנת 2012, כיום כל XRP שווה $0.73 ושווי השוק הכולל הוא $35 מיליארד דולר. XRP מציעה דרך ייחודית לשלם מטבעות שונים בעולם האמיתי ולבצע עסקאות חוצות גבולות. הוא משתמש במנגנון נטול אמון כדי להקל על תשלומים.

7. טרה (LUNA) פלטפורמת המטבעות הקריפטוגרפיים Terra משתמשת במטבע הקריפטו LUNA עם שווי שוק של 36 מיליארד דולר, וכל מטבע שווה 99 דולר. טרה למעשה עוזרת לעצור מגוון של מטבעות יציבים המבוססים על מטבעות אמיתיים כמו דולר או אירו. הוא תומך בחוזים חכמים ואף עוזר לייצב את המחיר של מטבעות כמו Tether ו-USD Coin באמצעים טכניים.
 
8. סולנה (SOL) למרות היותו פלטפורמת קריפטו חדשה יחסית, המטבע הקריפטוגרפי Solana שהושק בשנת 2020, מתהדר במהירות מדהימה ועומד בשווי שוק של 26 מיליארד דולר כאשר כל SOL עולה 81.30 דולר. כמו ביטקוין, ההנפקה של ה-SOL מוגבלת ל-480 מיליון מטבעות.
9. קרדנו (ADA) Cardano היא פלטפורמת המטבעות הקריפטוגרפיים מאחורי ה-crypto ADA עם שווי שוק של 25 מיליארד דולר כאשר כל עדה שווה כ-0.79 דולר. בדיוק כמו Ethereum הוא גם תומך בחוזים חכמים ומאפשר ניהול זהויות.
 
10. Polkadot (DOT) Polkadot הוא גם מטבע קריפטוגרפי חדש יחסית שמחבר את הבלוקצ'יין מהרבה קריפטו שונים. כיום שווי השוק שלה קרוב ל-20 מיליארד דולר כאשר כל מטבע שווה כ-18 דולר. הוא גם נחשב ליריב סביר למגה ענקית הקריפטו Ethereum.
11. Avalanche (AVAX) Avalanche, פלטפורמת פרוטוקול קריפטוגרפית אחרת שאנשים רואים כאלטרנטיבה פוטנציאלית ל-Ethereum, מסיימת את רשימת עשרת המובילים שלנו. התרחיש הסביר ביותר הוא ששלוש מתוך שש פלטפורמות החוזים החכמים יצוצו לפני החבילה, הכוללות כמה ממטבעות הקריפטו ברשימה זו.
 
12. דוגקוין המטבע הזה נוצר כבדיחה, ואפילו המייסד השותף נדהם מהצלחתו. ערכו זינק עקב אישורו של אילון מאסק, אך מומחים אומרים שטבעו מבטיח שהוא לא יזנק שוב בעתיד.

מבוא להשקעות במטבעות קריפטוגרפיים

השקעות במטבעות קריפטוגרפיים כבשו את העולם בסערה, וסיפקו אפיק השקעה אלטרנטיבי בהשוואה לשווקים הפיננסיים המסורתיים. עם הפוטנציאל להניב תשואות גבוהות, משקיעים רבים מפנים את תשומת ליבם למטבעות קריפטוגרפיים. אבל עד כמה שהתחום יכול להיות מרגש, הוא גם טומן בחובו סיכונים ודורש מחשבה וניתוח זהירים.

לחקור את 12 המטבעות הווירטואליים המובילים

שוק הקריפטו הוא הרבה יותר מסתם ביטקוין. בעוד ביטקוין ממשיך להיות המטבע הקריפטוגרפי המוביל והמוכר ביותר, מספר מטבעות אחרים הטביעו את חותמם בכלכלה הדיגיטלית. אלה כוללים את את'ריום, עם טכנולוגיית החוזים החכמים החדשנית שלו, Binance Coin, האסימון המקורי של בורסת הקריפטו המובילה Binance, וקרדאנו, מטבע דיגיטלי שמטרתו לספק מערכת חברתית וכלכלית מבוזרת חדשה. מטבעות בולטים אחרים כוללים את Polkadot, פלטפורמה מרובת שרשרת, Uniswap, המטבע המקורי לפרוטוקול המסחר המבוזר הפופולרי, ו- Chainlink, המיועד לחיבור חוזים חכמים לנתונים בעולם האמיתי. Litecoin, Ripple, Stellar, ZCash ו- Monero הם גם מטבעות עם לקוחות פוטנציאליים מבטיחים.

שיקולים מרכזיים לבחירת מטבעות וירטואליים

כאשר נכנסים לעולם ההשקעות במטבעות קריפטוגרפיים, ישנם מספר גורמים משמעותיים שיש לקחת בחשבון. אני חושב שזה נבון להבין את התועלת והטכנולוגיה מאחורי המטבע. שווי השוק של המטבע יכול להיות אינדיקטור לפופולריות וליציבות שלו. קבלה רגולטורית ותמיכה ממערכות פיננסיות מבוססות יכולות גם הן להשפיע באופן משמעותי על הפוטנציאל העתידי של המטבע. לבסוף, שימו לב לנזילות המטבע, מכיוון שהיא משפיעה על היכולת שלכם לקנות או למכור מבלי לגרום לשינויי מחיר דרסטיים. בחלק הבא נעמיק בתהליך רכישת מטבעות קריפטוגרפיים, נצייד אתכם בידע להיכנס לעולם המרגש הזה של המטבע הדיגיטלי.

כיצד לקנות מטבעות קריפטוגרפיים?

מטבעות קריפטוגרפיים נכנסו לשוק המיינסטרים ועושים גלים ברחבי העולם הפיננסי. אחת השאלות החוזרות ונשנות של מתחילים בתחום הקריפטו היא "כיצד אוכל לרכוש מטבעות קריפטוגרפיים?" קניית מטבעות קריפטו כמו ביטקוין עשויה להיראות מורכבת, אך עם מעט הדרכה על הצעדים הנכונים שיש לבצע, היא יכולה להפוך לתהליך פשוט יחסית.

שלבים לרכישת מטבעות קריפטוגרפיים

ראשית, הכירו את המטבעות הקריפטוגרפיים שאתם מתכוונים לקנות. פענוח הפונקציונליות, הטכנולוגיה והסיכויים של מטבעות וירטואליים אלה יכול לעזור לך לקבל החלטות השקעה מושכלות. ברגע שיש לך הבנה ברורה, אתה יכול ליצור חשבון בחילופי cryptocurrency. תהליך הרישום כולל בעיקר הגשת פרטים רלוונטיים לאימות. ודא תמיד שהבורסה מאובטחת ביותר כדי להגן מפני איומי סייבר פוטנציאליים.

לאחר יצירת חשבון בהצלחה, השלב הבא הוא הפקדת כספים. רוב הבורסות מקבלות פיקדונות במטבעות מיינסטרים כמו דולר ארה"ב, אירו, ועבור האזור שלנו, שקלים ישראלים חדשים. סחור בכספים שהופקדו עבור המטבע הקריפטוגרפי שבחרת. הדרך הנפוצה לעשות זאת היא באמצעות פקודת שוק, אשר קונה את המטבע הקריפטוגרפי באופן מיידי במחיר הזמין הטוב ביותר.

השוואת בורסות קריפטו

ישנן בורסות קריפטו רבות זמינות עם תכונות משתנות, ולכן חיוני לבצע השוואה מקיפה לפני שמתיישבים על אחת. בחנו את אמצעי האבטחה שהם נוקטים, את עמלות העסקה שלהם, את קלות השימוש ואת זמינות המטבעות הקריפטוגרפיים שאתם מתכוונים לרכוש.

אלמנט משמעותי נוסף שיש לקחת בחשבון הוא שירות הלקוחות. בורסות מסוימות מציעות שירות לקוחות מסביב לשעון במספר שפות. זה יכול להיות יתרון, במיוחד אם אתם מתכננים להשקיע סכומים ניכרים. לבסוף, ודא שהבורסה מוסדרת במלואה במיקום שלך, כדי להיות בצד הבטוח של החוק.

לאחר השלמת המסחר בביט, חשוב למשוך את המטבעות הקריפטוגרפיים מהבורסה אל ארנק דיגיטלי מאובטח. השארת המטבעות הקריפטוגרפיים שלך בבורסה יכולה להיות מסוכנת עקב התקפות סייבר אפשריות. כפי שנדון בסעיף "למה חשוב לשים לב לפני השקעה בקריפטו?", הבטיחות שלך תמיד צריכה להיות בראש סדר העדיפויות.

לסיכום, בעוד שתהליך רכישת מטבעות קריפטוגרפיים דורש רמה מסוימת של ידע והבנה, עם מחקר וקצת סבלנות, מדובר במיומנות שכל מי שמעוניין להיכנס לעולם המרגש הזה של יזמות דיגיטלית יכול לשלוט בה.

רוצים להשקיע בביטקוין אבל בלי הכאב ראש של לרכוש ביטקוין? השקיעו בקרן סל ביטקוין

קריאה נוספת:

למה חשוב לשים לב לפני שמשקיעים בקריפטו?

השקעה במטבעות קריפטוגרפיים, גם מומלצים כאמור בסעיף הקודם, אינה נטולת מערך סיכונים ואתגרים ייחודי. לכן, חשוב להכיר גורמים מכריעים לפני שצוללים לעולם ההשקעות הווירטואלי. חלק זה ישפוך קצת אור על אילו גורמים יכולים להשפיע על תהליך קבלת ההחלטות שלך בהשקעות קריפטו.

הבנת הסיכונים בהשקעה במטבעות קריפטוגרפיים

קריפטו, למרות שהוא פופולרי, ידוע לשמצה בתנודתיות שלו. הערך של מטבע קריפטוגרפי יכול להתנדנד באופן דרמטי בתקופה קצרה מאוד, מה שגורם למשקיעים פוטנציאליים לדרוך בזהירות. בנוסף, היעדר פיקוח או בקרה ממשלתית מעלה חששות לגבי הלגיטימיות והביטחון של השקעות. פעילויות זדוניות, כגון פריצה, יכולות להוביל להפסדים משמעותיים. מסיבות אלה, משקיע חייב להיות מוכן להפסד הכספי הפוטנציאלי ולבצע מחקר קפדני לפני ההשקעה.

חקר מטבעות וירטואליים והטכנולוגיה שלהם

הבנת הטכנולוגיה הבסיסית של מטבע וירטואלי חשובה לא פחות. טכנולוגיית הבלוקצ'יין שמניעה מטבעות קריפטוגרפיים היא כוח עמוק ומשבש בתעשייה הפיננסית. לכן, הבנת הטכנולוגיה הזו וכיצד היא מיושמת בקריפטו שאתם מעוניינים בו יכולה לספק תובנה חשובה לגבי פוטנציאל הצמיחה והשימוש בו. יתר על כן, לימוד הביצועים ההיסטוריים של המטבע, קהל היעד שלו והסקלביליות שלו הם צעדים מכריעים לפני השקעה.

הערכת מגמות שוק והמערכת האקולוגית של מטבעות קריפטוגרפיים

לבסוף, אין להתעלם ממגמות השוק הרחבות יותר ומהמערכת האקולוגית הכוללת. צפייה במגמות השוק נותנת מושג על סנטימנט המשקיעים, שינויים רגולטוריים וגורמים אחרים שעשויים להשפיע על מחירו של מטבע קריפטוגרפי. חשוב גם לשקול את מקומו של המטבע בתוך האקוסיסטם הגדול יותר של הקריפטו. לדוגמה, ביטקוין ואתריום ביססו את עצמם כשמות משפיעים בעולם הקריפטו ולכן נושאים פחות סיכון בהשוואה לקריפטו שהושקו לאחרונה.

לסיכום, השקעה במטבעות קריפטוגרפיים דורשת התייחסות זהירה לגורמים רבים, כולל הבנת הסיכונים הגלומים, ביצוע מחקר מעמיק על המטבעות הקריפטוגרפיים הספציפיים והתבוננות מקרוב במגמות השוק ובמערכת האקולוגית של המטבעות הקריפטוגרפיים. בחלק הבא נבחן קורסי מסחר בקריפטו שיכולים לצייד אתכם בהבנה עמוקה יותר של עולם הקריפטו.

למדו עוד: השקעות קריפטו למתחילים

קורס מסחר בקריפטו

בדיוק כמו כל צורת מסחר, לדעתי מסחר במטבעות קריפטוגרפיים דורש ידע, תובנה וניסיון. קורס מסחר קריפטו מתוכנן היטב יכול להיות הסולם המושלם להצלחה שלך בעולם הקריפטו. דמיינו את התרחיש הבא – יש לכם 10,000 שקלים חדשים, ואתם רוצים להשקיע בביטקוין. אבל האם אתה יודע לקרוא גרפים, ללמוד מגמות שוק, או לקבוע נקודות יציאה וכניסה מתאימות? אלה, בין גורמים רבים אחרים, חיוניים למסע מסחר מוצלח ומכוסים בדרך כלל בקורס מסחר קריפטוגרפי מקיף.

אני ממליץ על קורס מסחר בקריפטו TradingIL בהנחייתו של דניאל נבון. מדובר בקורס אונליין למסחר בקריפטו הכולל 8 שיעורים מרתקים אשר יכניס אתכם לתחום המטבעות הוירטואלים בצורה מקצועית

במהלך קורס הקריפטו תלמדו בין היתר: ניתוח טכני, ניתוח פונדמנטלי , אסטרטגיות מסחר מקצועיות, ניהול סיכונים, השתתפות בהנפקות, NFT, מטא וורס ותכנים מלאי ערך נוספים.

היתרונות של קורס מסחר בקריפטו

ראשית, לדעתי קורס מסחר בקריפטו מסיר את המסתורין מהעולם המורכב של מטבעות קריפטוגרפיים. באמצעות נתיב למידה שיטתי, הוא ממחיש את הפונקציונליות של טכנולוגיית בלוקצ'יין, מבני מטבעות קריפטוגרפיים ואת המתודולוגיות של מסחר יעיל. כדי לתת לך התחלה נחוצה מאוד, קורסים אלה לעתים קרובות לספק לך מצבים מעשיים, בעולם האמיתי, לעזור לך לקבל החלטות מושכלות כאשר מתמודדים עם נסיבות זהות.

שנית, אני טוען שכאשר הכסף שלך מונח על כף המאזניים, אין מקום לניחושים. השקעה צריכה תמיד להיות מונעת על ידי הבנה של מגמות השוק ואסטרטגיית מסחר ברורה. אלה לא יכולים להיקלט בן לילה ודורשים ניתוח מעמיק ולמידה עקבית. קורס מסחר טוב בקריפטו מגן עליכם מפני כשלים שניתן להימנע מהם וסולל את הדרך להחלטות השקעה חכמות.

בחירת הקורס הנכון

לא כל קורסי המסחר בקריפטו נעשים שווים, והקורס הנכון עבורך תלוי ביעדי המסחר שלך ובבסיס הידע הנוכחי שלך. שוב, לדעתי אם אתה רק מתחיל, קורס שמתחיל עם היסודות של קריפטוגרפיה וטכנולוגיית blockchain, לפני היציאה למסחר, יהיה מתאים. מצד שני, אם אתה סוחר מנוסה שנכנס למרחב הקריפטו, קורס שצולל ישר לתוך אסטרטגיות מסחר קריפטו מתקדמות יהיה מועיל יותר.

טיפים למסחר קריפטוגרפי מוצלח

כמו כל השקעה, אני תמיד אומר שחובה לא לשים את כל הביצים בסל אחד. גיוון מגן עליך מפני תנודתיות אפשרית במטבע יחיד. כפי שנדון בחלק הראשון של בלוג זה, ישנם לפחות שנים עשר מטבעות וירטואליים מומלצים שיש לקחת בחשבון. כמו כן, עקוב מקרוב אחר מגמות השוק ושמור על הידע שלך רענן ומעודכן. אם למדתם על השקעה באמצעות קורס מסחר בקריפטו, כדאי שיהיו לכם הכלים הדרושים כדי לעשות זאת ביעילות.

לבסוף, זכרו תמיד להבטיח את ההשקעות שלכם. מטבעות קריפטוגרפיים אינם מספקים את "הגנת הקונה" האופיינית למערכות פיננסיות מסורתיות רבות. לפיכך, אבטחת נכסי הקריפטו שלך היא קריטית כמו קבלת החלטות לגבי איזה מטבע לקנות או מתי למכור אותו.

למדו עוד על מסחר בקריפטו

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

רוצה לחסוך בעמלות מסחר?

מלאו את השאלון ונחזור אליכם עם הצעות משתלמות

כמה כסף חשבת להשקיע?
באיזה בורסה?
טווח ארוך או קצר?
לחיצה על הכפתור מהווה אישור לפרטי התקנון

רוצה לדבר עם מומחה?

לגולשי פיננקה מגיע יותר!
חדש! עכשיו בגרסה 2.0: קובץ אקסל פשוט ונוח להורדה על מנת שתוכלו בעזרתו לנהל את כלכלת המשפחה שלכם באמצעות מעקב הוצאות והכנסות חודשי ושנתי. שיהיה בהצלחה.

מידע מקצועי נוסף עבורכם

רוצים לקבל עדכונים על פוסטים חדשים, מוצרים חדשים, הטבות, טיפים?

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים