אימות חתימה מרחוק

אימות חתימה מרחוק – איך זה עובד?

 

בשנים האחרונות ובעיקר מאז התפרצות מגפת הקורונה אשר מנעה מאיתנו לפגוש זה את זה – הן לצרכים חברתיים והן לצרכים עסקיים, רבים מצאו פתרון אונליין. הצורך לאפשר פעולות שונות באופן מקוון הפך לממשי, כולל כאלו שלא היה נהוג לבצע אונליין לפני כן. בין היתר, חתימה וכמובן אימות חתימה מרחוק אשר כיום הפכו לחלק בלתי נפרד מהתנהלות עסקית תקינה.

אימות חתימה מרחוק – התנהלות עסקית תקינה ויעילה

זה לא נשמע רחוק כל כך, אך עד לפני 5 שנים לערך לא היה ניתן לחתום על תצהירים ומסמכים רשמיים ללא נוכחות של 2 הצדדים ואף עורך דין במקרים מסוימים. היה צורך לאמת את זהות החותמים, ולוודא את התנאים טרם החתימה. מאז, העולם הספיק להתקדם וכיום ניתן לדרוש אימות חתימה מרחוק מבלי לצאת כלל מהבית. למעשה, כל מה שצריך זה רק לפתוח את המחשב או לוודא שהסוללה של המכשיר הסלולרי מלאה.

  • מה זה אומר? – חתימה ואימות חתימה מרחוק, הם תהליכים המתבצעים באופן מקוון. כל מה שצריך זה קישור מאובטח ועובד שמגיע באמצעות מייל, וואטספ או סמס רגיל, אשר נשלחים לנמען. החותם מתבקש בסך הכל לצייר את החתימה שלו בעזרת העכבר או האצבע, לאשר וזה הכל. המסמכים ישלחו בחזרה אל המען בצירוף החתימה.
  • פיקוח מרחוק – בדרך כלל חתימה מרחוק מתאפשרת כשמדובר על הליכים משפטיים ורשמיים אשר אינם סובלים דיחוי. עם זאת, גם במקרים אלו החתימה תתבצע תחת השגחתו ופיקוחו של עורך דין מקצועי אשר יוודא את זהות החותם ויאשר אותו. כך, בדרך כלל ילוו לחתימה פעולות נוספות כגון צירוף של תעודת זהות, וידאו, טביעת אצבע ועוד.
  • אימות לכל חתימה? – כאמור, אימות חתימה מרחוק אינו נדרש עבור כל מסמך, אלא על מסמכים רשמיים כגון חוזי מקרקעין, ייפוי כוח, גירושין, ועוד רבים. כל תהליך בירוקרטי או משפטי דורש חתימה רשמית, כאשר לרוב עורך הדין יהיה מחויב לזהות את הצדדים החותמים. כיום, ניתן לעשות זאת באופן מקוון כאשר לאחר החתימה, המסמכים עוברים לעורך הדין אשר בודק אותם ואת הפרטים, ומבצע את האימות.

טכנולוגיה מתקדמת ויעילה

האפשרות של אימות חתימה מרחוק מוכיחה כי טכנולוגיה מתקדמת היא גם יעילה, כאשר היא מגיעה עם יתרונות רבים כל כך. היכולת לאמת את זהותו של אדם מבלי לדרוש ממנו להגיע באופן פיזי למעמד החתימה, שינתה לחלוטין את ההתנהלות העסקית של פרטיים, עסקים וחברות מכל הסוגים והתחומים. במקום לטבוע בערמות ניירת על שולחן העבודה, המידע כולו נשמר אונליין במערכת מאובטחת ומתקדמת, המאפשרת לכל איש מקצוע לעקוב מקרוב אחר הלקוחות, הספקים ושיתופי הפעולה שלו, בידיעה שהתהליכים הרשמיים מתנהלים על הצד הטוב ביותר. זה הרגע שלך להתקדם גם כן למערכת חתימות אונליין, וליהנות משגרת עבודה יעילה, מאורגנת ומדויקת יותר.

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

רוצה לחסוך בעמלות מסחר?

מלאו את השאלון ונחזור אליכם עם הצעות משתלמות

כמה כסף חשבת להשקיע?
באיזה בורסה?
טווח ארוך או קצר?
לחיצה על הכפתור מהווה אישור לפרטי התקנון

רוצה לדבר עם מומחה?

לגולשי פיננקה מגיע יותר!
חדש! עכשיו בגרסה 2.0: קובץ אקסל פשוט ונוח להורדה על מנת שתוכלו בעזרתו לנהל את כלכלת המשפחה שלכם באמצעות מעקב הוצאות והכנסות חודשי ושנתי. שיהיה בהצלחה.

מידע מקצועי נוסף עבורכם

רוצים לקבל עדכונים על פוסטים חדשים, מוצרים חדשים, הטבות, טיפים?

הצטרפו לניוזלטר הסודי שלנו

אנחנו גם שונאים ספאם אז מבטיחים לא לבלבל לכם את השכל, רק דברים שווים