ESIM- איסים

הכל על eSIM ואיך זה חוסך לכם כסף?

הטכנולוגיה המתפתחת מציבה עוד ועוד חידושים הגורמים לסביבה הפיזית להיעשות מיותרת ולפתרונות הוירטואליים להגיע לפרונט. כרטיס הסים הדיגיטלי החדשני מאפשר לנו ליהנות משירות סים קבוע שחוסך עלויות וזמן ומחבר אותנו אוניברסלית מכל יעד בעולם לשירות סלולר ללא תוספת תשלום. בפוסט הבא: הכל על esim.

תוכן עניינים

מה זה eSIM?

esim הוא כרטיס סים וירטואלי שפותח עידן חדש בעולם הדיגיטל. כרטיס הפלסטיק הקטן שנועד לחבר את הסמארטפונים והטאבלטים לרשת הסלולרית עובר שינוי מהותי, כשבמקום כרטיס פיזי הוא מציע את שירותיו כסים וירטואלי או בקצרה: esim. המונח esim הינו קיצור למילים: Embedded Sim – סים דיגיטלי המוטמע בשעת ייצור המכשיר והפך לחלק אינטגרלי ממנו.

esim מציע שירות סים גלובלי באמצעות שבב קטן שמשולב במכשירים הסלולריים על ידי היצרן.

שימו לב שכל מה שצריך לעשות כדי ליהנות מחיבור לרשתות הסלולר הוא להוריד את השירות ולהפעיל אותו על מנת לשוחח בטלפון, להתחבר לאינטרנט ולשלוח הודעות.

ה-esim מאפשר שימוש זהה לשימוש בסים פיזי מהפורמט המוכר כאשר רק התקנת פרופיל המשתמשים והפעלת הכרטיס – שונים.

רלוונטי: תשלום עם הטלפון

למי eSIM מתאים?

כיום, לא כל המכשירים בשוק תואמים את הסים הוירטואלי, חלקם אינם מאפשרים את הפעלתו. תוכלו לבצע בדיקה במפרט הטכני של הטלפון אם ניתנת אפשרות חיבור ל-esim. להלן אנו מצרפים רשימה (חלקית) של מכשירים התומכים בטכנולוגיית esim:

החברה

המכשירים התומכים בesim

אפל

אייפון XS, אייפון 11, אייפון XR, אייפון 12, אייפון SE (2020), אייפד

Huawei

Mate40 Pro, P40

סמסונג

Galaxy fold, Z flip, Z flip, Z fold 2 5G, Note 20, S20

גוגל

פיקסל 3, פיקסל , פיקסל 5

Motorola

Razr (2019)

איזה בעיות ה-eSIM פותר?

esim מאפשר חיסכון ברכישת חבילות סלולריות בחו"ל והפעלה מורכבת של כרטיס הסים בכל מדינה זרה. בנוסף, הסים האינטגרלי מונע איבוד של הסים וכן מאפשר זמינות במספר קבוע גם בחו"ל.

רלוונטי: אפליקציות תשלומים

יתרונות

  • חיסכון בזמן esim חוסך לכם הרבה זמן. לא תצטרכו להמתין עד לקבלת הכרטיס ומתאמים שונים (במכשירים חדשים) באופן פיזי. הכרטיס הוירטואלי מאפשר לכם ליהנות מתהליך קצר של הורדת השירות והפעלת פרופיל משתמש. השלמתם את התהליך? מוזמנים ליהנות מחיבור לרשת הסלולרית שלכם!
  • esim חוסך לכם גם כסף חבילות כרטיס הסים החדש זולות משמעותית ממחירי החבילות של כרטיסי הסים הפיזיים. משלמים יקר על חבילות גלישה/סים? esim חוסך לכם עלויות גבוהות וכן עלות משלוח של כרטיס סים. תודו נחמד.
  • מקום אחסון נוסף ושיפור ביצועי המכשירים הטכנולוגיים esim מבוסס טכנולוגיה חדישה המאפשר פינוי מקום אחסון. בנוסף, שבב הסים הוירטואלי זעיר מאוד מה שמאפשר ליצרנים להגדיל רכיבים אחרים על חשבונות ולייעל את ביצועי המכשיר. עידן חדש – כבר הזכרנו?!
  • מספר מכשירים – תוכנית סלולרית אחת באמצעות esim ניתן לקשר מספר מכשירים כדוגמת שעון וטאבלט לאותה תוכנית סלולר. אפשרות זו מקלה על השימוש במכשירים הטכנולוגיים שלכם ומאפשרת פעילות ובקרה נוחות יותר .
  • esim – פשוט וקל מכירים את זה שכרטיס הסים נתקע בתוך המכשיר ועלינו לבצע פעילות חילוץ בעזרת חפץ חד על מנת להוציא את הסים מהסמארטפון? ברכישת חבילת סלולר של כרטיס esim אתם נפרדים לצמיתות מכרטיס הסים הפיזי ועוברים לחלופה וירטואלית נוחה וקלה לתפעול.
  • esim- אתכם לגם בחו"ל אחד מהיתרונות הבולטים של כרטיס הesim הוירטואלי הוא חיסכון ברכישת חבילות סלולריות ייעודיות במחירים גבוהים תוך השגת סים מתאים והפעלה במדינת היעד – פעולה האורכת זמן וגובה מחיר יקר. בשימוש בesim אתם חופשיים לנסוע לכל יעד שתבחרו. הכרטיס הוירטואלי מאפשר לכם להיות זמינים במספר הידוע שלכם ומתחברים מכל מקום לרשת הסלולרי המתאימה.

רלוונטי: עמלות אפליקציות תשלומים

איך eSIM יכול לחסוך כסף?

חוסך עלויות נדידה

יותר זול מסים רגיל

חבילות eSIM

Airalo  – זוהי ספקית eSIM עולמית המאפשרת לנוסעים להוסיף eSIM לטלפונים ולהתחבר ביותר מ-200 מדינות ואזורים ברחבי העולם. הם היו למעשה חנות ה-eSIM הראשונה אי פעם.

יש להם טונות של תוכניות נתונים מקומיות ואזוריות שונות זמינות לבחירה. Airalo מאפשר לכם להישאר מחובר במחירים נוחים בכל מקום בעולם. 

קופון 15% הנחה לחודש יוני 2023 עבור משתמשים חדשים: JUNE15 באתר שלהם

WiFly – מציעה חבילות eSIM לחו"ל באמצעות האתר או דרך האפליקציה, דרכה ניתן לקבל גם מספר וירטואלי המאפשר לשמור על המספר הישראלי ולחייג לכל מדינה בעולם. החבילות הן מ-1GB עד 10GB, וכל חבילה מגיעה עם 100 דקות שיחה בחינם, כמו גם שיחות נכנסות בחינם.

WeCom – מציעה חבילות גלישה לחו"ל של 3GB עד 15GB, זמינות ב-120 מדינות, החבילה תקפה ל-30 יום והמחירים נעים בין 169 ש"ח עד 299 ש"ח לחודש.

רלוונטי: אפליקציות מתנות

שאלות נפוצות על eSIM

ניתן לבצע חיפוש לש אתרים המציעים חבילות איסם ולבצע השוואת מחירים ורכישה של התוכנית המתאימה ביותר עבורכם. 

 

יש לבדוק במפרט הטכני של יצרן המכשיר.

 

ישנה אפשרות לרכישת כרטיס ננו-סים וטעינת חבילת esim וירטואלית בדומה למכשיר תומך esim.

חשוב לבצע השוואת מחירים, לברר את תנאי החבילה ולרכוש חבילת גלישה שמתאימה לכם מבחינת שימוש בארץ וגלישה נוחה גם בחו"ל.

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

רוצה לחסוך בעמלות מסחר?

מלאו את השאלון ונחזור אליכם עם הצעות משתלמות

כמה כסף חשבת להשקיע?
באיזה בורסה?
טווח ארוך או קצר?
לחיצה על הכפתור מהווה אישור לפרטי התקנון

רוצה לדבר עם מומחה?

לגולשי פיננקה מגיע יותר!
חדש! עכשיו בגרסה 2.0: קובץ אקסל פשוט ונוח להורדה על מנת שתוכלו בעזרתו לנהל את כלכלת המשפחה שלכם באמצעות מעקב הוצאות והכנסות חודשי ושנתי. שיהיה בהצלחה.

מידע מקצועי נוסף עבורכם

רוצים לנהל תקציב עם אפליקציה?

נסו את רייזאפ!
שירות דיגיטלי מהפכני שמאפשר לשלוט בהוצאות בצורה חכמה!
קבלו חודש חינם +50% הנחה לחודשיים נוספים (לא נדרש להזין פרטי כרטיס אשראי) וגם שליטה מלאה על ההתנהלות הפיננסית שלכם
חודש במתנה

רוצים לקבל עדכונים על פוסטים חדשים, מוצרים חדשים, הטבות, טיפים?

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים