איך לבחור כרטיס אשראי משתלם

איך בוחרים כרטיס אשראי משתלם?

כרטיסי אשראי הפכו כבר לפני עשרות שנים לאמצעי תשלום נפוצים מאוד, והפופולריות שלהם רק גוברת עם השנים. כיום, ניתן להשתמש בהם מבלי לקחת אותם איתכם, באמצעות ארנקים דיגיטליים. ויש אפילו כרטיסים וירטואליים שלא קיימים פיזית בכלל.

בעת הזמנת כרטיסי אשראי אתם צריכים להבין, שאלה ממש לא רק אמצעי תשלום, אלא מוצרים פיננסיים שיכולים להועיל לכם בכל מיני דרכים.

איך תבחרו את כרטיס האשראי הכי משתלם עבורכם? על פי המשתנים הבאים.

דמי כרטיס

במרבית המקרים, שימוש בכרטיס אשראי כרוך בדמי כרטיס חודשיים, שגובהם תלוי בסיווג הכרטיס (פרימיום עסקים, סטודנטים וכו'), במדיניות של חברת האשראי ובגורמים נוספים.

ניתן להתמקח על דמי הכרטיס, ואפילו במקרים מסוימים לקבל מהם פטור מלא לתקופה מסוימת, מול הנציגים במוקד הכרטיסים של החברה. כמו כן, יש כרטיסים שמגיעים ללא דמי כרטיס (באופן קבוע או למשך תקופה מסוימת, לרגל השקה או מבצע שיווקי), במשך שנה – שנתיים או בכלל.

אם קיבלתם כרטיס שלא מצריך תשלום חודשי בשנה או בשנתיים הראשונות, תמיד כדאי לנסות להאריך את התקופה הזו לקראת סיומה.

מסגרת אשראי

אחד היתרונות הכי בולטים של כרטיס אשראי חוץ בנקאי, הוא שמקבלים מסגרת אשראי נפרדת, שלא משפיעה על המסגרת והאובליגו שלכם בבנק. בתול המסגרת שאתם מקבלים, אתם רשאים לבצע רכישות, תשלומים ומשיכות בכל חודש.

גובה המסגרת תלוי בסוג הכרטיס, ולרוב היא נמוכה מאשר בבנק. עם זאת, בניגוד למסגרת בנקאית שפעמים רבות משמשת לשני אנשים, במסגרת חשבון משותף, מסגרת חוץ בנקאית משמשת על בעל/ת הכרטיס בלבד.

תוכנית הטבות

כל חברת אשראי מפעילה תוכנית הטבות משלה, במסגרתה הלקוחות יכולים לזכות בהטבות, הנחות ופרסים ככל שהם רוכשים יותר בכרטיסים שלהם.

כדי לבחור כרטיס שישרת אתכם היטב, אתם צריכים לבחון את התוכניות הללו ולהשוות ביניהן. למשל, אם אתם אוהבים מאוד ללכת לקולנוע ועושים את זה בתדירות גבוהה, כדאי לאתר את חברת האשראי שמעניקה את ההנחות המשמעותיות ביותר לבתי קולנוע שונים.

קחו בחשבון גם את תנאי צבירת ומימוש ההנחות, מכיוון שהם עשויים להשפיע על החלטתכם.

כרטיסים ייחודים

מלבד ההטבות הכלליות שמעניקה כל חברה, הן מפעילות כרטיסים שמיועדים לאוכלוסיות מסוימות (כמו שוטרים, מורים, סטודנטים וחיילים). כרטיסים אלה מעניקים הטבות שרלבנטיות לאותן אוכלוסיות, ולכן כדאי מאוד לברר למה אתם זכאים במסגרת מקום העבודה/לימודים/שירות שלכם.

הטבות נוספות

מלבד כל אלה, יש כרטיסי אשראי משתלמים מאוד, שמחזירים כסף בשיעור מסוים מההוצאות שלכם. אפשר לקבל כסף בחזרה לרכישה ברשתות שונות, או לחלופין לצבור מיילים לטיסות או חלקיקי מטבעות קריפטוגרפיים.

מומלץ לבדוק אם יש כרטיס כזה שרלבנטי לכם.

לסיכום, חשוב להשוות בין כרטיסי אשראי

התחרות גבוהה וההיצע מגוון, ולכן לפני הזמנת כרטיסי אשראי כדאי מאוד להשוות בין כרטיסים שונים, על מנת לוודא שאתם בוחרים בזה שמעניק לכם הכי הרבה ערך.

רלוונטי: כרטיסי אשראי מומלצים

 

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

רוצה לחסוך בעמלות מסחר?

מלאו את השאלון ונחזור אליכם עם הצעות משתלמות

כמה כסף חשבת להשקיע?
באיזה בורסה?
טווח ארוך או קצר?
לחיצה על הכפתור מהווה אישור לפרטי התקנון

רוצה לדבר עם מומחה?

לגולשי פיננקה מגיע יותר!
חדש! עכשיו בגרסה 2.0: קובץ אקסל פשוט ונוח להורדה על מנת שתוכלו בעזרתו לנהל את כלכלת המשפחה שלכם באמצעות מעקב הוצאות והכנסות חודשי ושנתי. שיהיה בהצלחה.

מידע מקצועי נוסף עבורכם

רוצים לקבל עדכונים על פוסטים חדשים, מוצרים חדשים, הטבות, טיפים?

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים