תכנון תקציב למשכנתא

מחשבון משכנתא אקסל – סימולטור בניית תמהיל לחישוב החזרי משכנתא

רוב רוכשי הדירות בישראל נעזרים בהלוואת משכנתא כדי לממן את עלות הדירה. מצטרפים גם אתם למועדון? ברכותינו. לפני שאתם נוטלים הלוואה בנקאית למימון הדירה, חשוב לנו לעדכן אתכם בכלי אפקטיבי ביותר לחישוב המשכנתא: מחשבון משכנתא אקסל. תוכנה זו מסייעת לכם באומדן נכון ובלקיחת משכנתא חודשית מדויקת לצרכים שלכם. אם חישוב המשכנתא נשמע לכם כמו סינית מדוברת, אנחנו כאן עם התרגום המלא.

רלוונטי: תכנון תקציב למשכנתא: איך לנהל תקציב לפני וזמם לקיחת משכנתא

קובץ אקסל המקיף בישראל לחישוב משכנתא והלוואות

הקובץ מרכז עבורכם את כלל ההלוואות לעסקה, כל שעליכם לעשות הוא להזין את מקור ההלוואה, סכום ההלוואה, מספר חודשי החזר והריבית הרלוונטית
עכשיו במבצע השקה! רק 9.90 ש"ח
למידע נוסף על המחשבון
מבצע השקה: רק 9.90!

מהו מחשבון משכנתא ומדוע הוא כלי חובה לחישוב המשכנתא?

חישוב משכנתא בישראל, נחשב לאחד המורכבים לחישוב, הוא מכיל פרטים רבים כמו: שיטות החזר שונות (גרייס, שפיצר, קרן שווה או בלון), ריבית והצמדה. בנוסף, ניתן לשלב מספר מסלולי משכנתא להרכבת המשכנתא, מה שהופך את העסק למסובך עוד יותר.

רלוונטי: הון עצמאי הדרוש למשכנתא

מחשבון משכנתא אקסל – הדרך שלכם להגיע למשכנתא המושלמת עבורכם

אקסל מחשבון משכנתא, הינו מחשבון משכנתא מקצועי בתוכנת אקסל, הנבנה לרוב באמצעות מתכנתי אקסל מקצועיים, ובאמצעות יועצי משכנתאות מומחים למניעה של שגיאות משתמש ולאמינות נתונים מושלמת.

ניתן להוריד ממגוון אתרים מחשבון משכנתא באקסל, לבדיקת נתונים באופן מעמיק. באמצעות מערכות אלו ניתן ליצור לוחות סילוקין ברמת המסלול וברמת התמהיל, תמהילי משכנתאות, המורכבים ממסלולים שונים, וכן מחולל תחזיות עבור ריביות משכנתא ממוצעות והצמדות למשך שנים. ניתן ליצור באמצעות מחשבונים אלו מסלולים חדשים, לשחזר הצעות קודמות, להפיק קבצי PDF, או להדפיס הצעות. תוכנת אקסל מאפשרת חישוב קל, נוח וידידותי למשתמש באמצעות נוסחאות קיימות ומותאמות באופן אישי.

רלוונטי: תנאים לקבלת משכנתא

מה מכיל מחשבון משכנתא אקסל?

  • פונקציית PMT באקסל הינה פונקציה המחשבת את התשלום החודשי: יש להציב את סכום ההלוואה, את אחוז הריבית החודשית ואת מספר חודשי ההלוואה, כך תוכלו למצוא את הסכום החודשי לתשלום המשכנתא שלכם.
  • פונקציית IPMT היא פונקציה המגלה את מרכיב הריבית בכל תשלום משכנתא.
  • פונקציית CUMIPMT מוצאת את סך תשלומי הריבית על הלוואת המשכנתא.
  • פונקציית PPMT מוצאת את מרכיב הקרן בכל תשלום משכנתא, ניתן להשתמש בנוסחה זו לחישוב החזר על חשבון הקרן בתשלום ראשון, אחרון או כל תשלום אחר בתקופה שבין לבין.

רלוונטי: מחשבון ריבית דריבית

מחשבון משכנתא אקסל – מגוון אופציות נוספות

ניתן לחשב באמצעות מחשבון משכנתא זה תמהילי משכנתא שונים, להשוות בין הצעות משכנתא מכמה בנקים למשכנתאות, כאשר תמהיל המשכנתא של כל בנק, יכול להכיל עד 8 מסלולים שונים. את הנתונים בתוך כל תמהיל, ניתן להשוות על ידי נתוני פלט וגרפים.

באמצעות המחשבון ניתן להשתמש במסלולים מובנים הקיימים במערכת. מה לדוגמה? מסלולי פריים, מסלול קבועה לא צמודה, מסלול משתנה ל-5 שנים צמודה ולא צמודה ועוד.

קראו עוד: תכנון תקציב לרכישת דירה: איזה הוצאות צפויות וכמה כסף להכין? 

פונקנציות באקסל שאפשר להשתמש בשביל ליצור מחשבון משכנתא

חשוב ללמוד היטב את האופציות השונות הגלומות בתוכנה, באמצעותן ניתן לחשב תחזיות, ריביות והצמדות, לוחות סילוקין, שיטות החזר וכל מה שיבהיר לכם את האופק, וייתן לכם מידע מדויק על המשכנתא המועדפת עליכם. באופן זה תוכלו להיות בטוחים שהמשכנתא שאתם לוקחים הינה האפשרות המשתלמת ביותר עבורכם, גם בטווח הארוך.

אקסלים נוספים של פיננקה הזמינים להורדה:

אקסל מחשבון משכנתא של פיננקה להורדה

קובץ אקסל המקיף בישראל לחישוב משכנתא והלוואות

הקובץ מרכז עבורכם את כלל ההלוואות לעסקה, כל שעליכם לעשות הוא להזין את מקור ההלוואה, סכום ההלוואה, מספר חודשי החזר והריבית הרלוונטית
עכשיו במבצע השקה! רק 9.90 ש"ח
למידע נוסף על המחשבון
מבצע השקה: רק 9.90!

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

רוצה לחסוך בעמלות מסחר?

מלאו את השאלון ונחזור אליכם עם הצעות משתלמות

כמה כסף חשבת להשקיע?
באיזה בורסה?
טווח ארוך או קצר?
לחיצה על הכפתור מהווה אישור לפרטי התקנון

רוצה לדבר עם מומחה?

לגולשי פיננקה מגיע יותר!
חדש! עכשיו בגרסה 2.0: קובץ אקסל פשוט ונוח להורדה על מנת שתוכלו בעזרתו לנהל את כלכלת המשפחה שלכם באמצעות מעקב הוצאות והכנסות חודשי ושנתי. שיהיה בהצלחה.

מידע מקצועי נוסף עבורכם

רוצים לקבל עדכונים על פוסטים חדשים, מוצרים חדשים, הטבות, טיפים?

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים