צק אפ דיגיטלי פיננסי

צ'ק אפ דיגיטלי פיננסי

במהלך החיים כולנו צוברים נכסים כאלו ואחרים. במרוץ החיים אנחנו לא תמיד עוצרים כדי לעשות בהם סדר, להבין איך בדיוק למקסם את פוטנציאל תיק הנכסים שלנו ולוודא שהכל נמצא במקום המתאים ובכיוון הנכון. כיצד עושים זאת בצורה הטובה ביותר? מוזמנים להכיר את המענה: צ'ק אפ דיגיטלי פיננסי

תוכן עניינים

למה חשוב לעשות סדר בתיק הנכסים שלנו?

ראשית תנו לי להסביר למה זה חשוב. בין אם זכינו בירושה או סכום כסף מכובד ובין אם השגנו את כל הנכסים שלנו באמצעות השקעות נבונות ובעשר אצבעות, כולנו צוברים במהלך החיים נכסים כאלו ואחרים, רק שאנחנו לא תמיד משקיעים את אותם מאמצים שהקדשנו לצבירת הנכסים, בכדי לנתח לעומק את תיק הנכסים שלנו. ולפני שנבין מה כולל בכלל ניתוח תיק הנכסים, אני חושב שכדאי שנבין למה חשוב לעשות סדר בתיק הנכסים שלנו:

שמירת ערך הנכסים

לכל נכס יש את הערך הייחודי שלו, הדורש את הטיפול וההתייחסות המתאימים בכדי לשמור על ערכו לאורך השנים.

חיסכון בעלויות

עשיית סדר בתיק הנכסים שלנו תסייע לנו להבין אילו התנהגויות כלכליות עלינו לשמר ואילו עלינו לזנוח וכן להכיר לעומק את הצרכים שלנו, כך שנוכל להבין באילו נכסים כדאי להשקיע ועל אילו נכסים ניתן לוותר.  כמו כן, פעמים רבות מתגלה בתהליך ניתוח תיק הנכסים שלנו כי ישנם מוצרים פיננסיים שאינם רלוונטיים לנו ואף כפילויות מיותרות, שביטולן מבעוד מועד יכול להביא לחיסכון ניכר בעלויות.

תכנון מטרות

בסופו של דבר, כולנו חוסכים וצוברים נכסים בכדי לממש מטרה כלשהיא. הגדרת מטרות לטווח הזמן המיידי או הרחוק, תסייע לנו למקסם את פוטנציאל תיק הנכסים שלנו ולוודא כי אנחנו אכן מתקדמים אל עבר היעדים והמטרות שהצבנו לעצמנו.

אתר פיננקה חבר ביחד עם המומחים של אג'נדה בכדי לערוך עבורכם צ'ק אפ פיננסי דיגטלי קומפלט:

הטבה לגולשי פיננקה

שיחת ייעוץ ללא עלות עם המומחים הפנסיונים של אג'נדה!
להבטיח התנהלות פיננסית נכונה ומקסום החיסכון לקראת פרישה

מה זה צ'ק אפ פיננסי?

צ'ק אפ פיננסי הוא תהליך מקיף של בדיקה וייעוץ בנוגע למגוון נושאים כלכליים, במטרה לאפיין את הצרכים שלכם ולסייע לכם לאמץ דפוסי התנהגות כלכליים נכונים ומותאמים אישית, כך שתצליחו למקסם את פוטנציאל תיק הנכסים שלכם. בין השירותים העיקריים הכלולים במסגרת תהליך צ'ק אפ פיננסי נמצאים:

ניהול תקציב

לכל אדם ומשפחה יש את מסגרת התקציב החודשית שלה, המורכבת מהכנסות והוצאות. בחינת ההתנהלות הכלכלית הקיימת והמלצות בנייה או ניהול תקציב להתייעלות וחיסכון, הם בהחלט צעד ראשון וחשוב בדרך לצמיחה כלכלית.

ביטוחים ופנסיה

ביטוחים וקרנות פנסיה הם חלק מהותי מהחיים שלנו ויחד עם זאת, אנשים רבים כלל לא מודעים לכיסויים הביטוחיים הקיימים להם ומה רלוונטי אליהם יותר ומה פחות. ניתוח מעמיק של תיק הביטוח והפנסיה יסייע לכם לחסוך בעלויות ולקבל את הכיסויים המותאמים אישית למצבכם בהווה ובעתיד.

קראו עוד:

השקעות

כאשר מתחילים להתנהל בצורה כלכלית נכונה, מגלים כי ניתן לחסוך לא מעט כסף בחודש ועם הזמן, כספים אלו מצברים לחסכונות משמעותיים, אותם ניתן להתחיל להשקיע באפיקים מניבים ולבנות תיק השקעות מפוזר ומגוון, בהתאם לרמת הסיכון המתאימה עבורכם.

צ'ק אפ דיגיטלי פיננסי

ניתוח תיק הנכסים שלנו הוא תהליך מורכב למדי, אך בעידן הטכנולוגי של ימינו, ניתן לעשות זאת באמצעות כמה לחיצות כפתור ובאמצעות תהליך צ'ק אפ דיגיטלי פיננסי, הכולל ממשק אינטראקטיבי, פשוט ומהיר, המאפשר לכם לגלות בקלות ממה מורכב תיק הנכסים שלכם וכיצד ניתן לייעל ולחסוך עלויות.

תהליך צ'ק אפ דיגיטלי עושה שימוש במגוון כלים דיגיטליים מתקדמים ובין הבולטים מביניהם נמצאים האתרים הממשלתיים הר הביטוח והר הכסף, העושים לכם סדר בכל החסכונות והביטוחים שלכם ומציגים לכם תמונת מצב עדכנית של החסכונות שלכם.

מהם היתרונות של צ'ק אפ דיגיטלי פיננסי?

לצ'ק אפ דיגיטלי פיננסי ישנם מספר יתרונות בולטים וביניהם:

מהירות

את כל תהליך הצ'ק אפ הפיננסי ניתן לעשות כיום במהירות מקסימלית ובמספר לחיצות כפתור פשוטות, כך שכל תיק הנכסים שלכם יוצג בזמן אמת.

תהליך פשוט ונוח

בכדי לבצע צ'ק אפ דיגיטלי פיננסי צריך למלאת פרטים בכמה שלבים פשוטים ולקבל קישור ייעודי לצפייה בכל המידע הפיננסי שלכם.

כלים דיגיטליים מתקדמים

תהליך צ'ק אפ דיגיטלי פיננסי כולל שימוש במגוון כלים דיגיטליים מתקדמים, אשר מלבד הצגת תמונת מצב עדכנית, יכולים גם לסייע לכם לבצע פעולות מתקדמות נוספות כמו איתור כספים אבודים והצגת תחזית עתידית.

הטבה: עבור גולשי פיננקה, חברנו אל סוכנות אג'נדה המורכבת ממספר מתכננים פיננסיים היכולים לעזור לכם לבצע את הצ'ק אפ הפיננסי עבורכם:

הטבה לגולשי פיננקה

שיחת ייעוץ ללא עלות עם המומחים הפנסיונים של אג'נדה!
להבטיח התנהלות פיננסית נכונה ומקסום החיסכון לקראת פרישה

לסיכום: תעשו צ'ק אפ פיננסי עוד היום

כמו שכתבתי, במהלך החיים כולנו צוברים נכסים כאלו ואחרים. בכדי לנהל אותם בצורה מיטבית ולהפיק מהם את המרב, חשוב לעשות צ'ק אפ פיננסי, שיסייע לנו בעיקר לנהל תקציב, לרכז את תיק הביטוחים והפנסיה שלנו ולבצע השקעות חכמות. כיום, ניתן לבצע את תהליך הצ'ק אפ הפיננסי גם באופן דיגיטלי, אשר מלבד הנוחות והמהירות, מעניק לנו גם כלים דיגיטליים מתקדמים לביצוע מגוון פעולות פיננסיות חשובות.

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

רוצה לחסוך בעמלות מסחר?

מלאו את השאלון ונחזור אליכם עם הצעות משתלמות

כמה כסף חשבת להשקיע?
באיזה בורסה?
טווח ארוך או קצר?
לחיצה על הכפתור מהווה אישור לפרטי התקנון

רוצה לדבר עם מומחה?

לגולשי פיננקה מגיע יותר!
חדש! עכשיו בגרסה 2.0: קובץ אקסל פשוט ונוח להורדה על מנת שתוכלו בעזרתו לנהל את כלכלת המשפחה שלכם באמצעות מעקב הוצאות והכנסות חודשי ושנתי. שיהיה בהצלחה.

מידע מקצועי נוסף עבורכם

רוצים לנהל תקציב עם אפליקציה?

נסו את רייזאפ!
שירות דיגיטלי מהפכני שמאפשר לשלוט בהוצאות בצורה חכמה!
קבלו חודש חינם +50% הנחה לחודשיים נוספים (לא נדרש להזין פרטי כרטיס אשראי) וגם שליטה מלאה על ההתנהלות הפיננסית שלכם
חודש במתנה

רוצים לקבל עדכונים על פוסטים חדשים, מוצרים חדשים, הטבות, טיפים?

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים