אימון עסקי פתיחת עסק

חושבים על פתיחת עסק? התייעצו במאמן עסקי

בין אם אתם מחפשים לפתוח עסק מקומי קטן ובין אם לפתוח חברה בינלאומית, אי אפשר להתעלם מהיתרונות של אימון עסקי.

כמו בדברים רבים בחיים, מורה לחיים שאפשר לסמוך עליו יכול להפוך למשאב יקר מאוד וכשהוא עומד לרשותכם עם כל הידע והניסיון שצבר לאורך החיים, וכל הכלים שיכול לספק לכם, והכל תוך הכוונה אישית, יהיה לכם הרבה יותר קל לעלות על דרך המלך ולהגיע למטרות וליעדים הרצויים.

מהו אימון עסקי?

מאמנים עסקיים אלו יזמים מנוסים, בעלי עסקים בעצמם, אנשים בעלי תובנות וניסיון חיים אשר משתמשים בכישרון ובידע שצברו כדי לסייע לבעלי עסקים לצמוח ולהתפתח במטרה להגיע ליעדים שלהם.

אם נניח תרצו ללמוד לנגן על כלי נגינה, יהיה לכם הרבה יותר קל לפנות למורה מנוסה מאשר להתחיל ללמד את עצמכם. אם אתם רוצים קריירה כספורטאים, השלב הראשון בדרך יהיה לפנות למאמנים מקצועיים שיאמנו אתכם. על אותו עיקרון פועל אימון עסקי – כדי לעלות לשלב הבא, או לשפר את נקודת ההתחלה שלכם, עליכם לפנות למאמן עסקי שיתפקד כמנטור שלכם ויעזור לכם לעלות על המסלול המהיר להצלחה.

מאמן עסקי יעזור לכם להגדיר את המטרות שלכם, ללטש את החזון שלכם ולרכוש כלים ואסטרטגיות שיעזרו לכם להשיג את המטרות ולממש את החזון. אם יש לכם שאלות או שנתקלתם בקשיים לאורך הדרך, המאמן העסקי יעזור לכם לנווט את דרככם ולהתגבר על האתגרים שעומדים בפניכם.

ובשורה התחתונה, בין אם אתם פותחים עסק חדש, בין אם העסק שלכם לא מאיץ ובין אם אתם רוצים לקחת את המותג שלכם לשלב הבא, הערך שמאמן עסקי יכול להציע לכם לא יסולא מפז.

כיצד מאמן עסקי יכול לעזור לכם?

מאמן עסקי יעזור לכם לרכוש את כל המיומנויות הנדרשות על מנת להצליח בעסק שאתם פותחים והוא יהפוך למקור מידע נאמן עבור כל השאלות שלכם. השירותים שמציע מאוד רב תכליתיים כלומר הוא יכול לעזור לכם להחיות את העסק שלכם במידה ומתקשה, להפוך עסק קיים למצליח הרבה יותר, לעבור את כל השלבים והאתגרים העולים בעת פתיחת עסק ולייעץ לכם כאשר אתם בונים עסק חדש מן היסוד.

ניהול עסק יכול להיות מאוד מתגמל, אך זהו תפקיד תובעני ומלחיץ שכרוך בהמון אחריות. וכאשר אתם רק בתחילת הדרך, יכול להיות שאתם מבועתים רק מהמחשבה על מה שצפוי לכם בעתיד. עם מאמן עסקי תוכלו לעבור שלב שלב את כל תהליך הקמת העסק, להגדיר מטרות ולהציב אסטרטגיות לטווח הקצר והארוך. כמו כן, הוא יכול לעזור לכם להפוך את התפעול להרבה יותר יעיל ופשוט, וכך לגרום לכם גם ליהנות מהתהליך, כך שהמסע יהפוך להרבה יותר קליל.

כשאתם עובדים עם מנהל עסקי יש מישהו בצד שלכם, שיכול לסייע לכם להתמודד טוב יותר עם אתגרים ולהוות עבורכם כתובת מהימנה כאשר יש שאלות או שעולים קשיים כאלו ואחרים. כמו כן מאמן יכול לאמן אתכם להיות טובים יותר בניהול העסק שלכם, כך שתגיעו להצלחה המיוחלת הרבה יותר מהר.

מחפשים מאמן עסקי שילווה אתכם בעת פתיחת עסק?

חגי שלו מתמחה בליווי עסקים קיימים ובעת פתיחת עסק חדש ויש לו את כל הידע והכלים שיכולים לעזור לכם לשנות את חייכם ואת נתיב הקריירה שלכם מקצה לקצה. הוא ילמד אתכם כיצד להסיר במהירות חסימות, פחדים וחוסר ודאות, ולהשתמש בכל הכישורים שלכם כדי להקים עסק מתגמל שיהפוך להיות מקור הפרנסה העיקרי שלכם. ובעיקר – הוא יגרום לכם להרגיש  יותר מסופקים ולממש את מלוא הפוטנציאל שלכם!

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

רוצה לחסוך בעמלות מסחר?

מלאו את השאלון ונחזור אליכם עם הצעות משתלמות

כמה כסף חשבת להשקיע?
באיזה בורסה?
טווח ארוך או קצר?
לחיצה על הכפתור מהווה אישור לפרטי התקנון

רוצה לדבר עם מומחה?

לגולשי פיננקה מגיע יותר!
חדש! עכשיו בגרסה 2.0: קובץ אקסל פשוט ונוח להורדה על מנת שתוכלו בעזרתו לנהל את כלכלת המשפחה שלכם באמצעות מעקב הוצאות והכנסות חודשי ושנתי. שיהיה בהצלחה.

מידע מקצועי נוסף עבורכם

רוצים לקבל עדכונים על פוסטים חדשים, מוצרים חדשים, הטבות, טיפים?

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים