מחשבון הלוואות

מחשבון הלוואות עבור כל מטרה! חישוב החזר חודשי, ריבית כולל אינפלציה

מחשבון הלוואות זה יעזור לך להחליט על התשלומים החודשיים על הלוואה. כל שעליך לעשות הוא להזין את סכום ההלוואה, התקופה הריבית ואחוז האינפלציה הצפויה בשדות למטה ולחץ על חשב. מחשבון זה יכול לשמש עבור משכנתא, רכב או כל סוגי הלוואות קבועים אחרים.

מחשבון הלוואות – מדוע צריך להשתמש?

בזמן השוואת מחירים של כל הלוואה, מומלץ להשתמש במחשבון הלוואות. מחשבון  הלוואות יכול לעזור לך לצמצם את החיפוש אחר בית או רכב על ידי כך שיראה לך כמה אתה יכול להרשות לעצמך לשלם בכל חודש. המחשבון יכול לעזור לך להשוות עלויות הלוואות ולראות כיצד הבדלים בריבית יכולים להשפיע על התשלומים שלך, במיוחד עם משכנתאות.

מחשבון הלוואות – כיצד להשתמש?

מחשבון ההלוואה של פיננקה יראה לך את העלות הכוללת של הלוואה, מבוטאת בשיעור האחוז השנתי וגם ייתחשב באינפלציה. מחשבוני הלוואות יכולים לענות על הרבה שאלות ולעזור לך לקבל החלטות פיננסיות נכונות.

חשוב לזכור כי מחשבון תשלום ההלוואה נותן לך הערכה בלבד על סמך המידע שאתה מספק. ישנם עמלות הלוואה נוספות כמו קנס על תשלום מראש או עמלת הקמה והן עשויות להגדיל את העלויות שלך או להפחית את כספי ההלוואה שתקבל. מחשבון תשלומי ההלוואה הזה גם לא מתייחס לעלויות נוספות הקשורות למשכנתא, כמו ביטוח דירה או ארנונה, שעלולות להשפיע על תשלום המשכנתא החודשי שלך.

מה כדאי לקחת בחשבון לפני שלוקחים הלוואה?

כאשר אתה מעריך את התשלומים שלך, זכור שתכנון מסוים לפני הגשת בקשה להלוואה יכול להשתלם בטווח הארוך.

הגדירו תקציב

אם אתם צריכים או רוצים לקחת הלוואה, מומלץ לברר כמה כסף זמין יש לכם בתקציב החודשי.  לא תרצו לקחת על עצמכם תשלום שיהיה קשה לבצע בכל חודש. בנוסף, המלווים עשויים לבחון את יחס החוב להכנסה שלך כדי לקבוע אם אתה זכאי להלוואה ואם כן – כמה הם עשויים להלוות לך.

עוד על תקציב: בניית תקציב, ניהול תקציב, ניהול תזרים

השוואת הלוואות

זה רעיון טוב ואף מומלץ מאוד לחפש ולהשוות הצעות הלוואות ממספר מלווים פוטנציאלים. אפשר לחפש באינטרנט או לשאול את הבנק שלך או בית ההשקעות. ככלל, ההלוואות הכי טובות הן בדר"כ על חשבון קרן ההשתלמות או קופות גמל.

מחשבון ההלוואות של פיננקה יכול לשמש גם לקוחות בנקים נוספים כגון: לאומי, הפועלים, בנק יהב, דיסקונט, מזרחי טפחות. המחשבון איננו מתאים לחיושב הלוואת גרייס, בלון, שפריצר, פריים.

עוד מחשבונים של פיננקה:

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

רוצה לחסוך בעמלות מסחר?

מלאו את השאלון ונחזור אליכם עם הצעות משתלמות

כמה כסף חשבת להשקיע?
באיזה בורסה?
טווח ארוך או קצר?
לחיצה על הכפתור מהווה אישור לפרטי התקנון

רוצה לדבר עם מומחה?

לגולשי פיננקה מגיע יותר!
חדש! עכשיו בגרסה 2.0: קובץ אקסל פשוט ונוח להורדה על מנת שתוכלו בעזרתו לנהל את כלכלת המשפחה שלכם באמצעות מעקב הוצאות והכנסות חודשי ושנתי. שיהיה בהצלחה.

מידע מקצועי נוסף עבורכם

רוצים לקבל עדכונים על פוסטים חדשים, מוצרים חדשים, הטבות, טיפים?

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים