איך לתכנן אחזקה שנתית של מבנה משרדים

איך לתכנן נכון מבחינה תקציבית אחזקה שנתית של מבנה משרדים?

כאשר מנהלים מבנה משרדים זה מאוד חשוב לבצע משימות תחזוקה שנתיות, כך שהמבנה ישמר תקין, בטוח ובטיחותי. יחד עם זאת, יש לתכנן נכון את האחזקה השנתית של המבנה, הן מבחינת התזמון של משימות האחזקה השונות, והן מבחינה תקציבית. ללא תכנון נכון, התחזוקה השנתית יכולה להפוך במהירות לנטל כלכלי על החברה, קל וחומר, כאשר לא מבצעים תחזוקה מונעת, אז לעיתים נדרשים לשלם סכומים גבוהים יותר על תיקונים גדולים ובלתי צפויים.

לכן, כדי שלא תצטרכו לשבור את הכיס, ריכזנו לכם כמה טיפים לתכנון נכון של אחזקה שנתית למבנה משרדים, מנקודת מבט תקציבית.

צרו רשימה של כל משימות התחזוקה

כדי להיות כמה שיותר מסודרים ולהבין מה עומד על הפרק ואילו משימות תחזוקה יש לבצע לאורך השנה, כדאי שתעשו רשימה מקיפה של כל עבודות התחזוקה שיש לבצע. במבנה משרדים יש המון מערכות שדורשות תחזוקה שנתית, כל שכן תחזוקה מונעת. ודאו שכולן מקבלות התייחסות. בהתבסס על הרשימה תוכלו להגדיר תקציב ולתזמן את משימות התחזוקה לאורך השנה, זכרו שתמיד חשוב לתעדף משימות לפי רמת החשיבות שלהן, כך שתוכל להקצות כספים בהתאם.

הגדירו תקציב ייעודי להוצאות אחזקה

לכל מבנה משרדים יש תקציב שנתי, ובמסגרתו חשוב לתכנן תקציב ייעודי להוצאות תחזוקה. תקציב זה צריך להתבסס על הרשימה המקיפה של משימות האחזקה, ותמיד מומלץ לבחון אותו ולהתאים מעת לעת, בהתאם לגובה הוצאות האחזקה בפועל. כמו כן, חשוב שיהיה לכם במסגרת התקציב סכום כסף אשר מיועד לתיקונים בלתי צפויים או למקרי חירום, כי עשויים להיות גם כאלו לאורך השנה ואם אם רוצים להימנע מבור תקציבי, עליכם להיות ערוכים לכל תרחיש.

בעלי מקצוע – במיקור חוץ או צוות תחזוקה פנימי?

שיקול תקציבי נוסף שעומד על הפרק בעת התכנון קשור לבעלי המקצוע שיבצעו את משימות התחזוקה השונות. עליכם להחליט האם לבצע מיקור חוץ של עבודות התחזוקה או לשכור צוות תחזוקה פנימי, כאשר ההחלטה תלויה בצרכי התחזוקה של מבנה המשרדים.

מבין כל בעלי המקצוע שעליכם להעסיק, אל תשכחו את חברת ההדברה, שכן הדברה אחת לשנה היא מרכיב חיוני בכל תכנית תחזוקה. כדי להבטיח שבניין המשרדים יישמר חף ממזיקים לאורך כל השנה, מומלץ לתאם הדברה עם חברת הדברה מומלצת ומקצועית. הדברה מקצועית חיונית להרחקת מזיקים שעשויים לגרום לנזקים בריאותיים ולנזקים לרכוש. מה גם שחברת הדברה יכולה לאתר בעיות פוטנציאליות, ולמנוע אותן, וכך לחסוך לכם כסף בטווח הארוך.

לסיכום,

תכנון נכון של תקציב האחזקה בבניין המשרדים דורש מכם לעשות רשימה מקיפה של כל משימות התחזוקה, ובהתאם להגדיר תקציב תחזוקה ייעודי. יש להחליט אם להעסיק בעלי מקצוע במיקור חוץ או לחלופין, לשכור ולהכשיר צוות תחזוקה ייעודי, ולא לשכוח – לתאם עם חברת הדברה מומלצת לשמירה על החלל נקי ממזיקים שונים. כאשר אתם מתכננים נכון, תוכלו לשמור על מצבו התקני של מבנה המשרדים למשך שנים.

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

לגולשי פיננקה מגיע יותר!
חדש! עכשיו בגרסה 2.0: קובץ אקסל פשוט ונוח להורדה על מנת שתוכלו בעזרתו לנהל את כלכלת המשפחה שלכם באמצעות מעקב הוצאות והכנסות חודשי ושנתי. שיהיה בהצלחה.

מידע מקצועי נוסף עבורכם

רוצה לדבר עם מומחה?

השאירו פרטים ונציג הבינלאומי יחזור אליכם עם הצעה ייחודית