אתרי קאשבק מומלצים

אתרי קאשבק מומלצים לקבלת החזר כספי: איך לבחור וממה להזהר?

נמאס לכם לחפש את המבצעים וההנחות הטובים ביותר בכל פעם שאתם קונים באינטרנט? אם כך, אני חושב שאתרי קאשבק עשויים להיות בדיוק הפתרון שחיפשתם.

ככל שקניות אונליין ממשיכות לשלוט בחוויית הקמעונאות שלנו, מציאת דרכים לחסוך כסף הופכת קריטית יותר ויותר. מי שמחפש קופונים וקונים מנוסים אולי כבר נתקלו או שמעו על אתרי קאשבק. אם לא שמעתם, במדריך  זה, אני הולך לצלול עמוק לתוך העולם של אתרי קאשבק, לעזור לכם להבין איך הם עובדים, לבחור את אלה הנכונים עבורכם(!), להימנע מכל מיני הונאות וכיצד למקסם את ההכנסות שלכם על ידי שימוש נכון. אני גם עמוד  להשוות את היתרונות של אתרי קאשבק מול קופונים כדי לעזור לכם להחליט על אפשרות החיסכון הטובה ביותר לצרכי הקניות הייחודיים שלכם.

תוכן עניינים

מהם אתרי קאשבק?

אתרי קאשבק הם פלטפורמות מקוונות המעניקות למשתמשים את ההזדמנות להרוויח חזרה אחוז מסוים מסכום הרכישה שלהם בצורה של תגמולים במזומן. אתרים אלה משתפים פעולה עם אתרים ומותגים מקוונים שונים כדי להציע מבצעים שונים וחיסכון. כאשר אתם מבצעים רכישה דרך אותם קישורים ייחודיים באתרי קאשבק, חלק מהעמלה שהאתר מרוויח ישותף איתכם חזרה כקאשבק (יענו החזר כספי).

לאחר מכן ניתן למשוך את התגמולים שתרוויחו במספר שיטות (תלוי באתר), כגון העברות בנקאיות, ארנקים דיגיטליים או לממש אותם ככרטיסי מתנה עבור החנויות האהובות עליכם. זה מתמרץ אנשים לבצע רכישות דרך אתרי קאשבק מכיוון שבצורה זו הם יכולים לחסוך כסף על הקניות המקוונות שלהם. עם מספר הולך וגדל של קונים אונליים ועניין גובר במציאת העסקאות הטובות ביותר, אתרי קאשבק הפכו לדרך פופולרית לחסוך כסף ולהוסיף ערך לחוויית הקנייה המקוונת.

למה אתרי קאשבק מחזירים לנו כסף ומה יוצא להם מזה?

אתרי קאשבק מסוגלים להחזיר לנו כסף מכיוון שיש להם שותפויות עם קמעונאים ונותני שירותים שונים. כאשר אנו מבצעים רכישה דרך אתרים אלה, הם מרוויחים עמלה מהשותפים שלהם. במקום לשמור את כל העמלה לעצמם, הם חולקים איתנו חלק ממנה בצורה של קאשבק. מודל זה מסייע להם למשוך ולשמר לקוחות על ידי מתן תמריץ בעל ערך. זה ווין ווין.

מלבד ההטבות הכספיות, אתרי קאשבק מציעים גם יתרונות אחרים למשתמשים שלהם. לעתים קרובות הם מספקים פלטפורמה קלה לשימוש כדי למצוא ולגשת למגוון רחב של מבצעים, הנחות ומבצעים מאתרים רבים במקום אחד. בנוסף, אתרי קאשבק מסוימים מציעים תכונות כמו השוואת מחירי מוצרים, ביקורות משתמשים והצעות מותאמות אישית המבוססות על העדפותיכם והיסטוריית הקניות שלכם. ייתכן שיש להם גם אפליקציות לנייד, תוספי דפדפן או שותפויות בלעדיות שיעזרו לכם לחסוך עוד יותר. בסך הכל, אתרי קאשבק מציעים דרך נוחה, שיטתית ומתגמלת יותר לקנות בהשוואה לקופונים מסורתיים או שיטות שיטות אחרות.

איך לבחור אתרי קאשבק?

בחירת אתר קאשבק נכון היא קריטית למקסום החיסכון שלכם. ישנם גורמים שונים שאני ממליץ לקחת בחשבון בעת בחירת אתר קאשבק מתאים. הנה כמה טיפים חשובים שאספתי שיעזרו לכם לקבל החלטה מושכלת:

  1. אפשרויות: מספר האתרים או בתי העסק שאתר קאשבק עובד איתם קובע את מגוון האפשרויות שיש לכם בעת הקנייה. חפשו אתרי קאשבק שיש להם שותפויות עם מגוון רחב של חנויות, כולל כאלה שאתם קונים בהם לעתים קרובות.
  2. עמלות: השוו את אחוזי הקאשבק המוצעים על ידי אתרים שונים, מכיוון שהם יכולים להשתנות באופן משמעותי. בחרו אתר שמציע באופן עקבי שיעורי קאשבק תחרותיים בקטגוריות שונות.
  3. אפשרויות תשלום: בדקו מהן השיטות הזמינות למימוש קאשבק, כגון העברות בנקאיות, כרטיסי מתנה או העברות PayPal. מומלץ לבחור אתר עם אמצעי תשלום נגיש ונוח עבורכם.
  4. קלות שימוש: ממשק ידידותי למשתמש ייקל עליכם לנווט באתר קאשבק, למצוא את העסקאות הטובות ביותר ולעקוב אחר הרווחים שלכם. חפשו אתר מאורגן היטב המציע תמיכת לקוחות במידת הצורך.
  5. מוניטין: קראו ביקורות, המלצות ודירוגים של אתרי קאשבק ממשתמשים אחרים כדי לקבל מושג על האמינות והאמינות שלהם. סביר יותר שאתר בעל מוניטין יספק חוויה חלקה ונטולת טרחה.

לסיכום, בעת בחירת אתר קאשבק, קח את הזמן לחקור ולהשוות את האפשרויות  בהתבסס על גורמים אלה. אתר קאשבק נכון יאפשר לכם למקסם את החיסכון שלכם וליהנות מחוויית קנייה חלקה.

כיצד להיזהר מהונאות קאשבק באתר

עם העלייה בפופולריות של אתרי קאשבק, חלה גם עלייה במספר ההונאות ופעילויות ההונאה הקשורות אליהם. כדי להבטיח שאתם משתמשים בפלטפורמות קאשבק לגיטימיות ולהגן על עצמכם מפני נפילה קורבן להונאות, אני ממליץ לזכור את הטיפים הבאים.

חקרו את אתר קאשבק

חפשו תמיד את אתר הקאשבק שאתם שוקלים להשתמש בו. בדוק אם יש ביקורות של לקוחות, קראו את התנאים וההגבלות שלהם וחפשו חותמות אישור או אישורים באתר האינטרנט שלהם. כך תוכלו להבטיח שאתם נרשמים לפלטפורמה מכובדת ואמינה.

היזהרו מהצעות חשודות

אם אתר קאשבק מציע תעריפים שנראים טובים מכדי להיות אמיתיים, רוב הסיכויים שזה אכן המצב. היזהר מהצעות כאלה, השוו אותן עם התעריפים באתרי קאשבק מבוססים אחרים. בנוסף, היו סקפטיים לגבי בקשות למידע אישי שאינו נדרש בדרך כלל כדי להשתמש בשירותי קאשבק כמו מספר כרטיס אשראי.

בדוק אם יש חיבור מאובטח

ודאו שלאתר קאשבק יש חיבור מאובטח (https) וממשק מתפקד היטב כדי לשמור על בטיחות המידע האישי שלכם. כתובת האינטרנט צריכה להתחיל ב- 'https://' ולהציג סמל מנעול קטן, המציין שמדובר בחיבור מאובטח ומוצפן.

הימנע מהונאות פישניג

טכניקת הונאה נפוצה אחת היא פישינג, שבו נוכלים שולחים הודעות דוא"ל או הודעות שמזכירות תקשורת מאתרי קאשבק לגיטימיים. אמתו תמיד את כתובת הדואר האלקטרוני של השולח והימנעו מלחיצה על קישורים חשודים או לא מוכרים. אם יש לכם ספקות לגבי מייל כלשהו, בקרו באתר קאשבק ישירות באמצעות שיטות הגלישה הרגילות שלכם כדי לוודא שאתם לא באתר מזויף.

לסיכום, על ידי נקיטת משנה זהירות וביצוע טיפים אלה, תוכלו ליהנות בבטחה מאתרי קאשבק תוך הימנעות מהונאות ורמאים פוטנציאליים.

כיצד למקסם הכנסות מאתרי קאשבק

כדי להפיק את המרב מאתרי קאשבק ולמקסם את הרווחים שלכם, עקבו אחר טיפים ואסטרטגיות אלה שיכולים להגדיל את ההכנסות שלכם ולשפר את חוויית הקנייה המקוונת.

שלבו אתרי קאשבק עם כרטיסי אשראי קאשבק

בצעו את הקניות שלכם באתרי קאשבק באמצעות כרטיסי אשראי קאשבק. זה יכול להגדיל משמעותית את הרווחים שלכם. בדרך זו, תוכלו לקבל קאשבק לא רק מהאתר אלא גם מספק כרטיס האשראי שלכם, ובכך למעשה להכפיל את התגמולים שלכם.

הפניית חברים ובני משפחה

אתרי קאשבק רבים מציעים בונוסי הפניה של "חבר מביא חבר" כדרך להגדיל את בסיס המשתמשים שלהם. על ידי שיתוף קישור ההפניה או הקוד הייחודי שלכם עם חברים ובני משפחה,  תוכלו להרוויח בונוס עבור כל אדם שנרשם ומבצע רכישה. זה מוסיף לרווחים שלכם ועוזר גם לאחרים לחסוך כסף.

חפש את המבצעים הטובים ביותר

חפשו מבצעים לזמן מוגבל ומבצעים מיוחדים שיכולים להציע שיעורי קאשבק גבוהים מהרגיל. קח את הזמן לחקור אתרי קאשבק שונים, להירשם לניוזלטרים שלהם ולעקוב אחריהם במדיה החברתית כדי להישאר מעודכנים בכל הצעה או שותפות בלעדיות.

עקוב אחר הרכישות והרווחים שלכם

חשוב לעקוב אחר רווחי הקאשבק והיסטוריית הרכישות שלכם כדי לוודא שאתם מזוכים עבור כל העסקאות הכשירות. לרוב אתרי הקאשבק יש לוח פאנל ניהול לחשבון שבו תוכלו לראות את הרשומות שלכם. אם אתם מבחינים באי-התאמות, פנו לתמיכה שלהם כדי לסדר את העניין.

שימוש בהרחבות דפדפן

אתרי קאשבק רבים מציעים תוספי דפדפן שמודיעים לכם באופן אוטומטי כאשר הזדמנות לקאשבק זמינה עבור האתרים שבהם אתם מבקרים. על ידי התקנת תוספים אלה, אתם יכולים להבטיח שלעולם לא תחמיצו הזדמנות לקבל קאשבק בזמן הקניות באינטרנט. רק זכרו לבדוק שוב שהתוסף מגיע ממקור לגיטימי לפני התקנתו.

על ידי אימוץ אסטרטגיות אלה, אתם יכולים להפיק את המרב מאתרי קאשבק ולהגדיל באופן משמעותי את הרווחים. כפי שכבר דנו בסעיף "כיצד לבחור אתרי קאשבק?", בחירת הפלטפורמה הנכונה חשובה. כמו כן, תמיד לפקוח עין על הונאות אפשריות, כפי שהוזכר בסעיף "כיצד להיזהר הונאות קאשבק באתר".

אתרי קאשבק מומלצים

עם אתרי קאשבק רבים הזמינים כיום, קביעת הטובים ביותר כדי למקסם את החיסכון שלכם יכולה להיות משימה מרתיעה. בחלק זה, נסתכל על כמה מאתרי הקאשבק המדורגים והפופולריים ביותר שיש בישראל ובעולם. נתאר בקצרה את התכונות שלהם, נדון ביתרונות ובחסרונות שלהם ונשווה ביניהם כדי שתוכל לקבל החלטה מושכלת לגבי איזה מהם הוא המתאים ביותר עבורך.

אתרים ישראלים

Cashback.co.il

Cashback.co.il זהו אתר סופר פופלארי שמציע חנויות ישראליות וגם בינלאומיות הכי מוכרות בעולם בין היתר: iHerb, אייבי, LastPrice, בוקינג, Amazon ועוד ועוד

ההרשמה לוקחת פחות מ-2 דקות (גולשי פיננקה מקבלים 10 ש"ח חינם!) ולאחר מכאן אתם פשוט צריכים לבחור חנות דרך המגוון באתר, להיכנס דרך הלינק הייחודי ולבצע את הקניות כרגיל. ברגע שהקנייה מאושרת החשבון שלכם מזוכה אוטומטית ואתם מקבלים כסף בחזרה.

אפשר ורצוי להוסיף תוסף לדפדפן כך שאף פעם לא תחמיצו הזדמנות לחסוך. האתר נוח מאוד לניווט ומחולק לכל מיני קטגוריות לפי סוגי הקניות. האתר מצע גם כלים נוחים לכל מי שקונה אונליין כמו מחשבון מכס, מחשבון המרה, מעקב משלוחים ואפילו איתור מיקוד!

הירשמו לאתר Cashback עכשי וקבלו 10 ש"ח חינם!

Cashdo\קאשדו

חנויות באתר קאשדו קאשבק

קאשדו זהו אחד מאתרי הקאשבק הפופלארים ביותר בישראל. השימוש באתר הוא בחינם והוא נעשה באמצעות האתר או הרחבה לדפדפן כרום. כבר מיד לאחר הרשמה קצרה ניתן להתחיל לחפש דילים באתר באמצעות שורת החיפוש או דרך הקטגוריות. אם תתקינו את התוסף לכרום, הוא יתריע בפניכם בכל פעם שתהיו באתר שיש לו שיתוף פעולה עם קאשדו. חוצמזה האתר גם מציע קופונים שונים כך שגם תוכלו לקנות במבצע וגם לקבל החזר!

את הקאשבק אפשר לקבל באמצעות תו הזהב, העברה בנקאית או תשלום לפייפל. בעוד המינימום למכשיה באמצעות תו הזהב הוא 1 ש"ח, תקבלו גם בונוס של 4% במשיכה מעל 50 שח. המינימום למשיכה בהעברה בנקאית או פייפל הוא 50 ש"ח. משך ההעברה הוא 48 שעות.
שימו לב כי לרוב אין עמלת משיכה, אבל ייתכן שתהיה עמלה מצד פייפל.

עם מעל ל-300 בתי עסק כולל המותגים המוכרים ביותר (אמאזון, אסוס, בוקינג, אליאקספרס, wish  ואתרים ישרלאים נוספים) אתם חייבים להשתמש באתר הזה ולקבל כסף חזרה!

הרשמו לקאשדו עכשיו

אתרים נוספים

יש לציין כי קיימים אתרים נוספים שהם ייעודים למחזיקי כרטיסי אשראי מסויימים כמו אתר Pay-back של מקס ואתר TopCah של ישראכרט ואמריקן אקספרס. לא מצאתי יתרון מסויים לאתרים אלה והם למעשה עובדים בשיתוף פעולה עם CashBack.co.il ואתר קאשדו אותם סקרנו למעלה. הייתרון היחידי שאני יכול לחשוב עליו לשימוש באתרים אלו הוא שהחחזר הכספי מתבצע ישר לתוך הכרטיס אשראי שלכם. כך שבמקום לקבל העברה בנקאית או מזומן בפייפל, אתם תראו תראו זיכוי בכרטיס האשראי.

טבלת השוואה בין אתרי קאשבק ישראלים

מה חשוב לדעתבוקינגאמזוןאסוסLastPrice
CashBackקבלו 10 ש"ח לקניות בהרשמה3.5% החזר כספיעד 6%עד 3%עד 5%
קאשדוניתן למשוך קאשבק החל מהשקל הראשון3%עד 6.5%עד 3%עד 5%
Pay-backההחזר מתבצע ישירות לכרטיס האשראי3%עד 6%עד 3%עד 5%
Topcashבונוס של 7% נוספים על סכום הקאשבק המאושר לזיכוי3%עד 6.5%עד 3%עד 5%

 

אתרים בינלאומיים

טופקאשבק

TopCashback הוא אתר קאשבק פופולרי ואמין, המציע שיעורי קאשבק תחרותיים ואתר ידידותי למשתמש. השותפויות שלהם עם קמעונאים רבים וללא סף תשלום מינימלי הופכים אותה לאופציה אטרקטיבית. עם זאת, ייתכן שייקח להם זמן רב יותר לעבד תשלומי קאשבק בהשוואה לאתרים אחרים.

Rakuten

Rakuten, הידוע בעבר בשם Ebates, הוא אתר קאשבק ידוע ואמין עם מוניטין המציע כמה משיעורי הקאשבק הגבוהים ביותר בתעשייה. הם גם מספקים למשתמשים מבחר מקיף של קמעונאים שותפים. עם זאת, מערכת התשלומים של Rakuten מוגבלת לתשלומים רבעוניים, אשר עשויים שלא להיות עדיפים על חלק מהמשתמשים.

אתרי קאשבק או קופונים: מהי הבחירה הטובה ביותר עבורכם?

ההחלטה בין אתרי קאשבק לקופונים מסורתיים תלויה בהרגלי הקניות ובהעדפות שלכם. אתרי קאשבק הם אידיאליים עבור קונים מקוונים שרוכשים לעתים קרובות מקמעונאים קשורים ורוצים לצבור החזרים לאורך זמן. מצד שני, קופונים מציעים חיסכון מיידי על מוצרים ספציפיים או רכישות בחנות. אתם יכולים גם לשקול לשלב את שתי האסטרטגיות כדי למקסם את החיסכון. בסופו של דבר, הבחירה הטובה ביותר היא זו שמתאימה לצרכים שלכם ומבטיחה שתקבלו את הערך הרב ביותר מהרכישות שלכם. זכרו להישאר ערנים ולהיזהר מהונאות.

שאלות נפוצות על אתרי קאשבאק

גלו את התשובות לכמה שאלות נפוצות שיש לאנשים על אתרי קאשבק ואיך הם יכולים לנצל את הפלטפורמות האלה כדי לחסוך כסף.

בעוד שאתרי קאשבק רבים מתמקדים בעיקר בקניות מקוונות, חלקם מציעים גם הזדמנויות קאשבק לרכישות בחנות. כדי ליהנות מקאשבק בחנות, ייתכן שתצטרכו לקשר את כרטיס האשראי (במקרה של ישראכרט או מקס) שלכם לאתר קאשבק או להשתמש באפליקציה שלהם לנייד בזמן הקניות.

הזמן שלוקח לקבל את תגמולי הקאשבק שלכם עשוי להשתנות בהתאם לאתר. באופן כללי, תגמולי קאשבק יכולים לקחת בין כמה ימים למספר שבועות או אפילו חודשים כדי לזכות את החשבון שלכם. חיוני לקרוא את התנאים וההגבלות של האתר כדי להבין את תהליך התשלום הספציפי שלהם ואת ציר הזמן.

ברוב המקרים, ניתן להשתמש באתרי קאשבק בשילוב עם הצעות קידום מכירות אחרות כגון קופונים או קודי הנחה. עם זאת, ייתכן שיחולו החרגות מסוימות, וייתכן שהצעות מסוימות לא יהיו זכאיות לתגמולי קאשבק. בדקו תמיד את התנאים וההגבלות של אתר קאשבק כדי לוודא שתוכלו לשלב מבצעים לחיסכון נוסף.

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

רוצה לחסוך בעמלות מסחר?

מלאו את השאלון ונחזור אליכם עם הצעות משתלמות

כמה כסף חשבת להשקיע?
באיזה בורסה?
טווח ארוך או קצר?
לחיצה על הכפתור מהווה אישור לפרטי התקנון

רוצה לדבר עם מומחה?

לגולשי פיננקה מגיע יותר!
חדש! עכשיו בגרסה 2.0: קובץ אקסל פשוט ונוח להורדה על מנת שתוכלו בעזרתו לנהל את כלכלת המשפחה שלכם באמצעות מעקב הוצאות והכנסות חודשי ושנתי. שיהיה בהצלחה.

מידע מקצועי נוסף עבורכם

רוצים לנהל תקציב עם אפליקציה?

נסו את רייזאפ!
שירות דיגיטלי מהפכני שמאפשר לשלוט בהוצאות בצורה חכמה!
קבלו חודש חינם +50% הנחה לחודשיים נוספים (לא נדרש להזין פרטי כרטיס אשראי) וגם שליטה מלאה על ההתנהלות הפיננסית שלכם
חודש במתנה

רוצים לקבל עדכונים על פוסטים חדשים, מוצרים חדשים, הטבות, טיפים?

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים