ביטוח נסיעות לחול ליום אחד כמה זה עולה

כמה עולה ביטוח נסיעות לחו"ל ליום אחד?

אם אתם שואלים כמה עולה ביטוח נסיעות ליום אחד, התשובה היא: מחיר ביטוח נסיעות ליום אחד יכול לנוע בין כמה שקלים בודדים לעד עשרות שקלים ברוב המקרים. עם זאת, חלק מהמבוטחים יצטרכו לשלם בגין הרחבות וכיסויים נוספים, מה שכמובן עשוי לייקר את הפוליסה. קראו עוד למידע נוסף.

בסופו של דבר, יש כמה וכמה תשובות שונות לשאלה: כמה עולה ביטוח נסיעות ליום אחד? זאת, מכיוון שברוב המקרים מחיר ביטוח נסיעות משתנה בהתאם לכמה פקטורים שונים. מעבר לכך שבכל חברת ביטוח יש היצע של מחירים, כיסויים ושירותים שונים, ישנם גם כמה היבטים אחרים אשר משליכים על מחירי ביטוח נסיעות ליום אחד. למשל, קחו בחשבון את הגורמים הבאים אשר משפיעים על מחירי הפוליסות:

  1. גילאי המבוטחים: גיל המבוטח הוא אחד מהפקטורים שהכי קובעים את מחירי הפוליסות.
  2. מצבים רפואיים: כאן גם יש להתייחס להיסטוריה רפואית בחודשים או בשנים האחרונות, בכל חברת ביטוח יש קריטריונים אחרים.
  3. יעד: לאן שאתם נוסעים משליך ישירות על העלות של ביטוח הנסיעות. לדוגמה, אם אתם הולכים למקום שנחשב ב"סיכון גבוה", כמו חלקים מסוימים של אפריקה או אסיה, סביר להניח שתשלמו יותר מאשר אם הייתם נוסעים ללונדון או אירופה בכללי.

אז, מה המחיר של ביטוח נסיעות לחו"ל ליום אחד?

ברוב חברות הביטוח, מחיר ביטוח נסיעות לחו"ל ליום אחד ינוע בין כמה דולרים בודדים. עם זאת, יש לציין כי מחיר זה מתייחס בד"כ לביטוחים בסיסיים בלבד. הביטוחים הבסיסיים יכולים לעלות בין כ-2$ – 5$ ליום, מה שיכול לצאת כמה שקלים ועד עשרות שקלים בודדים ליום אחד. אבל, יש לזכור כי כל הרחבה נוספת של הביטוח כרוכה תמיד בתשלום נוסף.

בפועל, מחירי הביטוחים משתנים מחברה לחברה, מה שניתן לברר בימינו בכמה צעדים פשוטים. בכמה קליקים באינטרנט, אתם יכולים למצוא חברות ביטוח מובילות המציעות כיסויים מותאמים אישית לנסיעה שלכם. כיצד עושים זאת? – המשיכו לקרוא על אתר גודיי ותגלו, כמה עולה ביטוח נסיעות לחו"ל במהרה.

השוואת מחירי ביטוח נסיעות לחו"ל – GOODAY

באוקיינוס חברות הביטוח השונות בישראל, חשוב לאתר את החברה הנכונה שתבטח את נסיעתכם. כאן נכנס לתמונה אתר GOODAY, שדרכו אתם יכולים לקבל את האפשרות הבאה: השוואת מחירי ביטוח נסיעות ליום אחד בכלל החברות בישראל. בעוד כי השוואת מחירים עשויה להיות פחות רלוונטית כאשר מדובר על נסיעה ליום אחד, ישנם גם מקרים אחרים שמחייבים מחקר שוק.

אם אתם טסים כקבוצה של אנשים, קבוצה של חברים או כמה משפחות יחדיו, זה ממש בגדר חובה שתערכו השוואת מחירי ביטוח נסיעות לחו"ל. אם לדבר מספרים, אז ביטוחי נסיעות לחו"ל יכולים לעלות לא מעט כסף כאשר הם נרכשים עבור קבוצות אנשים. פר אדם, המחירים ידידותיים מאוד. פר קבוצה, המחירים יכולים להסתכם במאות שקלים ויותר. לכן, בצעו כעת השוואת מחירים לביטוח נסיעות לחו"ל באתר GOODAY – האתר שלכם להוזלת עלויות. חופשה נעימה!

 

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

רוצה לחסוך בעמלות מסחר?

מלאו את השאלון ונחזור אליכם עם הצעות משתלמות

כמה כסף חשבת להשקיע?
באיזה בורסה?
טווח ארוך או קצר?
לחיצה על הכפתור מהווה אישור לפרטי התקנון

רוצה לדבר עם מומחה?

לגולשי פיננקה מגיע יותר!
חדש! עכשיו בגרסה 2.0: קובץ אקסל פשוט ונוח להורדה על מנת שתוכלו בעזרתו לנהל את כלכלת המשפחה שלכם באמצעות מעקב הוצאות והכנסות חודשי ושנתי. שיהיה בהצלחה.

מידע מקצועי נוסף עבורכם

רוצים לקבל עדכונים על פוסטים חדשים, מוצרים חדשים, הטבות, טיפים?

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים