אפליקציית-פייבוקס-כמה-כסף-אפשר-להעביר-1

כמה כסף אפשר להעביר בפייבוקס

בעבר היה ניתן לשלם באמצעות מזומן, צ'ק, אשראי או העברה בנקאית. עם השתכללות המכשירים הניידים יצאו הרבה אפליקציות שקמו במטרה לעזור לנו לשלם ולהעביר תשלום (או לקבל) בצורה מהירה ומאובטחת. אחת מהן היא פייבוקס עליה נדבר כאן ונענה על שאלות כגון כמה אפשר כסף אפשר להעביר ביום, כמה כסף מותר לקבל ביום\חודש\שנה ועוד שאלות בוערות.

נעים מאוד אפליקציית פייבוקס לתשלומים והעברת כספים

פייבוקס היא אפליקציה שאחת מתכונותיה העיקריות היא העברת כספים.  ניתן להעביר לכל מספר טלפון נייד (גם אם הוא לא באנשי הקשר שלכם). תודות לפייבוקס, לקיחת ארנק אתכם היא אופצינאלית מכיוון שהתשלום לבתי עסק או העברת כספים לחברים או ספקים יכולה להיעשות באמצעות האפליקציה בצורה נוחה ומאובטחת. באמצעות פייבוקס ניתן גם לשלם עם הטלפון

אפליקציית פייבוקס – גביית כספים

מלבד העברת הכספים, באמצעות פייבוקס, ניתן לבקש בקשת תשלום מאדם אחר באנשי הקשר, לצורך העברת כספים לזכותכם, ישירות באמצעות הנייד. פעולת הגבייה לוקחת מספר שניות, ולאחר אישור, התשלום מועבר, וניתן יהיה לראות תוך 24 עד 48 שעות בחשבון הבנק (עד יום עסקים אחד).

קראו עוד: אפליקציות תשלומים

כמה כסף אפשר להעביר בפייבוקס?

אפשר להעביר בפייבוקס עד 4,000 ש״ח בתשלום בודד ועד 7,500 ש״ח ביום/בחודש קלנדרי.  אם ברצונכם לדעת כמה כסף אפשר להעביר בפייבוקס, לפי התקנון רשום כי ניתן להעביר סכום לפי רצונכם, אשר מוגבל כאמור עד 4,000 ש"ח לתשלום יחיד ועד 7,500 ביום או חודש קלנדרי. 

בשונה מאפליקציות שונות כגון ביט, אפליקציית פייבוקס היא ארנק דיגטלי לכל דבר ולכן אפשר גם לשמור על יתרה בחשבונכם. סך הצבירה (כלומר סך התשלומים שיש ביתרה האישית ו/או בקבוצות שבניהולך) –  שאפשרי לצבור באפליקציה הינו עד 25,000 ש״ח בכל רגע נתון.

כמה כסף אפשר לקבל בפייבוקס בשנה?

הסכום אותו ניתן לקבל באמצעות Paybox בשנה קלנדרית מוגבל לסך חמישים אלף (50,000) ₪. אם הנכם רוצים להגדיל את סך התקבולים המותר ניתן לפנות לתמיכה של פייבוקס ולבקש מסלול מותאם אישית באמצעותו ניתן לקבל בשנה עד 100,000 ש"ח.

רלוונטי: אפליקציות להעברת כסף

אפליקציית פייבוקס – איך זה עובד?

ראשית יש לדעת כי השימוש בפייבוקס מוגבל לשימוש אחד פר בנאדם והוא משוייך לת"ז שלך. כלומר, לא ניתן לפתוח מספר חשבונות על אותו מספר ת"ז. 

רוצים להתחיל להעביר או לקבל כספים? הורידו את האפליקציה מהחנות הרלוונטית אליכם, הרשמו ומלאו את הפרטים הרלוונטיים (לצורך קבלה ותשלום כספים יש להזין חשבון בנק וכרטיס אשראי).

ההעברה או תשלום נעשית באמצעות תשלום בכרטיס אשראי שחיברתם לאפליקציה בעת ההרשמה.  אם כבר יש לכם סכום צבור בארנק, הכסף יימשך תחילה מתוך היתרה כברירת מחדל (ללא שימוש בכרטיס האשראי שלכם) – אלא אם כמובן תבחרו אחרת בהגדרות.

רלוונטי: איזה בנק הכי מומלץ?

כמה עמלה משלמים בפייבוקס? 

השימוש באפליקציית פייבוקס הוא בחינם, כלומר ללא עמלות. אבל, יש לציין כי אם מקבלים תשלומים בפייבוקס אל חשבון הבנק שלכם, במידה ואתם בבנק דיסקונט אתם ככל הנראה (תלוי בהסכם שלך מול הבנק) פטורים מעמלת שורה. בבכל בנק אחר, אתם עלולים לשלם עמלת שורה עבור קבלת התשלום (תלוי בהסכמים שלכם מול הבנק).

רלוונטי: מהם עמלות ביט ועוד אפליקציות תשלום

איסוף כסף בקבוצה 

תמיד חלמתם להיות גזברים? פייבוקס מאפשרת לפתוח קבוצה לאיסוף כספים ולהזמין אנשי קשר. אפשר להפיץ את הקבוצה באמצעות קישור ייחודי. ניתן לפתוח כמה קבוצות שרוצים אבל שימו לב כי לא ניתן להעביר כסף בין קבוצות אלא רק בין חברי קבוצה. אין הגבלה לסכום הכסף שאפשר לשלם לקבוצה או סכום כסף שניתן לאסוף בקבוצה.

רלוונטי: אפליקציות לעשות כסף

שימושים נוספים באפליקציית פייבוקס

ריבית על העו"ש

פייבוקס מציעה ריבית של 3% שנתית על העו"ש. עד גובה של 20,000 שח כרגע. למידע נוסף

כרטיס PayBox

באמצעות Paybox אפשר להזמין כרטיס אשראי ויזה מסוג פלטינום, המונפק ומתופעל על ידי חברת כאל. הכרטיס  עובד כמעט כמו כרטיס אשראי רגיל – רק שהוא מוצפן בארנק הדיגיטלי בטלפון שלך.

מועדון SUPREME

לקוחות מועדון שופרסל יכולים לצבור מטבעות SUPREME בקנייה ברשת שופרסל – בסניפי שופרסל, שופרסל ONLINE ו סניפי BE. משתמשי PayBox שהם כבר לקוחות מועדון שופרסל, יוכלו לראות ב-PayBox את מספר מטבעות ה-SUPREME שצברו (בעצמם או יחד עם חברי בית אב נוספים) וממתינים להמרה ואת השווי הצפוי שלהם לאחר המרה ליתרת SUPREME.

טעינת רב-קו

ניתן להטעין כרטיסי רב-קו ללא צורך בהגעה לעמדות טעינה

צריכים להעביר כסף לחו"ל? מידע על העברת כסף לחו"ל

איך אפשר לא לשלם עמלות לבנק או לפייבוקס?

כאמור, במידה ויש לכם חשבון בנק בדיקסונט, אתם פטורים מתשלום עמלת שורה עובר קבלת תשלום בפייבוקס. אם אתם לא בדיסקונט, באמצעות פייבוקס ניתן לצבור יתרה במאזן שלכם ולכן על מנת להימנע מתשלום עמלות שורה רבות אפשר לרכז את כל ההעברות (למשל לפעם בחודש) ולמשוך את כולם בתשלום אחד, כך תחסכו מספר עמלות שורה.

בנוסף, ניתן למשוך את היתרה הצבורה לכרטיס אשראי וכך גם לחסוך עמלות שורה.

לסיכום, למי מתאים להתשתמש בפייבוקס?

אפליקציית פייבוקס מאפשרת להעביר ולגבות כספים, באמצעות המכשיר הנייד באופן מאובטח ומיידי , וזאת ללא צורך לצאת מהבית או להשתמש בארנק. למרות ההגבלות היומיות\ חודשיות\ שנתיות אשר אותן ניתן להרחיב – העברת הכספים מתבצעת ללא כל עמלה. בסה"כ עבור שימוש פרטי או עבור פרילנסרים או עסקים קטנים, פייבוקס עלולה להיות אופציה משתלמת מאוד.

שאלות נפוצות על פייבוקס

אם למי שאתם שולחים אין את האפליקציה מותקנת, הוא יקבל SMS עם קישור להורדה.

אם שלחתם כסף לקבוצה, יש לפנות למנהל הבוצה על מנת שיפיק לכם זיכוי.

אם שלחתם כסף לאיש קשר, כל עוד הוא לא אישר את התשלום – ניתן לבטל

כן. במידה ושלחתם בקשת תשלום עבור איש קשר שאין לו את האפליקציה מותקנת, הוא יקבל הודעת SMS עם קישור להורדה.

על מנת להגדיל את המסגרת יש לפנות לשירות לקוחות

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

רוצה לחסוך בעמלות מסחר?

מלאו את השאלון ונחזור אליכם עם הצעות משתלמות

כמה כסף חשבת להשקיע?
באיזה בורסה?
טווח ארוך או קצר?
לחיצה על הכפתור מהווה אישור לפרטי התקנון

רוצה לדבר עם מומחה?

לגולשי פיננקה מגיע יותר!
חדש! עכשיו בגרסה 2.0: קובץ אקסל פשוט ונוח להורדה על מנת שתוכלו בעזרתו לנהל את כלכלת המשפחה שלכם באמצעות מעקב הוצאות והכנסות חודשי ושנתי. שיהיה בהצלחה.

מידע מקצועי נוסף עבורכם

רוצים לקבל עדכונים על פוסטים חדשים, מוצרים חדשים, הטבות, טיפים?

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים