אפליקציה למעקב הוצאות

אפליקציות למעקב מניות: ניתוח, מסחר מדומה, מעקב מניות בזמן אמת

אפליקציות רבות מאפשרות לך לעקוב אחר מניות אבל איזו מהן היא אפליקציית מעקב המניות הטובה ביותר עבורך? התשובה שונה עבור כל אדם. גלה את הבחירות המובילות שלנו.

אחת הדרכים הטובות ביותר לבנות עושר לאורך זמן היא להשקיע. עם זאת, מעקב אחר תיק המניות שלך אינו תמיד קל.

איך הרכבנו את רשימת האפליקציות למעקב מניות

על מנת להרכיב את הרשימה הזאת, הערכנו מספר גורמים, כולל סוגי חשבונות שאליהם אתה יכול להתחבר והמידע שיסופק. לאפליקציות שונות יש תכונות שעשויות לעבוד היטב עבור משקיעים שונים, ולכן בחרנו באפליקציות שיכולות לענות על צרכים שונים. בהתאם להעדפותיך, סביר להניח שתמצא ברשימה זו אפליקציית מעקב אחר מניות שתענה על הצרכים שלך.

רלוונטי: אתרי סריקת מניות מומלצים

מהי אפליקציית מעקב אחר מניות?

אפליקציית מעקב אחר מניות נועדה לעקוב אחר אחזקות התיק שלך. בהתאם לאפליקציה, אתה יכול לחבר את חשבונות ההשקעה שלך כך שהאפליקציה תוכל למשוך מידע באופן אוטומטי, או שאפשר ליצור רשימת תיקים משלך. בכל מקרה, האפליקציה נועדה לעזור לך לראות את האחזקות שלך ולעקוב אחר הביצועים.

אפליקציות מסוימות למעקב אחר מניות כוללות גם גישה למידע פיננסי אחר, מה שמאפשר לך לקבל תמונה רחבה של סך כל הכספים שלך. זה עלול להיות שימושי אם אתה רוצה תצוגה משולבת של ההשקעות שלך עם שאר הכספים שלך.

רלוונטי:

האם כדאי להשתמש באפליקציית מעקב  מניות?

אם אתה רוצה להיות מסוגל לראות מה יש לך בתיק שלך, אפליקציית מעקב מניות יכולה להיות כלי נהדר עבורך. אפליקציית מעקב אחר מניות יכולה לעזור לך לראות מה עושות האחזקות השונות שלך, כמו גם להזכיר לך מה יש לך בתיק. עבור משקיעים רבים, אפליקציית מעקב מניות יכולה להיות כלי שימושי בניטור השווי הנקי, כמו גם לוודא שיותר מדי השקעות אינן בסופו של דבר חופפות.

רלוונטי: אתרי השקעות המונים מומלצים

תכונות של אפליקציית מעקב מניות מצוינת

בעת בחירת אפליקציה למעקב מניות, חשוב לשים לב לתכונות שסביר להניח שיעזרו לך לנהל את תיק ההשקעות שלך ולהפיק את המרב מכספך. חלק מהפריטים שיש לקחת בחשבון כוללים:

מחירי מניות בזמן אמת

להיות מודע למה שקורה עכשיו יכול להיות עזרה גדולה עם אפליקציית מעקב מניות. כאשר אתה יכול לראות אם מניה עולה או יורדת, זה מקל לדעת מתי הגיע הזמן לקנות, למכור או להחזיק. שערי מניות אלה יכולים לעזור לך עם המידע שאתה צריך כדי לקבל החלטות טובות יותר.

ניתוח תיק המניות

אפליקציה שמנתחת את תיק ההשקעות שלך ויכולה לספק מידע על עמלות ופריטים אחרים יכולה לעזור מאוד. בנוסף לעזור לך למצוא השקעות פחות יקרות, אפליקצייה טובה עשויה גם להראות לך היכן יש לך חפיפה באחזקות שלך וכיצד תוכל לגוון יותר לפי הצורך.

חדשות שוק וניתוח חברות

אפליקציות המציעות גישה לחדשות השוק והחברה – במיוחד בזמן אמת – יכולות לאפשר לך לזהות מגמות ולסקור את הבסיס. כאשר אתה יודע מה קורה ויש לך גישה למידע, סביר יותר שתעשה בחירות טובות יותר.

נוסף על כך, ייתכן שתוכל למצוא ניתוח מעמיק על מניות וקרנות שיכולים לעזור לך לסקור את היסודות ולתפוס דגלים אדומים פוטנציאליים או לראות פוטנציאל טוב.

מסננים

חלק מהאפליקציות כוללות גם מסננים (screeners). זו יכולה להיות דרך טובה לחפש רעיונות חדשים ולמצוא השקעות הגיוניות עבורך. אתה יכול להכניס ערכים שונים, כולל חיפוש סקטורים מסוימים או חיפוש יחסי P/E נמוכים. אפליקציית מעקב טובה עם מסנן טוב יכולה לעזור לך לזהות רעיונות השקעה שאולי הייתם מפספסים אחרת.

ראיה כוללת

אפליקציות מסוימות מציעות גם גישה לסוגי נכסים אחרים. אם אתה מעוניין בתמונה מלאה של האופן שבו כל האחזקות שלך עובדות יחד, אפליקציית מעקב אחר מניות שמתחברת לכל חשבונות ההשקעה שלך יכולה להיות שימושית, מכיוון שתוכל לראות פריטים אחרים, כולל מטבעות קריפטוגרפיים פוטנציאליים, במקום אחד .

נסו גם: השקעות קטנות למתחילים

אפליקציות למעקב מניות המומלצות ביותר

אם אתה מחפש את אפליקציית מעקב המניות הטובה ביותר, יש כמה הזדמנויות להתעדכן במצב. להלן האפליקציות המובילות למעקב אחר מניות.

TradingView

TradingView היא פלטפורמה לבחירה מניות וניטור שוק המניוצ שיכול להתאים לסוחרים מתחילים ומנוסים כאחד. הכלי פופולרי במיוחד בקרב משתמשי Twitter/X ו-Twitch.

TradingView המאפשרת גם מסחר מדומה, משלבת כלי תרשימים נרחבים, פונקציונליות של רשתות חברתיות, זרימת חדשות חוצת שוק, חינוך משקיעים ומפות חום של השוק ומעניקה למשתמשים את היכולת לשתף פעולה ברעיונות שלהם עם סוחרים פעילים אחרים.

עם למעלה מ-35 מיליון ביקורים חודשיים באתר ומותג צומח , הפלטפורמה הפכה לאחת מיישומי ניטור ומסחר מדומה המובילים בעולם.

עלות: בסיסי (חינם), Pro ($14.95 לחודש), Pro+ ($29.95 לחודש), פרימיום ($59.95 לחודש), Ultimate ($499.95 לחודש)

למידע נוסף באתר TradingView

TradeStation

tradestation

מומחים בניתוח טכני ופונדמנטלי עבור מסחר בבורסה באמצעות 1,000 סימבולים, בהסתמך על יותר מ- 180 אינדיקטורים טכניים ופונדמנטליים וקבלת נתוני שוק בזמן אמת מהבורסות הגדולות בעולם טריידסטיישן היא באמת אחת הפלטפורמות המומלצות. 

ב- TradeStation היכולת לבנות גרפים בכל רזולוציית זמן או פעילות שוק, כמו נפח מסחר. כמו כן ישנה אפשרות ליצור גרפים בהתאמה אישית עם התראות חזותיות ושמע על מנת להבטיח שאף פעם לא תחמיץ השקעה פוטנציאלית

Yahoo! Finance

אם אתה מעוניין יותר לקבל מידע על מניות ולקבל גישה לחדשות בזמן אמת ורלוונטיות, אפליקציית Yahoo! Finance היא בחירה מצוינת. אתה יכול להשתמש בו באנדרואיד וב-iOS, כמו גם לגשת למידע מקוון.

אפשר להוסיף את המניות והכספים שלך לאפליקציה כדי לקבל חדשות, מידע וציטוטים בזמן אמת על הנכסים שלך. אתה יכול לראות נתונים היסטוריים ותרשימים, ואפילו לקבל מידע על חוזים עתידיים. אפשר גם לעקוב אחר נכסים מעבר למניות, כולל אג"ח, סחורות, מטבעות ומניות וקרנות בינלאומיות.

מכיוון שהאפליקציה חינמית, עם זאת, אתה יכול לצפות לראות לא מעט מודעות. זה יכול להסיח את הדעת, אבל המידע המסופק עשיר ויכול לעזור לך לקבל החלטות טובות יותר עם תיק העבודות שלך.

Morningstar

Morningstar מציעה ניתוחים מעמיקים של ניירות ערך, כולל דירוגים מקיפים של מניות וקרנות נאמנות. אתה יכול להשתמש במנהל התיקים שלו כדי להמחיש את התיק המקוון שלך ולראות מידע על כל האחזקות שלך.

לאחר שבנית את תיק ההשקעות שלך ב-Portfolio Manager, Portfolio X-Ray יכול לתת לך פירוט מעמיק של ההשקעות שלך.

השירות החינמי של Morningstar מציע כמה מהכלים שלו, אך Morningstar Premium נותן לך גישה מלאה לכל השירותים שהיא מספקת, כולל ניתוח מקצועי ומיון מניות שבו תוכל להשתמש כדי למצוא השקעות פוטנציאליות.

TipRanks

TipRanks נוסדה בשנת 2012 היא אגרגטור פיננסי של טיפים וחדשות מכמה מהשמות המשפיעים ביותר במחקרי שוק. הפלטפורמה כוללת נתונים של אנליסטים בוול סטריט, בלוגרים פיננסיים, מקורבים לתאגידים ומשקיעים בודדים, ומחברת את הכל כדי לעזור לך למצוא מניות ששווה לסחור בהן או להשקיע בהן.

TipRanks איננה מאפשרת קנייה או מכירה  של מניות כלשהן. במקום זאת, הפלטפורמה מציעה 'ניקוד חכם' לאלפי מניות בארה"ב בהתבסס על דירוגי קנייה/מכירה/החזקה ויעדי מחירים שהונפקו על ידי מומחים פיננסיים. הפלטפורמה שומרת רשימות של מניות מובילות בהתבסס על קריטריונים כמו דירוג כולל, שדרוגים אחרונים או מניות שמקבלות נפח מסחר פנימי גבוה. עם זאת, TipRanks לא ייתן לך את תזת ההשקעה שמאחורי המניות הללו והיא לא נותנת המלצות.

Seeking Alpha

Seeking Alpha נוסדה בשנת 2004, ונוקטת בגישה שונה. המייסד דיוויד ג'קסון, אנליסט לשעבר בוול סטריט, ראה את הפער במחקר בצד הקנייה. עד לאותה נקודה, המחקר הזמין ביותר נוצר על ידי אנליסטים של בנקי השקעות, שלעתים קרובות ההמלצות שלהם היו גרועות, לדעתו.
ג'קסון בנה שירות שיאפשר לאנשי מקצוע לתרום ניתוח משלהם. אם הניתוח היה איכותי וקיבל מספיק המלצות, ניתן היה לשלם לאנשי מקצוע גם עבור הכתיבה שלהם. חוכמת הנתונים של נתונים הוא דרך אחת להגיע פוטנציאלית לחוות דעת מדויקת יותר על מניות שונות.

ניתן לבנות תיק השקעות אישי המאפשר  לעקוב בקלות אחר מכשירים פיננסיים תוך שימוש בתכונות הנפלאות של האפליקציה ולנצל אותם לטובת ביצוע פעולות הנכונות ביותר עבור התיק שלך.

רלוונטי:

שאלות נפוצות


אפליקציות רבות למעקב אחר מניות משתמשות בהצפנה, וכן עושות מאמצים להגן על הנתונים שלך. במקרים רבים, בטוח לחבר את חשבונך לאפליקציית מעקב אחר מניות.


באופן כללי, אופן השימוש באפליקציית מעקב אחר מניות תלוי ביעדים שלך. אתה יכול לאמוד את ביצועי התיק, להשתמש באפליקציה כדי לעזור לך לחשב את השווי הנקי וגם לקבל מושג על הרכב התיק הכולל שלך. האופן שבו אתה משתמש באפליקציית מעקב אחר מניות כדי לעמוד ביעדים הפיננסיים שלך תלוי באסטרטגיה ובתחומי העניין שלך.


במקרים רבים, אתה לא באמת יכול לסחור במניות עם אפליקציית מעקב. במקום זאת, אתה יכול לראות את האחזקות שלך והיכן אתה עומד, כמו גם לזהות חוסר יעילות, אבל אתה לא יכול לבצע עסקאות מתוך אפליקציית מעקב אחר מניות. 

רלוונטי: אפליקציות השקעות במניות

טיפ: עקבו אחרי ההכנסות וההוצאות שלכם

לעקוב אחר תיק השקעות שלכם זה דבר מצויין. עליי לקוות שאתם עושים אותו דבר עבור ההכנסות וההוצאות שלכם. מעקב אחרי ההכנסות וההוצאות שלכם הינו חיוני על מנת לשמור על תזרים המזומנים שלכם. תזרים חיובי יאפשר לכם לנהל נכון את כלכלת הבית ויתרה מכך, לשים כסף בצד לחיסכון או להשקעות. הורידו את האקסל לניהול כלכלת הבית של פיננקה.

לגולשי פיננקה מגיע יותר!
חדש! עכשיו בגרסה 2.0: קובץ אקסל פשוט ונוח להורדה על מנת שתוכלו בעזרתו לנהל את כלכלת המשפחה שלכם באמצעות מעקב הוצאות והכנסות חודשי ושנתי. שיהיה בהצלחה.

 

סיכום

אפליקציית מעקב המניות הטובה ביותר עבורך היא זו שעוזרת לך להשיג את המטרות שלך. ישנן מספר אפליקציות בחוץ שיכולות לעזור לך לעקוב אחר אחזקות התיק שלך, כמו גם לראות כיצד ההשקעות שלך משתלבות בתמונה הפיננסית הכוללת שלך. שקלו היטב את הצרכים שלכם וחפשו אפליקציית מעקב אחר מניות שתסייע לכם בצורה הטובה ביותר לבצע את אסטרטגיית ההשקעה שלכם לאורך זמן.

קריאה נוספת:

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

רוצה לחסוך בעמלות מסחר?

מלאו את השאלון ונחזור אליכם עם הצעות משתלמות

כמה כסף חשבת להשקיע?
באיזה בורסה?
טווח ארוך או קצר?
לחיצה על הכפתור מהווה אישור לפרטי התקנון

רוצה לדבר עם מומחה?

לגולשי פיננקה מגיע יותר!
חדש! עכשיו בגרסה 2.0: קובץ אקסל פשוט ונוח להורדה על מנת שתוכלו בעזרתו לנהל את כלכלת המשפחה שלכם באמצעות מעקב הוצאות והכנסות חודשי ושנתי. שיהיה בהצלחה.

מידע מקצועי נוסף עבורכם

רוצה לחסוך בעמלות מסחר?

מלאו את השאלון ונחזור אליכם עם הצעות משתלמות

כמה כסף חשבת להשקיע?
באיזה בורסה?
טווח ארוך או קצר?
לחיצה על הכפתור מהווה אישור לפרטי התקנון

רוצים לקבל עדכונים על פוסטים חדשים, מוצרים חדשים, הטבות, טיפים?

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים