אקסל לניהול תקציב משפחתי חינם

אקסל לניהול כלכלת הבית Lite להורדה חינם

  • קובץ נוח וקל לשימוש
  • בגרסת הלייט 7 קטגוריות ראשיות ולמעלה מ-50 סעיפי משנה
  • סיכום שנתי – ראו את המאזן השנתי
  • אפשרות קוסטימיזציה מלאה

 

בימים אלה המושג "יוקר המחייה" חוזר לכותרות וכבר לא כל כך נפוץ לשמוע בכמעט כל בית בישראל שהם לא "מצליחים לסגור את החודש".  אז נכון, מחירי הדיור מרקיעים שחקים, מוצרי מזון, תרופות, טואלטיקה, ניקיון ועוד הכל מתייקר אבל האם זו גזירה משמים שחייבים להוריד את הראש ולקבל את רוע הגזירה או האם יש משהו שאפשר לעשות?

מעקב אחר הוצאות חודשיות באקסל יכול להקל מעט על ניהול הכסף שלכם. יצירת תקציב יכולה לעזור לך לשמור על הכספים שלך מסודרים וגם לשלוט בהוצאות שאתה עשוי להוציא ברמת סגנון החיים שלך. מעקב אחר תקציב יעזור לך לתכנן את ההוצאות החודשיות, הפעילויות, הצרכים שלך ואפילו את העתיד הכלכלי שלך.

כיצד להשתמש באקסל לניהול תקציב? מדריך חינמי

כאן תוכלו ללמוד כיצד להשתמש באקסל בדרך הקלה ביותר.

  1. אספו את כל מקורות ההכנסה, וכן את כל ההוצאות
    יכול להיות שיש לכם מספר מקורות הכנסה מעבר למשכורות כמו למשל הכנסה נדירה להשקעה, דיבידנדים, עזרה מההורים וכו. 
  2. עקבו אחר ההוצאות שלכם
    יש לעקוב ולסווג את ההוצאות כדי שתדעו היכן תוכל לבצע התאמות. פעולה זו תעזור לזהות על מה אתם מוציאים הכי הרבה כסף והיכן אולי יהיה הכי קל לקצץ.
  3. הגדירו את המטרות
    לפני שתתחילו לנפות את המידע, ערכו רשימה של כל היעדים הפיננסיים שאתם רוצים להשיג בטווח הקצר והארוך. יעדים קצרי טווח אמורים להימשך לא יותר משנה. יעדים ארוכי טווח, כגון חיסכון לפנסיה או חינוך הילדים, עשויים לקחת שנים עד השגתן. זכור, היעדים לא חייבים להיות קבועים באבן, אבל זיהוי סדרי העדיפויות לפני שתתחילו לתכנן תקציב יעזור.
  4. ליצור תוכנית פעולה
    השתמשו בהוצאות המשתנות והקבועות שערכתם כדי לעזור לקבל תחושה של מה תוציאו בחודשים הקרובים. עם ההוצאות הקבועות, אפשר לחזות די במדויק כמה צריך לתקצב. השתמשו בהרגלי ההוצאות בעבר כמדריך כאשרתנסו לחזות את ההוצאות המשתנות
  5. בצעו התאמות
    לאחר  כל זה, יש את מה שצריך כדי להשלים את התקציב. לאחר שתיעדתם את ההכנסה וההוצאות שלכם, תוכלו להתחיל לראות היכן נשאר לכם כסף או היכן תוכלו לקצץ כך שיהיה לכם כסף להשקיע במטרותיכם..
  6. בקרה
    חשוב לבדוק את התקציב על בסיס קבוע כדי להיות בטוח שאתם על המסלול. אפשר גם להשוות את ההוצאות החודשיות לאלו של אנשים הדומים לכם. מעט מרכיבים בתקציב שלכם חקוקים באבן: אתה עשוי לקבל העלאה בשכר, ההוצאות שלך עשויות לגדול או שהגעת ליעד שלך וברצונך לתכנן מטרה חדשה. לא משנה מה הסיבה, המשיכו לבדוק עם התקציב ולבצע את השלבים שלמעלה.

קבלו טבלת אקסל לניהול הכנסות והוצאות בחינם

אמנם אפשר ליצור בעצמך אקסל שיעזור לך בתכנון הפיננסי שלך, אבל זה לא הכרחי.

הכנו לכם קובץ אקסל פשוט ונוח שתוכלו בעזרתו לנהל את כלכלת המשפחה שלכם בהכנסות ובהוצאות תוך כדי מעקב חודשי ושנתי. 

מלאו את הפרטים והקובץ יישלח אליכם במייל

רוצים להשתדרג? אקסל לניהול כלכלת הבית – גרסת הפרו

  •  הקובץ מחולק 12 לחודשים כך שהמעקב אחרי ההוצאות וההכנסות הינו נוח יותר !
  •  9 קטגוריות ראשיות ולמעלה מ-80 סעיפי משנה !
  •  בכל סוף חודש ממלאים את צפי ההכנסות וההוצאות לחודש הבא – נשארים בשליטה !
  •  לשונית סיכום שנתי – בכל רגע ניתן לראות את המאזן השנתי של המשפחה !
  •  ניתן להזין את היתרה בחשבון הבנק ולבצע חישוב כללי עם החשבון !
  •  חישוב שווי נקי!
  •  תמיכה ועדכונים עתידיים בחינם!

רוצים לדעת על גרסת הפרו? קראו עוד בקישור הבא

לגולשי פיננקה מגיע יותר!
חדש! עכשיו בגרסה 2.0: קובץ אקסל פשוט ונוח להורדה על מנת שתוכלו בעזרתו לנהל את כלכלת המשפחה שלכם באמצעות מעקב הוצאות והכנסות חודשי ושנתי. שיהיה בהצלחה.

 

כתב ויתור ותקנון: פיננקה – השכלה פיננסית נגישה מספקת קובץ למטרות מידע בלבד, קובץ זה לא נועד להחליף ייעוץ פיננסי מקצועי מוסמך המכיר את המצב הכלכלי האישי שלך.במידה והינך זקוק לייעוץ מקצועי, פנה לקבלת עזרה בתשלום מיועץ מקצועי כגון מחיר לרכישה באזורך המקומי. כל הזכויות על התוכן באתר שמורות לפיננקה. אין לשכפל, להעתיק, לצלם, להקליט, לתרגם, לאחסן במאגרי מידע, לשדר או לקלוט בכל דרך או בכל אמצעי אלקטרוני, אופטי או מכני או אחר – כל חלק שהוא מהחומרים שבאתר זה ובקובצי האקסל שלו. שימוש מסחרי מכל סוג שהוא בחומרים הכלולים באתר זה אסור בהחלט אלא ברשות מפורשת בכתב ממנהלי פיננקה. החזרים כספיים: מכיוון שזוהי הורדה מיידית של קובץ דיגיטלי, החזרים כספיים אינם אפשריים.

כל הזכויות שמורות לפיננקה – 2022

רוצים לקבל עדכונים על פוסטים חדשים, מוצרים חדשים, הטבות, טיפים?

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים