תוכנות הנהלת חשבונות

תוכנות הנהלת חשבונות מומלצות לניהול עסק

תוכנת הנהלת חשבונות משמשת אנשים פרטיים פרילנס) ובעלי עסקים להזנת הכנסות והוצאות ומעקב אחר הכספים שלהם. זה יעיל יותר ומאפשר פחות טעויות מאשר עיבוד ידני. שימוש בתוכנות יכול לחסוך זמן עם תכונות כמו אוטומציה וזה נותן לבעלי עסקים מקום לאחסן מסמכים וקבלות חשובים הזמינות לגישה בכל עת. אם הנהלת חשבונות היא לא המומחיות שלך או אפילו אם כן ואתה מעוניין לחסוך זמן, המשך לקרוא כדי לראות איזו תוכנת הנהלת חשבונות מתאימה לעסק שלך.

תוכן עניינים

8 תוכנות הנהלת חשבונות מומלצות

על מנת לקבוע את תוכנת הנהלת החשבונות הטובה ביותר, חקרנו יותר מ-10 תוכנות ואפליקציות לפני שהחלטנו על שמונת המובילות. בחרנו אותם על סמך התכונות והפונקציות שתוכננו במיוחד עבור בעלי עסקים קטנים, קלות השימוש, העלות ועוד. להלן הבחירות המובילות שלנו.

ezcount

איזיקאונט Ezcount מציעה פתרונות מתקדמים לעסק על ידי התנהלות חכמה וחיסכון של זמן וכסף. עם הפקה של 1,820,000 חשבוניות בחודש זו אחת התוכנות הנפוצות בישראל. Ezcount בנו מערכת קלה ונוחה לשימוש וניכר שהושקעה מחשבה רבה בתכנון המערכת וכהוכחה המערכת מספקת חתימה דיגיטלית ומספור מסמכים לפי דרישות החוק, סליקת אשראי ישירות מתוך מסך החשבונית, גיבוי בזמן אמת (וגם שליחה אוטומטית לאימייל, דרופבוקס או גוגל דרייב) ומעל לכל אבטחת מידע חסרת פשרות.

תכונות המערכת כוללות הפקת חשבוניות, קבלות ושליחתם לרואה חשבון (גם מט"ח, גם באנגלית). סליקת אשראי, דרישות תשלום (גם בוואטצאפ וחיבור לפלטפורמות אתרים מובילות (וויקס, וורדפרס, שופיפיי ועוד). למערכת מודל ניהול הוצאות (כולל תשלום מע"מ בלחיצת כפתור), ניהול עסק (הכולל מלא דברים למשל ניהול לקוחות, אנשי קשר, פריטים ומלאי), יצירת דפי מכירה מעוצבים והכל במערכת ידידותית למשתמש ומערך שירות לקוחות (גם טלפוני!)

איזיקאונט מציעה מבחר מסלולי תשלום שנתיים המתאימים לכל עסק: החל מ-204 ש"ח (המחיר לשנה, 17 ש"ח לחודש) עבור עסק מתחיל ועד (החל מ) 57 ש"ח לחודש לעסק גדול

להרשמה והתנסות חודשיים בחינם (לצורך קבלת ההתנסות חובה לאשר את המייל שקיבלתם מ-EZcount!)

מורנינג (של חשבונית ירוקה)

מורנינגמורנינג (לשעבר חשבונית ירוקה) היא ככל הנראה השירות המוכר ביותר וזה שאני אישית משתמש לצרכי העסק שלי. מדובר במערכת דיגיטלית להוצאות חשבוניות \ קבלות אבל לא רק, ניתן גם להפיק הצעות מחיר, תעודות משלוח ועוד ועוד – אוטומטית במייל או שיתוף בוואטסאפ וכמו כן להעלות הוצאות בקלות ולהבין בדיוק על מה ולמי משלמים אפשר גם לבנות ולעצב דפי מכירה לעסק ולהתחיל למכור אונליין בלי צורך בידע מוקדם. אם אתם זקוקים לזה ניתן גם להפיק דוחות עסקיים: דוח מקדמות, מע״מ, צ׳קים ועוד. אפשר גם לחבר סליקה, לתת הרשאות לרואה חשבון, שלל פיצ'רים שאפשר להוסיף במרקט (הכוללים חיבור לכל מיני כלים) ועוד שלל פיצ'רים מתקדמים כגון: API, עבודה עם מטבעות זרים, פעולות אוטומטיות והתראות ותזכורות.

בנוסף, לאחרונה קיבלה חשבונית ירוקה רישיון למתן מידע פיננסי מהרשות לניירות ערך במסגרת רפורמת הבנקאות הפתוחה.

המחיר לחבילת Lite מתחיל החל מ-348 ש"ח בתשלום שנתי (29 לחודש) ועד חבילת פריים העולה 129 ש"ח בחודש. מורנינג מציעה 30 ימי ניסיון חינם.

נסו את מורנינג בחינם ל-30 יום ואם תרכשו מנוי תקבל עוד 30 יום חינם! קראו את הסקירה המלאה

יש חשבונית

יש חשבוניתיש חשבונית החדשנית עושה רפורמה של ממש בתחום – באמצעות יש חשבונית ניתן לקבל את כל שירותי החברה ללא הגבלה! באמצעות המערכת או האפליקציה לאנדרואיד או ל-iOS, אפשר להתחבר מכל מקום ולשלוח ולשתף מסמכים בווטאצאפ, טלגרם או אימייל. המערכת כמובן מאושרת על ידי רשות המיסים ויכולה להפיק דוחות רבים כגון דוח הכנסות, דוח הוצאות, דוח צ'קים וגם ממש עוזרת בניהול העסק: יומן, רואה חשבון אונליין, ניהול עובדים ניהול משימות.

החבילה המתאימה לעוסק פטור מתחילה מ-16 ש"ח בלבד לחודש וכוללת מבחר אפשרויות: מסמכים ללא הגבלה, תמיכה במייל ובטלפון, ניהול מסמכים חכם, הפקת מסמכים במגוון שפות, הפקת דוחות חכמה, ניהול לקוחות ופריטים, עיצוב מסמכים מתקדם, ניהול הוצאות OCR,ניהול מלאי ופריטים, מערכת לניהול לידים, העלאת מסמכים בקלות, העלאת קבצים ללא הגבלה, ממשק ריבוי שפות, חיתום לקוחות על מסמכים, סליקת אשראי במרקט, הקמת דפי מכירה, גישה ל-API.

החבילה לעוסק מורשה, חברה בע"מ, עמותות עולה 24 ש"ח בחודש.

לקבלת 30 ימי ניסיון חינם

סאמיט (לשעבר OfficeGuy)

sumitסאמיט נוסדה ב-2013 ועברה כמה גלגולים מאז. בעבר הייתה מוכרת כ-OfficeGuy אך לאחרונה שינתה השם וגם שדרגו משמעותית את המערכת. למערכת יש מגוון מסלולים (וגם אחד בחינם, מוגבל ל-10 פעולות בחודש אבל ללא הגבלת זמן). המערכת כוללת אפשרות לניהול לקוחות מלא, ניהול הכנסות\הוצאות וספקים, סליקת אשראי (גם מט"ח, יצירת דפי תשלום, הוראות קבע, חיוב חשבונות בנק של לקוחות באמצעות הרשאות לחיוב חשבון ועוד. מודלים נוספים הקיימים: דיוור במייל, שליחת SMS, שעון נוכחות, זמני עבודה (גבייה לפי שעות), ניהול מלאי, ניהול תקציב, ועוד. מודולים נוספים שכל מטרתם, להקל ולייעל תהליכי עבודה בעסקים. בנוסף להתאמה עבור עצמאיים ועסקים בינוניים, סאמיט יכולה להתאים גם לעמותות ומייצגים והיא עושה זאת על ידי קליטת תנועות אוטומטית, קבלת חומרים במגוון שיטות, הנה"ח כפולה, הנה"ח חד צידית ועוד. צוות התמיכה זמין במייל, בוואטסאפ, בצ'אט, בפייסבוק ובפלטפורמת התמיכה.

עד 10 פעולות בחודש בחינם

iCount

עם כמעט 60,000 עסקים מחוברים, iCount היא מהתוכנות להנהלת חשבונות הפופלאריות בישראל. בין אם אתם עסק חדש או וותיק, עם iCount תוכלו להקים עסק פטור\מורשה או לייבא נתונים מתוכנה אחרת. המערכת מתממשקת עם מגוון גדול של פלטפורמות וכמו כן מציעה שיתוף פעולה ייחודי עם בנק דיסקונט לחיבור חשבון הבנק  למערכת ניהול העסק שלך בצורה מאובטחת.

תכונות נוספות בין היתר: הפקת מסמכים הכולל ניהול מסמכים בתוך המערכת, לרבות הפקה, שליחה, עריכה. ניהול הוצאות, צילומי הוצאות, הגדרות מע"מ מיוחדות. ניהול לקוחות מתקדם – תיעודים, משימות, יומנים, תורים. ניהול הוראות קבע באשראי, העברות בנקאיות. אינטגרציה למערכות חיצוניות Shopify, WooCommerce, PayPal. ניהול לקוחות (CRM). ניהול מלאי הכולל מחירונים מתקדמים וניהול עלויות פנימיות. סליקת אשראי, יצירת עמודי סליקה. שעון נוכחות, ניהול נוכחות עובדים, לרבות דיווח שעות. הפקד דוחות: דוחות מע"מ, ניהול ספרים, מקדמות, כרטסות וכדומה.

 מסלול האקספרס עולה 199 ש"ח לשנה (לא כולל מע"מ) ולא ניתן להוסיף הרחבות. יש אפשרות לנסות את המערכת חינם ל-45 יום.

YPAY

חברת YPAY הוקמה על מנת לאפשר לעסקים לנהל את החשבונות בעסק שלהם במערכת אחת ובצורה קלה ונוחה. השימוש במערכת הוא בחינם בשירות עצמי. בין המודלים החינמיים אפשר למצוא חשבוניות דיגיטליות, רישום הוצאות, סליקת אשראי (במודל לא סלקת – לא שילמת), הפקת דוחות, דוחות רווח והפסד לפי חודשים ומצטבר, דוחות מע"מ מס הכנסה וניכוי מס במקור, גיול לקוחות וספקים, שידור pcn לחברות, העברת קבצים לחשבשבת, קבצים אחידים.

השירותים בתשלום כוללים:

לינק סליקה חיצוני, חשבוניות מחזוריות , ממשק api למערכות חיצוניות, מערכת CRM לניהול לידים ולקוחות.

Invoice4u

תוכנת invoice4u מציעה סליקה, גבייה, ניהול הוצאות והכנסות – במקום אחד, בקלות ועם נציגי שירות זמינים ולא בוטים. באמצעות התוכנה ניתן ניתן לנהל ניהול הוצאות, לבצע סנכרון למערכות דיוור מובילות, מערכת CRM
חיבור לאתרי מסחר אלקטרוני ופייפאל, הוצאת חשבוניות אוטומטיות, שעון נוכחות מקוון, הוראות קבע בכרטיסי אשראי ועוד.

המערכת עולה החל מ-15.90 ש"ח לחודש ועד 55 ש"ח לחבילה הכוללת סליקה. לנרשמים מקבלים חודשיים ניסיון חינם.

UCAN2

עם UCAN2 אין צורך בידע מקדים עבור ניהול חשבונות, אתם מקבלים ליווי אישי של איש מקצוע שייתן לכם שקט נפשי מול רשויות המס – מנהלי החשבונות של ucan2 בודקים את הרישומים באופן שוטף למניעת טעויות. בעת עריכת הדוח השנתי – יועצי המס בודקים את שלמות הרישומים, את התאמתם לחוק ,את ניצול הזכויות שלכם ומוודאים שתשלמו את מינימום המיסים על פי החוק.

מהי תוכנת הנהלת חשבונות לעסקים?

ניתן להשתמש בתוכנת הנהלת חשבונות המותאמת במיוחד לעסקים במקום או לצד רואה חשבון והיא מסייעת ברישום ודיווח על העסקאות הפיננסיות שלך. התוכנות יעזרו לנהל את החשבונות שלך, לעקוב אחר ההכנסות וההוצאות שלך ולאחסן את הקבלות והמסמכים הפיננסיים החשובים שלך.

התוכנות גם יכולות לעזור לשמור על ציות לחוקי המס ובאופן כללי לארגן את הניירות.

רלוונטי: ניהול כספים בעסק

מה עושה תוכנת הנהלת חשבונות?

תוכנת הנהלת חשבונות באינטרנט מפחיתה את משך הזמן המושקע בהזנת נתונים בכך שהיא מאפשרת למשתמשים לסנכרן את חשבונות הבנק העסקיים וכרטיסי האשראי שלהם עם התוכנה (בחלק מהשירותים הקיימים). לאחר הסנכרון, העסקאות יזרמו לתוכנת הנהלת החשבונות, שם ניתן לסווג אותן לחשבונות שונים. בעוד שרוב תוכנות הנהלת החשבונות קלות לשימוש, יש צורך בהבנה כללית של עקרונות חשבונאיים כדי להבטיח שהדוחות הכספיים יהיו מוכנים כהלכה. מסיבה זו, עסקים רבים שוכרים מנהלי חשבונות או רואי חשבון כדי לשמור או לעיין בספריהם. תוכנת הנהלת חשבונות מקוונת מבוססת ענן מאפשרת לעסקים לגשת לספרים שלהם בו-זמנית עם מנהל החשבונות או רואה החשבון שלהם.

פונקציות בסיסיות ביותר של תוכנת הנהלת חשבונות לעסקים קטנים הם:

  • חשבונית/קבלה
  • סנכרון בנק וכרטיס אשראי
  • הוצאות
  • גביית תשלום מקוונת מלקוחות
  • הכנת דוחות כספיים בסיסיים, כגון דוחות רווח והפסד, מאזנים ודוחות תזרים מזומנים
  • גישת משתמש עבור רואי חשבון או מקצועני מס.

רלוונטי: בניית תקציב לעסק

איך עובדת תוכנת הנהלת חשבונות?

לאחר סנכרון חשבונות הבנק וכרטיסי האשראי של העסק עם תוכנת הנהלת החשבונות, העסקאות יופיעו במסך הראשי וניתן יהיה לסווג אותן לקטגוריות המצויות בטבלת החשבונות של העסק. לאחר בחירת הקטגוריה המתאימה, העסקאות מתחילות לאכלס את הדוחות הכספיים של העסק. בעלי עסקים יכולים להריץ דוח פיננסי תוך שניות כדי לסקור את הרווחיות, להשוות הכנסות ועלויות, לבדוק יתרות בנקים והלוואות ולחזות חבויות מס. גישה מהירה למידע פיננסי זה מעניקה לבעלי עסקים את הכוח לקבל החלטות חשובות.

בנוסף, תוכנות רבות להנהלת חשבונות מאפשרות שילוב יישומים של צד שלישי. לדוגמה, אם בעל עסק משתמש במערכת נקודת מכירה (POS) כדי לבצע עסקאות מכירה, מערכת הקופה עשויה להשתלב עם תוכנת הנהלת החשבונות כדי לרשום עסקאות ספציפיות, חבויות מס מכירה, מכירות לפי קטגוריות משנה ועוד. 

רלוונטי: ניהול תקציב בעסק

כמה עולה תוכנת הנהלת חשבונות?

תוכנות הנהלת חשבונות לעסקים קטנים נעה בין 0 ש"ח ל-300  ש"ח או יותר לחודש. מסלולים בסיסיות בערך בטווח של 0 ש"ח עד 120 ש"ח לחודש והן הזדמנות טובה להתחיל. עם מסלול בסיסי, עסק קטן יוכל לסווג הכנסות והוצאות, לשלוח חשבוניות אונליין ולהכין דוחות כספיים. ככל שעסק גדל, רוב התוכנות ניתנות להרחבה, וניתן לשדרג את התוכנית בקלות כדי לענות על צרכים עסקיים חדשים. התוכנות המקצועיות יותר מאפשרות לעסקים לעקוב אחר מלאי, להכין דוחות כספיים מותאמים יותר, ולבחור מבין אפשרויות נוספות לחשבונית.

רלוונטי: איך לנהל עסק קטן?

איך בחרנו את רשימת התוכנות להנהלת חשבונות המומלצות

בדקנו עשרות חברות תוכנת הנהלת חשבונות עם מוצרים מיוחדים לעסקים קטנים לפני שבחרנו בשש אפשרויות התוכנה המובילות שלנו. שקלנו עלות, קלות שימוש, מוניטין ותכונות חשבונאיות. מוניטין היה שיקול מרכזי מכיוון שככל שחברה קיימת זמן רב יותר, כך גדל הסיכוי שתקלה טכנולוגית נפתרה, מה שמבטיח שהמידע הפיננסי החשוב של החברה ידווח במדויק.  לבסוף, קלות השימוש ושיתוף הפעולה לבעלי עסקים, עובדים ורואי חשבון נשקלו מכיוון שחשוב לכל המשתמשים להיות מסוגלים לגשת ולסקור את הנתונים הכספיים בו זמנית.

למד עוד: חשבון בנק נפרד לעסק?

מה לקחת בחשבון ברכישת תוכנת הנהלת חשבונות

אילו תכונות הכי חשובות לעסק שלך?

האם חשובה לך יצירת חשבונית קלה? אז אתה צריך אפליקציה שעושה יצירת חשבונית מהירה וללא סיבוכים. האם אתם מציעים מגוון מוצרים ללקוחות שלכם? אם כן, אתה צריך דרך לנהל את המלאי שלך כראוי. מה לגבי בנקאות? האם אתה תמיד שוכח לרשום את ההוצאות שלך כשאתה משתמש בכרטיס האשראי שלך? אם זה אתה, אז תרצה אפליקציה שתייבא את כל העסקאות הבנקאיות שלך ותתעד אותן לחשבון ההוצאות המתאים.

אם יש לך עובדים, אתה צריך דרך לשלם להם, כמו גם דרך לוודא שהתחייבויות המס שלך מטופלות. בעוד שרוב תוכנות הנהלת החשבונות עושות הרבה, אם לא את כולם, מהדברים האלה, אתה צריך להחליט אילו תכונות הן חובה, ולהסתכל בהתאם.

התקציב שלך

אמנם חשוב לרכוש את תוכנת הנהלת החשבונות שתתאים לכם ביותר, אך גם שיקולי התקציב של הארגון שלכם יכולים לשחק תפקיד בהחלטה הסופית שלכם. אם אתה בעלים בודד או פרילנסר בתקציב קפדני מאוד, ייתכן שתצטרך לבחור מבין האפליקציות שנמצאות בהישג ידך. אבל אל תיבהל, רבים מהיישומים הטובים ביותר הזמינים כיום הם מתחת ל-100 ש"ח לחודש.

הנישה העסקית שלך

סוג העסק שאתה מנהל עשוי לשחק תפקיד גדול בהחלטה הסופית שלך כמו עלות ותכונות. אם אתה מוכר מוצרי שיער באינטרנט, יהיו לך צרכים שונים מאשר גרפיקאי שנותן שירות עיצוב. אבל מה אם אתה מוכר מוצרים ושירותים? פשוט רק וודא שהמוצר שאתה רוכש מתאים לשניהם.

תמיכה

בעוד שרוב האנשים לא חושבים על תמיכה בעת השוואת יישומי הנהלת חשבונות, ייתכן שתרצה להקדיש מספר דקות לבחון אפשרויות התמיכה הזמינות. אני מבטיח ששום דבר לא יהיה מתסכל יותר מהניסיון למצוא את התשובה לבעיה ללא אפשרות תמיכה טובה. מאגרי ידע הם נהדרים, אבל הם אינם תחליף לבן אדם בפועל.

קראו עוד: תוכנות לניהול עסק2

טיפ: נהלו את חשבונות העסק עם אקסל

אם אין לכם תורך בהפקת חשבוניות או סליקה, אתם לא חייבים לשלם תשלום חודשי או להפקיד את כל הפרטים העסקיים שלכם בתוכנה כזו או אחרת. רכזו את כל הנתונים הפיננסים שלכם במקום, שיהיו זמינים עבורכם בכל מקום (גם על הנייד) בצורה כי מאובטחת שיש באמצעות אקסל לניהול העסק של פיננקה. לחצו למטה להורדה:

לא כל בעלי העסקים יודעים לתכנן קובץ אקסל ובואו נודה, בזה לאיזה בעל עסקים בכלל יש זמן לכך?

לשם כך, צוות פיננקה יצר עבורכם טבלת אקסל מוכנה להורדה לניהול ההכנסות וההוצאות של העסק שלכם.

שאלות נפוצות על תוכנות הנהלת חשבונות


פלטפורמות החשבונאות המובילות כיום מציעות תכונות אבטחה סטנדרטיות כמו הצפנת נתונים, אסימון אישורים מאובטח ועוד. בעוד שטעויות אנוש תמיד משחקות תפקיד כלשהו בהפרות אבטחה, אתה יכול להיות בטוח בפלטפורמת החשבונאות שלך בכל הנוגע לשמירה על בטיחות המידע שלך.


אם אתה רוצה לחסוך זמן וכסף, אז כן. תוכנת הנהלת חשבונות יכולה להפוך לאוטומטיות רבות מהמשימות המייגעות הקשורות להנהלת חשבונות, כגון חשבוניות, מעקב אחר תשלומים והכנת דוחות. זה מפנה לך זמן כדי שתוכל להתמקד בניהול העסק שלך. בנוסף, תוכנה יכולה לעזור לשמור על תאימות הספרים שלך.


רוב מוצרי הנהלת החשבונות כיום הם מבוססי ענן וניתן לגשת אליהם דרך כל מכשיר עם חיבור לאינטרנט, בכרטיסיית דפדפן או באפליקציה לנייד. זה בדרך כלל מאפשר שיתוף פעולה קל יותר עם רואי חשבון ואינטגרציות חלקות עם תוכנות עסקיות אחרות. חלק ממוצרי הנהלת החשבונות עדיין מופעלים על שולחניים וניתן לגשת אליהם רק ממחשב מסוים. אם הגישה לנתוני החשבונאות שלך מכל מקום היא בראש סדר העדיפויות, חפש אפשרות מבוססת ענן.

סיכום: תוכנת הנהלת חשבונות מדויקת פירושה הצלחת העסק

אין שני עסקים זהים לחלוטין, ופתרון חשבונאי שעובד היטב עבור עסק אחד עשוי לא לעבוד כלל עבור אחר.

אמנם יש חפיפה רבה בין תוכנות הנהלת החשבונות של עסק קטן לעיל, אך רק אתה יכול להחליט איזה כלי מתאים לעסק שלך.

חלק מבעלי העסקים עשויים לראות בפונקציונליות דיווח מתוחכמת תכונה חיונית, בעוד שחלקם עשויים לתעדף התאמה אוטומטית. לפני השקעה במערכת הנהלת חשבונות חדשה, אולי כדאי לבדוק כמה תוכנות הנותנות כמה ימי ניסיון חינם לפני שמתחייבים להחלטה.

רלוונטי: אפליקציות לניהול עסק

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

רוצה לחסוך בעמלות מסחר?

מלאו את השאלון ונחזור אליכם עם הצעות משתלמות

כמה כסף חשבת להשקיע?
באיזה בורסה?
טווח ארוך או קצר?
לחיצה על הכפתור מהווה אישור לפרטי התקנון

רוצה לדבר עם מומחה?

לגולשי פיננקה מגיע יותר!
חדש! עכשיו בגרסה 2.0: קובץ אקסל פשוט ונוח להורדה על מנת שתוכלו בעזרתו לנהל את כלכלת המשפחה שלכם באמצעות מעקב הוצאות והכנסות חודשי ושנתי. שיהיה בהצלחה.

מידע מקצועי נוסף עבורכם

רוצים לקבל עדכונים על פוסטים חדשים, מוצרים חדשים, הטבות, טיפים?

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים