דירות בחריש, דירות להשקעה בחריש

האם כדאי לקנות דירות בחריש?

במדינה קטנה וצפופה כמו ישראל מוקמים מעט ישובים חדשים. באופן טבעי כל ישוב שכן מוקם הופך עד מהרה להזדמנות אטרקטיבית, והדוגמה הטובה ביותר לכך היא מודיעין שבעבר סיפקה נדל"ן בעלויות נוחות מאוד למי שהתקשה לעמוד ברמת המחירים הגבוהה מאוד בגוש דן, וגם למי שביקשו לעזוב את ירושלים. כיום רמת המחירים במודיעין גבוהה גם כן, אבל יש עוד אופציה: חריש.

ישוב בתנופת התפתחות

בשנת 1982 הפכה היאחזות נח"ל לקיבוץ בשם חריש. כעבור כעשור הוא ננטש על-ידי תושביו, אבל בסמוך לו החלו להקים עיר חדשה, בעלת אותו שם. חריש היא חלק מתוכנית שבעת הכוכבים שנועדה לעבות את ההתיישבות היהודית לאורך הקו הירוק (ושגם מודיעין היא חלק ממנה, כמו גם אלעד, בת חפר, שוהם ועוד).

בתחילת הדרך צצו לא מעט קשיים, וגם נעשו לא מעט טעויות. למעשה התכנון המקורי היה להקים עיר חרדית, אבל כיום הצביון של חריש שונה לגמרי. בנוסף, בעשור האחרון הישוב התייצב ואף הוכרז כעיר (במאי 2022) שצפויה להמשיך להתפתח עוד. בהתאם דירות בחריש עדיין מתומחרות באופן אטרקטיבי, כך שהן מהוות הזדמנות אמיתית.

קרבה לכביש 6

אחד השיקולים המרכזיים ברכישת נדל"ן במאה ה-21 הוא תחבורה. ליתר דיוק, נגישות לצירי תחבורה מרכזיים. הצורך בניידות הוא צורך מוחשי מאוד, והפקקים שהולכים ומתארכים בכל מקום מציבים אתגר לא פשוט. דירות בחריש נהנות מקרבה לכביש 6, ודרכו להגעה מהירה יחסית הן למרכז והן לצפון – יתרון של ממש וחיסכון של זמן יקר גם בבוקר וגם אחה"צ. בנוסף צפויה בקרוב הקמת תחנת רכבת בסמוך לעיר, כך שיהיה קל אפילו יותר להגיע לכל מקום.

אוכלוסייה מגוונת

ישראל היא מדינה מגוונת מבחינת הרכב האוכלוסייה, וגם בחריש תמצאו תמהיל מגוון – וחיים משותפים נעימים מאוד. בפרט משכה אליה העיר החדשה זוגות צעירים ומשפחות עם ילדים קטנים, כך שנוצרו בה חיי קהילה תוססים.

דירות בחריש במחירים אטרקטיביים במיוחד

כאמור תנופת הפיתוח של הישוב שרק השנה הפך לעיר עדיין בעיצומה, ולכן המחירים של דירות בחריש עדיין נמוכים – וצפויים לעלות בעתיד בשיעור ניכר. בהשוואה לישובים אחרים באזור כמו עפולה, יוקנעם או חדרה, ניתן למצוא בחריש מציאות אמיתיות, ועוד כדאי לדעת בהקשר זה שבתחילה שווקו בישוב קרקעות במחיר אפס – דבר שעדיין בא לידי ביטוי ברמת המחירים הנמוכה בהשוואה לישובים אחרים בעלי מאפיינים דומים.

מגורים בסטנדרט גבוה, פארקים ירוקים וגם מרכזי מסחר ופנאי

עוד סיבה טובה לחפש דירות בחריש היא הסטנדרט הגבוה של מפרט הבנייה בפרויקטים העכשוויים (וכמובן הפער בין מחירה של דירה חדשה, מהניילונים, בחריש, לבין מחירו של בית חדש בישובים אחרים). פארקים ירוקים, מרכזי מסחר ופנאי ומוסדות ציבור, כולם חדשים גם כן, משלימים חיים עם איכות – והזדמנות נדל"נית אמיתית.

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

רוצה לחסוך בעמלות מסחר?

מלאו את השאלון ונחזור אליכם עם הצעות משתלמות

כמה כסף חשבת להשקיע?
באיזה בורסה?
טווח ארוך או קצר?
לחיצה על הכפתור מהווה אישור לפרטי התקנון

רוצה לדבר עם מומחה?

לגולשי פיננקה מגיע יותר!
חדש! עכשיו בגרסה 2.0: קובץ אקסל פשוט ונוח להורדה על מנת שתוכלו בעזרתו לנהל את כלכלת המשפחה שלכם באמצעות מעקב הוצאות והכנסות חודשי ושנתי. שיהיה בהצלחה.

מידע מקצועי נוסף עבורכם

רוצים לקבל עדכונים על פוסטים חדשים, מוצרים חדשים, הטבות, טיפים?

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים