אפליקציית ביט כמה כסף אפשר להעביר (1)

אפליקציית ביט – כמה כסף אפשר להעביר בביט? ועוד שאלות

עולם האפליקציות מתרחב עם הזמן, וממשיך להגיע לכל תחומי החיים. אם בעבר, נאלצנו להגיע באופן פרונטלי לסניפי הבנק השונים, לדואר או לכל מיני עסקים, כיום, כל שצריך הוא אפליקציה בטלפון הנייד. מה זה ביט וכמה כסף אפשר להעביר בביט? זאת ועוד במאמר הבא.

אפליקציית ביט – העברת כספים

ביט היא אפליקציה אשר מאפשרת העברת כספים, לאנשי הקשר בספר הטלפונים בטלפון הנייד. הודות לאפליקציית ביט, אין צורך לצאת מהבית עם ארנק, או עם כל אמצעי תשלום כזה או אחר. ניתן להוסיף כל אדם לאנשי הקשר בטלפון הנייד, לבחור את הסכום המבוקש, ולבצע העברת כספים באופן מידי, נוח וקל. באמצעות ביט ניתן גם לשלם באמצעות הטלפון

אפליקציית ביט – גביית כספים

מלבד העברת הכספים, באמצעות אפליקציית ביט, ניתן לבקש מאדם אחר באנשי הקשר, להעביר כספים אשר הוא חייב לכם, ישירות בטלפון הנייד. אם אתם תוהים כמה זמן לוקח לכסף בביט לעבור, תנו לנו לספר לכם, שתוך מספר שניות, ואישור פשוט, התשלום מועבר, ותוכלו לראות תוך 24 עד 48 שעות את הסכום בחשבון הבנק (עד יום עסקים אחד).

קראו עוד: אפליקציות תשלומים

כמה כסף אפשר להעביר בביט ?

אפשר להעביר בביט עד 3600 שח ליום ולא יותר מאשר 12,000 שח לחודש.  בכל הנוגע לשאלה כמה כסף אפשר להעביר בביט, נציין כי ניתן להעביר סכום לפי בחירה, אשר מוגבל בכמה אלפי שקלים ביום ובחודש. כך שבאופן כללי, ניתן להשתמש באפליקציית ביט באופן חופשי, מלבד כאשר צריך להעביר סכומים העומדים על כמה אלפי שקלים על עוד לא הגעתם למגבלה היומית או החודשית.

יש לציין כי אם רק נרשמתם ל-BIT, סכום ההעברה כולל ב-24 שעות הראשונות לא יעלה על 1,000 שקלים.

כמה כסף אפשר לקבל בביט בשנה?

הסכום אותו ניתן לקבל באמצעות bit בשנה קלנדרית מוגבל לסך חמישים אלף (50,000) ₪ (לרבות קבלת כספים במסגרת איסוף בקבוצה).

רלוונטי:

כמה זמן לוקח לכסף בביט לעבור?

משך הזמן שלוקח לקבלת הסכום שהועבר לחשבון הבנק שלך הוא יום עסקים אחד.
לדוגמא אם שלחתם תשלום למישהו באמצע יום העסקים (עד 18:30) הוא יראה את ההעברה בחשבון הנבק שלו למחרת. אם שלחתם כסף בסיום יום העסקים (אחרי 18:30) ביום ראשון לדוגמא, הוא יראה את הכסף רק אחרי יום העסקים הבא כלומר יום שלישי.
מידע אודות פרטי ההעברה יוצג באפליקציה.
יש לציין כי העברה בפועל תתרחש רק אחרי אישור קבלת הכסף על ידי הנמען.

תוך כמה זמן יורד התשלום בביט בחשבון הבנק \כרטיס אשראי שלי?

תראו את התשלום יורד בחשבון שלכם לפי הסכם יום החיוב בכרטיס אשראי שלכם.

אפליקציית ביט – איך זה מתנהל

כאמור באופן פשוט וקל, ניתן להעביר או לגבות כספים באפליקציה, תוך זמן קצר, כל שצריך הוא שהאדם יהיה באנשי הקשר של הטלפון הנייד, וכן יהיה בעל חשבון באפליקציה.

כאשר מתבצעת העברה, אצל שני האנשים יתקבל פירוט מלא אודות העסקה, לרבות תאריך, סכום, ממי התבצעה העברה, וכן מספר אסמכתא לצורך בירורים או מעקבים. אפשר גם לציין את סיבת ההעברה. לפעמים אנשים כותבים סיבות העברה מצחיקות מאוד. מדובר בפתרון נוח ומהיר, אשר מונע טעויות בהקלדת מספר החשבון, שכן כל שצריך הוא להגדיר באופן חד פעמי את מספר החשבון בעת הורדת האפליקציה.

כמה עמלה משלמים בביט? 

השימוש בשירות של ביט הינו ללא עמלות. בעבר, נערך ניסיון לגביית עמל מצד הבנקים, אך לאחר רעש תקשורתי, בוטלו העמלות. אפליקציית ביט מאפשרת העברת כספים, ללא כל עמלה. במידה ואתם מקבלים תשלומים בביט אל חשבון הבנק שלכם, במידה ואתם בבנק הפועלים אין עמלת שורה. בבנקים אחרים, תלוי בהסכמים שלכם מול הבנק אתם עלולים לשלם עמלת שורה עבור קבלת התשלום בביט.

רלוונטי: עמלות ביט ועוד אפליקציות תשלום

איך אפשר להתחמק מעמלת ביט?

ראשית כמו שנכתב למעלה, אם אתם לקוחות בנק הפועלים אתם פטורים מעמלת קבלת תשלום. אפשרות שניה, במידה ואתם לא לקוחות בנק הפועלים הינה להתמקח עם הבנק שלכם על עמלות השורה. אפשרות שלישית על מנת לחסוך עמלות הינה להשתמש באפליקציית תשלום אחרת המשמשת גם כארנק דיגטלי (כגון פייבוקס) שם ניתן לאגור את הכסף ולמשוך אותו לחודש או מתי שתרצו באופן מרוכז.

איסוף קבוצתי – נוחות מקסימאלית

מלבד העברת הכספים האישית באפליקציית ביט, קיימת אפשרות העברת כספים נוספת. באמצעות האפליקציה, ניתן לפתוח קבוצה, ולבצע איסוף כספים מכלל חברי הקבוצה. את הקבוצה ניתן להגדיר באופן פשוט, ולהגדיר מי הם חבריה, מה הסכום המבוקש, ועד מתי ניתן להעביר את התשלום. ללא ספק, מדובר בדרך יעילה, מהירה ונוחה, שאינה כרוכה בנסיעות ומפגשים, וכן אינה כרוכה במספר העברות, לאיסוף כספים קבוצתי לצורך מתנות או משהו אחר.

רלוונטי: אפליקציות להרוויח כסף

שימושים נוספים לאפליקציית ביט

באמצעות Bit ניתן גם לשלם בחנויות (באמצעות הצמדת המכשיר לקרוא הכרטיסים), לשלם אונליין ואפילו חשבונות כמו ארנונה (בקרוב). בנוסף לביט קיים גם כרטיס אשראי bitcard אותו ניתן להזמין באמצעות האתר או האפליקציה ואפילו יש מתנת הצטרפות של עד 250 ₪ ב-BUYME, פטור מדמי כרטיס לשנתיים, 10% במגוון חנויות, ברים, מסעדות ועוד.

העברת כסף לחו"ל בביט

באופן רשמי, לא ניתן לשלוח כספים לחו"ל באמצעות ביט. יחד עם זאת, עם הנמען שלכם הוא ישראלי שגר בחו"ל בעל אזרחות ישראלית, מספר טלפון ישראלי וחשבון בנק או כרטיס אשראי ישראלי והאפליקציה מותקנת אצלו במכשיר- זה אפשרי.

צריכים להעביר כסף לחו"ל? קראו עוד על העברת כספים לחו"ל

לסיכום, כמה כסף אפשר להעביר בביט ולמי זה מתאים?

אפליקציית ביט מאפשרת באופן מהיר וקל להעביר ולגבות כספים, באמצעות הפלאפון הנייד, ללא כל צורך לצאת מהבית או להשתמש בארנק. העברת הכספים מתבצעת ללא כל עמלה, ותחת הגבלה של כמה אלפי שקלים ליום, לחודש או שנה. עבור שימוש פרטי או עסקים זעירים זה יכולה להיות אופציה נוחה מאוד.

שאלות נפוצות על אפליקציית ביט

כל מי שרוצה לקבל תשלום בביט חייב שהאפלקיציה תהיה מותקנת אצלו במכשיר. במידה ולא, המשתמש יקבל הודעה עם קישור להורדה. הכסף ימתין לו עד שיתקין (למשך 3 ימים!)

לא, ביטול העברת כסף בביט אינו אפשרי.

על מנת לקבל כסף בביט חייבת להיות האפליקציה במכשיר שלך. אם קיבלת הודעה על תשלום שהתקבל, התשלום ימתין 3 ימים ואחכ יוחזר לשולח.

רק לאחר אישור ההעברה על ידי איש הקשר, החיוב יתבצע במועד החיוב הרגיל של כרטיסך.
 
 

כן, הסיבות המצחיקות יוצגו למקבל הכסף באפליקציה, ובפירוט התנועות בחשבון הבנק של מקבל הכסף

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

רוצה לחסוך בעמלות מסחר?

מלאו את השאלון ונחזור אליכם עם הצעות משתלמות

כמה כסף חשבת להשקיע?
באיזה בורסה?
טווח ארוך או קצר?
לחיצה על הכפתור מהווה אישור לפרטי התקנון

רוצה לדבר עם מומחה?

לגולשי פיננקה מגיע יותר!
חדש! עכשיו בגרסה 2.0: קובץ אקסל פשוט ונוח להורדה על מנת שתוכלו בעזרתו לנהל את כלכלת המשפחה שלכם באמצעות מעקב הוצאות והכנסות חודשי ושנתי. שיהיה בהצלחה.

מידע מקצועי נוסף עבורכם

רוצים לקבל עדכונים על פוסטים חדשים, מוצרים חדשים, הטבות, טיפים?

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים