מילוי סקרים בתשלום באינטרנט

אפליקציות \ אתרי מילוי סקרים בתשלום באינטרנט מומלצים

מילוי סקרים באינטרנט בתמורה לתגמולים כספיים הפך בשנים האחרונות לדרך פופולרית להשלמת הכנסה החודשית. במאמר זה, נבחן לעומק את התחום המסקרן הזה ונדון בהזדמנויות שהוא מציע, אך גם בחסרונות ובאתגרים הכרוכים בו.

תחילה, נתייחס למי דרך זו מתאימה ביותר ומדוע – אנשים המחפשים הכנסה צדדית גמישה שניתן לממש מהנוחות של הבית, תוך ניצול הזמן הפנוי היעיל. נסביר את מנגנון הפעולה של אתרי הסקרים המובילים ואת היתרונות הפוטנציאליים בצבירת תגמולים כספיים, נקודות לתווי קנייה ומוצרים שונים.

לאחר מכן, נציג טיפים ודגשים לשם השגת רווחים מרביים מפעילות זו ואיך למנף את ניסיון המשתמש לטובתכם. במקביל, נפנה זרקור אל הצד האפל של תחום זה – חשיפת תפיסות שגויות נפוצות, דרישות לא ברורות ואתרים לא אמינים שעלולים להכשיל את המאמץ.

לבסוף, נסכם את הנושא ונדריך כיצד לבחור את האפיקים המתאימים ביותר למטרותיכם האישיות. שימו לב – מילוי סקרים בתשלום יכול להיות הזדמנות מצוינת להגדיל את ההכנסה החודשית, אך רק אם תגשו אליו באופן מושכל ומבוסס. במאמר זה תמצאו את כל הכלים הדרושים כדי להפוך אותו למקור הכנסה יציב ואמין.

תוכן עניינים

מהו מילוי סקר בתשלום?

מילוי סקרים בתשלום משמש ככלי רב ערך שבאמצעותו עסקים, ארגונים או אפילו מפלגות אוספות נתוני מחקר שוק. חברות, ללא קשר לגודלן או לתעשייה שלהן, משתמשות בסקרים אלה כדי להבין את התנהגות הצרכנים, העדפותיהם ודפוסי הקנייה. מחקר ממלא תפקיד מכריע בסיוע לחברות להתאים את המוצרים והשירותים שלהן ומסיבה זו, הם מוכנים לשלם לאנשים שמשקיעים את זמנם במילוי סקרים אלה.

המשתתפים יכולים לעסוק במגוון סקרים המכסים קשת רחבה של נושאים. משיתוף דעות על מוצרים ושירותים ועד השתתפות במחקר התנהגותי – מכלול הסקרים משתנה באופן משמעותי. התגמול עבור סקרים אלה תלוי באורך, במורכבות ובהקצאת המשאבים הנדרשת על ידי המשתתף.

מילוי סקרים – איך זה עובד?

התהליך הוא פשוט למדי. לאחר שאנשים נרשמים לפלטפורמה, ממלאים שאלון פרטים בסיסי – הם מוזמנים להשתתף בסקרים מקוונים באמצעות הודעה באימייל. בתמורה למילוי הסקר מקבלים נקודות, בדרך כלל באמצעות שוברי מתנה או Paypal. היקף הרווחים עומד ביחס ישר לתדירות השלמת הסקר, כלומר כמה סקרים השלמתם מה התחום שלהם ומה האורך שלהם. בסעיפים הבאים נתעמק במי יכול להפיק מכך תועלת וכיצד למקסם רווחים.

5 אתרי מילוי סקרים בתשלום מומלצים

  1. iPanel
    ipanelחברת הסקרים iPanel אשר הוקמה לפני יותר מעשור ותחתיה רשומים למעלה מ-100,000 סוקרים. אני ממליץ על אתר זה משום שיש להם גם אפליקציה לאנדרואיד ולאייפון. גם כאן לאחר שתמלאו את הפרופיל הצרכני שלכם, תתחילו לקבל סקרים לתיבת האימייל איתה נרשמתם. עבור כל סקר תקבלו מספר נקודות בתלות באורך ונושא הסקר. ממה שראיתי עד כה, התגמול נע בין 5 נקודות עבור סקר ממש קצר ועד 65 נקוודת לסקר של כמה דקות. אם צברתם מעל 500 נקודות תוכלו לדרוש את התשלום. ניתן לקבל תו קנייה בשווי 70 ש"ח לרשת FOX HOME תמורת 500 נקודות, כמו כן תו הזהב, תוו לרשת FOX, נופשונית שמתאים לרשתות מזון ופארם ועוד מאות מותגים, מסעדות שף, אטרקציות ובילויים.

    גם כאן חשוב למלא את הסקרים מיד כשאתם מקבלים אותם במידת האפשר. אחרת, תתאכזבו לגלות שהסקר כבר הגיעה למכסת המשתתפים שלו וחבל.
    להרשמה או מידע נוסף על iPanel
  2. פרויקט המדגם
    פאנל פרוייקט המדגםפאנל פרוייקט המדגם הינו אחד מאתרי מילוי הסקרים הגדולים והוותיקים בישראל. למרות שאין להם אפליקציה, האתר שלהם מותאם לשימוש במובייל ומילוי הסקרים באמצעות הטלפון או המחשב הוא נוח. התגמול עבור הסקרים משתנה לפי אורך הזמן שלוקח למלא את הסקר. לרוב זה כמה דקות והתגמול נע בין 1 ש"ח ל-5 ש"ח ואפילו היה לי סקר שתוגמלתי עבורו ב-20 ש"ח ברבע שעה. לא רע.

    האתר מציע תשלום באמצעות נופשונית, BuyMe, פאוור גיפט או Paypal. יש לציין כי שהו אתר היחיד בישראל שמציע תשלום בפייפל. לאתר יש גם תכנית "חבר מביא חבר" כך שאם חברים יצטרפו דרככם תוכלו להרוויח (לא על חשבונם!) 20% מהרווחים שלהם.

    למידע נוסף או הרשמה לפרויקט המדגם

  3. Panel4All

    Panel4allPanel4all זהו גם מקום בו הדעה שלכם שווה כסף. האתר אשר ממש לאחרונה זכה לעיצוב מחדש והאמת שממש שווה להירשם ולהיכנס לאתר מדי פעם כי בשונה מאתרים אחרים, Panel4all מציעים לכם סקרים גם באתר שלא תמיד תקבלו עליהם נוטיפיקציה באימייל. הם אפילו רושמים את זה בפירוש באתר שווה להכנס לאתר ולקבל סקרים מבלי שתקבלו עליהם זימון במייל וגם – ככל שתמלאו יותר סקרים תזוהו במערכת כמשתתפים פעילים ולכן ישלחו אליכן עוד יותר סקרים. מה שעוד נחמד בפלטפורמה הזו היא האפשרות לקבל נקודות גם על סקרים אשר לא התאמתם אליהם מבחינה דמוגרפית.
    להרשמה ומידע נוסף על Panel4all

  4. סקרנט
    סקרנט חוות דעתסקרנט הוא עוד אתר סקרים אבל הפעם הוא מתמקד בקבוצות מיקוד. ייחוד נוסף שלו הוא שדרכו אתם יכולים אמנם להרוויח סכומים גדולים יותר אבל המרווח בין הסקרים הוא נמוך יותר (כלומר יש פרק זמן ארוך בין סקר לסקר) וגם משך הזמן שתאלצו להשקיע הוא ארוך יותר. אבל הזמן הזה משתלם כי הם מציעים תשלום של 100-150 ש"ח עבור השתתפות בקבוצות מיקוד. התשלום מתבצע כאשר תגיעו לסכום של 55 ש"ח באמצעות המחאה בנקאית או באמצעות העברה בנקאית. על סקר שנשלח אליכם אבל אתם לא מתאימים תקבלו לרוב 40 אגורות. חשוב לדעת שסקרנט גובה 5 ש"ח עמלת משיכה. למרות העמלה, שווה לשקול אותם כי הם היחידים שמשלמים בכסף אמיתי ולא בתווי שי. בנוסף, יש להם תכנית חבר מביא חבר שווה.

    להרשמה או מידע נוסף על סקרנט

  5. Panelview
    panelviewpanelview
    מספקת פתרונות איסוף ודגימת המידע לביצוע מחקרי שוק בישראל ובעולם. פאנל המחקר שלה ידוע כאחד המכיל מגוון פילוחים ודגימות של קבוצות ומגזרי אוכלוסייה שונים בישראל. לאחר ההרשמה ישלח אליכם הסקר הראשון שהוא הפורפיל הצרכני שלכם. מה שנחמד הוא שגם עליו תקבלו 50 נקודות! ברגע שתצברו מינימום של 500 נקודות, תוכלו לנצל אותן להזמנת תווי שי של BuyMe. בתכנית חבר מביא חבר שלהן תתוגמלו ב-15 נקודות עבור כל חבר.

    להרשמה או מידע נוסף על PanelView

איך יצרתי את הרשימה וכיצד בחנתי את האתרים

בתור חובב מילוי סקרים מנוסה, החלטתי להכין רשימה מקיפה של האתרים המובילים בתחום זה. תחילה ערכתי סקירה רחבת היקף באינטרנט על כלל האתרים והאפליקציות למילוי סקרים תמורת תגמולים כספיים. קראתי ביקורות רבות, התייעצתי עם עמיתים מנוסים ובסופו של דבר איתרתי בערך עשרים אתרים בולטים.

לאחר מכן, הגדרתי מספר קריטריונים ראשוניים לדירוג וסינון האתרים – היקף התגמולים הכספיים המוצעים, מגוון הסקרים וקהלי היעד, נוחות השימוש בממשק והתאמתו לנייד, חוות הדעת של משתמשים אחרים ועוד. עברתי על כל אחד מהאתרים הרלוונטיים בקפידה, ניסיתי את תהליכי ההרשמה וצברתי ניסיון ראשוני של מילוי סקרים כדי לחוש את חווית המשתמש.

לאחר שהבנתי את היתרונות והחסרונות של כל אתר, דירגתי אותם לפי עמידתם בקריטריונים החשובים בעיניי. מתוך עשרים אתרים מובילים, בחרתי את חמשת האתרים הטובים ביותר מבחינתי, בהתבסס על שילוב של התגמולים, מגוון הסקרים, נוחות השימוש והמוניטין הכולל שלהם בקרב המשתמשים. רשימה זו של חמשת האתרים נועדה לשמש מקור מרכזי ואובייקטיבי עבור כל מי שמעוניין להיחשף לאפשרויות הטובות ביותר של צבירת הכנסה נוספת באמצעות מילוי סקרים מקוונים.

למי מתאים מילוי סקרים בתשלום?

השתתפות בסקרים בתשלום היא דרך מעשית טובה להשלמת הכנסה, אך האם היא מתאימה לכולם? עולם הסקרים בתשלום אינו מגביל באופן יחסי ומספק למגוון רחב של אנשים הזדמנות להרוויח. ללא קשר למקצוע, לגיל או לאורח החיים, השתתפות בסקרים בתשלום היא אופציה לכולם.

הורים שנשארים בבית ומתקשים לדחוס את שעות העבודה המסורתיות בזמן שהם מטפלים בילדים יכולים למנף סקרים בתשלום כדי להרוויח עוד כמה שקלים מבלי לצאת מהבית. סטודנטים הזקוקים למזומנים, יכולים להמיר את זמנם הפנוי להכנסה על ידי עריכת סקרים קצרים בין שיעורים או מפגשי לימוד. בעלי משרות מלאות יכולים לעסוק בפעילות זו גם בהפסקות או בזמנם הפנוי כדי להרוויח השלמת הכנסה.

יתרונות לדמוגרפיות שונות

האם סקרים יכולים להפלות? טכנית, הם יכולים וזה יכול לשחק לידיהם של אנשים מסוימים. חברות מחפשות לעתים קרובות דמוגרפיה ספציפית שתספק להן תובנות לגבי פלח שוק מסוים. משמעות הדבר יכולה להיות מיקוד סקרים לאנשים בקבוצת גיל, מגדר או אפילו מיקום גיאוגרפי מסוים כמו רק אנשים מחיפה למשל. עם זאת, זה לא מוגבל רק לגורמים אלה. זה יכול אפילו להתרחב לאורח החיים (למשל חילוני או חרדי), העבודה (שכיר, עצמאי או מובטל) או ההרגלים של האדם. במקום לראות בכך מגבלה, אפשר לראות בכך דרך למנף את הרקע הייחודי שלכם או את נסיבות חייכם כדי לנצל סקרים ספציפיים ולהרוויח מזה כסף.

אני חושב שכדי לענות על השאלה, "למי זה מתאים?". אפשר לומר במילים פשוטות – זה מתאים לכל מי שיש לו דעה ולא אכפת לו לקבל תשלום על זה.

קראו עוד על סקרים בתשלום באתר זיק

מהם היתרונות של סקרים בתשלום?

להשתתפות בסקרים בתשלום יש מגוון רחב של יתרונות, מה שהופך אותו לעבודה צדדית פופולרית עבור רבים. היתרון הבולט ביותר הוא היכולת להרוויח הכנסה נוספת בזמנכם הפנוי. בעת ביצוע סקרים מחברות המשלמות במזומן, למשל באמצעות PayPal, התגמול יכול לתרום ישירות לתקציב החודשי שלך. אפשר בהחלט להרוויח כמה מאות עד כמה אלפי שקלים בכל חודש בהתאם לתדירות ולסוגי הסקרים שאתה ממלא.

גמישות ונוחות

יתרון משמעותי נוסף של סקרים בתשלום הוא הגמישות והנוחות שהם מציעים. רוב אתרי הסקרים נגישים מסביב לשעון ומאפשרים לכם להשלים סקרים בזמן המועדף עליכם בין אם זה במהלך הפסקת הצהריים , בערב לאחר יום העבודה או במהלך הנסיעה ברכבת או אטובוס. כמות זו של גמישות הופכת סקרים בתשלום לאפשרות מצוינת עבור אנשים עם לוחות זמנים עמוסים, כגון סטודנטים, הורים או עובדים במשרה מלאה המעוניינים להרוויח הכנסה  כתוצאה מעבודה מהבית.

רלוונטי: רעיונות עבודה מהבית

אפשר לעבוד מכל מקום

ניתן גם להשלים סקרים בתשלום מכל מקום, כל עוד קיים חיבור לאינטרנט. זה אומר שאפשר להרוויח כסף בין אם אתם בבית, בבית קפה, או אפילו בחו"ל. חופש זה לבחור את סביבת העבודה מגביר את הנוחות ומפחית את האילוצים הקשורים לעתים קרובות לעבודות מסורתיות.

מגוון אמצעי תשלום

מעבר למזומן, אתרי סקרים רבים מציעים תגמולים שונים, כגון כרטיסי מתנה לחנויות פופולריות או אפילו תרומות צדקה בשמכם (קיים בחו"ל). גיוון זה בתגמול מאפשר ליהנות מתגמולים המתאימים את העדפותיכם האישיות או את אורח חייכם.

לסיכום, בעוד סקרים בתשלום לא יכולים באמת להחליף עבודה במשרה מלאה, הם מציעים יתרונות ברורים כדרך להרוויח הכנסה נוספת. כבונוס נוסף, המשתתפים מגלים לעתים קרובות שהם נהנים לחלוק את דעותיהם במגוון נושאים.

רלוונטי: איך לעשות כסף?

טיפים למקסום רווחים מסקרים בתשלום

מילוי סקרים בתשלום יכול להיות דרך פורייה להרוויח קצת הכנסה, אם כי זה דורש אסטרטגיה חכמה כדי למקסם את הרווחים שלך. טיפ מרכזי אחד הוא להירשם למספר פלטפורמות סקר. אסטרטגיה מרובת אתרים זו משפרת את הסיכויים שלך מכיוון שהיא מובילה לזרם של הזדמנויות סקר שונות, ומגדילה את פוטנציאל ההכנסה.

הירשמו לכמה פלטפורמות במקביל

זה אולי הטיפ הכי חשוב. בעוד פלטפורמה אחת עשויה להציע סקרים המתמקדים במוצרים ספציפיים לדמוגרפיה, אחרת עשויה להציע סקרים על מוצרי צריכה אוניברסליים. לפיכך, הפרופיל שלכם במספר מקומות מרחיב את היקף הסקרים שאליהם תהיה לכם גישה וכך תגדיל את פוטנציאל התגמול. 

השלימו את הפרופיל ופעלו במהירות

טיפ חיוני נוסף הוא לוודא שאתם ממלאים ביסודיות את שאלון הפרופיל. חברות רבות מחפשות קבוצות דמוגרפיות ספציפיות למחקר שלהן. אם הפרופיל שלכם מפורט היטב, הוא מאפשר לחברות הסקרים להתאים  את הסקרים המתאימים לפרופיל הדמוגרפי שלכם. זה יכול להוביל להזמנות לסקרים בתגמול גבוה יותר. תגובה מיידית להזמנות סקר עוזרת, גם. לסקרים מסוימים יש פרק זמן מוגבל או מכסת משתתפים מוגבלת, כך שתגובה מיידית יכולה להבטיח את השתתפותך ולכן, גם רווחים פוטנציאליים.

שגרת מילוי

שמירה על עקביות משמעותית גם בעולם הסקרים בתשלום. השתתפות שיטתית לא רק מבטיחה זרם קבוע של סקרים, אלא גם שולחת איתותים חיוביים לאתרי הסקרים ומסמנת אתכם כמשתתף אמין. לבסוף, חשוב לשים לב למועדי הסקר. החמצת תאריך יעד פירושה החמצת התשלום, ללא קשר לכמות העבודה שכבר הושקעה בסקר.

לכן, למרות שזו דרך קלה וגמישה להרוויח כסף, היא דורשת היענות ומחויבות כדי לייעל באמת את הרווחים שנצברו ממילוי סקרים.

עוד כמה דברים קטנים

חשוב לשים לב וזה נכון לכל האתרים, ללחוץ בסיום מילוי הסקר על הכפתור "סיום סקר". בחלק גדול מהאתרים, אם לא תלחצו לא תתוגמלו – אז חשוב לשים לב.

בחלק מהאתרים (לא בכולם, למשל ב-iPanel) הנקודות שלכם יתאפסו והחשבון ייסגר אם לא תכנסו יותר מחצי שנה אל המערכת.

חשוב מאוד לאחר ההרשמה לא מקבלים מיד סקרים. לפעמים זה לוקח יומיים שלושה עד שאתם מזוהים במערכת והיא תתחיל לשלוח אליכם סקרים. לכן חשוב, לא להתייאש במהירות ולהתעזר בסבלנות.

רלוונטי: עבודה מהבית ללא ניסיון

תפיסות שגויות נפוצות בתחום מילוי סקרים

ישנן תפיסות מוטעות רבות הנפוצות לגבי סקרים בתשלום שלעתים קרובות מרסנים את התלהבותם של אנשים להשתתף בהם. לכן, רוב ממלאי הסקר השואפים להחזיק באמונות מוטעות מסוימות שיש לטפל בהן כדי להבין טוב יותר את התהליך.

לגיטימציה של סקרים בתשלום

בניגוד לרעיון שסקרים בתשלום אינם לגיטימיים (טענות שמדובר בסקאם), חברות רבות ברחבי העולם תלויות בדעות הצרכנים עבור אסטרטגיות פיתוח המוצר והשיווק שלהן. לכן, סקרים בתשלום הם במידה רבה אמצעי לגיטימי להרוויח כסף. 

לא מדובר בהתעשרות מהירה

תפיסה מוטעית נוספת היא שמילוי סקרים הוא תוכנית "התעשרות מהירה". שימו לב, גם לא מדובר באפיק הכנסה פסיבית. בעוד שבהחלט ניתן להרוויח סכום הגון מסקרים בתשלום, במיוחד אם אתם דבקים בטיפים למקסום רווחים שדנו בהם קודם לכן, זה לא נתיב לעושר מיידי. עם זאת, הוא בהחלט מספק מקור גמיש ונוח להשלמת הכנסה.

דרישה של מיומנויות מיוחדות

לבסוף, האמונה כי מילוי סקרים דורש מיומנויות מיוחדות או ידע אינו מדויק. סקרים בתשלום נועדו לספק דעות כנות, ואינם דורשים כישורים מסוימים, מה שהופך אותם לנגישים כמעט לכולם.

שיקולים חשובים לפני ההרשמה לשירות מילוי סקרים בתשלום

כניסה לעולם הסקרים בתשלום יכולה להיות בהחלט מפתה. עם זאת, לפני שתתחילו למלא את הפרטים שלכם ולקבל סקרים, ישנם כמה גורמים חשובים שיש לקחת בחשבון.

אחד הדברים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון הוא המוניטין של אתר הסקר. חשוב לחקור ולבחור פלטפורמות הידועות באמינותן ובלגיטימיות שלהן. יש הרבה אתרים אמינים זמינים, אך למרבה הצער, הונאות קיימות. לאתרים עם רקורד מוכח בדרך כלל יש ביקורות שאפשר לבדוק (כמו כאן בפיננקה).

שיקול משמעותי נוסף הוא מחויבות הזמן הכרוכה בכך. חפשו אתרים שמכבדים את ערך הזמן שלכם ומתגמלים בהתאם. אתרים מסוימים עשויים לדרוש ממך להשקיע כמות ממושכת של זמן בסקר עבור סכום מינימלי מאוד של כסף.

אמצעי אבטחה ופרטיות חיוניים גם הם. ודא שהנתונים שתספק מאוחסנים ומשמשים כראוי בהתאם לחוקי המדינה שלך, במקרה שלנו, החוקים בישראל. קריאת התנאים וההגבלות ומדיניות הפרטיות היא נוהג טוב כדי להבטיח שאתה יודע למה אתה מסכים.

לבסוף, זה חיוני להגביל את הציפיות. מילוי סקר בתשלום יכול לספק הכנסה נוספת, אך זו אינה תוכנית להתעשרות מהירה, כפי שדנו בסעיף 'תפיסות שגויות נפוצות'.

שאלות נפוצות על מילוי סקרים בתשלום

ככל שמילוי סקרים בתשלום הופך פופולרי יותר בישראל, ישנן מספר שאלות נפוצות שנשאלות על ידי אנשים השוקלים לנצל הזדמנות זו. סעיף זה נועד להבהיר את הפניות הללו.

אתרי סקרים מכובדים אינם דורשים ממך לשלם כדי להצטרף. למרות שאתרים מסוימים עשויים להציע חברות פרימיום עבור הטבות נוספות, חברות בסיסית המעניקה גישה להזדמנויות סקר היא בדרך כלל בחינם.

זה תלוי באתר הסקר ובפרופיל הדמוגרפי שלך כאשר חברות ממקדות קבוצות ספציפיות למחקר השוק שלהן. אתרים מסוימים עשויים לשלוח סקרים מדי יום, בעוד שאחרים עשויים לעשות זאת מדי שבוע או חודש. זכור תמיד לעדכן את הפרופיל שלך כדי שיוצעו לך הסקרים המתאימים ביותר.

פלטפורמות סקרים רבות כוללות אתרים ידידותיים לנייד או אפליקציות ייעודיות, המאפשרות לך למלא סקרים בטלפון או בטאבלט שלך. נוחות זו מאפשרת לך למלא סקרים בזמנך הפנוי, ללא קשר למיקומך.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

רוצה לחסוך בעמלות מסחר?

מלאו את השאלון ונחזור אליכם עם הצעות משתלמות

כמה כסף חשבת להשקיע?
באיזה בורסה?
טווח ארוך או קצר?
לחיצה על הכפתור מהווה אישור לפרטי התקנון

רוצה לדבר עם מומחה?

לגולשי פיננקה מגיע יותר!
חדש! עכשיו בגרסה 2.0: קובץ אקסל פשוט ונוח להורדה על מנת שתוכלו בעזרתו לנהל את כלכלת המשפחה שלכם באמצעות מעקב הוצאות והכנסות חודשי ושנתי. שיהיה בהצלחה.

מידע מקצועי נוסף עבורכם

רוצים לקבל עדכונים על פוסטים חדשים, מוצרים חדשים, הטבות, טיפים?

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים