החזרי מס שבח ממכירת דירה

החזרי מס שבח על רווח ממכירת דירה – בואו לבדוק!

סוף סוף קניתם את נכס חלומותיכם; בחרתם מטבח, קניתם מרצפות ושילמתם את כל מיסים על הנכס שמכרתם. האם ידעתם שיש סיכוי ששילמתם מעט מעבר למחיר הנדרש באמת ושכעת, מגיע לכם החזר מס שבח? כדי לבדוק את הנושא, מיטב פיננסים מס שבח מזמינים אתכם לבצע בדיקה מקצועית ומוקפדת, כדי להבין בדיוק מה מגיע לכם, כמה ולמה.

את הבקשה ניתן להגיש לרשות המיסים, להוכיח מדוע מגיע לכם לקבל את ההחזר ובתקווה לקבל בחזרה סכום לא קטן בכלל. כדי להגדיל את הסיכויים מומלץ להיעזר בחברה מקצועית אשר מכירה מקרוב את התחום ויודעת מהם הצעדים הנדרשים על מנת למצות את זכויותיו של כל אדם.

מיטב פיננסים מס שבח המחושב בהתאם לגורמים שונים

מס שבח הוא המס המשולם על הרווח ממכירת נכס, אם אינכם זכאים לפטור. למשל, אם רכשתם נכס להשקעה במחיר X ומכרתם אותו במחיר Y גבוה יותר, יהיה עליכם לבצע תשלום מס שבח בשווי אחוז מסוים מרווח המכירה. החדשות הטובות הן, כפי שחברת מיטב פיננסים מס שבח יודעים, ישנם גורמים המוגדרים בחוק כמזכים בהחזרים על מס השבח. למשל במקרים בהם המס מתחלק בין בני זוג, אם המס נפרש על פני תקופה ארוכה, ועוד. בפירוט, הנה כמה מהדרכים העיקריות להקטין את תשלום מס השבח:

  • פריסה והכנסה – ניתן להתייחס ביחס למס שבח וביחס להכנסה בפועלה בכדי לאזן את שנות המס.
  • פנסיונרים ובעלי הכנסה נמוכה – עבור אלו, מומלץ לשקול איזון מיסוי באופן אשר מנצל לא רק את שיעורי המס הנמוכים, אלא גם נקודות זיכוי שלא נוצלו.
  • הפקדות –ניתן לדרוש זיכויים וניכויים בגין הפקדות שונות כגון פנסיות, ביטוחי חיים, קופות גמל ועוד.
  • בני זוג – אם הנכס שייך לשני בני זוג, הרי שמס השבח משויך לבעל ההכנסה הגבוהה יותר. עם זאת, כן כדאי לבדוק את האופציה לחלק את השבח ביניהם. חשוב לציין כי אם מדובר בנכס אשר עבר בירושה או שהיה תחת בעלותו של אחד מבני הזוג כשנה טרם הנישואין, השבח ישויך אליו וכמובן שהתהליך מחייב איש מקצוע מומחה.

כך תקבלו החזר מס שבח

גם אם אינכם זכאים להנחה מסוימת, תוכלו להגיש בקשה להחזר מס שבח. הדרך לעשות זאת היא דרך חברת מיטב פיננסים מס שבח שתשמח להתייצב לצידכם. היועצים המקצועיים יערכו שיחה ראשונית יחד אתכם כדי לברר האם קיים סיכוי לקבל החזר – כמובן שבוחנים את התיק רואה חשבון מומחה במיסוי מקרקעין, יועץ מס ,ועורך דין מומחה במיסוי מקרקעין. כדי להפחית את הסיכוי לא רק לבצע תשלום מס שבח אלא לקבל החזר, יש להתנהל בשקיפות המלאה ולהציג בפני היועץ את כל המסמכים והניירת המעידים על כך שהסכום ששילמתם בגין מס השבח, היה גבוה יותר מהנדרש. אז למה אתם מחכים? מגיע לכם החזר!

 

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

רוצה לחסוך בעמלות מסחר?

מלאו את השאלון ונחזור אליכם עם הצעות משתלמות

כמה כסף חשבת להשקיע?
באיזה בורסה?
טווח ארוך או קצר?
לחיצה על הכפתור מהווה אישור לפרטי התקנון

רוצה לדבר עם מומחה?

לגולשי פיננקה מגיע יותר!
חדש! עכשיו בגרסה 2.0: קובץ אקסל פשוט ונוח להורדה על מנת שתוכלו בעזרתו לנהל את כלכלת המשפחה שלכם באמצעות מעקב הוצאות והכנסות חודשי ושנתי. שיהיה בהצלחה.

מידע מקצועי נוסף עבורכם

רוצים לקבל עדכונים על פוסטים חדשים, מוצרים חדשים, הטבות, טיפים?

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים