קניית זהב 14 קראט – למי מוכרים ומתי

קניית זהב 14 קראט – למי מוכרים ומתי?

למה בכלל כדאי למכור את הזהב שברשותכם?

להרבה אנשים יש בביתם פריטי זהב ישנים שהם כלל לא משתמשים בהם. תכשיטים ישנים שקיבלו בירושה, מטבעות זהב מתוך אוסף עתיק, כלים מזהב שכבר אינם בשימוש וכיוצא באלו. יש כמה יתרונות למכירת אותם פריטי זהב והם:

  1. רווח מידי במזומן על העסקה

הרבה עסקאות של קניית זהב 14 קראט מתבצעות תמורת כסף מזומן. אותה תמורה יכולה להיטיב מאוד עם המוכר וליצור לו הכנסה חוקית ומשמעותית שייתכן והוא זקוק לה מאוד.

  1. אתם לא צריכים לעבוד קשה מידי כדי להרוויח

ישנם הרבה בתי עסק, אספנים ואנשים העוסקים בזהב, שישמחו לקנות מכם פריטים גם אם הם אינם מושלמים ונראים כחדשים. למשל – תכשיטים שנשברו, כלים שאבד להם חלק מהסט, ועוד.

  1. מפנים מקום על המדף

אם גם ככה הפריטים האלה אינם בשימוש, ואתם לא חשים אליהם כל רגש כזה או אחר, אין סיבה שישבו בבית, יתפסו מקום ולא יועילו לכם. מכירת הזהב לא רק תיצור לכם רווח כספי, אלא גם תעזור לכם לאוורר את חלל הבית מדברים ישנים ולא שימושיים.

מהו זהב 14 קראט?

מספר הקראט מעיד על מידת הטוהר של הזהב בפריט. במקרה שלנו, זהב 14 קראט הוא השם של סגסוגת הזהב שמכילה 58.5% זהב טהור. אל הסגסוגת הזו מוסיפים מתכות נוספות (למשל ניקל או אבץ) כדי לאפשר את העבודה עם החומר ליצירת תכשיטים. כמו כן, סוגי המתכות שיצורפו לסגסוגת יכתיבו מה יהיה הצבע שלה – זהב לבן, צהוב, אדום וכן הלאה. זהב 14 קראט היא הסגסוגת המועדפת על יוצרי התכשיטים כיוון שהיא מאפשרת רכות במידה המתאימה לעיצוב, ומנגד – עמידות ששומרת על התכשיט חזק ומוגן מפני שריטות, שברים וכדומה.

מי יתאים לעסקת קניית זהב 14 קראט?

ישנם מספר סוגים של אנשים או עסקים שניתן לפנות אליהם למטרת קניית זהב 14 קראט. אותם אנשים הם בדרך כלל מומחים מהתחום או אספנים. זוהי האפשרות העדיפה יותר על פני האחרות כיוון שאלו במרבית הפעמים משלמים במזומן ומבצעים עסקה חוקית, מתועדת ומשתלמת.

אפשרות אחרת היא מכירה של הפריטים לחנויות תכשיטים שקונות זהב ישן או משומש, אך אלו בדרך כלל מעניקות כתמורה לזהב – שובר לרכישה בחנות עצמה.

רלוונטי: מסחר בזהב בבורסה

מתי כדאי לבצע עסקה של מכירת או קניית זהב 14 קראט?

כדי להחליט מתי נכון לפנות אל אנשי מקצוע לצורך קניית זהב 14 קראט, כדאי להתחשב בשני קריטריונים:

  1. אתם נמצאים בשלב שבו אתם לא זקוקים לפריט או מחוברים אליו באופן רגשי, ומבינים שלאחר המכירה ככל הנראה לא תוכלו להשיב אותו.
  2. בחנתם את מחיר הזהב על פי הנתונים ל הפריטים שבידיכם והעסקה שתבצעו היה משתלמת ונכונה עבורכם.

 

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

רוצה לחסוך בעמלות מסחר?

מלאו את השאלון ונחזור אליכם עם הצעות משתלמות

כמה כסף חשבת להשקיע?
באיזה בורסה?
טווח ארוך או קצר?
לחיצה על הכפתור מהווה אישור לפרטי התקנון

רוצה לדבר עם מומחה?

לגולשי פיננקה מגיע יותר!
חדש! עכשיו בגרסה 2.0: קובץ אקסל פשוט ונוח להורדה על מנת שתוכלו בעזרתו לנהל את כלכלת המשפחה שלכם באמצעות מעקב הוצאות והכנסות חודשי ושנתי. שיהיה בהצלחה.

מידע מקצועי נוסף עבורכם

רוצים לקבל עדכונים על פוסטים חדשים, מוצרים חדשים, הטבות, טיפים?

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים