שעון נוכחות לעסק

שעון נוכחות לעסק: לניהול עובדים חכם והרבה יותר חסכוני

הכי קל לומר לעצמך 'לי זה לא יקרה', אבל גם מנהלים וחשבי שכר מעולים טועים כשהם מחשבים את שעות הנוכחות של העובדים באופן ידני. העתיד של תחום ניהול שעות עבודה כבר כאן ובהחלט כדאי שתכירו דור החדש של שעוני הנוכחות, הכולל מגוון מודולים לצרכי העסק.

שעון נוכחות לעסק – למה בכלל צריך את זה? 

טעויות אנוש הן חלק בלתי נפרד מהתפקוד של כולנו, אבל כשזה מגיע לתשלום שכר העובדים כל טעות קטנה עלולה לגרום לאי נעימות גדולה.

נוסף על זמן העבודה היקר שמתבזבז ולאווירה שנעכרת, טעויות בחישוב השכר עלולות לחשוף אתכם לתביעות.

מצד שני, חישוב לא מדויק של שעות גורר עיגול כלפי מעלה ובמצטבר עולה לכם המון כסף.

בדיוק בגלל זה כל עסק בכל ענף, קטן כגדול, צריך להצטייד בשעון נוכחות לעסק שמתעד באופן מדויק ועקבי את כלל הנתונים על נוכחות העובדים, ומסייע להפקת דוחות מקצועית ויעילה.

נטל הוכחת שעות העבודה חל על המעסיק

תביעות של מעסיקים מצד העובדים שכיחות יותר ממה שמרבית המנהלים היו רוצים להאמין.

חשוב לדעת, שבכל מקרה של מחלוקת, בין אם היא מגיעה לכדי בירור בבית דין לעבודה או לא, נטל ההוכחה חל על המעסיק.

זאת מאחר והחוק בישראל מחייב כל מעסיק לנהל רישום שוטף של שעות העבודה לצד פרטים נוספים, כמו גמול על שעות נוספות, ולשמור את התיעוד לתקופה של שבע שנים.

שעון נוכחות שמתעד את כלל המידע על נוכחות העובדים בעסק מבטיח לכם כמנהלים ראש שקט, מגן עליכם מפני תביעות במידת הצורך ומאפשר לכם לעמוד בדרישות החוק בכל עת.

כך תבחרו את מערכת הנוכחות האופטימלית לצרכי העסק

כדי להפיק את המירב משעון הנוכחות, חשוב להתאים אותו לאופי העסק שלכם.

ככלל, מרבית העסקים כיום מתקדמים למערכת ניהול חכמה, הכוללת, מעבר לשעון הנוכחות עצמו, פונקציות חשובות נוספות .

רצוי שהמערכת בה תבחרו תכלול ניהול התראות, כדוגמת חיסורים, אירועים מיוחדים ואפילו ציון ימי הולדת של עובדים, ומשפר פלאים את המוטיבציה, האווירה והתפוקה.

התממשקות למערכות השכר בארגון הוא היבט נוסף וחשוב שיחסוך לכם זמן עבודה יקר, וכן מומלץ לוודא שהמערכת כוללת אפשרות לבניית דוחות בהתאמה אישית, לפי הקריטריונים הרלוונטיים עבורכם.

מאפיינים נוספים שכדאי לבדוק כשבוחרים מערכת נוכחות לעסק:

  • אפליקציית נוכחות בהפעלה מהנייד: פתרון חכם, מתקדם וחדשני. אם יש לעסק שלכם עובדים המועסקים מהבית, מחו"ל או מהשטח, כמו קבלנים וסוכנים ניידים – אפליקציית נוכחות מבוססת GPS  היא המענה האולטימטיבי עבורכם.
  • שעון נוכחות ביומטרי: חידוש חם ויוקרתי בתחום. כשהשעון נוכחות בעסק מופעל באמצעות טביעת אצבע או זיהוי תווים הפנים של העובדים – אין מקום לתירוצים ממילא אף אחד לא יכול לשכוח יותר את כרטיס העובד שלו. פשוט כי כבר לא צריך כזה…
  • מערכת נוכחות משולבת:  שילוב מנצח של מספר סוגי החתמת שעון נוכחות. עובדי המשרד יכולים לדווח נוכחות במערכת הביומטרית, סוכני שטח – מהאפליקציה בנייד, ועובדים שלא מסתדרים עם סמארטפון ידווחו שעת כניסה באמצעות חיוג טלפוני.
  • דיווח משימות און ליין: שדרוג שמזניק את הפרודוקטיביות בעסק. העובדים שלכם ידווחו באמצעות המערכת מי עובד על מה, מתי וכמה זמן. ואתם תנהלו אותם און ליין כדי למקסם את החזר ההשקעה שלכם בכל פרויקט.

עדיין מחשבים תלושים ושעות עבודה באקסל בסוף כל חודש? 

זה הזמן שלכם להתקדם למערכת נוכחות חכמה, לפנות לעצמכם זמן עבודה יקר, להעלות את החזר ההשקעה שלכם בכל פרויקט ולנהל את העסק עם אפס טעויות בחישוב השכר ומקסימום חיסכון ורווחים.

 

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

רוצה לחסוך בעמלות מסחר?

מלאו את השאלון ונחזור אליכם עם הצעות משתלמות

כמה כסף חשבת להשקיע?
באיזה בורסה?
טווח ארוך או קצר?
לחיצה על הכפתור מהווה אישור לפרטי התקנון

רוצה לדבר עם מומחה?

לגולשי פיננקה מגיע יותר!
חדש! עכשיו בגרסה 2.0: קובץ אקסל פשוט ונוח להורדה על מנת שתוכלו בעזרתו לנהל את כלכלת המשפחה שלכם באמצעות מעקב הוצאות והכנסות חודשי ושנתי. שיהיה בהצלחה.

מידע מקצועי נוסף עבורכם

רוצים לקבל עדכונים על פוסטים חדשים, מוצרים חדשים, הטבות, טיפים?

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים