צבירת הון באמצעות השקעות נדלן

טיפים לצבירת הון באמצעות השקעות נדל"ן

ישראלים רבים צוברים הון בחייהם משכר, רווחיות עסקית, כספי ירושה, הגרלות של מפעל הפיס ועוד. המטרה של כולם היא לשמור על הערך של הון זה ואף להעצים אותו. זו הסיבה שבעלי ההון בוחנים כמה וכמה דרכים כדי להגיע למטרה זו. בשנים האחרונות הריבית עבור חסכונות בבנקים היא אפסית ולכן רוב הציבור מעדיף להשקיע בנדל"ן כיוון שמחיריו הרקיעו שחקים. לכן כל מי שיש לו הון בוחן כמה וכמה אופציות של רכישת דירה או בית במקומות שונים בישראל. ברוב המקרים נוח לבעלי הנכסים לרכוש דירה באזור הסמוך לביתם, באותה עיר כדי שיהיה להם נוח לטפל בענייני הדירה. אך לעיתים יש הזדמנויות נדלניות מאד טובות בערים מרוחקות או בפריפריה ולכן אם העסקה כדאית, בעלי ההון מקדמים אותה.

אפשרות נוספת היא לבצע השקעות נדל"ן בחו"ל והאופציות לכך הן רבות מאד. אפשר לרכוש לדוגמה במדינות שונות בארצות הברית בתים פרטיים בסגנון מולטי פמילי, דירות במגדלים רבי קומות, כמו כן נכסים אחרים כמו קרקעות, בתי אבות, משרדים ועוד. אופציות דומות אפשר לבצע בצפון אנגליה לאור ההתפתחות העצומה של אזור זה והאפשרות לרכוש דירה במיקום מעולה בסמוך לאוניברסיטה או למרכז העיר כך שהסיכוי להשכיר אותה לטווח ארוך הוא די גבוה. כמו כן יש היצע נרחב מאד של נדל"ן במדינות מזרח אירופה כמו רומניה וגם במדינות כמו גיאורגיה ומדינות נוספות בסביבה גיאוגרפית זו.

החשיבה מאחורי השקעה של נדל"ן

כאשר קונים נדל"ן בארץ או בחו"ל קיימת סבירות גבוהה שערכו יישמר וברוב המקרים ערכו עולה באופן משמעותי. לדוגמה מחירי הנדל"ן בישראל עלו בממוצע בעשרים אחוז במהלך שנת 2022 ולכן כל מי שיש לו נכס בישראל, העלה את ערך ההון שלו באחוז זה וזהו נתח משמעותי ביותר. מעבר לכך יש ערים כמו לדוגמה תל אביב שבה המחירים האמירו מאד בנקודות מסוימות כמו לדוגמה במגדלים רבי הקומות הסמוכים לים, בשדרות רוטשילד ועוד. המחירים במיקומים האלו עלו בהרבה יותר מאחוז זה.

השכרה של נכסים

מי שרוכש נכס להשקעה ואין לו כוונה להתגורר בו, מעוניין להשכיר אותו לטווח הארוך. לכן מראש חשוב לרכוש נכס שממוקם באזור שיש בו דרישה לדירות שכורות כמו לדוגמה בשכונות שיש בהן הרבה משפחות צעירות, או שכונה ליד המכללה ולכן סטודנטים מעוניינים לגור בה. בדרך זו המשקיע יוצר לעצמו הכנסה פאסיבית לשנים רבות.

משכנתא עבור דירה להשקעה

במקרים רבים למשקיע אין את מלוא ההון עבור רכישת נכס ולכן הוא לוקח משכנתא כדי להשלים את העסקה. כיוון שמחיר הנכס עולה, זו עסקה כדאית. בשנים הראשונות שכר הדירה יכסה פחות או יותר את ההחזר החודשי לבנק ולאחר מכן הדירה היא כבר שלו ולכן הוא ייהנה מההכנסה הפאסיבית בכל חודש.

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

רוצה לחסוך בעמלות מסחר?

מלאו את השאלון ונחזור אליכם עם הצעות משתלמות

כמה כסף חשבת להשקיע?
באיזה בורסה?
טווח ארוך או קצר?
לחיצה על הכפתור מהווה אישור לפרטי התקנון

רוצה לדבר עם מומחה?

לגולשי פיננקה מגיע יותר!
חדש! עכשיו בגרסה 2.0: קובץ אקסל פשוט ונוח להורדה על מנת שתוכלו בעזרתו לנהל את כלכלת המשפחה שלכם באמצעות מעקב הוצאות והכנסות חודשי ושנתי. שיהיה בהצלחה.

מידע מקצועי נוסף עבורכם

רוצים לקבל עדכונים על פוסטים חדשים, מוצרים חדשים, הטבות, טיפים?

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים