חיפוי קיר מבדודד קור וחום לחיסכון בהוצאות חשמל

כך תחסכו בהוצאות – חיפויי קיר מבודדים קור וחום

כל אדם יודע כי אחד השלבים החשובים בתהליך בנייה הוא בחירת חיפוי לקירות. חשוב מאוד שתדעו כי כיום ניתן למצוא סוגים שונים של חיפויי קיר, אך אם אתם רוצים לחסוך בהוצאות החשמל שלכם, אין ספק כי הבחירה בחיפויי קירות המספקים בידוד תרמי מפני חום וקור מהווים את הבחירה הטובה ביותר. כמובן שהמטרה של חיפוי קירות היא בין היתר לשפר את האסתטיקה של החלל וכן להגן על הקירות מפני נזקים שונים. כמובן שהם גם מסייעים רבות בהפחתת הרעש החודר מהחוץ ועל כן יש להקפיד גם על הבידוד האקוסטי שלהם, אך במקביל לכל אלה, אין לוותר על חיפויים מבודדי חום וקור שכן, הם מהווים את הבחירה האידיאלית בכל היבט אפשרי לכל בית באשר הוא.

כיצד תבחרו חיפוי לקירות שלכם?

ישנן כיום אפשרויות שונות בכל הנוגע לחיפוי קירות. כאשר מגיע הרגע שבו יש צורך לבחור בחיפוי קירות, חשוב מאוד לשים דגש על מגוון היבטים שונים לרבות: התאמת החיפוי לעיצוב של החלל, איכות החיפוי והעמידות שלו, היכולת שלו לבודד רעשים בצורה הטובה ביותר, האטימות שלו וכמובן היכולת שלו לעמוד בתנאי מזג אוויר קיצוניים שונים ולהציע בידוד תרמי איכותי למבנה.

אחד מחומרי הבידוד הפופולאריים ביותר כיום הוא פייבר צמנט. מדובר על חומר שמאפשר לחפות קירות הן באקלים קר והן באקלים חם. מדובר על צמנט הידוע בעמידות שלו הן בפני לחות והן בפני אש, מה שמהווה את האופציה הטובה ביותר עבור אזורים שבהם מתחוללים שינויים תכופים בטמפרטורה. כמו כן, ניתן לייצר חיפוי קירות מהחומר המדובר במגוון רחב של סגנונות וגימורים אשר יתאימו לעיצוב החלל בכל מבנה באשר הוא.

סוגי חיפויים

סוגי חיפויים נוספים הם: חיפוי HPL. מדובר על חיפוי העשוי מחומר בשם: למינציה בלחץ גבוה, מה שהופך אותו לעמיד מאוד בפני לחות, קור וחום. החומר המדובר דורש תחזוקה נמוכה יחסית מה שללא ספק הופך אותו לחומר האידיאלי עבור חיפוי קירות לכל אדם שמעוניין לחסוך בעלות החיפוי ובד בבד לאפשר לחיפוי להתאים את עצמו לאקלים בצורה הטובה ביותר.

עוד סוג של חיפוי שבאמצעותו ניתן לחסוך לא מעט בהוצאות הוא חיפוי אלוקובונד. מדובר על חיפוי הרלוונטי מאוד הן עבור אזורים חמים והן עבור אזורים קרים. החיפוי המדובר עשוי מאלומיניום והוא מספק את הבידוד האיכותי ביותר מפני תנאי מזג האוויר השונים. מעבר לעובדה שניתן להתאים אותו בכל אזור ולא משנה איזה תנאי מזג אוויר או איזה טמפרטורות יש בו, הרי שהוא גם יחסוך לכם לא מעט בהוצאות החשמל שכן, העובדה שחיפוי הקיר יספק בידוד איכותי, תאפשר לכם לחסוך בהוצאות החימום או הקירור של כל חלל בעונה הרלוונטית.

היתרונות של חיפוי אלוקובונד

מעבר לעובדה שחיפוי אלוקובונד הוא חיפוי אשר כאמור יכול לחסוך לכם בהוצאות החשמל לא מעט וכן מעבר לעובדה שניתן להתאים אותו בצורה הטובה ביותר עבור כל אזור ולא משנה מהם תנאי מזג האוויר בו, הרי שמדובר על חומר עמיד ואיכותי, אשר קל מאוד להתקין. ההתקנה הקלה גם תחסוך לכם בעלויות שכן, עלות ההתקנה תהיה זולה יותר. חשוב לדעת כי מדובר על חומר קל משקל שקל מאוד לתחזק והדבר מהווה יתרון משמעותי מאוד שכן, תחזוקה יעילה ונוחה של החיפוי המדובר תאפשר לכם לשמר אותו בצורה הטובה ביותר לאורך זמן רב.

חיפוי נוסף: גרניט פורצלן

עוד סוג של חיפוי שניתן למצוא כיום גם באזורים חמים וגם באזורים קרים הוא חיפוי גרניט פורצלן. מדובר על חומר אשר עשוי מאריחי פורצלן מעוצבים ובעלי מרקם אשר מדמה אבן טבעית, אשר מעניקים לו מראה ייחודי ביותר. החיפוי המדובר עמיד בפני טמפרטורות קיצוניות, בפני לחות ובפני בלאי ומתמשך ולא מעט אנשים בוחרים בו כיום.

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

רוצה לחסוך בעמלות מסחר?

מלאו את השאלון ונחזור אליכם עם הצעות משתלמות

כמה כסף חשבת להשקיע?
באיזה בורסה?
טווח ארוך או קצר?
לחיצה על הכפתור מהווה אישור לפרטי התקנון

רוצה לדבר עם מומחה?

לגולשי פיננקה מגיע יותר!
חדש! עכשיו בגרסה 2.0: קובץ אקסל פשוט ונוח להורדה על מנת שתוכלו בעזרתו לנהל את כלכלת המשפחה שלכם באמצעות מעקב הוצאות והכנסות חודשי ושנתי. שיהיה בהצלחה.

מידע מקצועי נוסף עבורכם

רוצים לקבל עדכונים על פוסטים חדשים, מוצרים חדשים, הטבות, טיפים?

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים