מחשבון הוצאות חודשיות

מחשבון הוצאות חודשיות

מחשבון הוצאות הינו כלי שמאפשר לחשב את ההוצאות החודשיות של יחידים, זוגות ומשפחות כאחד.

מי זקוק למחשבון הוצאות?

כל אדם באשר הוא שמקבל משכורת, צריך לנהל את ההכנסות וההוצאות שלו תוך ביצוע חישובים שונים באמצעות מחשבון ההוצאות. המחשבון מתאים בעיקר עבור משפחות. הסיבה לכך היא שמשפחות רבות בישראל מגלות שלאושר שמתלווה להליך של גידול ילדים, מתלווה גם עלייה משמעותית בהוצאות. בתחילה מדובר בהוצאות עבור ריהוט, החתלה, אוכל ובהמשך ההוצאות גדלות וכוללות תשלום למסגרות חינוכיות, חוגים וכו'. ניהול נכון של התקציב המשפחתי עשוי להביא להבדל משמעותי במצב העו"ש בבנק ולמנוע מהמשפחה להגיע למצב של מינוס בחשבון.

כיצד משתמשים במחשבון הוצאות?

מחשבון הוצאות הינו קל לשימוש. תחילה, יש להזין את סכום ההכנסות שלכם. לאחר מכן, יש לבצע רישום מלא של הוצאת משק הבית לפי הענפים השונים (למשל, דיור, תחבורה ציבורית, ביטוח וכו').
כדי להקל על עצמכם בעת מילוי המחשבון, ניתן להכין מראש הדפס של מצב העו"ש. כך תוכלו לקרואת את הצ'קים שירדו, את פירוט כרטיס האשראי ולמלא את המחשבון בהתאם למופיע בהדפס.

קראו עוד: ניהול הוצאות בכרטיס אשראי

מחשבון הוצאות והיתרונות שלו

ישנו מגוון רחב של יתרונות בעת שימוש במחשבון הוצאות. תחילה, ראוי לציין כי בסוף כל חודש, תוכלו לבדוק את המצב הכלכלי שלכם ולראות את ההפרש הקיים בין ההוצאות וההכנסות שלכם. במידה ותמצאו שנותר בחשבון העו"ש שלכם כסף מיותר, תוכלו להפקיד אותו לחיסכון ובכך לשמור לעצמכם כסף ליום סגרירי.
בנוסף, אם תערכו שימוש קבוע ומתמשך במחשבון ההוצאות, תוכלו לקבל תמונת מצב של ההתנהלות הכלכלית שלכם לאורך זמן. במידה ויתגלה בפניכם במהלך המעקב כי קיים הפרש שלילי שנמשך לאורך כמה חודשים, תוכלו לדעת שאתם מוציאים יותר מסך ההכנסות שלכם ולחסוך לעצמכם שיחה בהפתעה מהבנק שתבשר לכם על חריגה בחשבון.
במצב שכזה, תוכלו לבדוק האם אתם צריכים לצמצם את ההוצאות או להגדיל את ההכנסות.

רלוונטי: איך עמותת פעמונים יכולה לעזור לכם לחסוך כסף

שימו לב! בעת מילוי המחשבון חשוב מאוד שתסווגו באופן מדויק את ההוצאות שלכם בהתאם לענפים השונים, כך תוכלו בסופו של דבר לנתח את חלוקת התקציב שלכם.

מחשבון הוצאות בעזרת אקסל

צרו לעצמכם או הורידו את טבלת אקסל לניהול משק הבית של פיננקה השכלה פיננסית– הטבלה מוכנה מראש עם סעיפים ותת סעיפים, אפשרות לקוסטימזציה מלאה, ראיה שנתית ותכנון תקציב לפי הוצאות צפויות והכי חשוב אפשר לקבל תמונה חודשית ושנתית על המצב הפיננסי שלכם.

לגולשי פיננקה מגיע יותר!
חדש! עכשיו בגרסה 2.0: קובץ אקסל פשוט ונוח להורדה על מנת שתוכלו בעזרתו לנהל את כלכלת המשפחה שלכם באמצעות מעקב הוצאות והכנסות חודשי ושנתי. שיהיה בהצלחה.

 

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

רוצה לחסוך בעמלות מסחר?

מלאו את השאלון ונחזור אליכם עם הצעות משתלמות

כמה כסף חשבת להשקיע?
באיזה בורסה?
טווח ארוך או קצר?
לחיצה על הכפתור מהווה אישור לפרטי התקנון

רוצה לדבר עם מומחה?

לגולשי פיננקה מגיע יותר!
חדש! עכשיו בגרסה 2.0: קובץ אקסל פשוט ונוח להורדה על מנת שתוכלו בעזרתו לנהל את כלכלת המשפחה שלכם באמצעות מעקב הוצאות והכנסות חודשי ושנתי. שיהיה בהצלחה.

מידע מקצועי נוסף עבורכם

רוצים לנהל תקציב עם אפליקציה?

נסו את רייזאפ!
שירות דיגיטלי מהפכני שמאפשר לשלוט בהוצאות בצורה חכמה!
קבלו חודש חינם +50% הנחה לחודשיים נוספים (לא נדרש להזין פרטי כרטיס אשראי) וגם שליטה מלאה על ההתנהלות הפיננסית שלכם
חודש במתנה

רוצים לקבל עדכונים על פוסטים חדשים, מוצרים חדשים, הטבות, טיפים?

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים