תוספת בניה יכולה להשפיע על ערך הנכס שלכם

כך תוספת בניה יכולה להשפיע על ערך הנכס שלכם

אם אתם שוקלים למכור את הנכס שלכם, כדאי שתחשבו טוב על ביצוע תוספת בניה טרם המכירה. שדרוג הנכס עם תוספת בניה חכמה יכול להוביל לעליה, שלא לומר לזינוק בערך הנכס, והגדלה משמעותית במחיר המכירה הסופי של הנכס.

נכון, תוספת בניה זה לא משחק ילדים, כמו חידוש הצבע או שדרוג אסתטי קל. מנגד גם התוצאות שלו הן לא משחק ילדים, שכן עליית ערך הנכס יכולה להסתכם במאות אלפי שקלים, ואף יותר, על הוצאה כספית מזערית מצדכם, בטח ביחס לעליית ערך הנכס. במילים אחרות, התמורה לכסף שלכם היא גבוה באופן חד, וזה משתלם במיוחד.

תוספות בניה פופולריות לצורך העלאת ערך הנכס:

  1. בניה על הגג – קלאסי ופשוט, פופולרי ומהיר, בניה על הגג מאפשרת לכם להוסיף ממש חדר או מספר חדרים לבית, וזה מעלה את הערך בצורה חדה במכפלות שקשה לעכל. בית של מיליון יכול בקלות להפוך לבית של מיליון וחצי ואף יותר מזה עם תוספת הבניה הנכונה על הגג.
  2. הוספת בריכה – אנחנו אוהבים מותרות ויוקרה, ובריכה פרטית היא גם סמל סטטוס וגם באמת כיף גדול, לכם ולקונים. זה נכון שיכול להיות שאחרי שהתקנתם את הבריכה הפרטית שלכם כבר לא תרצו למכור את הבית, אבל אם בכל זאת תחליטו למכור, הרי שערכו של הנכס יהיה רב מאוד.
  3. סגירת מרפסת – אחת מתוספות הבניה הפופולריות ביותר בדירות בערי ישראל, הרי שסגירת המרפסת בעצם מאפשרת יצירת עוד חדר בבית, בלי לבנות עוד חדר בבית. מינימום הוצאה ומקסימום יתרונות, סגירת המרפסת תאפשר לכם לגבות מחיר של דירה עם עוד חדר, וזה אומר הרבה.
  4. בניית פרגולה – פשוט ומהיר, קל ליישום ולביצוע, פרגולה היא בניה שמוסיפה המון לנכס, אבל עם השקעה מינימלית בכסף ובזמן. אין ספק שאם יש ברשותכם מספיק מרחב לבניית פרגולה, אפילו קטנה, חשוב וכדאי לנצל את המרחב הזה בהקדם, כי הרווח הפוטנציאלי במעמד מכירת הדירה פשוט שווה את זה.

זה לא מסובך לבצע תוספת בניה?

אלו מכם שמבינים את גודל הפוטנציאל בוודאי כבר תוהים לגבי ההליכים הטכניים שדורשת תוספת הבניה, ובצדק. חשוב להבין כי ישנם תהליכים בירוקרטיים החיוניים לתהליך, אך אין מה להירתע מהם. מדובר בשלבים הגיוניים וסבירים למדי, שבוחנים את הדרישה שלכם לבנות עוד במרחב הבית שלכם. במידה והבקשה שלכם הגיונית ומנומקת היטב, אין כל סיבה שהיא תידחה, אלא להיפך.

ועדיין, כדי לעבור בצורה חלקה את הפקידים ברשויות ולקבל את החתימות הנדרשות לצורך ביצוע הרחבה חוקית ותוספת בניה כדי להעלות את ערך הנכס שלכם, כדאי, שלא לומר חובה לבוד עם אנשי מקצוע מהתחום אשר יהפכו את התהליך לפשוט ומדויק. לפרטים נוספים וייעוץ על תוספות בניה פנו ל-Ipac.

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

רוצה לחסוך בעמלות מסחר?

מלאו את השאלון ונחזור אליכם עם הצעות משתלמות

כמה כסף חשבת להשקיע?
באיזה בורסה?
טווח ארוך או קצר?
לחיצה על הכפתור מהווה אישור לפרטי התקנון

רוצה לדבר עם מומחה?

לגולשי פיננקה מגיע יותר!
חדש! עכשיו בגרסה 2.0: קובץ אקסל פשוט ונוח להורדה על מנת שתוכלו בעזרתו לנהל את כלכלת המשפחה שלכם באמצעות מעקב הוצאות והכנסות חודשי ושנתי. שיהיה בהצלחה.

מידע מקצועי נוסף עבורכם

רוצים לקבל עדכונים על פוסטים חדשים, מוצרים חדשים, הטבות, טיפים?

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים