ניכיון שיקים

מה זה ניכיון שיקים?

הרבה מאוד אנשים שואלים את השאלה, מה זה בכלל ניכיון צ'קים? ניכיון צ'קים זו היא צורת מימון שהיא שכיחה מאוד ומקובלת בכל השוק הפרטי ובקרב עסקים קטנים עד בינוניים, שבה העסק מקבל את הערך הכספי של כל הצ'קים הדחויים, בתמורה לריבית בגלל הזמן אשר נותר עד למועד של הפירעון של הצ'ק. העמלות והריביות תלויות בגוף שמנכה, בבית העסק ואת הצ'קים בעצמם. כמה שהמועד של הפירעון המיועד של הצ'ק יהיה רחוק הרבה יותר והסיכון שהצ'ק כלל לא יכובד בתוך הבנק גבוה יותר, ככה גם העמלות והריביות הן גבוהות הרבה יותר.

אחרי שקיבלתם את המענה אל השאלה הגדולה, מה זה ניכיון צ'קים, חשוב מאוד לציין שהשירות של ניכיון הצ'קים מיועד גם בשביל אנשים פרטיים וגם עבור בעלי עסקים קטנים וגם תאגידים, שזקוקים לתזרימים של מזומנים שוטפים בשביל לאפשר לעסק שלכם לשגשג מהבחינה הכלכלית ובמקביל מאפשר להם לקנות סחורות ולשלם בתשלומים לכמה ספקים שונים וגם אל העובדים. ניכיון של צ'קים לעסקים מעניק לכל עסק ליהנות מתזרימים של מזומנים מבלי להיכנס לשום חובות או להזדקק לפירעון של כל הביטחונות הבנקאיים למיניהם.

רלוונטי: תוכנות לניהול העסק

ניכיון צ'קים: שירות אמין ובטוח

את מרבית הניכיון של הצ'קים בארץ ישראל עושים הבנקים כמובן, כאשר הם מחזיקים לפי הערכות כשמונים אחוזים מהענף. ביתר מתחלקים כל החברות של ניכיון צ'קים שהן בורסאיות, חברות של מימונים שהם חוץ בנקאיים, חברות ביטוח מאוד מובילות ובנוסף גם החלפנים אשר נקראים "Change" שעוסקים עם אישור ממשלתי, והפעילות שלהם קורית תחת הפיקוח של משרד האוצר, לפי חוקים ברורים לאיסור הלבנת הון.

היום הסטיגמה שטוענת שהענף של ניכיון הצ'קים לעסקים שייך אל השוק האפור הופרכה ואפשר להיווכח כי מאות אלפי עסקים אכן נעזרים בענף של ניכיון הצ'קים בשנה בודדת. אל תשכחו שזה הוא פתרון אשראי מאוד אטרקטיבי וזול הרבה יותר מהמסגרת של האשראי, עבור המון בעלי עסקים שונים.

ההליך של ניכיון הצ'קים העסקיים מתבצע בין הבעל של העסק אשר מסר את הצ'ק לבין החברה של הניכיון, כשהעסק משלם עמלה אשר נקבעת מראש לחברת הניכיון. בעל העסק צריך להציג ביטחונות בשביל הצ'קים, ערבויות שונות, ובנוסף להוכיח שכל החתומים על הצ'ק לא בעלי עבר פלילי. חובה להוכיח שהצ'ק באמת סחיר, בשביל שחברת הניכיון אכן תוכל לעשות בו שימוש לאחר הפירעון.

ניכיון שיקים למגזר הערבי

במחקרים אשר בוצעו בשנים האחרונות עלה שיש קושי גדול בחברות של המגזר הערבי, בכל הקשור לקבלת מימון בנקאי בגלל ההבדלים שיש בתרבויות העסקיות. חברות האשראי החוץ בנקאיות, שזיהו את הנקודה הזאת, ומאופיינות באמצעות שיטות עבודה שונות ומהירות מהמערכת הבנקאית המאוד מסורבלת והאיטית, פיתחו ביחד עם השנים כלים מיוחדים והיכרות מעמיקה של השוק, דבר שמאפשר להן לתת מענה איכותי ומהיר לכל הפוטנציאל העסקי העצום אשר גלום במגזר.

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

רוצה לחסוך בעמלות מסחר?

מלאו את השאלון ונחזור אליכם עם הצעות משתלמות

כמה כסף חשבת להשקיע?
באיזה בורסה?
טווח ארוך או קצר?
לחיצה על הכפתור מהווה אישור לפרטי התקנון

רוצה לדבר עם מומחה?

לגולשי פיננקה מגיע יותר!
חדש! עכשיו בגרסה 2.0: קובץ אקסל פשוט ונוח להורדה על מנת שתוכלו בעזרתו לנהל את כלכלת המשפחה שלכם באמצעות מעקב הוצאות והכנסות חודשי ושנתי. שיהיה בהצלחה.

מידע מקצועי נוסף עבורכם

רוצים לקבל עדכונים על פוסטים חדשים, מוצרים חדשים, הטבות, טיפים?

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים