איפה להשקיע נדלן בקפריסין

קפריסין למשקיע על ערים מובילות להשקעה בנדלן בקפריסין

בשורות הבאות נסביר על ערים מובילות להשקעה בנדל"ן בקפריסין, מהמדינות המבוקשות בקרב משקיעים מכל קצוות העולם, כולל מישראל הקטנטונת.

השילוב המנצח של מחירי נכסים נמוכים אך בעלייה, ביקוש גובר ומדיניות ממשלתית מקלה הופכת את שוק הנדל"ן בקפריסין ליעד השקעה דינאמי, תוסס ומושך.

זירת הנדל"ן הקפריסאית מציעה שפע של הזדמנויות מסקרנות לרכישת נכסים מניבים עם פוטנציאל תשואה שנתית שנע בין 5% ל-10%, וזה עוד בלי פוטנציאל ההשבחה מעליית ערכי הנכסים במדינה.

אז כמה עולה נכס בקפריסין ומהם היעדים המועדפים להשקעה באי? כל התשובות בפנים. קדימה מתחילים.

תוכן עניינים

מבט על ערים מובילות לרכישת נכס בקפריסין

  1. לימסול: העיר השנייה במונחי גודל אך השנייה במונחי נדל"ן. לימסול מתפקדת כמרכז התרבותי, העסקי והתעשייתי של המדינה. העיר מאופיינת במגמת פיתוח מואצת מבחינת תשתיות מסחר, מה שהופך אותה למוקד משיכה תיירותי ועסקי כאחד.

מבחינת זירת הנדל"ן המקומית, שיעורי התשואה השנתית הממוצעת על נכס בעיר עומדת כיום על בין 6% ל-10%, לא כולל עליית ערך.

הלב האורבני לימסול מציע דירות יד שנייה או דירות יוקרה חדשות, חלקן עם נוף לים ורובן עם גישה נוחה וקלה למסעדות, בתי קפה, חנויות, קניונים ואזורי מסחר, תרבות, בילוי ופנאי נוספים.

לצד זאת, אזור הנמל המתפתח מתאפיין בבנייה חדשה בסגנון מודרני, בעיקר של רבי קומות. לבסוף, בפרוורים שבפאתי העיר ניתן למצוא בתים צמודי קרקע, וילות ודירות גן עם חצרות מרווחות ואווירה כפרית ונינוחה יותר.

  1. פאפוס: עיירת חוף עתיקה וקסומה בצדה הדרום-מערבי של העיר, והיעד השני בחשיבותו במונחי ביקוש לנדל"ן מניב. פאפוס ניחנת בנופים מרהיבים, רצועת חוף נהדרת ומרכז אורבאני תוסס עם כל מה שדורש לחיים ברמה גבוה.

פאפוס נודעת באיכות החיים הגבוהה ובשפע האטרקציות ומוקדי התיירות שפזורים בסביבתה. בשל כך, היא נהנית מביקוש גובר לנכסי תיירות ודירות נופש להשכרה קצרת טווח.

  1. לרנקה: לרנקה נחשבת לבשורה האחרונה בזירת השקעות הנדל"ן בקפריסין. בדומה לפאפוס, לרנקה ממוקמת קרוב לשדה תעופה בינלאומי ומאופיינת בתשתית תיירותית מפותחת ותעשייה משגשגת.

העיר עוברת בימים אלו תהליכי פיתוח והתחדשות עירונית ניכרת, ורושמת נתונים מרשימים מבחינת מספר התחלות הבנייה ומספר הפרויקטים החדשים, לרבות הקמת המרינה ושיפור הטיילת בעיר.

הזדמנויות ההשקעה בעיר כוללות דירות חוף באזורי ביקוש ליד הים או השקעה בשכונות ואזורים מתפתחים.

 

סקירת מחירי נכסים לרכישה בקפריסין

מחירי הנדל"ן לרכישה באי אינם אחידים. כל מחוז, עיר או שכונה מתאפיינת בטווחי מחירים שונים.

הערים בהן מחירי הנכסים הם היקרים ביותר הן לימסול ופאפוס. מבין השתיים, לימסול היא היקרה יותר, עם מחיר ממוצע של 3300 אירו למ"ר בדירה ממוצעת באזורי הביקוש במרכז העיר. בפאפוס, מחירי הדירות הממוצעות עומדים על כ-2500 אירו למ"ר.

לעומת זאת, בשל מעמדה כיעד מתפתח, בלרנקה ניתן לרכוש נכס במחיר נמוך יותר של החל מ-2200 אירו למ"ר.

לצורך אומדן התשואה השנתית, יש לקחת בחשבון את מחיר השכרת הנכס. אמנם מחירי הנכסים בפאפוס נמוכים יותר, אך מחירי הדיור בה דומים לאלו שבלימסול ונעים בין 900 ל-1300 אירו לחודש.

לעומת זאת, מחירי השכירות בלרנקה נעים בין 800 ל-1200 אירו לחודש, אם כי כאמור עלות ההשקעה בנכסים בעיר נמוכה מזו שבשתי הערים האחרות.

אם ננסה לסכם, ערי קפריסין מהוות יעד אטרקטיבי לרכישת נכסים נושאי תשואה ורווחים. השקעות נדל"ן בקפריסין עושים עם קפריסין למשקיע – מוזמנים לבקר באתר וליצור קשר לקבלת פרטים נוספים.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

לגולשי פיננקה מגיע יותר!
חדש! עכשיו בגרסה 2.0: קובץ אקסל פשוט ונוח להורדה על מנת שתוכלו בעזרתו לנהל את כלכלת המשפחה שלכם באמצעות מעקב הוצאות והכנסות חודשי ושנתי. שיהיה בהצלחה.

מידע מקצועי נוסף עבורכם

רוצה לדבר עם מומחה?

השאירו פרטים ונציג הבינלאומי יחזור אליכם עם הצעה ייחודית