ביטוח נסיעות לגיל הזהב

איזה ביטוח נסיעות לחול הוא המשתלם ביותר לבני גיל הזהב בשוק הביטוח

איזה ביטוח נסיעות לחול הוא המשתלם ביותר לבני גיל הזהב בשוק הביטוח

בני גיל הזהב ובעיקר מעל גיל 80 מחפשים לא מעט חברות ביטוח שתענה על הצרכים של טיפול רפואי במקרה חירום בחו"ל ובמחיר משתלם שמשאיר גם כסף לטייל, חברת הביטוח "הראל" היא מחברות הביטוח הגדולות והמובילות בישראל מזה שנים רבות. ספציפית בתחום ביטוחי הנסיעות לחו"ל וגם לבני הגיל השלישי, הפוליסות של הראל הן מהמבוקשות והנמכרות ביותר בישראל. מה הופך דווקא את ביטוח הנסיעות של הראל לביטוח הנכון עבור מבוטחים מעל גיל 80 ומאילו יתרונות אנחנו עשויים ליהנות במידה ונרכוש את ביטוח הנסיעות שלנו דווקא מחברה זו?

ביטוח נסיעות לחו"ל של הראל – יתרונות מרכזיים

חברת הביטוח הראל מציעה כמה וכמה יתרונות משמעותיים על פני מרבית האלטרנטיבות, ואלו באות במיוחד לכדי ביטוי כאשר מדובר בביטוח נסיעות לחו"ל. גם השוואת מחירי ביטוח מקצועית, דוגמת זו שאנו מציעים כאן ב"שוק הביטוח" מעלה פעמים רבות את הפוליסה של הראל כאחת מהמשתלמות והאטרקטיביות ביותר, והחברה זוכה בדרך כלל למיקום גבוה יחסית בדירוג חברות הביטוח עליו מתבססות ההמלצות וההשוואות הללו.

אחד היתרונות המשמעותיים ביותר של "הראל" כחברת הביטוח שתעניק לכם את הכיסוי הביטוחי עבור נסיעה לחו"ל, הוא הגודל והוותק. מדובר באחת מחברות הביטוח הגדולות, המנוסות והוותיקות ביותר בישראל, עם עשרות שנות ניסיון בטיפול בתביעות של לקוחות אשר נזקקו להפעיל את ביטוח הנסיעות במהלך שהייתם בחו"ל. במיוחד כאשר מדובר באירוע רפואי מורכב יחסית המתרחש במדינה זרה, להתנהלות ולאופן הטיפול של חברת הביטוח שלנו קיימת חשיבות רבה ומכרעת.

 

גם מבחינת היקף הכיסוי המוצע בפוליסה, הראל ביטוח נסיעות מובילה במקרים רבים את המדדים – החברה מציעה פוליסות של ביטוחי נסיעות גם למבוטחים מעל גיל 75, כולל לקוחות מבוגרים ואף קשישים, כאלו הסובלים ממצב רפואי כרוני ועוד. גובה הכיסויים אינו נופל מאלו המציעות חברות הביטוח האחרות, ובכל מקרה הכיסויים המקסימליים להם מתחייבת החברה כמעט תמיד גבוהים בהרבה מכל עלות רפואית שתהיה לנו בפועל בעקבות פציעה או מחלה בעת השהייה בחו"ל.

גם בכל הנוגע לקורונה (אשר חזרה ועדיין רלבנטי לביטוחי נסיעות…) הראל היא אחת החברות המציעות את הטיפול הנרחב והמכליל ביותר, הכולל גם כיסויים בגין ביטולי טיסות ברגע האחרון בעקבות הידבקות בנגיף.

יתרונות נוספים שמציינים לקוחות בנוגע לביטוח הנסיעות של הראל הם חיתום רפואי המאפשר לרכוש אונליין גם ביטוח נסיעות לחו"ל מעל גיל 80 . אפליקציית "הראל חו"ל" מצוינת כיתרון על ידי לקוחות רבים, שכן באמצעותה ניתן להתנהל בנוחות ובקלות מול החברה גם במהלך השהייה בחו"ל, ולסדר את כל מה שצריך לסדר ללא המתנה מיותרת וללא בזבוז של זמן הכרוך בלחץ ובעוגמת נפש.

באופן כללי ניתן לציין כי ביטוח נסיעות לחו"ל של חברת ביטוח גדולה, מוכרת וכזו הידועה בביטוחי הנסיעות המשתלמים שלה, יעניק לכם שקט נפשי רב יותר ויבטיח כי לא משנה מה חלילה יקרה לכם בעת השהייה בחו"ל, לא תצטרכו לדאוג לשום עניין כספי או פרוצדוראלי ותוכלו להתמקד אך ורק בהחלמה. במקרה המצער בו חולים או נפצעים במהלך השהייה מחוץ למדינה – זה שווה הכל…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

לגולשי פיננקה מגיע יותר!
חדש! עכשיו בגרסה 2.0: קובץ אקסל פשוט ונוח להורדה על מנת שתוכלו בעזרתו לנהל את כלכלת המשפחה שלכם באמצעות מעקב הוצאות והכנסות חודשי ושנתי. שיהיה בהצלחה.

מידע מקצועי נוסף עבורכם

רוצה לדבר עם מומחה?

השאירו פרטים ונציג הבינלאומי יחזור אליכם עם הצעה ייחודית