איך לשפץ דירה בזול

איך אפשר לשפץ דירה במחיר זול?

 

במאמר זה נסקור את כל מה שצריך לדעת בעת שיפוץ דירה בתקציב ידידותי. תלמדו כיצד להפיק את המרב מהשיפוץ שלכם ולמה לצפות במהלך התהליך, כיצד להשתמש בפורטל טופ שיפוצים לטובתכם ומה שבין לבין.

אולי אתם תוהים מדוע כדאי לכם לשפץ את הדירה שלכם, כאשר יוקר המחיה בשנים האחרונות בישראל כל כך גבוה. יש הרבה סיבות למה זה שווה את זה, כמו, תהיה לכם איכות חיים טובה יותר ומרחב מעוצב לחיות בו. כמו כן, תהיה לכם יותר תמורה לכספכם בעתיד אם תחליטו למכור את הנכס (שווי השוק שלו יעלה אחרי שיפוץ דירה). ואולי הכי חשוב, שיפוץ דירות יגרום לכם כנראה להרגיש טוב עם עצמכם ועם המרחב שאתם חיים בו.

כמה טיפים לשיפוץ דירה בתקציב ידידותי

קודם כל, תשקלו את המיקום ואת הצרכים שלכם, כמו גם את זמינות החומרים באזור שלכם וכן את הזמינות של אנשי המקצוע השונים, הקבלנים, קבלני משנה ועוד. בנוסף, אל תמהרו לקנות רהיטים מבלי לעשות מחקר כלשהוא באינטרנט. אם תחליטו להשתמש בפורטלים של השוואת מחירים, מעולה. אם תחליטו לכתת רגליים ולחפש רהיטים בזול, גם אחלה.

אם אתם משפצים את הדירה בתקציב ידידותי, אלן תשכחו לנצל את המשאבים המקומיים כמו חנויות באזור המגורים שלכם שאולי נותנות הנחות, חנויות יד שניה, מודעות באינטרנט וכדומה. זאת, כדי לחסוך כסף ולמצוא פריטים איכותיים לבית שלכם במהלך השיפוץ.

השוואת מחירים בין קבלנים ושיפוצניקים לפני שיפוץ דירה

באופן כללי, ישנם גורמים רבים שצריך לקחת בחשבון לפני שיפוץ דירה. למשל, לפני שאתם בוחרים קבלן, חשוב לבצע השוואת מחירים בין קבלנים על מנת שתוכלו לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר עבור התקציב שלכם ועבור סוג הפרויקט וכמובן, שתוכלו לברר כמה עולה שיפוץ דירה? והאם זה משהו כלכלי בשלב זה בחייכם.

בסופו של דבר, הגורם הגדול ביותר שצריך לקחת בחשבון בעת שיפוץ דירה הוא העלות הכוללת של הפרויקט. ישנם גורמים רבים שישפיעו על העלות הכוללת של הפרויקט, כגון עבודה, חומרים, זמן וסוגי המומחיות או ההסמכות של אנשי המקצוע. ומכיוון שיש לא מעט פרמטרים שצריך לקחת בחשבון, השוואת מחירים לשיפוץ דירה היא הרעיון הנכון ביותר.

למה לאתר קבלנים ושיפוצניקים דרך טופ שיפוצים

לפני שניתן יהיה להעסיק קבלני שיפוצים בדרום וכן, גם בשאר האזורים בארץ דרך פורטל טופ שיפוצים, הם צריכים להיבדק על ידי צוות הפורטל. תהליך זה מבטיח שהם מוסמכים לתפקיד ושהעבודה הקודמת שלהם תואמת את הסטנדרטים בתעשייה. וזה בדיוק מה שפורטל טופ שיפוצים מציע לכם – איתור אנשי מקצוע שעברו אימות של טיב, מקצועיות ואיכות העבודה שלהם.

פורטל האינטרנט עוזר לקבלנים למצוא עבודה בקלות וכן מספק להם פלטפורמה להציג את מערך הכישורים שלהם ועבודות קודמות שלהם, כך שלקוחות פוטנציאליים יוכלו לצפות בתיקי העבודות שלהם בקלות.

השאירו כעת את הפנייה שלכם בפורטל, קבלו 3 הצעות מחירים והוזילו עלויות משמעותיות בכיסכם.

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

רוצה לחסוך בעמלות מסחר?

מלאו את השאלון ונחזור אליכם עם הצעות משתלמות

כמה כסף חשבת להשקיע?
באיזה בורסה?
טווח ארוך או קצר?
לחיצה על הכפתור מהווה אישור לפרטי התקנון

רוצה לדבר עם מומחה?

לגולשי פיננקה מגיע יותר!
חדש! עכשיו בגרסה 2.0: קובץ אקסל פשוט ונוח להורדה על מנת שתוכלו בעזרתו לנהל את כלכלת המשפחה שלכם באמצעות מעקב הוצאות והכנסות חודשי ושנתי. שיהיה בהצלחה.

מידע מקצועי נוסף עבורכם

רוצים לקבל עדכונים על פוסטים חדשים, מוצרים חדשים, הטבות, טיפים?

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים