אפליקציות בנקים

השוואת אפליקציות בנקים

אפליקציות בנקים הפכו להיות מצרך מבוקש יום יומי והבנקים צריכים כל הזמן לעלות את הקצב. רוב אפליקציות הבנקאות המקוונות הפכו למעצמות בנקאות ניידות בשירות מלא. האפליקציות מספקות בנקאות מקוונים בדיוק כמו סניף הבנק הפיזי וזאת ללא התורים וההמתנה הארוכה. להלן רשימת אפליקציות הבנקים הטובות ביותר לבנקים הפופלאריים ביותר. האם האפליקציה של הבנק שלכם נמצאת כאן? המשיכו לקרוא.

תוכן עניינים

מהי אפליקציית בנק?

לרוב המוסדות הבנקאיים הגדולים יש אפליקציות שניתן להוריד בחנות אפל או גוגל פליי. כנסו לאתר הבנק שלכם וחפשו את הלינק לחנויות האפליקציות לפי המכשיר שלכם. לאחר ההורדה וההתקנה תצטרכו למלא כמה פרטים על מנת להיכנס לחשבון שלכם. לעיתים תצטרכו לנפק סיסמא זמנית או ראשונית מהבנק שלכם. (מעצבן)

עם אפליקציית הבנק, אתם תהיו  מסוגלים לעשות דברים בסיסיים שאתם עושים בדרך כלל בבנק עצמו – להפקיד צ'קים, להזמין צ'קים, ביצוע העברות, לדבר עם נציג ולראות את יתרות החשבון שלכם.

איזה תכונות צריכות להיות באפליקציות בנקים?

יש כמה תכונות חשובות שתמצאו בכל אפליקציות הבנקים הטובות ביותר. לדוגמה, תזדקקו לניהול חשבון All-in-one כדי לשמור על חשבונות הבנק וכרטיסי האשראי שלכם במקום אחד. הנה כמה פיצ'רים חובה שיהיו באפליקציות הבנקים הטובות ביותר:

  • יתרות חשבונות (גם מט"ח)
  • היסטוריית עסקאות
  • תשלומי חשבונות
  • הפקדות צ'קים
  • העברות כספים לחול
  • מאתרי כספומט
  • סניפים
  • צ'ט עם בנקאי

כמובן, אפליקציות מסוימות לוקחות את זה אפילו רחוק יותר, עם תוספות שעוזרות להן להתבלט בין האפליקציות הבנקאיות הטובות ביותר. לדוגמה, כמה מהאפליקציות הבנקאיות הטובות ביותר שלנו כוללות כלי תקציב, חיסכון וניהול כספים. אפליקציות מסוימות יציעו שכברת אבטחה נוספת בצורה של זיהוי פנים, טביעת אצבע או אפילו זיהוי קולי במהלך הכניסה, כמו גם אפשרות להקפיא את כרטיסי החיוב והאשראי שלך מהאפליקציה. בחלק מהאפליקציות גם אפשר לבקש הלוואה, להפקיד לחיסכון. דברים חשובים נוספים שכדאי שיהיו הם אישור בעלות חשבון, אישור ניכוי מס, אישור יתרות ואפילו ת.ז בנקאית.

מעבר לכל הדברים הבסיסיים, האפליקציה צריכה להיות מותאמת למכשיר שלכם, שתהיה נוחה לכם, שלא תיתקע או תהיה מלאה בבאגים.

רשימת אפליקציות בנקים מומלצות

סקרנו מגוון אפליקציות בנקאות לנייד וניתחנו ביקורות משתמשים, תכונות ודירוגים ובחרנו את הטובים שבטובים ביותר.

אפליקציית בנק דיסקונט

באפליקציית בנק דיסקונט ניתן להזדהות בקלות ויש בה פיצ'רים רבים, העברת מזומן לאנשי קשר (גם באופן קבוע וגם במועד עתידי), המרות והעברות מט"ח, הפקדת שיקים, הלוואות, הפקדה לפיקדון, פעולות בכרטיס אשראי, מידע על המשכנתא, פעילות בניירות ערך ועוד.

כמו כן לאפליקציית דיסקונט יש את דידי – נציגה דיגיטלית שזמינה 24/7 כדי לעזור לנווט באפליקציה, לקבל מידע ולבצע פעולות. האפליקציה מציעה תובנות מעניינות על מה קורה בחשבון, כמו חיוב כפול לבית עסק, ניתוח הוצאות והכנסות חודשי, סיכום ההוצאות בחו"ל והתראות על שינוי בהרגלי ההוצאה
משהו מגניב: ביצוע מגוון פעולות באמצעות Siri

מומלץ

discount_דיסקונט

דירוג פיננקה

4.9

מצטרפים לדיסקונט ומקבלים: פטור מעמלות עו"ש, פטור מדמי כרטיס אשראי והלוואה עד 60,000 ש"ח בריבית 0.5%-P. בנוסף מקבלים גם הטבת אקסטרה לבחירה:
או הלוואה ללא ריבית (עד 30 אש"ח ועד 24 חודשים)
או פיקדון בריבית מנצחת של 4.25% ל-6 חודשים (עד 500 אש"ח)
או פטור מדמי ניהול ני"ע ל-12 חודשים (ללא הגבלת סכום)

 

אפליקציית בנק הפועלים

אפליקציית בנק הפועלים מותאמת ל-iOS וגם לאנדרואיד ובאמצעותה אפשר לעשות כל הפעולות הסטנדרטיות. אם אתם לא לקוחות הבנק, תצטרכו להוריד קודם אפליקציה נפרדת הנקראת "open" שאיתה אפשר לפתוח חשבון תוך 7 דקות (לא בדקנו). דברים מיוחדים שניתן לעשות: הפקדה חוזרת של צ'ק, הפקת אסמכתה לצ'ק שחזר, בקשת סטטוס שליחת כרטיס אשראי, העברת כסף באמצעות אפליקציית ביט.

אפליקציית בנק לאומי

זמינה לאנדרואיד ואפל, האפליקציה מציגה עיצוב נקי בהתאם לצבעי הבנק. הכל מופיע באופן מאורגן בדף הבית אך אפשר לבנות גם דף בית מותאם אישית. כמו  כן ניתן לנהל פיקדונות וחסכונות, ניירות ערך, מט"ח. משלמים מהנייד? תוכלו לשלם בבתי עסק גם באמצעות Google Pay. דברים מיוחדים:  שיתוף פרטי החשבון להעברת כסף בלחיצת כפתור, לשלוח מזומן לכספומט כדי להעביר לאדם אחר,
פירוט הוצאות בכרטיס האשראי עד שנה אחורה.

אפליקציית בנק יהב

אפליקציית בנק יהב החדשה (יחסית) מאפשרת לנהל את החשבון מהנייד ומציעה חוויה בנקאית מתקדמת. האפליקציה מתאימה למגוון מכשירים ומאפשרת ביצוע מגוון פעולות בנקאיות, כגון:
הפקדת שיקים באמצעות המצלמה, העברות כספים, הזמנות פנקסי שקים, פעולות בפיקדונות, הלוואת. פעולות בניירות ערך מבוצעות באמצעות אפליקצייה אחרת.

אפליקציית בנק הבינלאומי + אוצר החייל

האפליקצייה של בנק אוצר החייל כוללת מגוון פעולות, מידע ושירותים וכלים לניהול החשבון:
הזמנת כרטיס אשראי וניהול הפעולות בכרטיס, העברת כסף לאיש קשר, הזדהות בטביעת אצבע או זיהוי פנים, הפקדת שיקים, תיאום פגישה בסניף, צ'אט עם בנקאי וגם את פיבי הבנקאית הוירטאלית המאתרת ומציגה מידע חשוב. אהבנו שבחנות האפליקציות הם מפרטים את ההרשאות הנדרשות להתקנת האפליקציה, למשל פנס לצורך צילום השיקים (בחושך?)

אפליקציית בנק מזרחי טפחות

באפליקציית מזרחי-טפחות הבנקאי זמין עבורך בהתכתבות או בשיחת טלפון ישירות מהאפליקציה.
באמצעות האפליקצייה ניתן לפתח חשבון אונליין, הפקדה לפיקדונות, הפקדת צ'קים, חתימת עסקאות דיגיטלית ללקוח עסקי, ביצוע פעולות לכרטיסי אשראי– הפעלת כרטיס חדש, צפייה בחיובים, שיחזור הקוד הסודי ועוד

אם לקחתם משכנתא דרך הבנק תוכלו לקבל מידע רב כגון: מחשבון סילוק משכנתא, עדכון פרטים אישיים, שינוי חשבון לחיוב, שינוי מועד חיוב התשלום החודשי ועוד. כמו כן ניתן לבצע הגשת בקשה לקבלת הלוואה ישירות לחשבון, צפייה בפירוט ההלוואות

אם אתם סוחרים אפשר לבצע קנייה והמרת מט"ח, מסחר בניירות ערך ישירות מהאפליקציה.

אפליקציית OneZero

האפליקציה של הבנק החדש OneZero זמינה רק למשתמשי iOS וגם היא עדיין בבטא.

האם אתם צריכים בכלל אפליקציית בנק?

אתם לא צריכים ספציפית אפליקציית בנק. אבל, זה יכול להיות כלי נוח מאוד בעידן המודרני הזה שבו כמעט הכל עובר לנייד. אחרי הכל, ככל הנראה שאתם כבר נושאים סמארטפון.

האפליקציות הבנקאיות הטובות ביותר מאפשרות לעקוב ולנהל את הכסף בקלות. לדוגמה, ניתן לבדוק את היתרה שלך תוך כדי תנועה כדי לוודא שיש לכם את היתרה הנדרשת לרכישה ולא להיכנס חלילה למינוס. אתה יכול לעשות העברה מהירה של כסף לחבר או ספק. תכונות האבטחה הנוספות המוצעות על ידי אפליקציות הבנקאות המקוונות הטובות ביותר מבטיחות שתוכלו לשמור את פרטי החשבון  בטוחים בזמן שאתם נהנהים מהנוחות של אפליקציה.

רלוונטי: איזה בנק הכי טוב?

איך יצרנו את רשימת אפליקציות הבנקים הטובות ביותר?

כדי לבחור את אפליקציות הבנקאות המועדפות עלינו, הסתכלנו רק על אפליקציות עם לפחות 5,000 ביקורות הן בחנויות אפל והן ב-Google Play. אחר כך צמצמנו את זה לאפליקציות עם דירוג ממוצע חזק בשתי החנויות.

קראנו ביקורות ברשת ובחנויות האפליקציות, התקנו והתחברנו לחלק מהאפליקציות ושוחחנו עם לקוחות הבנקים של אותם אפליקציות.

רלוונטי: השוואת ריבית של פקדונות בנק

שאלות נפוצות על אפליקציות בנקים


לא. כל האפליקציות הבנקאיות הגדולות הן לגמרי בחינם לשימוש. הבנקים מציעים את האפליקציות הללו ללא עלות כך שלקוחות יכולים לנהל את הכספים שלהם ולטפל בצרכים הבנקאיים מתי שהם רוצים.

כנראה. הבנקים עשו מאמצים רבים כדי להפוך את אפליקציות הבנקאות לנייד שלהם למאובטחות מכיוון שמשתמשי אפליקציות רבים מודאגים לגבי בטיחות החשבון. האפליקציות הבנקאיות הטובות ביותר כוללות מגוון תכונות אבטחה חזקות, כולל אפשרויות התחברות ביומטריות כמו זיהוי פנים וסריקת טביעות אצבע.

כן, אפשר לבנות תקציב עם אפליקציית הבנקים.

אפליקציות בנקים מסוימות כוללות כלי לבניית תקציב. אפשר להשתמש בתכונות התקציב האלה כדי לנהל את הכסף  ולהישאר בטופ של היעדים הפיננסיים שלכם.

עם זאת, לאפליקציות בנקאיות רבות אין כלי תקציב מובנים. אבל זה לא אומר שאתם לא יכולים להשתמש באפליקציית הבנק שלך כדי לעזור לך לנהל את התקציב.

אם יכולות התקציב אינן כלולות באפליקציית הבנק שלך , תוכל להשתמש באפליקציה אחרת כדי לעקוב אחר ההוצאות שלך ולנטר את יתרת החשבון שלך כגון רייזאפ או אחרות

מחשבות אחרונות על אפליקציות בנקים

עולם הבנקאות והאפליקציות הוא עולם הולך ומתרחב, ואפשר להיות בטוחים שהביקוש של הצרכנים יניע את עתידו. אפשר לסמוך על בנקים ממוקדי טכנולוגיה שישקיעו רבות בשיפור המוצרים שלהם. אבל עם כל כך הרבה אפשרויות בחוץ, אתה צריך לשאול את עצמך מה אתה באמת רוצה מאפליקציית בנקאות. האם אתם אוהבים גישה למספר חשבונות ואת היכולת להפוך את הטלפון שלכם לארנק דיגיטלי? או שאתם מעריכים את הביטחון מעל הכל? מה לגבי היכולת לסחור במניות ולבצע השקעות אחרות ישירות מהנייד? לא משנה באיזו תכונה שתמצאו הכי מושכת, כנראה יש אפליקציה בשבילך. אגב, לא מעט אנשים בוחרים בנק לפי אפליקציה ולא להיפך.

רלוונטי: איזה בנקים נותנים ריבית על העו"ש?

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

רוצה לחסוך בעמלות מסחר?

מלאו את השאלון ונחזור אליכם עם הצעות משתלמות

כמה כסף חשבת להשקיע?
באיזה בורסה?
טווח ארוך או קצר?
לחיצה על הכפתור מהווה אישור לפרטי התקנון

רוצה לדבר עם מומחה?

לגולשי פיננקה מגיע יותר!
חדש! עכשיו בגרסה 2.0: קובץ אקסל פשוט ונוח להורדה על מנת שתוכלו בעזרתו לנהל את כלכלת המשפחה שלכם באמצעות מעקב הוצאות והכנסות חודשי ושנתי. שיהיה בהצלחה.

מידע מקצועי נוסף עבורכם

רוצים לקבל עדכונים על פוסטים חדשים, מוצרים חדשים, הטבות, טיפים?

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים