אפליקציה לניהול תקציב

אפליקציות מומלצות לניהול תקציב

כולם מכירים את הרגע הזה בסוף החודש, הרגע שבו רבים מאתנו נמנעים מלהסתכל על חשבון הבנק, מחשש שיופיע בו מינוס אדום. טוב, בעצם, לא כולם מכירים  את הרגע הזה.

אם אתם עורכים מעקב הוצאות כפי שצריך, סביר להניח שאתם מציצים לחשבון הבנק שלכם בסוף ובתחילת החודש ללא חשש, פשוט כי אתם יודעים בדיוק מה צפוי להופיע בו. אם אתם מזדהים יותר עם האפשרות הראשונה,  כדאי שתקראו את השורות הבאות ותכירו את האפשרות לניהול התקציב שלכם באמצעות אפליקציה.

מה זה אפליקציה לניהול תקציב?

אפליקציה לניהול תקציב זו אפליקציה שמאפשרת לבצע מעקב הוצאות מידי חודש באופן מיטבי.
בעת השימוש ברוב האפליקציות, יש צורך לאשר גישה לחשבון הבנק ולכרטיס האשראי. הסיבה לכך היא שרוב האפליקציות מסייעות למשתמש לבצע הליך של ניהול הוצאות בקלות ובנוחות וללא צורך בהזנת פרטים מידי שבוע.
חשוב לציין שלמרות סטנדרט אבטחה גבוה עליו מצהירות רוב האפליקציות, מצב שכזה עלול להיות מסוכן, מכיוון שלאחר אישור הגישה, אין באפשרות המשתמש לדעת למי יש גישה לפרטים האישיים שלו ומה עושים איתם.

 מי צריך אפליקציה לניהול תקציב?

אנשים שמוצאים את עצמם מתקשים לערוך לעצמם מעקב הוצאות באופן ידני באמצעות קובץ אקסל צריכים להשתמש באפליקציה לניהול התקציב. ברוב המקרים, מדובר ביחידים, זוגות ומשפחות שעונים על הקריטריונים הבאים:

  • אנשים שלא מבינים לאן הכסף שלהם "נעלם" מידי חודש
  • אנשים שמתקשים להגדיר סדרי עדיפויות בהוצאות שלהם
  • אנשים שיש להם סדרי עדיפויות אך הם לא מצליחים לעמוד בהם

בנוסף לכך, ראוי לציין כי אפליקציה כזאת מתאימה לעצמאיים ושכירים כאחד. גם בעלי עסקים שזקוקים לניהול תקציב של העסק והבית בו זמנית יכולים ליהנות מהיתרונות של אפליקציה זוכאלו.

אפליקציות מומלצות לניהול תקציב – מבט על

שם האפליקציההכי טובה עבור
רייזאפלמי שלא מעוניין בהתקנת אפליקציה בפלאפון, חיסכון מובנה באפליקציה.
FamilyBizלמי שמעוניין גם המלצות לטיוב השקעות, פנסיה וביטוחים
החיים בפלוסגם במחשב וגם בנייד, סנכרון עם בן הזוג, מעקב בזמן אמת, מתאים גם לעסק קטן
MyFinandaלמי שמחפש אפשרות לראות שווי נקי וחיבור חשבונות מט"ח
Moneytorלי שזקוק לממשק ידידותי, למי שזקוק גם למתכנן פיננסי אנושי

5 אפליקציות לניהול תקציב

ישנו מגוון רחב של אפליקציות שמסייעות לבצע ניהול הוצאות והכנסות. ערכנו עבורכם סקירה קצרה של 5 אפליקציות לניהול תקציב שיסייעו לכם לשמור על עו"ש חיובי במהלך תחילת החודש ולאורך כל החודש.

רייזאפ

אפליקציית רייזאפ תעזור לכם לשפר את התזרים המזומנים שלכם על יד מעקב ההכנסות וההוצאות. בעזרת אלגוריתם למידת מכונה משוכלל היא תדע לנבא כיצד ייגמר החודש שלכם. מאחורי האפליקציה הזו עומד צוות פיננסי מוסמך שיכול לסייע למשתמשים ולכוון אותם בנוגע להליכים כלכליים שונים. האפליקציה מתממשקת עם וואטצאפ ומאפשרת עבודה נוחה גם מהדסקטופ וגם מהמובייל.

 

 

פמילי ביז

פמילי ביז היא אפליקציה לניהול תקציב שמסייעת לעשות סדר לא רק בתקציב ובכרטיסי האשראי, אלא גם בתחומים הבאים:

  • ביטוחים

האפליקציה תעשה לכם סדר בביטוחי הרכב, ביטוחי הנסיעות או כל ביטוח אחר שיש לכם

  • פנסיה

האפליקציה תסייע לכם לא רק בחישוב ההפרשה לפנסיה, אלא גם תשפר לכם את הפנסיה

 

נסו את FamilyBiz שבועיים בחינם ובנוסף קבלו 30 ש"ח הנחה  בלעדי לפיננקה
או קראו ביקורת על FamilyBiz

החיים בפלוס

החיים בפלוס – לפי השם המבטיח של האפליקציה הזו נועד להבטיח למשתמשים בה לאזן את חשבון הבנק שלהם ולהגיע לשיגשוג כלכלי. האפליקציה מאפשרת ליחידים, זוגות, בעלי משפחות, בעלי עסקים ובעצם כל אדם בעל הכנסה, לתכנן את החודש שלו מראש ולהחליט מהו הסכום המוקצב להוצאות במהלך החודש. האפליקציה שנוצרה על ידי רונית טאוליב, מאמנת ויועצת כלכלית למשפחות מאפשרת לסנכרן בכל רגע נתון את המצב הנוכחי עם בן\בת הזוג (או השותף העסקי) וכמו כן ניתן להצטרף לקבוצת פייסבוק סגורה שם אפשר לקבל תמיכה, עידוד, כיוון ולענות על שאלות של אחרים.

החיים בפלוס

קבלו 10% הנחה למשתמשי פיננקה בשימוש בקופון: financa10 ברכישה. למצטרפים חדשים בלבד

MyFinanda

גם מיי פיננדה זוהי אפליקציה לניהול תקציב חכמה שמאפשרת לשלוט בהוצאות וביעדי תקציב. במהלך השימוש באפליקציה, ניתן לבחור באחת משתי האפשרויות הבאות:

    • ניהול ידני

אם אתם רוצים להקליד באופן עצמאי את ההוצאות שלכם (בדיוק כפי שמבצעים עם טבלת הוצאות של אקסל)

    • ניהול אוטומטי

אם אתם מעדיפים שהאפליקציה תבצע עבורכם את החישוב, אתם יכולים לאפשר גישה לחשבון הבנק ולכרטיס האשראי שלכם

Moneytor

 

מוניטור זו אפליקציה שפותחה שמאפשרת לשלב תיעוד ומעקב כמו בשלט רחוק. מדובר באפליקציה בעלת ממשק ידידותי שמאפשרת לכל אחד להזין את הפרטים בנוחות ובקלות. קהל היעד של אפליקציה זו, בדומה לאפליקציות הקודמות שצוינו לעיל, אלה יחידים, זוגות ומשפחות שזקוקים וזקוקות לסיוע בכל הנוגע להליך של מעקב הוצאות והכנסות מידי חודש.

moneytor

איך לבחור אפליקציה לניהול תקציב?

בחירת אפליקציה לניהול תקציב יכולה להיראות כמו החלטה קטנה בהשוואה להחלטות פיננסיות אישיות אחרות. אבל אפליקציית התקציב הנכונה יכולה לעשות הבדל גדול בחיים הפיננסיים האישיים שלך.

בעת בחירת אפליקציית תקציב, הקפד לשקול תחילה מה הצרכים והיעדים שלך. אפליקציית התקציב הנכונה יכולה לספק לך תובנות ונתונים מועילים לגבי ההוצאות והחיסכון שלך. אבל לפני שזה יקרה, יש לזהות תחילה מה היעדים הפיננסיים שלך וזה בהחלט יכול לעזור לך לצמצם את החיפוש שלך אחר אפליקציית התקציב המתאימה לך.

קשור: מה זה עצמאות כלכלית?

מעבר ליעדים שלך, הנה כמה תכונות שכדאי לקחת בחשבון לפני שאתה מתחייב לאפליקציית תקציב:

  • עמלות אפליקציות תקציב נבדלות בעלויות שלהן. אפליקציות רבות לתקצוב הן בחינם – או מציעות גרסאות חינמיות – בעוד שחלקן גובות תשלום חודשי. למרות שזה עשוי להיות מפתה לבחור אפליקציה חינמית, אל תתעלם מהאפליקציות בתשלום. אם האפליקציה יכולה לשפר משמעותית את התחזית הפיננסית שלך, ייתכן מאוד שהיא שווה את ההשקעה.

 

  • מאפיינים ייחודיים לכל אפליקציה יש תכונות והטבות ייחודיות, אז אולי כדאי לבדוק כמה אפליקציות שונות כדי לראות איזו מהן מתאימה ביותר לצרכים שלך. אם השתמשת בעבר באפליקציה כלשהי, יש לך התחלה טובה לדעת מהן התכונות שאתה מחפש. תכונות אופייניות באפליקציות התקציב המובילות כוללות: חיבור כל החשבונות הפיננסיים שלך, קבלת הודעות על תשלומי חשבונות קרובים, בניית תקציב, מעקב אחר ציון אשראי, מעקב אחר הוצאות, הגדרת יעדים פיננסיים ועוד.

 

  • אבטחת מידע אבטחת המידע האישי שלך חשובה ביותר, במיוחד סביב נתוני בנק וסיסמאות. בעוד שלרוב אפליקציות התקציב יש רמת אבטחה מסוימת, חלקן מתוחכמות יותר מאחרות. הקפד לבדוק את רמת הצפנת האבטחה של כל אפליקציה. באתרים שלהם, אתה עשוי למצוא תכונות אבטחה כגון הצפנה של 256 סיביות ואימות דו שלבי. יחד עם שימוש ברשת Wi-Fi בטוחה, תכונות אבטחה כמו זו יסייעו להרתיע כל פולש מלגשת למידע שלך.

 

  • שירות לקוחות אם נתקלת בבעיה בעת השימוש באפליקצייה, צוות טכני אליו תוכל לפנות יכול להיות מועיל. בעת בחירת אפליקציית תקציב, הקפד לברר אילו אפשרויות שונות של שירות לקוחות זמינות, הן מהאפליקציה והן מגרסת שולחן העבודה, אם ישנה. אפשר גם לקרוא ביקורות על חוויות של אחרים עם האפליקציה שאתה שוקל.

 

קשור: מה זה קרן חירום?

איך הרכבנו את הרשימה הזאת?

כדי להרכיב את הרשימה למעלה, סקרנו תחילה 20 אפליקציות לניהול תקציב. בדקנו את מטרת האפליקציה כפי שתוארה על ידי המפתח שלה, המחיר, שיטת התקציב (אם יש) וסוגי החשבונות שמשתמשים יכולים לסנכרן.

רצינו גם לדעת מה חושבים משתמשים אמיתיים על האפליקציות האלה. אז קראנו ביקורות על האפליקציות ב-iOS App Store וב-Google Play, תוך ציון תלונות והערכה במידה והיו. יש לציין שחלק מהאפקליציות הנ"ל אינו נמצאות בחנויות האפליקציות השונות.

קרא עוד: ניהול פיננסי אישי

איזה אפליקציה לניהול תקציב מתאימה עבורי?

לא כל דבר מתאים לכל אחד. מתוך הרשימה הנ"ל, מומלץ לעבור על התכונות החשובות ביותר עבורך, ולנסות לבחור אפליקציה אחת או שתיים ולראות איך זה הולך לך. תמיד ניתן להתחיל בגרסה החינמית ואם הממשק נוח לך ואתה מרוצה אבל חסרים לך כמה פיצ'רים מתקדמים – תמיד אפשר לעבור לגרסה בתשלום.

קרא עוד: חישוב שווי נקי

שאלות נפוצות


המשימה של פיננקה היא לעזור לאנשים חכמים לקבל את ההחלטות הטובות ביותר עם הכסף שלהם. אנו מבינים ש"הטוב ביותר" הוא לרוב סובייקטיבי, ולכן בנוסף להדגשת היתרונות הברורים של מוצר פיננסי, אנו מתארים גם את המגבלות. בילינו שעות בבדיקת אפליקציות לתקציב, והשווינו והשוואה בין התכונות של אפליקציות שונות כדי שלא תצטרך.


ברוב המקרים, אפליקציית התקצוב הטובה ביותר למתחילים תהיה כזו שתקל על התקציב – פירוש הדבר שיש לה ממשק קל לשימוש וקישורים לחשבונות שלך, כך שלא תצטרך להזין כל עסקה באופן ידני. יכול להיות גם טוב שיש אפליקציה שמלמדת אותך על כסף.


באופן כללי, כן. אבל בטיחות מוחלטת של מידע אינה ניתנת להשגה באף אפליקציה, או בכל שירות אחר מבוסס אינטרנט לצורך העניין. ישנן פגיעויות מסוימות הגלומות בהפעלה באינטרנט, ולמרות שלכל אפליקציה יש תכונות בטיחות מובנות משלה, אף פעם אין ערובה. כמו בכל דבר בימינו, הקפד לקרוא את האותיות הקטנות על אבטחה לפני ההרשמה לכל אפליקציית תקציב, או לכל אפליקציה מקוונת או ניידת בכלל לצורך העניין.

אפליקציה לניהול תקציב או אקסל?

זהו כל המידע שחשוב שתדעו אודות אפליקציה לניהול תקציב. כפי שצוין לעיל, המידע הפיננסי שלכם עלול להגיע לידיים הלא נכונות. כך שמשתמשים באפליקציות אלו חושפים את הפרטים האישיים שלהם באפליקציה והדבר עשוי מצד אחד, לסייע להם ולהקל בחישוב ניהול הוצאות ומצד שני, הדבר עשוי לפגוע בהם. הסיבה לכך היא שהפרטים האישיים שלהם (כמו פרטי חשבון הבנק וכרטיס האשראי) עלולים להגיע לגורם צד שלישי.

קרא בהרחבה: אז מה כדאי- אפליקציה או אקסל?

במצב שכזה, אותם משתמשים עשויים למצוא את עצמם מקבלים הודעות פישינג למייל או לנייד או גרוע מכך, הפרטים עלולים לדלוף ולהגיע לידם של האקרים. זו הסיבה שעדיף לבצע ניהול למעקב אחר ההוצאות באמצעות קובץ אקסל (למשל, כמו הקובץ  לניהול כלכלת הבית של פיננקה). השימוש בקובץ אקסל מאפשר למשתמשים לשמור על הפרטיות שלהם ואינו חושף את הנתונים האישיים שלהם לגורמים לא רצויים.
אמנם יש צורך להזין את הפרטים בקובץ באופן ידני, אך הביטחון חשוב יותר במקרה זה.

לגולשי פיננקה מגיע יותר!
חדש! עכשיו בגרסה 2.0: קובץ אקסל פשוט ונוח להורדה על מנת שתוכלו בעזרתו לנהל את כלכלת המשפחה שלכם באמצעות מעקב הוצאות והכנסות חודשי ושנתי. שיהיה בהצלחה.

 

סיכום

אם נתקלת בקשיים בניהול הכספים שלך, אתה בהחלט יכול לקבל עזרה טובה ואמינה עם אפליקציות התקציב הרבות שקיימות בחוץ. מכיוון שיש כל כך הרבה, הטריק הוא לבחור בזאת שהכי תתאים לצרכים ולהעדפות האישיות שלך. או בכלל לבחור באקסל?

החלט מה היית רוצה שאפליקציית תקציב תעשה עבורך, ולאחר מכן בחר את זו שתתאים לך ביותר.

כל אחת מהאפליקציות שלמעלה תעזור לך להשתמש בכל אגורה, כך שתוכל לשלם חשבונות ולהגדיל את העושר שלך בו-זמנית.

רלוונטי:

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

רוצה לחסוך בעמלות מסחר?

מלאו את השאלון ונחזור אליכם עם הצעות משתלמות

כמה כסף חשבת להשקיע?
באיזה בורסה?
טווח ארוך או קצר?
לחיצה על הכפתור מהווה אישור לפרטי התקנון

רוצה לדבר עם מומחה?

לגולשי פיננקה מגיע יותר!
חדש! עכשיו בגרסה 2.0: קובץ אקסל פשוט ונוח להורדה על מנת שתוכלו בעזרתו לנהל את כלכלת המשפחה שלכם באמצעות מעקב הוצאות והכנסות חודשי ושנתי. שיהיה בהצלחה.

מידע מקצועי נוסף עבורכם

רוצים לנהל תקציב עם אפליקציה?

נסו את רייזאפ!
שירות דיגיטלי מהפכני שמאפשר לשלוט בהוצאות בצורה חכמה!
קבלו חודש חינם +50% הנחה לחודשיים נוספים (לא נדרש להזין פרטי כרטיס אשראי) וגם שליטה מלאה על ההתנהלות הפיננסית שלכם
חודש במתנה

רוצים לקבל עדכונים על פוסטים חדשים, מוצרים חדשים, הטבות, טיפים?

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים